Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.17 0 0 494

Köszi a lehetőséget.

Számomra az oldalatok/hozzáállásotok elég komolytalan, még ha átalakítás alatt is van. Novemberi akció még mindig kint van, 3 nap alatt senki nem tudta levenni, vagy legalább átírni januárra. Ez a reklámotok, nekem nem jött be.

Előzmény: Chiptuner_kft (484)
autochip Creative Commons License 2017.01.17 0 0 493

Nem hiszem, hogy ki fog bontakozni a chiptuner vs. autochip vita. Chiptuner azt állítja, hogy az ár és a minőség között nincs összefüggés. Szerintem az ár az esetek döntő többségében összefüggésben van a a minőséggel. Vannak arra utaló jelek, hogy ezt nem csak én gondolom így: Idézet - egy 2014-es hsz.


"Dee*Jay Creative Commons License 2014-01-16 13:17:30     278
Sziasztok
Erről a cégról tud nekem valaki mondtani jót, rosszat akármit: http://www.chip-tuner.hu/
Kevesebb mint a feléért vállalják a kocsim chiptuningját, de ez már gyanusan olcsó, és semmi infót nem találtam róluk, hogy valaki vitte már oda a kocsiját. Jó ha olcsóbban kapok meg valamid, de nem ha azzal jár hogy egy idő múlva a nem jól beállított tuning miatt tönkre megy valami."

 

Mellesleg a  magyarázatról, amit az áraira chiptuner 2009-ben adott, néhány héttel ezelőtt kiderült, hogy nem fedi a valóságot. (Részletezve a 482. hsz-ben)

Mivel a szavahihetősége az én szememben ezek után megkérdőjeleződött, a további vitát értelmetlennek látom.


Volt még egy másik dolog is. Úgy gondolom magyarázatra szorul, hogy miért akadtam ki  a 488-as hsz-ben. A korábbi kamuzása csak az egyik ok volt. A másik okot viszont nem lehet egy  mondatban leírni. Első blikkre nyilván "jófejségnek" tűnik a 487-es hsz-e. Hozzáteszem hogy túl sok segítséget nem nyújthatott eddig a fórumon 1 hónapos regisztrációval. Az előzményekből sok minden kiderül, pl. az is hogy az évek során sok esetben segítettem (számomra akár ismeretlen) chiptuningos kollégáknak itt a fórumon, ha kértek egy ori file-t, vagy egy infót.  Ezeket a kollégákat nem mind ismertem, de a korábbi hozzászólásaikból egyértelműen kiderült, hogy nem ma kezdték. 

 

Régebben a chiptuning szakmában szinte mindenki ismert mindenkit. Mára a szakma elég rendesen felhígult. 2009 után szinte minden hétre jutott egy újabb chiptuningos, vagy aki annak mondta magát (erről is vannak korábbi hsz-ek a fórumon). Azóta megfigyelhető tendencia, hogy egyre többet kellett és kell javítani bizonytalan eredetű "chiptuning" programokat. Ha egy kezdő belenyúlt egy gyári programba (és a módosítás amit sok esetben csak próbálkozásnak neveznék nem jól sikerült) az némileg bonyolítja a dolgokat, de inkább úgy fogalmaznék hogy nem kissé. Néhány példa:


1. Az ügyfél felhív azzal, hogy chiptuningot csináltatott az autóján, de az autónak különböző hibajelenségei vannak és a tuningos emberét hiába hívja, mert a hívott számon előfizető nem kapcsolható. Miután találkoztunk kiderül az is, hogy a tuningot egy benzinkút parkolójában csináltatta, a kiolvasott programról az is, hogy teljesen rosszul van megírva. Első lépés diagnosztika, utána a gyári program visszaállítása. Az autó újra hibamentesen működik, most már jöhet egy jól megírt chiptuning program, és csodák csodája az autó a tuning programmal is jól működik. Vajon mi volt itt a probléma? Az egyik, hogy az ügyfél egy kezdőre bízta az autóját, akinek ráadásul még saját műhelye sem volt, így aztán egy telefonszám cserével eltűnt a ködben. A másik ennek a következménye volt, az ügyfélnek kétszer kellett fizetnie. Az olcsóról kiderült, hogy még sem lett az a végösszeget tekintve. Az ügyfélnek azért szerencséje is volt hogy időben lépett, mert a korábbi programot látva nem kellett volna túl sok km ahhoz, hogy a turbója felrobbanjon. A másik probléma az volt hogy kétszer akkora munka volt megcsinálni ezt az autót egy gyárihoz képest.  


2. Kb. 3 éve történt (ennek is nyoma van a fórumon) egy ügyfelem akinek az autóját korábban csináltam, felhívott Karácsony előtt egy nappal délután. Elmondta hogy vásárolt egy klón kiolvasót, és egy Alfát akart tuningolni, de az írás elakadt és az autó nem indul. Már sötét volt és mínusz fokok repkedtek, az is kiderült hogy egy áruház parkolója a helyszín.  Megkérdeztem, hogy a gyári programot lementette-e? A válasz igen volt. Oké segítek, megoldom OBD-én. Ebből az ígéretemből 3 órás küzdelem lett. Kimentem a parkolóba kiolvastam az autóra rátöltött programot  és elkértem a lementett gyári programot. Kiderült hogy mindkettő sérült és hibás, az autó a lementett "gyári" programmal sem indul be. Az ügyfél 200 km-ről jött és reggel mennie kellene dolgozni. Nem az én ügyfelem volt, mégis úgy éreztem, hogy ebben a helyzetben segítenem kell. Ekkor már havazott. Következő lépés, vissza a műhelybe szerszámokért majd vissza a parkolóba, hogy a motorvezérlő egységet ki tudjam szerelni elemlámpa fényénél. Utána megint vissza a műhelybe helyrerázni a vezérlőegységet, majd vissza a parkolóba visszaszerelni az ECU -t, és végre sikeres próbaindítás. Nem csináltam chiptuning programot, mert a kérés csak a gyári állapot visszaállítása volt, így nem is érte meg anyagilag a történet. De nem is ez volt az ok amiért elvállaltam, a fentiekből ez talán már kiderült. Az hogy azt az időmet szántam erre, amikor az ajándékokat vettem volna meg Karácsonyra és ehelyett szétfagytam egy parkolóban,  nyilván csak az én problémám, de én úgy vagyok ezzel, hogy összességében kell nézni a dolgokat!


3. 2008 környékén történt. Telefonon hív valaki, és közli hogy egy Golf tuningolásának az lett az eredménye, hogy az autó nem indul. Csinált már korábban ilyet legalább 3x, és nem érti,  hogy most mi lehet a probléma. Vezérlőegység hozzám kerül, és kiderül hogy mi a probléma. Az csak az egyik dolog hogy előre megírt (mellesleg rossz) programot akart feltölteni az autóra egy klón eszközzel. A fő probléma az volt, hogy egy Bosch programot akart feltölteni egy Siemens vezérlőre. Ezt inkább nem részletezem tovább.


Mi ebből a tanulság?
A kezdők rossz programjai az ügyfeleknek kárt okoznak, rontják a szakma hírnevét, és a szakembereknek 2x akkora munka a helyreállítás egy jól megírt chiptuning programmal.
Ezért gondolom úgy több régi kollégámmal egyetemben, hogy kezdők alá lovat adni a végén mindig  azzal jár, hogy az ügyfeleken csattan az ostor.
A chiptuning szakma egy szolgáltatás. Lehet csinálni jól és rosszul is. Nekem pl. ez nem csak egy szakma hanem a hivatásom, miután a fél életemet erre áldoztam.
A leglényegesebb szempont szerintem az, hogy az ügyfelek minőségi szolgáltatást kapjanak!

Előzmény: tiglinc (490)
canon70 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 492

Sziasztok!

 

Békéscsaba és környékén valaki chiptuning? Esetleg vélemény a Kocsik műhelyről?

Centric Creative Commons License 2017.01.15 0 0 491

Egyelőre a tuningban gondolkodom, ilyen mélységben, mint ahogy írtad talán csak a későbbiekben. Mindenesetre nagyon köszönöm a válaszodat, nem gondoltam, hogy bárki is reagálna itt ezzel kapcsolatban.

Előzmény: Chiptuner_kft (487)
tiglinc Creative Commons License 2017.01.14 0 0 490

Jó, hogy kibontakozik itt ez a chiptuner vs autochip vita. Legalább látszik a stílus, az életfelfogás, ez alapján sokkal könnyebb dönteni, hogy milyen szolgáltatóhoz szeretné vinni az ember az autóját. Még nem foglalok állást (bár van egy határozott véleményem), várom a folytatást, végre valami történik itt ebben a topicban a direktmarketingen kívül :)

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.14 0 0 489

Vicces téma ez...

Van olyan hely, ahol 160.000 kilométert futott motoron több lóerőt mérnek, mint a gyári adat. Kalibrált padon.

 

 

autochip Creative Commons License 2017.01.13 0 0 488

Chipruner!

Kérdés, hogy te mennyire foglalkozol komolyan a chiptuninggal?

Egy ismeretlennek akarsz tanácsokat adni, magadnak és másoknak konkureniát generálni, és mindezt ingyen?

Magadnál vagy?

A korábbi hozzászólásodra később válaszolok, ha lesz egy kis időm a vihar a biliben ügyredre.

Előzmény: Chiptuner_kft (487)
Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.13 0 0 487

Szia!

 

A kérdés, mennyire akarsz komolyan  a tuninggal, programozással foglalkozni. Az ECM előre elkészített "drivereket"  használ a mapok szerkesztéséhez és  minden ECU tartalomhoz külön driver tartozik. Simán belefuthatsz olyan tartalmakba, melyekhez nincs driver, arról nem is beszélve, hogy még ha van is hozzá, gyakran elég hiányos. Természetesen tudsz drivereket létrehozni, de elég körülményes. Nem azt mondom, hogy nem lehet vele tuningolni, de igazán pontos, minőségi munkára alkalmatlan. Spéci hibakódok kereséséhez, kikapcsolásához funkciók be/kikapcsolásához még drivert sem fogsz tudni készíteni hozzá, újabb MEDC17 vezérlőkről nem is beszélek. Biturbós 3.0tdi nyomaték monitorozása szintén érdekes lehet vele! Nézz körül inkább az EVC oldalán.

Előzmény: Centric (481)
autochip Creative Commons License 2017.01.13 0 0 486

Szerintem olyan helyre vidd, ahol értenek hozzá, programoztak már ilyen autót és hosszú távú visszajelzéseik is vannak az adott típusról.

Az ehhez szükséges információkhoz a témával kapcsolatos weboldalak elolvasása után hozzá fogsz jutni.

 

 

 

Előzmény: vnyóc (476)
Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.13 0 0 485

Tényleg ez lesz az utolsó postom itt ezzel kapcsolatban.

Ezért az egy mondatodért írtam csak ide: "Csak néhány 10e. Ft-al került volna többe egy olyan hely és egy olyan program, amiben biztos lehettél volna hosszú távon sem lenne gond az autóddal."

Szerintem ez egy nagyon negatív állítás velünk szemben és természetesen elutasítjuk!!!

Írhatnám én is, hogy azért, mert valami drága még nem feltétlen minőségi! És ne értsd félre! :)

 

Jó munkát!

 

 

 

 

Előzmény: autochip (482)
Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.13 0 0 484

Szia!

 

Az oldalunk hamarosan átalakul ezért egy kicsit el van csúszva, de köszi az észrevételt. Tudjuk a Valeo vezérlőt is programozni és természetesen, ha igény van rá vállalunk progrogramozást méréssel is. Részletekért kérlek keress fel valamelyik elérhetőségünkön.

Előzmény: Törölt nick (483)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.13 0 0 483

Pár kérdés, mert érdekel:  A novemberi akció még mindig tart? Valeo V42-ből mit lehet kihozni, van rá esély javítani?

A változtatásról kapok mérési jegyzőkönyvet hitelesített padon?

Honnan tudom, hogy jobb lett, az esetleges érzésen kívül? Mert erről nincs szó az oldalon.

 

Előzmény: Chiptuner_kft (480)
autochip Creative Commons License 2017.01.13 0 0 482

Részemről rendben van Chiptuner, hogy a levelezést lezártnak tekinted. 
Néhány dolgot azért pontosítanék, és válaszolok a feltett kérdésedre.

Kérdésed: "autochip: úgy emlékszem, hogy ezt a dolgot mi már az én kezdeményezésemre letisztáztuk e-mailen több évvel ezelőtt, ezért is érthetetlen számomra, miért kellett újra bemásolni 2012/2013-as bejegyzéseket?"

Nézzük időrendben a dolgokat, a tisztánlátás és a pontosabb dátumok miatt!

2009-ben éppen 11 éve foglalkoztam chiptuninggal.
Ekkor tette fel az alábbi kérdést A5S5 nevű fórumozó a Motronic Chiptuning fórumon, és ekkor hallottunk rólad először..

 

A5 S5 2009.10.16 22:17:17 ©                120

"Sziasztok!
Ismeri valaki a chip-tuner.hu-t? Ki ez a v....? Az ilyeneken komolyan mondom,hogy ki tudok akadni! Hogy lehet valaki ennyire éhes? Vagy nem éhes csak pancser? Az ilyenek miatt mennek tönkre gazdaságok,vállalkozások! Szinte féláron dolgozik! Hogy őszinte legyek kíváncsi lennék hogyan. Beletesz a tuningba 3-6millát,és akkor 40-ért csinál edc15-öt,60-ért 17-et?????
Ha tud erről valaki valamilyen infót,megoszthatná velem.
Hálás köszi!"

 

Erre a kérdésre válaszoltam ezt:

 

autochip 2009.10.19 22:47:44 ©                        122
"Nem tudom ki ez a chip-tuner.hu , de elég komolytalannak tűnik - EDC17 60-ért??? ....... "
Előzmény: A5 S5 (120)

 

Ezek után írtál nekem egy email-t, amire akkor (jó néhány éve) válaszoltam.
A letisztázás kifejezést amit most használtál, azonban némileg túlzónak tartom.
Valójában ez történt (idézet egy későbbi hsz-ből  és nem a privát levélből) 

autochip Creative Commons License 2011.01.18              0 0 151
Email-t is váltottam egy olcsójánossal, aki nehezményezte a v.... megszólítást, én pedig azt hogy az áraival a chiptuningot a tuningbox és a sufnituning szintjére akarja degradálni.

Némileg hosszúra nyúlt bevezető után a válasz a feltett kérdésedre:

Az ár az esetek nagy részében egyértelműen összefüggésben van a minőséggel!
Példa: Ha azt állítom, hogy egy (azonos kategóriájú) Mercedes többe kerül, mint egy Opel, az a tények leírása, és nem jelenti azt, hogy az Opel tulajdonosoknak ezen meg kellene sértődnie.
Egy szolgáltatás minőségének is van ára, amit maga szolgáltató szab meg, figyelembe véve a piac, azaz a kereslet/ kínálat számára nyújtott lehetőségeit.

Email-ben azt írtad anno, hogy a nyomott áraid a nyitóakciód része.
Ez idáig mondjuk rá hogy akkor rendben volt mint magyarázat, de azóta eltelt 8 év...

Ez 2 dolgot jelenthet:
2009 óta még mindig a nyitásnál tartasz, vagy a válaszodat egy mozigépésztől vetted kölcsön.
Engem egyik lehetőség sem érdekel, mint ahogy te sem.
Az összes eddig leírtak sem személy szerint rád vonatkoznak, hanem egy tendenciára, az olcsójános kategóriára, ami már többször volt téma a fórumon korábban
(köremail-ben a régi kollégák között is) még a megjelenésed előtt.

 

Nemrég a fórumon valaki újból rádkérdezett, csak ekkor derült ki számomra hogy azóta is a "nyitóárakon" dolgozol, így az email-ben korábban írt magyarázatod megkérdőjeleződött.
Ezek voltak az okok, amiért az évekkel ezelőtti hsz-ből idéztem.


Aki ócsárol téged az te saját magad vagy, azzal hogy az áraiddal a sufnituning, a gagyi tuningbox és az olcsójánosok kategóriájába sorolod magad.
Ez a te döntésed, senki sem szól bele az árképzésedbe.
Nyilván jó okod van rá, hogy miért dolgozol féláron évek óta, ugyanakkor elfogadom azt, hogy ez a te magánügyed. Lehet hogy minőségi munkát végzel, de az áraid nem biztos hogy ezt tükrözik az ügyfelek irányába.

 

További jó munkát!

Előzmény: Chiptuner_kft (480)
Centric Creative Commons License 2017.01.11 0 0 481

Sziasztok!

Régóta foglalkoztat a tuning téma, így gondoltam feltenném a kérdésemet ebben a topicban.

Vezérlőegységek programozásával azaz chiptuninggal szeretnék foglalkozni a közeljövőben. Először csak saját és ismerősök autóját tuningolnám. Elsősorban régebbi dízel autókról lenne szó, majd később esetleg benzinesekről is.

Az ECM Titaniumot szeretném megvenni , de egy kicsit bizonytalan vagyok vele kapcsolatban.

Esetleg ha valaki használja, tudna mondani róla pár szót? Mennyire jó? Vagy ha rossz ajánlani jobbat helyette.

Minden segítséget előre is köszönök!

Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.10 0 0 480

Részemről azt a levelezést lezártnak tekintem, ha akarod, megkeresed!

A lényegen nem változtat: nem szeretném, ha itt vagy bárhol máshol nyilvánosan ócsárolnál alaptalanul és ismeretlenül az árba kapaszkodva.

 

Előzmény: autochip (479)
autochip Creative Commons License 2017.01.09 0 0 479

Chiptuner!

Idézet az előző hozzászólásodból:

"autochip: úgy emlékszem, hogy ezt a dolgot mi már az én kezdeményezésemre letisztáztuk e-mailen több évvel ezelőtt, ezért is érthetetlen számomra, miért kellett újra bemásolni 2012/2013-as bejegyzéseket?"

 

Megkérlek, hogy küldd át nekem azt az ominózus email-t (bocs hogy nem emlékszem rá pontosan, azóta több ezer érkezett) ha ez megtörtént akkor reagálok a hozzászólásodra.

 

autochip

Előzmény: Chiptuner_kft (478)
Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.06 0 1 478

Több éve nem látogatom ezt a fórumot, az egyik ismerősöm hívta fel rá a figyelmem, hogy újra téma lett az árképzésünk.

Azt gondolom, nem bölcs dolog párhuzamot vonni az ár és a minőség között, valamint nem tartom korrektnek, hogy bárki ismeretlenül minősítse a munkánkat. Én sem tettem ezt soha senkivel, ha lenne is észrevételem, azt biztos, hogy nem egy nyilvános fórumon tenném, hanem közvetlenül, privátban az érintett félnek írnék. Az olyan jelzőkre, mint "olcsójános", "madár", stb. nem is reagálnék...

Szerintem mindenki foglalkozzon a maga munkájával és ne úgy próbáljunk meg új ügyfeleket szerezni, hogy a másik céget pocskondiázzuk, pláne nem ismeretlenül!

 

autochip: úgy emlékszem, hogy ezt a dolgot mi már az én kezdeményezésemre letisztáztuk e-mailen több évvel ezelőtt, ezért is érthetetlen számomra, miért kellett újra bemásolni 2012/2013-as bejegyzéseket? 

 

 

További jó munkát mindenkinek és boldog új évet!   

Chiptuner_kft Creative Commons License 2017.01.06 0 1 477

Örülünk, hogy elégedett vagy az autóval, bármiben tudunk még segíteni, keress nyugodtan. :)

Előzmény: hupisom1 (467)
vnyóc Creative Commons License 2017.01.01 0 0 476

Sziasztok, V10 tdi Tuareget Budapesten kihez érdemes elvinni? 

Köszönöm

autochip Creative Commons License 2016.11.29 0 0 475

Ez a kérdés már sokszor ki lett vesézve ezen a fórumon, de néhány szempontot talán érdemes újra megemlíteni:

Jobb helyeken nem dolgoznak féláron, nem néhány éve vannak a szakmában, így hosszú távú visszajelzésekkel is rendelkeznek.

Pl. az autó nem csak hazafelé vagy néhány hétig ment jól, hanem az adott beállítással még 150 e. km-t  elment, mielőtt a tulaj lecserélte egy újabb modellre és azon is kérte a módosítást...

Az eredeti programot nem csak "leveszik"  hanem el is mentik.

A megadott értékekre garanciát vállalnak.

Nem előre megírt programot töltenek a vezérlőre, hanem minden autóra egyedi programot írnak az autó állapotának és a tulajdonos egyéni kéréseinek figyelembevételével.

 

Előzmény: Ozif (474)
Ozif Creative Commons License 2016.11.26 0 0 474

Mi a menete egy jó chiptuningnak? Az olcsóbbnál leveszik a régi programot,kap egy újat,próbakör,örül,hogy "jobbanmegy" mehet haza.

 

Előzmény: autochip (473)
autochip Creative Commons License 2016.11.26 0 0 473

Ha a motor hibamentesen működik, minden érzékelő és jeladó hibátlan, akkor a teljes fordulatszám tartományban erősebbnek kell lennie a motornak egy jól megírt programtól.

 

Ha a fenti feltételek fennállnak, akkor a kérdésedre a válasz: Nem normális hogy 3500-tól elfogy az erő, padlógáznál jobban füstöl, és a fogyasztás sem csökkent.

 

Érdemes lenne kipróbálnod egy minőségi jól megírt programot, és a tapasztalataidat akár újra leírhatod itt is...

Előzmény: Ozif (472)
Ozif Creative Commons License 2016.11.21 0 0 472

Helló!

Az én tapasztalatom az olcsóbb chiptuningról: kb 1 éve van az autóban/mondeo 2.0tdci 140le 2009évj/,jobban megy kis fordulaton,de nagyobb fordulaton 3500-tól valahogy elfogy az erő,ha lepadlózom jobban füstöl,semmivel nem eszik kevesebbet.Ez lenne a normális?  

autochip Creative Commons License 2016.11.10 0 0 471

Megértem a nézőpontodat és köszönöm a bizalmat!

Előzmény: hupisom1 (469)
hupisom1 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 470

Meg persze ami érthető az árazás nem függ össze az autó értékével , emiatt keresem én is , kis pénzű ember az olcsó jancsikákat , olyan ez mint amikor nem tudok márkás ruhát venni , veszek kinait , amúgy ha pl 60 ezerbe belefért volna nálatok , akkor már inkább nem eszek de oda viszem..... 

és nem személyeskedés volt ez rád nézve , hanem csak egy tapasztalat , amit egy 6 hónap múlva ujra leirok mi történt ez alatt az idő alatt , fogyasztás hogyan alakult esetleges hibák stb ...

Neked is belefér az hogy reklámozod magad itt , ezért ennyit én is megengedtem magamnak további szép napot :)

 

Előzmény: hupisom1 (469)
hupisom1 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 469

Minden tiszteletem a tiéd de mint irtam az autó árához nézve max 10% fért bele nekem , minden autó dizel volt és egy barátom csinálta rajta a chiptuningot sosem kellet sok 15-20 le + ennyi elég , sajnos meghalt agydaganatban ,  különben hozzá vittem volna most is itt pesten is sok ismerőse volt a nevét nem emlitem , de ő azon a véleményen volt hogy 15-20 Le hozzá adni dizelhez különösebb károsodás nélkül arra sok ember képes , viszont kihegyezni egy motort úgy hogy az ne károsodjon arra viszont kevesen , és ehez kell az igazi szakértelem .

Ha 1millás kocsim lenne amúgy valószinű hozzád viszem :) 

 

Előzmény: autochip (468)
autochip Creative Commons License 2016.11.03 0 0 468

A minőségi és az olcsó közötti különbség nem a hazafelé vezető úton, hanem hosszú távon fog kiderülni.

Nézzük a számokat! Az autód értékének 10%-át költötted chiptuningra. (Ez újabb autók esetében egyébként százalékosan kisebb összeg ahol nem féláron dolgoznak, de tekintsünk most ettől el!)  Néhány 10e. Ft-ot első lépésként nyilvánvalóan megspóroltál azzal, hogy egy olcsó helyet választottál. Mindenesetre kíváncsi lennék arra, vajon felmerült-e benned az a kérdés, hogy vajon miért vállalták szinte féláron az autódat? Az ár általában tükrözi a minőséget, igaz néha nem teljesen egyenes arányban. A féláron végzett munkának azonban vannak kockázatai. Ha egy rosszul megírt program miatt 1 éven belül több százezret kell költened az autódra (ami a te esetedben az autó értékének akár az 50%-át is jelenheti) akkor az első lépésként megspórolt néhány 10e. Ft már nem tűnik túlságosan gazdaságos megoldásnak. Csak néhány 10e. Ft-al került volna többe egy olyan hely és egy olyan program, amiben biztos lehettél volna hosszú távon sem lenne gond az autóddal. Ha csak rövid távra kell, akkor vedd úgy hogy meg sem szólaltam.

 

hupisom1 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 467

Chiptuning tapasztalat , Citröen xsara 1.4 hdi :

Gondoltam a kis sárin :D kellene izmositani , mivel kb 400.000ft ot ér az autó ezért sokat nem szerettem volna rá költeni , gondolom érthető hogy 80-100e ft kizárva :) meg persze nem érdekelt hogy padon mennyit ad le a gép , gyári 68LE :D 

Elvittem a fórumban már emlitett , chiptuner "olcsó jános " kft -hez , mivel szabin volt az ürge ezért ki kellet gurulnom kb 30 km-t pestről , hát gondoltam eszik vagy 4.-4.5 liter 100-on , szóval nem nagy érvágás , elmentem a kolegája fogadott , aztán kiolvasta a szoftvert és elküldte a srácnak akivel előzőleg beszéltem .

Elmondtam hogy mi a legnagyobb bajom 1800ig úgy húz mint 1 trabant :D , és mivel üzemenyag spórolásra vettem ezért max 2.200 ig szoktam forgatni , emiatt 80% ban akkora turbólyukban vagyok mint a grand canyon . Megdumaltuk az élet nagy dolgait , filmek , internet , szolgáltatók , stb :D 

Aztán jött a módosított szoftver , vissza töltötte a srác utánna mondta menjek vele egy kicsit éreznem kell azonnal , de pár 10km után lesz az igazi , elmentem egy kb 1km körre alig nyomtam neki a gázt de éreztem hogy változott valami , vissza mentem fizettem , aztán mire bemelegedett a motor peste vissza felé akkor kipróbáltam hogy milyen .

Érzésre 1.6hdi amit már vezettem , alacson fordulatom jól húz , még annyira sem füstöl mint előtte , biztoságosabb előzni , és kikerültem a grand canyon-ból amikor spórolósan vezetek :) amúgy meg , megy mint a barom :D 

Ezért én 40.000ft ot fizettem edc16 , és teljesen elégedett vagyok mert a kis sári ennyit megért , többet viszont nem ! 

Ez a kis iromány nem a paddal rendelkező chipmesterek miatt készült , mielőtt valaki letámad , sokkal inkább az ilyen alacsony árú autó tulajok miatt mint én is vagyok aki nem tud nagy összegeket költeni ilyen fajta élvezetekre , mert kell a gyerekre családra vagy bármi másra :) Köszönöm hogy olvastad , biztonságos vezetést kívánok mindenkinek! 

 

 

autochip Creative Commons License 2016.09.04 0 0 466

Szia!

 

Minden általad leírt kérés megvalósitható, ezen a telefonszámon tudjuk egyeztetni a részleteket munkaidőben.

 

06 70  333 8844

https://autochip.hu/

Előzmény: LeCousin (465)
LeCousin Creative Commons License 2016.07.11 0 0 465

Sziasztok, szeretnék megcsippeltetni egy 2011es Superbet. 1.9 TDI DSG 103 KW. Ajánljatok kérlek egy megbízható céget, ahová bemegyek, megoldják és kölcsönös tisztelettel távozok. Nem füstöl az autó, nem melegszik a motor, nem nyírja a váltót és nem ugrál a nyomatékgörbe. Minden értékelhető ajánlatot köszönettel fogadok!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!