Van eg Peugeot partner 1.9D. Az a a problémám hogy hidegen nehezen indul. Mintha lelevegősödne, de hiába pumpálom fel nem lesz jobb. Már cseréltem nyomástartót benne , nem lett jobb. De ha be indul aztán semmi baj nincs vele, nagyon jól megy, erős, gyorsul, nem füstöl , fogyasztás is jó. Volt olyan hogy forró vizet csurgattam rá, akkor is jndul egy pöccre. Csak ha áll és hideg van akkor nem akarja. Már a szűrőházat is lecseréltem , mivel egybe van a kézi tápszivattyúval, de nem jobb. Csak hidegen van baj vele. Aztán ha beindul a világból kimenne és tökéletes. LUKAS adagoló van rajta. Én most már arra gondolok hogy ott rossz valami vagy elengedi a nyomást , esetleg tömítés baj lehet?
Persze más javasolták a tank takarítást, ezt is megcsináltam, leszedtem kitakarítottam, de nem lett jobb. CSAK HIDEGEN nem akarja. Köszönöm ha valaki tudna jó tanácsot adni.
Tudnátok ajánlani egy-két megbízható szerelőt - akár márkafüggetlen szervizt, akár Peugeot specialistát - Budapesten (lehetőleg a pesti oldalon)? Egy P306-os az alany. Örülnék egy megbízható és nem túl drága (akár privát) gurunak, aki ismeri és szereti a típust.
A 307 tényleg nagy ugrás volt a 306-oshoz képest" - kezdődik az első mondat a Totalcar aktuális tesztjén. Ekkora dilettáns faszt!!! A 307 éppen hogy visszalépés volt. A külföldi - elsősorban angol és német - szaksajtó nagyjából egyetértett ebben, ahogyan a felhasználók is. Komolyan mondom, szánalmas a TC.
TU3JP fojtószelep potinak feszülnie kell egy hangyafejnyit vagy teljesen lazán kell feltolódnia a helyére. Most egy kicsit tekerni kell rajta, hogy a helyére lehessen csavarozni.
Sziasztok. 605 benzin turbó gk-hoz keresek tágulási tartályt. Sajna 3-szor volt stoppolva elöregedett az anyaga. Bárki tud segíteni előre is köszönöm !!!
Nekem a FAP tartály sérült meg egy felcsapódó deszkától. Meg az a "doboz" amiben van. A szivattyú, a vezetékek nem sérültek. A PUG szerviz cikkszám alapján hozott új dobozt és a friss teli tartályt is. Magam raktam fel. Ott darabonként minden alkatrészét meg lehet rendelni. A P301-nél ez 4 db alkatrész összesen. A szivattyú, a doboz 2 fele és a tartály (zacsi) a barna löttyel.
A szervízben készségesek voltak, a diagnosztika a tartály cserét hozta ki. Amit azonnal megrendeltem. Miután megjött az új tartály a garancia miatt ők szerelték be ( erre 12 hónap a gari. ), valamint szoftveres illesztést is elvégezték. A kedvezmények miatt, alkatrész árban fizettem az egészet. Az autóm hibátlanul működik. És lett egy komplett használt tartályom,amit ha javítanak majd valahol megjavíttatom, vagy vennék hozzá felújító készletet. Ha tudjátok hol lehet kapni megköszönném a címet.
Sziasztok ! Van egy 2005 508 sw blue hdi 181 járgányom. Az adblue behozta az UREA jelzést, de csak azt, egyéb hibajelzés nincs. Utána töltöttem: 12 liter fért bele.
De a jelzés nem akar törlődni, még 1500 km-t mehetek vele. Szintjelző hibára gyanakszom. Lehet ezt javítani ? A tartálycsere 320 ezer + munkadíj lenne. Vagy van itt a fórumon aki ezek javításával foglalkozik ? Köszönettel.
Kacérkodom a gondolattal, hogy megvásároljak egy Citroen C-Elysse 1,6 VTi Collection autót. Automata váltós, amitől kicsit félek.
Segítségeteket kérem, van-e valakinek tapasztalata ezzel a típussal, illetve hol találok olyan adatokat, amelyek az autó szervíz ciklusát (pl. mikor kell vezérlést cserélni).
Igazad van. Egyik legkedvesebb "vasam" viszont az a HDi Xantia Millesime volt amit te is ismersz. De Érden maradt, egy gondos repülőmérnök baráté lett, aki szintén ződvérű.
"2 db-ra emlékszem haraggal. Egyik egy Citroen ZX. ........Egy péppé rohadt darabot kozmetikáztak széppé. A másik a Megane 1.5 dCi. ......De 200 000 alatt kétszer kellett motort cserélni hajtókar csapágy miatt."
Az első esetben inkább az eladóra kéne haraggal emlékezni, a második lehet jogos. Szerintem. :-)
Az ilyen "okosságok", hogy de kopogós műanyag mindenütt a beltere nem zavarnak. Trabantoztam, jártam UAZ-al sokat az eddigi 1,1 millió kilométerem alatt. Volt vagy 15 francia használt és 1 japcsi és egy BX új autóm. 2 db-ra emlékszem haraggal. Egyik egy Citroen ZX. Durván átbacott a magyar tulaj. Egy péppé rohadt darabot kozmetikáztak széppé. A másik a Megane 1.5 dCi. Ami nagyon jó, kényelmes, praktikus autó. De 200 000 alatt kétszer kellett motort cserélni hajtókar csapágy miatt.
Mikor nagyon tele lett a buxám az öreg autók copatásával, kerestem a legolcsóbb, nagy belterű ÚJ dízelt. A Renault (Dacia) 1,5 dCi-je kizárt volt a 2 előző motor katasztrófa okán. Volt alternatíva a Fiat Linea. A döntést az 1,6 Hdi hozta, amiről mindenkinek jobb véleménye volt mint a Fiat 1,3-as kis dízeljéről. A PSA 2-es HDI-je is jól szolgált előző autókban.
Másfél év használat és 30 000 km után teljesen bevált a P301. Lehetett volna a C Elysee is, de épp erre volt jobb akció. Egyetlen zavaró hiányt csak az utastéri rakodó kis terekben érzek. A Megane Renault ilyenekkel elkényeztetett. De akkor jó 1.5 millával volt az drágább és az 1,5 dCi kizárt egy újabb vásárlást. Így a Dacia is kiesett ami azonos árkategória volt.
Valószínűleg ezek a minimálautók (és a kínai piac) mentette meg a PSA-t a csődtől a válság után. A Dacia Logan sikere után több gyártó is elkezdett ilyeneket fejleszteni, a kisebb vásárlóerejű piacokra, és hát Magyarország is részben ilyen piac.
Ha neked nem tetszik valami,az még nem jelenti,hogy ocsmány.Ez olyan,mint a "németautópárti" vélemények.Ár-érték arányban tökéletesen megfelel,mivel a cél egy új autó vásárlása volt egy adott keretet és igényeket figyelembe véve.Hidd el körbenéztem rendesen.Használt autóval egy a baj.Nincs normális a piacon(mindenki lop,csal,hazudik) a magánszemélyek is kamuznak.Már volt egy pár használt autóm,így tudom mi a dörgés,de most 50 fölött egy újban gondolkodtam.A franciás kényelem itt is megvan bőven.A felszereltség megfelelő. Ár-érték arányban is ez volt a jobb választás.Persze lehetett volna 1 millával többet is kiadni egy másikért,de annyival nem ér többet egyik sem.Használtat meg soha többet.
Vitatkozok veled. P301-em van, viszonylag új. De közel 30 éve francia autó mániás. AX-ektől Xantiákig volt szinte mindenből több is. De mire nyugdíjba mentem, tele lett a buxám az állandó baxtatással. Nem hobbi tárgya az autó, hanem közlekedési eszköz. Nekem. A lehető legkisebb gonddal, nyűggel. Pedig tisztességes szerelőkkel dolgoztam! Aki értékeli a feltétlen megbízhatóságot az inkább kisebb, egyszerűbb de újabb autót vezessen. Szerintem. Imádtam a 2 lityós benyás Exclusive automatás Xantiát. De kellett mellé egy occó kis dízel AX, hogy legyen mivel járni, ami nem 11 litert szlopál. A P301 5 lityi gázolajjal (mint az AX) kényelemben, nyugalomban elvisz bárhova. Tágas, bő csomitartó, mindenhez hozzáférni, nem kell nőgyógyász képesítés egy izzócseréhez. Semmi felesleges elektromos firlefranc. Ami 5-10 évesen úgyis betojik és csak komplett egységben cserélhető. Nem olyan elegáns kívülről, mint egy Mistral P306? Zákson! De GONDOK nélkül ülök bele bármikor.
Imádom a régi franciákat. A Kacsától a P604-ig. Vagy a valaha volt legszebb kupét, a P406-ot. De nem napi használatra.
Persze akinek hobbija az alatta fekvés, a bontott alkatrészek lutrija az más kategória.