Keresés

Részletes keresés

riezaK Creative Commons License 4 napja -2 0 464288

Ha meg Győrtől megy onnan vagy pótjegy lesz vagy két órás menetidejű személyvonat. 

Előzmény: riezaK (464287)
riezaK Creative Commons License 4 napja -2 0 464287

Eddig is többe került kerülni mint a gyorsvonati pótjegy. 

Előzmény: Abymot (464286)
Abymot Creative Commons License 4 napja -1 0 464286

(Nincs mit elkerülni Celltől-Budapestig Győr felé kitérőt téve, mert nincs már gyorsvonati pótjegy a 20-as vonalon :) 

Előzmény: István Gyuri (464279)
nidsz Creative Commons License 4 napja -1 2 464285

ha az átszállást nem nézzük, igazából majdnem egál a győri irány meg a veszprémi irány.

de ott van például a reggeli 9009 kontra 9229/949...két pesti vonat szinte egyszerre indul és érkezik

Előzmény: rutthin (464278)
riezaK Creative Commons License 4 napja -4 1 464284

Minek menne Cellből Győrön át Budapestre? Mire Győrbe ér majdnem felért volna Budapestre. És még többe is kerül. 

Előzmény: rutthin (464278)
KözlekedésVilág Creative Commons License 4 napja -3 1 464283

Ma ismeretlen okból 8 percet várt Cellben az IR, de nem másik vonatra. Ezért bukta a sümegi keresztet, az Ukkra áthelyezéssel késett további 11 percet, majd, ezzek Keszthelyen is megvárhatta a szemből enyhén késő IR-t... Az eredmény +30. 

Előzmény: István Gyuri (464279)
zjakabfi Creative Commons License 4 napja -1 0 464282

Múlt szombatona 09:07 -es róna volt , es utána 4 óránként. 13, 17, 21:07

Előzmény: nagypapi (464281)
nagypapi Creative Commons License 4 napja -1 0 464281

Meg tudná valaki írni, hogy holnap reggel (délelőtt) a Nyugatiból Vácra mikor indul KISS motorvonat?

Köszönöm előre is!

misi967 Creative Commons License 4 napja -1 1 464280

Ma tervezek is menni vele, pár megállót. Amúgy ismerték olyat, aki buszsofőrből lett mozdonyvezető bárhol? Tarjánban pár éve a vonatpótló buszt egy uzsgyi sofőrje vezette(Hatvan tarján).

 

Igen.Egyik ismerősöm mv. ,másodállásban buszvezető ... mi ebben a borzasztó különleges???

Előzmény: Danixa (464277)
István Gyuri Creative Commons License 5 napja -1 1 464279

rutthin:  Jellemzően most is sokan Cellből pl. Győrön keresztül utaznak Bp.-re, vállalva az átszállást, mint hogy a 20-as közvetlen vonatait vennék igénybe.

Hát, ezt azért erősen kétlem, hogy egy bizonytalan RJ-átszállással próbáljanak meg "jellemzően most is sokan" feljutni Pestre.

(aki meg a gyorsvonati pótjegy elkerülésére megy így, személyvonati átszállás, az pedig végképp nem a "jellemző" kategória.)

(Ezzel együtt az utóbbi évek dunántúli menetrendi módosítások nagy részével én sem tudok azonosulni, és láthatóan nem is működnek az egyvágányú szakaszok és a feszített menetidők mellett ezek a szoros átszállások...)

Előzmény: rutthin (464278)
rutthin Creative Commons License 5 napja -2 2 464278

Hát igen, jobb lenne a régi Sm.-Cell-Győr-Bp. közvetlen vonatokat újjá éleszteni a 10-esen, mert ezekre nagyobb igény lenne! A (Pécs-)Kaposvár-Bsztgy.-Tp.-Cell Desirok meg Cellből fordulnának. Jellemzően a 10-esről az utas áramlás Bp. felé van, nem Tapolca, meg Kaposvár irányába.

Jellemzően most is sokan Cellből pl. Győrön keresztül utaznak Bp.-re, vállalva az átszállást, mint hogy a 20-as közvetlen vonatait vennék igénybe.

Előzmény: Szütyi (464259)
Danixa Creative Commons License 5 napja -1 0 464277

Ma tervezek is menni vele, pár megállót. Amúgy ismerték olyat, aki buszsofőrből lett mozdonyvezető bárhol? Tarjánban pár éve a vonatpótló buszt egy uzsgyi sofőrje vezette(Hatvan tarján). 

M63,008 Creative Commons License 5 napja -2 4 464276

Sztem meg te nem vagy komplett...

Előzmény: riezaK (464273)
nidsz Creative Commons License 5 napja -1 0 464275

valahogy úgy, szerintem a Jégmadár sebes menetvonalán kb.

Előzmény: zjakabfi (464224)
Abymot Creative Commons License 5 napja -1 4 464274

Cellben Győr és Balatonszetgyörgy irányából is csatlakozásuk van Szombathely felé (illetve másik irányban Szombathely felől), mindkettő igencsak fontos.

Előzmény: riezaK (464273)
riezaK Creative Commons License 5 napja -13 0 464273

Cellben mehetne a deltán. Sztem maga Cell nem lenne fontos. 

Előzmény: Abymot (464270)
1047 005-2 Creative Commons License 5 napja -1 2 464272

"Most valahogy eltűntek Kecskemét környékéről is meg Salgótarján környékéről is, mi lehet velük?"

 

 

Semmi,nyomják a sínt Szentesen,6 db kell fixen Debrecenbe,a többi meg jut ahova....

 

 

 

"Kapnak egy átfogó javítást mielőtt bedobják a Lajosi borzalomra?"

 

 

Hajtsd el a naptárad ápr. 1.-ről!(vicc)

Előzmény: -Smiley- (464264)
ssimi Creative Commons License 5 napja -1 2 464271

Az összes többi vonaton az ilyesmi nem lenne probléma? Egyébként mennyire gyakori az ilyen eset?

Előzmény: -Smiley- (464263)
Abymot Creative Commons License 5 napja -1 1 464270

Az ukki megállást természetesen nem az odáig utazók, hanem a Zalaegerszeg felé kialakítani gondolt átszállási lehetőség miatt javasoltam. Mindkét helyen (Jánosházán és Ukkon is) sajnos azért nem tud megállni a Győr-Balatonszentgyörgy átlós járat, nem nem fér bele a menetidejébe (Pápától Sümegig el kell érkeznie a következő kereszthez).

Előzmény: Szütyi (464268)
Szütyi Creative Commons License 5 napja -1 1 464269

A tervezet szerint lesz olyan vonat ami Pécsről/re fog közlekedni.

Előzmény: -Smiley- (464262)
Szütyi Creative Commons License 5 napja -1 1 464268

Jánosháza potenciális utas mennyiség elhelyezkedés tekintetében is fényévekkel jobb mint Ukk. Jánosházával az a baj szerintem, hogy a villamosítással megszűnt a keresztezési lehetőség, megjegyzem, személyvonati keresztre alkalmassá lenne tehető az állomás.

Értem a szándékot, hogy biztosítsunk eljutási lehetőséget, jelenleg átszállásos megoldással,de meglátásom szerint az átszállásokat csak nagyságrendileg gyorsabb eljutási idő biztosításával lehetne elfogadhatóvá tenni.

Előzmény: Abymot (464260)
ssimi Creative Commons License 5 napja -1 1 464267

Már ne haragudj, de hogy hagyná ki Sümeget?

Előzmény: -Smiley- (464262)
Lukács55 Creative Commons License 5 napja -1 0 464266

.

Előzmény: -Smiley- (464262)
Lukács55 Creative Commons License 5 napja -1 0 464265

Szfvár - Sárbogárd - Szekszárd - Baja IR-k tervezés alatt.

-Smiley- Creative Commons License 5 napja -5 1 464264

142-n vannak már uzsgyik?  Most valahogy eltűntek Kecskemét környékéről is meg Salgótarján környékéről is, mi lehet velük? Kapnak egy átfogó javítást mielőtt bedobják a Lajosi borzalomra?

Előzmény: István Gyuri (464256)
-Smiley- Creative Commons License 5 napja -5 1 464263

Külön élmény lesz ha útközben valaki mondjuk berókázik az utastérbe Pápa magasságában, aztán szagolhatják Kaposvárig a többiek. 

Előzmény: rutthin (464174)
-Smiley- Creative Commons License 5 napja -4 2 464262

Én támogatom ezeket az országon átmenő vonalat, kérdés, hogy van-e létjogosultsága. 

De ha már van, akkor miért nem megy le Győrből Keszthelyen át egészen Pécsig? Mégiscsak megyeszékhely. 

 

A Kecskemét - Baja - Kaposvár is szvsz tök jó volt, csak épp üresen járt Bajától Kaposvárig a vonat, mert nem az a fő irány, nem gondolnám hogy Keszthelytől Kaposvárig olyan hatalmas kihasználtsága lenne a vonalnak, főleg úgy hogy Pl Sümeget kihagyja, Ukkon meg nem lehet átszállni ZEG felé. 

 

 

Jelen esetben én inkább megjátszottam volna egy Győr - Komárom - Szfvár - Sárbogárd - Szekszárd - Baja vonalat, így 1 átszállással elérhetővé vált volna Dunántúl legtöbb nagyobb városa. 

Előzmény: Szütyi (464259)
kaamos Creative Commons License 5 napja -1 0 464261

Ha azt nézzük, hogy ilyen távolságon 10tonna kerót benyom egy boeing 737, akkor az az 50tonna nem is sok. 

Előzmény: hmsoft (464247)
Abymot Creative Commons License 5 napja -1 1 464260

Volt korábban arra vonatkozó javaslatom, hogy a Győr-Balatonszentgyörgy (-Kaposvár) átlós vonatok Jánosháza helyett Ukkon álljanak meg, és a Cell-Zeg személyek Ukkon várják meg a Győr felől érkező átlós járatokat gyors eljutást adva azoktól Zalaegerszegre, és visszafelé is csatlakozzanak Ukkon az átlós vonatokhoz, egymással Ötvös forgalmi kitérőn keresztezve (tény, hogy ez Zalaegerszeg "elővárosából" kicsit módosította volna a Zalaegerszegre történő beérkezési időpontokat). Ezt a megoldást elutasították arra hivatkozva, hogy ez a szűk ukki csatlakozások túl zavarérzékeny lenne, továbbá Szombathely felől Jánosházára romlanának az eljutási lehetőségek.

 

Ezért most inkább abba az irányba ment a dolog, hogy a Cell-Zeg személyek keresztjeit Jánosházáról és Pókaszepetkről áthelyezik Ukkra és Zalaszentivánra, hogy a Győr-Celldömölk személyekről kisebb várakozással lehessen továbbutazni Zalaegerszegre, és Zalaegerszegről is később indulva lehessen ezekhez csatlakozni Cellben Győr felé.

 

Előbbi esetben a Győr-Zalaegerszeg eljutási idő 2 óra 20 perc körül lehetett volna, így kereken 3 óra lesz (az idei kb. 3 óra 10 perchez képest).

 

Más szempontból igaz, hogy így most lehet majd Ukkról Sümegre olyan járatokat indítani, amik a Zalaegerszeg felől érkező személyekhez és Budapest-Veszprém-Ajka felől érkező hibrid IC-khez egyaránt csatlakoznak.

Előzmény: Szütyi (464259)
Szütyi Creative Commons License 5 napja -1 3 464259

Továbbra is hiányolom a kiirtott közvetlen budapesti eljutást biztosító vonatokat a 10-esről. A "bohóc IC" nem számít annak. A kaposvári meghosszabbítások szerinte érdekes kírésletek, érdekes lenne egyébként egy Győr-Cell-Zeg összeköttetést is belekombinálni ebbe az ütembe.

Előzmény: nagype106 (464250)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!