A híváskijelzést még mindig nem sikerült az analógon teljesen elintézni. Két napja a bejövő hívásokra már megy. De ezt a hibabejelentőnél külön kellett intézni, mert "elvileg" már be volt állítva. A kimenő hívásokra meg majd biztos akkor fog működni, ha a visszaküldött teljesen új szerződést feldolgozták és kiadták a munkát.
Tök jó , hogy mindent az ügyfelektől kell visszahallani, de a PSTN(analóg) telefonvonalak ISDN-re átállásáról nem tudunk, utánanézünk. A jövó az IP alapú telefoné, ami most még játéktelefon minőségben működik.
Azt is megértem, hogy jobb tiszta lappal indulni, de miért kell teljesen új szerződést kötni? Újra meg kell rendelni mindent, amit eddig is kértem, pedig csak a vonal típusa változik. Majd valamikor kiküldenek egy szerződést, amit majd kitöltve vissza kell küldeni. Aztán majd egyszer meg is lesz a vonalcsere... :((
Nekem is ISDN-em van jó ideje, a kezdetei számlázási hibáktól eltekintve jól működik, vonalproblémám nem volt. Korábban az Intracomot lecseréltettem NT1 2a/b-re. Az elsővel ugyanis volt egy kis "kalandom" még a kedvezmányes internet idején.
Most gyakorlatilag havi 2 ezer forintot kidobok az ablakon, mert felesleges az isdn. Ha viszont 2 év múlva mégis visszajön az isdn, akkor elteszem az isdn telefont...
Nem tudom, hogy most hol tart a technika fejlődése, de most nálunk 2 + doboz van, egy a lépcsőházban, egy a lakásban, de ha ezzel akarják mindenhol kiváltani az analógot, az elég költséges lesz. Persze azt is velünk fizettetik meg.
Nekem azt mondta egy ügyintéző amikor vissza akartam mondani analógra az ISDN-t, hogy ne tegyem mert 2010 ig az összes analogót ISDN-re állitják át. Végülis gyakorlatilag nem kerül pénzbe a 2 vonal, így nem erösködtem.
Na, tegnap megint okosabb lettem. Megosztom veletek.
ISDN vonalunk van NT+2ab-s kütyüvel. A hívószámkijelzés az isdn készüléken tökéletes. Kaptunk karácsonyra egy vezeték nélküli analógot, de azon ez nem működik.
Bementem a T-Pontba, ahol azt mondták, hogy azt külön meg kell rendelni (azt már nem, hogy miért, ha egyszer az ISDN-en működik). 8 munkanapra vállalták. Mivel még tegnap sem működött, betelefonáltam. A hölgy megnézte, hogy áll a dolog, hát valami technikai probléma miatt nem lehetett beállítani (persze erről elfelejtettek értesíteni).
Átkapcsolt a műszaki segítségnyújtókhoz, ahol azt mondták, hogy ilyen típusú NT-n nem működik. Le kéne cseréli COM-osra.
Amióta a kábeles internet nálunk már megbízhatóan működik, gondolkoztam azon, hogy vissza kéne állni analógra. Azt hiszem most megteszem.
ja , mert hogy a terminál adapter az a kütyü ami kell neked, aminek az egyik fele az ISDN "digitális" S0 felületére csatlakozik, a másik feléből meg a "hagyományos" telefonvonal jön ki, amire tehetsz analóg modemet, faxot , telefont.
vannak olyan ISDN NT-k amiben "gyárilag benne van" a terminál adapter, azaz ha akarsz akkor a hagyományos telefonnal/faxal akaszkodsz rá, ha úgy tetszik akkor ISDN készülékkel.
Ilyen NT-ről még nem is hallottam. A neten is csak 1 találatot látok. Szerintem hívd fel a szolgáltatód, hogy mennyiért ad hozzá egy Terminál adaptert ( ISDN TA) , vagy nem cserélné-e le olyanra amin eleve van. Egyébként ezek szerint neked valamilyen ISDN telefonkészüléked van? 1 vagy több?