Sajnos nem tudom, nem szereltem sose, valószínű a felújítás során szükség lehet valahol rá a kopás ellensúlyozására. De inkább nem tippelnék, a fék nem játék.
Sziasztok. Talán tudtok nekem válaszolni a kérdésemre. Adott egy egykörös fékhenger amit nem tudom, hogy egyáltalán jól raktak-e össze. Erre keresném a választ.
Szóval van ott az a hézagoló alátét szerű.
Annak tulajdonképpen hol kell lennie?
Ott ahol most van, vagy ahova húztam a piros vonalat teljesen az elején?
Jó pár évvel ezelőtt volt egy rövid értekezés kétütemű Trabant karburátor beállításával kapcsolatban. ( ez van képként beillesztve lejjebb)
Volt csatolt link is a beállítás menetével, de sajnos az már nem elérhető.
Azért írom ezt az egészet, mert szeretnék segítséget kérni 28 H 1-1 típusú karburátor beállításban. Kis traktoromon a régi típusú karburátor úszója kilyukadt, emiatt egy használaton kívüli újabb típusú karbit tettem be. Most csak szívatóval van alapjárat.
Ha van valakinek jó leírása, vagy a régebben becsatolt anyag esetleg még rendelkezésre áll, akkor kérem ossza meg velem.
Van a nagypapának egy négyütemű Trabant kombija, de még eredeti DDR gumik vannak rajta, és eddig minden műszaki vizsgán átment. 70 000 km van a Trabiban. Mindig garázsban állt, és a garázsba besütő naptól még a lámpabúrákat is letakarta, a gumikerekeket és egyéb gumialkatrészeket rendszeresen ápolta, kenegette szilikonnal, vagy glykollal. Olyan a kocsi, mintha most jött volna le az NDK-s gyárból. Az egészsége miatt már arra a heti 10 km kimozdulásra is csak ritkán jön ki vele a garázsból.
Kérdésem: Hol érdemes hírdetni ilyen megkímélt Trabantot, és mennyit lehetne érte kapni.
Szisztok! Vásároltam egy trabant 601-est. Egy sárga szinűt,ami nagyon szép álapotban van,de a balos ajtó sérült. Ha valaki tudna egy jó állapotú gyári festésű sárga ajtót, jelezze 30/597-2580! Köszi!
Valaki tud esetleg Eger környékén karosszérialakatos, aki vállalna Trabantot? Kétoldali küszöböt, hattyúnyakat, kerékíveket és az első padlórészt kellene javítani.