Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kamlaja Creative Commons License 2019.02.26 0 0 156929

Van eg Peugeot partner 1.9D. Az a a problémám hogy hidegen nehezen indul.  Mintha lelevegősödne, de hiába pumpálom fel nem lesz jobb.  Már cseréltem nyomástartót benne , nem lett jobb. De ha be indul aztán semmi baj nincs vele, nagyon jól megy, erős, gyorsul, nem füstöl , fogyasztás is jó.  Volt olyan hogy forró vizet csurgattam rá, akkor is jndul egy pöccre. Csak ha áll és hideg van akkor nem akarja. Már a szűrőházat is lecseréltem , mivel egybe van a kézi tápszivattyúval, de nem jobb. Csak hidegen van baj vele. Aztán ha beindul a világból kimenne és tökéletes.  LUKAS adagoló van rajta.  Én most már arra gondolok hogy ott rossz valami vagy elengedi a nyomást , esetleg tömítés baj lehet? 

Persze más javasolták a tank takarítást, ezt is megcsináltam, leszedtem kitakarítottam, de nem lett jobb. CSAK HIDEGEN nem akarja. Köszönöm ha valaki tudna jó tanácsot adni.

Applefan Creative Commons License 2019.02.20 0 0 156928

Valaki esetleg?

Előzmény: Applefan (156927)
Applefan Creative Commons License 2019.02.16 0 0 156927

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani egy-két megbízható szerelőt - akár márkafüggetlen szervizt, akár Peugeot specialistát - Budapesten (lehetőleg a pesti oldalon)? Egy P306-os az alany. Örülnék egy megbízható és nem túl drága (akár privát) gurunak, aki ismeri és szereti a típust.

Név, elérhetőség, cím, jöhet!

Köszi előre is.

French Force Creative Commons License 2019.02.14 0 0 156926

https://totalcar.hu/tesztek/2019/02/14/hasznaltteszt_peugeot_307_1_6_d-sign_2007/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

 

A 307 tényleg nagy ugrás volt a 306-oshoz képest" - kezdődik az első mondat a Totalcar aktuális tesztjén. Ekkora dilettáns faszt!!! A 307 éppen hogy visszalépés volt. A külföldi - elsősorban angol és német - szaksajtó nagyjából egyetértett ebben, ahogyan a felhasználók is. Komolyan mondom, szánalmas a TC.

ezmégszabad Creative Commons License 2019.01.31 0 0 156925

Az előző hozzászólásom első mondata kérdés lett volna...

Előzmény: ezmégszabad (156924)
ezmégszabad Creative Commons License 2019.01.31 0 0 156924

Üdv!

TU3JP fojtószelep potinak feszülnie kell egy hangyafejnyit vagy teljesen lazán kell feltolódnia a helyére. Most egy kicsit tekerni kell rajta, hogy a helyére lehessen csavarozni.

xmbela Creative Commons License 2019.01.21 0 0 156923

Van. Privátban keress és egyeztetjük a részleteket.

Előzmény: Jenő Domák (156922)
Jenő Domák Creative Commons License 2019.01.21 0 0 156922

Sziasztok. 605 benzin turbó gk-hoz keresek tágulási tartályt. Sajna 3-szor volt stoppolva elöregedett az anyaga. Bárki tud segíteni előre is köszönöm !!! 

XANTIi Creative Commons License 2018.12.15 0 0 156921

Nekem a FAP tartály sérült meg egy felcsapódó deszkától. Meg az a "doboz" amiben van. A szivattyú, a vezetékek nem sérültek. A PUG szerviz cikkszám alapján hozott új dobozt és a friss teli tartályt is. Magam raktam fel. Ott darabonként minden alkatrészét meg lehet rendelni. A P301-nél ez 4 db alkatrész összesen. A szivattyú, a doboz 2 fele és a tartály (zacsi) a barna löttyel.

Előzmény: Törölt nick (156920)
Törölt nick Creative Commons License 2018.12.15 0 0 156920

A szervízben készségesek voltak, a diagnosztika a tartály cserét hozta ki. Amit azonnal megrendeltem. Miután megjött az új tartály a garancia miatt ők szerelték be ( erre 12 hónap a gari. ), valamint szoftveres illesztést is elvégezték. A kedvezmények miatt, alkatrész árban fizettem az egészet. Az autóm hibátlanul működik. És lett egy komplett használt tartályom,amit ha javítanak majd valahol megjavíttatom, vagy vennék hozzá felújító készletet. Ha tudjátok hol lehet kapni megköszönném a címet.

Előzmény: XANTIi (156915)
mica-r Creative Commons License 2018.11.29 0 0 156918

"320 ezerből megúszom" 

Jól hangzik, más autógyártónál épp most csináltam hasonlót, ott 70 ezerért van javítókészlet...

Előzmény: Törölt nick (156917)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.28 0 0 156916

Holnapra találtam szervízt aki bevállalta, igaz kicsit messze van. 

Előzmény: XANTIi (156915)
XANTIi Creative Commons License 2018.11.28 0 0 156915

Kérdezz meg egy szervizt. Talán csak ők tudják törölni.

Előzmény: Törölt nick (156912)
Harlyne Creative Commons License 2018.11.26 0 0 156914

Üdv Uraim!

Nincs valakinek talonban berlingó I Villamos kapcsolási rajz? A fűtőmotor vezérlése érdekelne!

Lacus!

mica-r Creative Commons License 2018.11.25 0 0 156913

Hú,  vicces árak vannak...

Előzmény: Törölt nick (156912)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.25 0 0 156912

Sziasztok ! Van egy 2005 508 sw blue hdi 181 járgányom. Az adblue behozta az UREA jelzést, de csak azt, egyéb hibajelzés nincs. Utána töltöttem: 12 liter fért bele.

De a jelzés nem akar törlődni, még 1500 km-t mehetek vele. Szintjelző hibára gyanakszom. Lehet ezt javítani ? A tartálycsere 320 ezer + munkadíj lenne. Vagy van itt a fórumon aki ezek javításával foglalkozik ? Köszönettel.

LA66 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 156911

Kedves Gosztiapa!

 

Köszönöm a segítséget!

 

Attila

Előzmény: gosztiapa (156910)
gosztiapa Creative Commons License 2018.11.21 0 0 156910

Szia!

Van egy facebook  csoport a Peugeot 301 club Hungary néven,ahol c-elysee tulajok is vannak.Szervizzel kapcsolatban is kapsz válaszokat.

Előzmény: LA66 (156909)
LA66 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156909

Sziasztok!

Kacérkodom a gondolattal, hogy megvásároljak egy Citroen C-Elysse 1,6 VTi Collection autót. Automata váltós, amitől kicsit félek.

 

Segítségeteket kérem, van-e valakinek tapasztalata ezzel a típussal, illetve hol találok olyan adatokat, amelyek az autó szervíz ciklusát (pl. mikor kell vezérlést cserélni).

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv: Attila

XANTIi Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156908

Igazad van. Egyik legkedvesebb "vasam" viszont az a HDi Xantia Millesime volt amit te is ismersz. De Érden maradt, egy gondos repülőmérnök baráté lett, aki szintén ződvérű.

Előzmény: FeZ_ (156907)
FeZ_ Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156907

"2 db-ra emlékszem haraggal. Egyik egy Citroen ZX. ........Egy péppé rohadt darabot kozmetikáztak széppé. A másik a Megane 1.5 dCi. ......De 200 000 alatt kétszer kellett motort cserélni hajtókar csapágy miatt."

 

Az első esetben inkább az eladóra kéne haraggal emlékezni, a második lehet jogos. Szerintem.  :-) 

 

Előzmény: XANTIi (156906)
XANTIi Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156906

Az ilyen "okosságok", hogy de kopogós műanyag mindenütt a beltere nem zavarnak. Trabantoztam, jártam UAZ-al sokat az eddigi 1,1 millió kilométerem alatt. Volt vagy 15 francia használt és 1 japcsi és egy BX új autóm. 2 db-ra emlékszem haraggal. Egyik egy Citroen ZX. Durván átbacott a magyar tulaj. Egy péppé rohadt darabot kozmetikáztak széppé. A másik a Megane 1.5 dCi. Ami nagyon jó, kényelmes, praktikus autó. De 200 000 alatt kétszer kellett motort cserélni hajtókar csapágy miatt.

Előzmény: XANTIi (156905)
XANTIi Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156905

Mikor nagyon tele lett a buxám az öreg autók copatásával, kerestem a legolcsóbb, nagy belterű ÚJ dízelt. A Renault (Dacia) 1,5 dCi-je kizárt volt a 2 előző motor katasztrófa okán. Volt alternatíva a Fiat Linea. A döntést az 1,6 Hdi hozta, amiről mindenkinek jobb véleménye volt mint a Fiat 1,3-as kis dízeljéről. A PSA 2-es HDI-je is jól szolgált előző autókban.

Másfél év használat és 30 000 km után teljesen bevált a P301. Lehetett volna a C Elysee is, de épp erre volt jobb akció. Egyetlen zavaró hiányt csak az utastéri rakodó kis terekben érzek. A Megane Renault ilyenekkel elkényeztetett. De akkor jó 1.5 millával volt az drágább és az 1,5 dCi kizárt egy újabb vásárlást. Így a Dacia is kiesett ami azonos árkategória volt.

Előzmény: RadiX (156904)
RadiX Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156904

Valószínűleg ezek a minimálautók (és a kínai piac) mentette meg a PSA-t a csődtől a válság után. A Dacia Logan sikere után több gyártó is elkezdett ilyeneket fejleszteni, a kisebb vásárlóerejű piacokra, és hát Magyarország is részben ilyen piac.

Előzmény: French Force (156900)
gosztiapa Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156903

Ha neked nem tetszik valami,az még nem jelenti,hogy ocsmány.Ez olyan,mint a "németautópárti" vélemények.Ár-érték arányban tökéletesen megfelel,mivel a cél egy új autó vásárlása volt egy adott keretet és igényeket figyelembe véve.Hidd el körbenéztem rendesen.Használt autóval egy a baj.Nincs normális a piacon(mindenki lop,csal,hazudik) a magánszemélyek is kamuznak.Már volt egy pár használt autóm,így tudom mi a dörgés,de most 50 fölött egy újban gondolkodtam.A franciás kényelem itt is megvan bőven.A felszereltség megfelelő. Ár-érték arányban is ez volt a jobb választás.Persze lehetett volna 1 millával többet is kiadni egy másikért,de annyival nem ér többet egyik sem.Használtat meg soha többet.

Előzmény: French Force (156895)
XANTIi Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156902

Vitatkozok veled. P301-em van, viszonylag új. De közel 30 éve francia autó mániás. AX-ektől Xantiákig volt szinte mindenből több is. De mire nyugdíjba mentem, tele lett a buxám az állandó baxtatással. Nem hobbi tárgya az autó, hanem közlekedési eszköz. Nekem. A lehető legkisebb gonddal, nyűggel. Pedig tisztességes szerelőkkel dolgoztam! Aki értékeli a feltétlen megbízhatóságot az inkább kisebb, egyszerűbb de újabb autót vezessen. Szerintem. Imádtam a 2 lityós benyás Exclusive automatás Xantiát. De kellett mellé egy occó kis dízel AX, hogy legyen mivel járni, ami nem 11 litert szlopál. A P301 5 lityi gázolajjal (mint az AX) kényelemben, nyugalomban elvisz bárhova. Tágas, bő csomitartó, mindenhez hozzáférni, nem kell nőgyógyász képesítés egy izzócseréhez. Semmi felesleges elektromos firlefranc. Ami 5-10 évesen úgyis betojik és csak komplett egységben cserélhető. Nem olyan elegáns kívülről, mint egy Mistral P306? Zákson! De GONDOK nélkül ülök bele bármikor.

Imádom a régi franciákat. A Kacsától a P604-ig. Vagy a valaha volt legszebb kupét, a P406-ot. De nem napi használatra.

Persze akinek hobbija az alatta fekvés, a bontott alkatrészek lutrija az más kategória.

Előzmény: French Force (156900)
mica-r Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156901

Ha mindenki használtban gondokodik, akkor hogyan lesznek az idő múlásával használt autók?

Pláne újat hasonlítasz öregebb autókkal. Nem valós arányítás.

Előzmény: French Force (156900)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156900

Tudod mit? Inkább 1 millióért vagy olcsóbbért egy használt, de szép és kényelmes autó. Mindig lesz újabb, de hogy jobb-e, szebb-e?... háááát... soha.

Előzmény: mica-r (156899)
mica-r Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156899

Ugyan, pár millió Ft-ért mit vársz? 2X annyiért már lehetnek komolyabb elvárások.

Előzmény: French Force (156898)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156898

Ja. Milliókért. Inkább használt, de kényelmesebb, szebb, jobb.

Előzmény: mica-r (156896)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!