Odáig eljutottam, hogy ha a kék-fekete vezetékre ráadom a 12 volt pozitívat kileng a mutató a nulla felé, de a zöld vezetéknél semilyen reakciót nem tapasztalok.
Nagyon szép a motortér, ha lehet, Dobjál fel több képet az autó többi részéről is!
Az enyém 70-es deluxe. A képek nagy része egy öregebb mobillal lett készítve, ezért a minőségükért elnézést kérek. A képek készítése óta visszakerült a hatlapátos ventillátorlapát, a két deluxe harsona és kapott utángyártott vese alakú tükröt.
Vidd máshová. Nem tudom megszámolni mennyi kéderes szélvédőt vettem ki és raktam be, de egy sem törött el, soha. Skoda, Trabant, Wartburg, Barkas kisbusz többször is (pedig ott van ablak elég sok, és a kicsiket elég nehéz a helyére kényszeríteni).
Én is szélvédő ügyben írok. :-) A mellső szélvédő (edzett változat) gumikéderét cserélik, de javasolják, legyen tartalék. Nekem nincsen, csak ha mégis törne, akkor legyen mit berakni a helyére. Van valakinek szükség esetére felhasználható tartalék, esetleg eladó?
A keletnémeteknél anno a kasztni sorszámát is nyilván tartották. Nálunk csak a motor- és alvázszámot. Szóval, a felépítménnyel lehet trükközni. Ráadásul a firmtábla 20 év után totálisan olvashatatlanná válik. :-)
@ Klementina: a használat révén már szépen bekopott. Eleinte izgultam, mi lesz, mert én oda nem tudok oly könnyen felnyúlni. :-)
Oké! A Wartburgban az is jó, hogy ha minden kötél szakad, elég keresni egy forgalmival rendelkező alvázat és minden átépíthető.
Az első saját autóm egy olyan 353-as volt, amit akkor (80-as évek) 6000 forintért vettem, de sokat elmond róla, hogy az eladó később azt mondta, ha kicsit sajnáltattam volna magam, ingyen is odaadta volna.
A lakatosom azt mondta, hogy meg lehet csinálni, de mindketten jobban járunk, ha keresek hozzá másik bódét. Bontóban találtam is egy sokkal jobbat és akkor szembesültem azzal, hogy míg a legtöbb autónál macerás papírmunkával jár a karosszériacsere, a Wartburgnál ez tulajdonképpen csak hat csavar, oszt jónapot. :-)
Én is jártam így.Csak nekem egyáltalán nem csinált semmit a bovden húzására.Be kúsztam a kocsi alá egy lámpával és csavarhúzóval,és addig nyomorogtam felfelé,hogy ki tudtam kattintani a zárat a csavarhúzóval.
A motorháztetőm nem nyílik. A bowdenes kar húzására normálisan felugrik a motorháztető. Viszont a kis kart oldalra tolva (vékonyabb csapszegü újabb zár) nem akar felnyílni a motorháztető. Nem tudom kiemelni a zárból a tetőt. Volt már valakinek hasnoló problémája? Hogy próbálkozzak, ötletek?