Szerintetek a pályán mit kell figyelembe venni a közlekedési sebességhatároknál? És meddig tart?
Pl A4-en van 100-as tábla. Majd 20 km-en át ennyivel kéne menni, mert feloldást nem látok. De amúgy ilyen 110-es is van az A1-en.
De ami még ennél is fontosabb út mellett A1 oldalt 100-as tábla piros kőrben, de fent a fényújságon meg 80-as van. Hétfőn Sveti Rok hosszú alagút után 40-es tábla volt fent és a szélzsák. Elég röhejesnek találtam a 40-et, 80-nal jöttem, mellettem meg húztak el 120-szal. Most akkor szerintetek mit kéne nézni?
Mérés amúgy itt is úgy megy mint nálunk, valahány százalékig nem büntetnek? Hétfőn a zágrábi kőrgyűrűnél mértek 2x is. Igaz nem igazán láttam értelmét, mert iszonyat nagy volt a forgalom és 100-zal sem lehetett jönni.
Én május végén 17-18-ban toltam, de olyan a testalkatom, mint a fókának, szóval semmi bajom nem lett. Most ígértem az asszonynak, hogy ledobom a felesleget, idén volt olyan, hogy szabályosan kellemetlenül meleg volt a víz. Szóval nem éreztem, hogy frissítene.
Tavaly az első teljes nyarunkon KRk szigeten totál hideg volt végig a víz. Elkönyveltem, hogy ez itt ilyen. Idén mindkettő hőhullámot lent csináltuk meg és olyan meleg volt a víz mint Görögo.ban. Nemtudom hogy ez most jó vagy nem..
Megjött a front. Peljesac felől igencsak jönnek a villámok és dörög is piszkosul. Pedig holnap csak úgy kedvtelésből át szeretnék autózni a Peljesac hídon. :)
Raciste-Babina. Elvileg járható lehetne, mert kb 10 éve vízvezetéket építettek, és akkor csináltak egy murvás utat végig. Elôtte egyszerûen nem volt út arra. Viszont csak 6-7 éve jártam utoljára arra, és addigra már fácskák nôttek bele az útba. A kisebb fákat terepjáróval még le tudtam küzdeni, de kénytelen voltam visszafordulni. Így is jól összekaristoltam a kocsit. Azóta vagy rendbetették az utat, vagy nem.
Prigradicától nyugatra viszont biztos nincs végig út. Egy idô után egy magánháznál végzôdik.
Innentől a hídon való árkelés kihúzva, de azért a fotókat nézve abban a leállósávban simán el tudnék lavírozni a mondjuk az éj leple alatt. Nyilván nem, a táblák is egyértelműek, a kamerákról nem is beszélve. Megjegyzem, tavaly és tavalyelőtt is átsunnyogtunk a Hvari barlang-alagúton probléma nélkül, igaz mikor megjött a szembe forgalom tapadtunk a falhoz rendesen a vaksötétben :)
Egyébként Korcula a cél, és, ha már vonalban vagy Rible, tudsz infót mondani a Raciste-Babina illetve a Prigadicától nyugatra futó északi parti murvás utakról, mennyire járható, köves, emelkedés, lejtés, stb. ?
Se nem egyszerű, se nem evidens, de ha valaki oda bejut, akkor az elválasztó korlátok között középen nagyszerű (helyenként technikás) gyalogos vagy bringa sáv van. :))
Szemem nekem is van, nyilván megnéztem.A kérdés arra irányult, van-e valakinek infója, mert, hogy zavaros. Ha csak szimplán 2x2 sáv, nem autópálya és nincs helyszíni tiltás, az én olvasatomban azt jelenti, lehet. Hány ilyen helyen mentem már át... A horvátoknál nem hősködök, mert az drága is lehet:) De, mindegy is, a lényeget tudom.
De amúgy nem is értem az egész kérdést :) Ott a gugli, megkeresed a hidat és rámész a kis emberkével és látszik, hogy 2x2 sáv és semmilyen más forgalomnak még lehetősége sincs.
A kommentek láttán kicsit kapirgáltam a guglin, kerékpárosok, gyalogosok kitiltva, az előzetes beharangozással ellentétben. Nagy a durrogás sport körökben, mert a kinaiak elfelejtettek járdát építeni, a horvát tervben benne volt. A hivatalos szöveg az, hogy balesetveszélyes, mert befújja a bora a vízbe a gyalogost, meg a bringást. Ehhez képest, ott a szélfogó mindkét oldalon. Igen, hülyék vagyunk, mert kétszáz kilométeres szélben is tekerünk, nevetséges, szerintem kisíbolták belőle a pénzt, mint nálunk. Kelet Európa ez is :(