jó volt, integettünk is Fenyőgyöngyénél, amit nem láttál mint kiderült. sajnos futva nem tudtam hozni dinnyét, pedig az időjárás és a dinnyeszezon is stimmelt :)
Egyébként ott a lyuk a csomagtartórögzítőlemez alatt középen, oda kellene tenned, de nem fogsz találni értelmeset, mert a sárvédő és a gumi jó nagy, így a hosszú benyúlású 90mm-es esetleg elérheti, de ordenáré lesz és a fékereje se sok a túl rövid erőkar miatt.
Minden Cruiserre kontrafék való, úgy az igazi.
Ha mégis kézifékesre akarod akkor a shimano féle görgősfék lehetne alternatíva és akkor már egy N3-as vagy N7-es agyváltós verzióban.
A dátum miatt ez egy jó közelítés, az első telihódas egy-két nappal volt a verseny előtt, erre határozottan emlékszem, és amúgy is az rémlik, 2001-ben indultunk.
Elején gombfoci nyilatkozik, mellette orby. A végén is van csapatban jópár sárga, de azok pólónak tűnnek, nem meznek, szóval nem innen voltak. Ami nagyon durva, hogy a Hegyimazsolák meze azóta sem változott semmit. Minden más egyesületi mez, ami ebben a 2001-es videóban feltűnik, már rég a múlt homályába vész, de a visegrádi csapatot a mai napig felismered ebben a mezben. :-)
Vhol fent kering a neten Kaposvári Petya videója (egyébként ennek is ő volt az egyik operatőre) a következő évről, abban én is vágókép vagyok (ujjatlan, home made "topikmezben"). A 2001-esnek érdekessége, hogy itt még Péter Attila volt a szpíker, akit aztán sokan a triatlon- és futóversenyekkel "kötöttek össze", itt még nem drága jó Ádámunk volt a Hang.
A júliusi Duna maraton körül volt az első teleholdas. A 2001-es verseny július 7-8 hétvégére esett Én akkoriban kezdtem éppen újra kerékpározni, már egy éve volt meg az országúti bringám. 2001 év végén vettem egy MTB-t és a december 30-i teleholdason már ott voltam. 2002-ban már MTB versenyekre járogattam, hála a Kerékpáros topik inspirációjának.
Pap-rét felé menet, az alsó kapu után nem sokkal (a sorompókat kapukra cserélték, a felsőt egyszerűen kigyomlálták) csodálatosan rikító topik mezt láttam. Köszöntem is, de gazdáját nem ismertem fel. Pár szót váltottunk, ezután úgy gondoltam, fogynom kéne öt kilót, hogy viszonylag jól mutasson rajtam is a máig őrzött két mez.
Vilard mester a szívbajt hozta rám azzal, hogy már tegnap letudta a Teleholdast, (Strava info).
Azt hittem, hogy elnéztem az időpontot, de nem, ő ment korábban.
A találkozóhelyen ácsorogtam egy ideig, aztán 21:05-kor elindultam, mert nem hittem, hogy jön más is. Pedig jöttek. Pinyó a szokásos országútival (!!!) és dhpage futva, két kutyussal. Mini topik találkozó volt, beszélgettünk keveset.
Beszálltam az időgépbe és visszautaztam az első Telehódas-ig.
Ott voltam 2001. júliusában. Nem tudom, hogy július 5-e, vagy július 6-a - szerintem 5-e. Biztos, hogy másnap írtam "élménybeszámolót". Tehát nagyon valószínű, hogy 2001-ben volt az első, ilyen megmozdulás.
Sok ilyen túrán voltam (volt, hogy szalonnát is sütöttünk) és jó pár alkalommal társultak hozzám csemetéim. Régen.
Én is ellustultam, meg többször ütközött az alkalom más eseménnyel.
Hát nekem volt 54-es (2.1") gumi is 18-559 felnin, a Reddit-en említett Schwalbe táblázat szerint az még éppen jó. Azóta mondjuk átraktam egy 26.5mm belső szélességű kerékszettre, a régire meg visszament az 1.95-ös félkopasz gumi.
Ez még a gyári eredeti KTM felni, 622x18-as matrica van rajta.
A gumi amúgy mégsem 40-es, most látom, hogy anno a Marathon Tour Plus-ból 37-622-est (700x35C) vettem.
Arra tisztán emlékszem, hogy először 40-est akartam, de akkor lehetséges, hogy pont a felni miatt nem mertem azt venni. Illetve az eredeti Schwalbe Tyrago is 37-622-es volt. a KTM-en.
Bocs, a rossz adatért.
De ha már rendbe raktam magamban, akkor kérdezném a tudorokat, hogy a 40-622-es gumit már vétek felrakni egy 622x18-as felnire?
Jó tipp, holnap megkukkantom. Az rémlik viszont, hogy minden gumikülső vásárlás előtt végigböngésztem az adott felni szélességéhez ajánlott gumiszélességet. Azaz nem érzésre vásároltam, hanem tudatosan.
Ez konkrétan max 6 baros, s 6,2-re fújtam tegnap este is. 6,5-re nem mertem még, végtére is ez már az a régió, ahol a 27 mm-es külsők szoktak lenni, nem a 40 mm-esek. De majd bátorságot gyűjtök.
Mindegyik külsőmet a ráírt max +0,1 barra fújom fel aznap, vagy előző nap max + 0,2-0,3 barra. De a Tour +-nál ettől még nem tűnik el a fura érzés. Ma is volt egy ártatlan kanyarodás 10-15 km/h-val a túra elején Szentendrén, aminél beparáztatott egyből. Keveset használom ezt a KTM trekking bringát, ezért szokni kell a finom íveket.
Amúgy ma végigmentem a trekkinggel és én speciel outival még Deszkáspusztától sem ajánlanám Pénzásás felé, csak kicsit arrébb kezdődik a teljes aszfalt.
Igen, ahogy előttem is írták, keményre fújd fel. Az általad leírt jelenséget én is tapasztaltam, és elsőre majdnem buktam is így, azóta nagyobb ívet veszek, ha épp nem kőkemény a két kerék. Inkább az úthibák a seggemben, mint az út a térdemen. :)
Vastag a futófelület, de az oldalfala vékony, elég hirtelen vékonyodik a vastagból. Ha nincs felfújva akkor nagyon hamar el fog nyíródni és nem hajlik át mint a sima külső.
Amúgy a trekkingen én is azt használok egy ideje. Nekem sem volt defektem vele még, igaz keveset használtam. Egy dolgot utálok benne, bár ezt már tudtam a vásárlás előtt is: nagyobb (de már valójában érdemi) sebesség mellett (is) félelmetesen fura érzés kanyarodni vele, olyan mintha mindjárt kimenne alólam. Gondolom, ez az ára a defektállóságnak, mármint a külső szögletessége.
Igen, addig biztos, sőt a Betyár-kútig is. Ilyen szempontból beszédes a térkép (nálam mapy.cz). Köszi azért a választ. Úgy döntöttem, hogy trekkinggel megyek, s legfeljebb már reggel 5 körül indulok.
Voltam arra pár hete gyalogosan. Úgy emlékszem , hogy Pénzásás - Deszkáspuszta között jó az út. Ott letértünk róla , így tovább Bernecebaráti felé nem tudom milyen.