Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Slint Creative Commons License 2006.02.16 0 0 77

Nem, nem akarok igazán olasz autókat csak egyszer majd veszek egy Kappát, vagy egy olyan GT Coupét, azzal bevállalom majd a szívást, de mással nem. Inkább távolról csodálom őkett,

Egyébként: majdnem új Focust vettem én is. Jó ez nagyon off, de kurva jó az a kocsi, tágas, jól kezelhető, megy, nem fogyaszt, korszerű, feketében, 17es papucsokkal , titanium, vagy ghia változatban, 3 ajtósban nagyon üt. És belül is nagyon jó. Én szeretem a Fordokat, Mondeo is egy kiváló autó pl, sokkal jobb mint a Mercik, meg a BMW-k, szar, buzi, péniszhosszabító audik.  Ja, presztizs nincs, és kit érdekel? Olcsóbb is, jobb is, jól néz ki. Asszonynak, neked, munkába hibátlan. Jó, nincs szenvedély, ez igaz, de a túl sok szenvedély megárthat, nem igaz, magnifico?

Előzmény: kswturbo (75)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.16 0 0 76
asszonnak, persze. Vagy akcijjós kisFord, kisVW, kis Sevi (brrr....) 2 millájér. Asztán ha beválik, marad6. Munkába járni is praktikusabb lenne, mint a 12 lityót ivó erőmű. De ha messzebb van dógom, ki nem bírnám egy minicsühögőbe...
Előzmény: kswturbo (75)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.16 0 0 75

Uhhuhhuuhúúú... Biztosan olasz autót akarsz, nem túl drágán?...

Vicces, de én + az új Focuson gondúxok. Fapad, de klímával 3 misi alatt, és ha nem is egy Lancia, de mékse dévu, azazhogy sevi...

Előzmény: Slint (74)
Slint Creative Commons License 2006.02.16 0 0 74
na látod mester, ezek azok a dolgok amire se időm, se kedvem. Egyáltalán nem vagyok barkács típus, amit mostmár kezdek sajnálni, de ez van. Érdekel a dolog valamilyen szinten, de se időm, se energiám...ezért kell most valami mást venni. Amit csak hajtok, és nem megy szét.
Előzmény: kswturbo (73)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.16 0 0 73

Hogy kicsit elvegyem a kedvedet - persza ha barkács-típus vagy, inkább megjön)))

A drága javítás és a sok sk. fusi, takarítás stb. mellett tavasszal folyt köv: 2 első pilács rendberakása (egyik párásodik, másik mattul), középkonzoli rezgés kiirtása, ajtószigetelés jobb hangú hifihez, új hgszórók stb.

Most meg (nem az ótó hibájja) egy szétesett fos kínai szavargyújtó-elosztó miatt szívok, aminek az elejéről két frincfranc beesett a kézifékházba, és hiába bontottam le (80 csavar, mindenféle fejjel), nem került elő. Azon gondolkodom, húzok az ipari porszívóra egy vékony csövet, aztán körbetolom a szőnyeg pereméig.

Hát így, Don Carlo.:)

Előzmény: Slint (72)
Slint Creative Commons License 2006.02.16 0 0 72
hát az el is hiszem.
Előzmény: kswturbo (70)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.16 0 0 71

lancia!

xenyonyt a TC áruházba is kínálnak 70-1-2 kiláér, nekem sok. Meg nekem iggen jól belövi az utat a H7-es is...

kswturbo Creative Commons License 2006.02.16 0 0 70
Hát akkor elárulom: quuuuu-uu-rrvva jól nézett ki a gép:)))))
Előzmény: Slint (69)
Slint Creative Commons License 2006.02.16 0 0 69
Hát igen, ez a zen dolog kéne nekem is, ha majd választok:-)
Előzmény: kswturbo (68)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.16 0 0 68

Hát akkor aki hüle, +érdemli, koma.

A rejtélyes zen-bejegyzésemet +magyarázom. A próbakör után izomból ott akartam hagyni a verdát (kopások, hangok, kanyarba csúszkálás stb.), de visszanéztem egy pillanatra. Gyors fejszámolás után levontam az irányárból 15%-ot, és valami azt súgta, meg fogja érni.

Szép lassan megoldottam rajta mindent, és így már majnem annyi, mint egy "fapad" Logan akcijóba. Megérzés, meg némi tapasztalat = Mák, de nem ok nélkül.

Előzmény: Slint (67)
Slint Creative Commons License 2006.02.16 0 0 67

Hello Koma!

 

nem írtam el. Ennyi volt, törve is volt, hiába könyörögtem hogy nézzen még szét.

Előzmény: kswturbo (66)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.16 0 0 66

Csak most látom: 20v turbo kappa 1.2 milláér? (Alapból gyanús.) Nem írtad el?

Meg ennyit rákölteni akkor is sok...

Előzmény: Slint (58)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.15 0 0 65

Lancia pajtás! Próbáltad az alcantara-tisztítást?

A javallott termék amúgy a kék-sárga földalattin a delejládák és a hengerfal-síkosítók között valahol, árba 1k alatt. Mellette láttam teknőcöst 1,5 k-ér, de annak ijjesztő műjanyagsörtéi vótak. Elvben az a jobb, de a prevent a rákövesedett hajlakkot is kiszedte a jobb egy fejtámlájából.

Előzmény: kswturbo (47)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.15 0 0 64

Olasz autó V6-al is igazi, sőt, sornéggyel is. Az Alfák nem véletlenül lettek, amik. Hogy 30-ezrenként vezérműtengely-állítót kell cserélni? Na bumm, az Audi A4-ekben meg komplett első futóművet, és?

A Lancia-legendánál vedd figyelembe a TKB-mutatót is! (ToleranciaKüszöB).

Az Alfától sokat várnak, naná hogy fikázzák, ha túl kényes és bedöglik. A Fiatot mindennapi autónak veszik, naná hogy senki nem bírja autó nélkül, ha már van.

 

A Lancia viszont:

 

1. Feleannyiér benne vagy, mint a hasonló tudású más autókban. Magasabb a TKB.

2. Szép. Egy csinos nőnek is többet nézel el, egy dögös kocsinak is. (Alternatíva: vegyél helyette rondát?) Magasabb TKB.

3. Jól felszerelt, igényesen tervezett, finom anyagok stb. Aki nem hiszi, vegyen dévu lajost. Emelt szintű TKB.

 

Az elmélet a Thesisre is igaz. Hiába szép, finom, előkelő stb. ha egyszer drága, márpedig nagyon az, és bedöglik: "ezér fizettem egy vagyont?" Alacsony TKB.

 

Figyeld csak meg a népítéleteknél! Szegény ember elnézőbb, gazdag tulaj fikázóbb. Kombináld bele az ítéletbe ezt is.

Előzmény: Slint (62)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.14 0 0 63

Ne célozz és beletalálsz, mongya zen mester.

Meg fog találni tégedet a te autód, és a melyik megtalál, az a tiéd leszen.

Most sok dolgom akadt. Bona sera!

Előzmény: Slint (62)
Slint Creative Commons License 2006.02.14 0 0 62
Hát ez az. Van egy olyan sejtésem egyébként, hogy olasz autó csak turboval az igazi, De most akkor se tudnám ezt vállalni.
Előzmény: kswturbo (61)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.14 0 0 61

Akkor marad a megérzés. Meg a megszállottság. Hogy "akkor is autót faragok belőle". Sok értelme nincs, illetve mégis.

Vót nálam az a leugrott cső ugye. (Tökéletesen semmi baja, thx gád.)

Nem vót a legnagyobb feeling. Enyhítő körülmény, hogy egy éve nem rosszalkodott.

És ugyebár a válópert se adod be, ha az asszony évente egyszer elfelejt sört behűteni estére.

De ha minden héten kétszer...

Előzmény: Slint (60)
Slint Creative Commons License 2006.02.14 0 0 60

Hát, márkaértő, jószimatú emberem nincs, csak sok lebeszélő. A szar megbízhatatlan olasz szarok, ugye. Mindegyik csak ezt mondja, lebeszélni, azt tud, mindegyik Toyotát(persze azzal sincs semmi gond, dehát nem vagyok még 80 éves) hajt, egykedvűen, A-ból B-be. Nem értik, hogy ez nálam nem ennyiből áll.  Ez van. Hozzáteszem: sokszor már tényleg sikerül elvenni a kedvemet az egésztől. Pedig egy ilyen GT Coupé 1 millió 200 körül meg is állna, nem a turbos, sima 2000.

A másik leírás nem a Kappát, hanem a tulajdonosát reklámozta.  A Kappa szegény biztos nem tehet erről. De hát melyik autó bírja, ha nem foglalkoznak vele, nem igaz?

 

Mondjuk nem tudom, mi az igaz, az Alfákról szinte csak rosszat hallani, Fiatokról is-is, Lanciákról meg csak a fanatikus imádatot hallom. Kappáról egyenesen azt hallom pl, hogy a legmegbízhatóbb digók egyike.

 

Én nem tudom kinek higgyek, de majdnem másfél millát nem akarok eltapsolni úgy, hogy valami lerúgott szart veszek, márpedig a magyar morál szerint egy iylen GT vagy ilyesmi árú Kappa esetében csak agyontörtet találnék szerintem. Bár ki tudja...

Előzmény: kswturbo (59)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.14 0 0 59

Járj utána, egyetértek. Sok jóra ne számíts, illetve csak a véletlenre meg a csodára, esetleg a szimatra, meg ha van márkaértő szerelő-ismerős, aki szívesen elmegy mustrálni - tudod, a szokásos.

A másik leírással jó kis reklámot adtál a Kappának, de mit tegyünk, ha ilyen is van?

A kérdés, hogy melyik a több: az én mázlim (meg hogy a svájci import az télleg egész jó, és csak olasz ne legyen, mer azok csak széthajcsák, kapísi), vagy a nagy ráfaragások, meg az anyagi-idegi tönkremenés.

Mongyuk idege-bankszámlája válogatja, én még jól bírom, de kétségkívül furcsa volt 6 év (majdnem) gondtalan autózás után bontóba meg szervizbe mascagni, olykor (saját tudatlanságom meg a benzinszintjelző miatt) trélert hívni, stb.

Tui amici ilyen fura olaszos fazonok, csak hajtani, törődés meg semmi? Ezt egyik makkína italiana sem bírja. Valamit valamiért, a cimborád meg vegyen ütni-vágni Ventót vagy Octavia 1-et...

Az én vasam a kék kagylósból 11,5-et eszik, a sima 95-ösből 12,3-at, pedig néha ránehezkedek csüdig a jobb szélső pedálra.:)))

Előzmény: Slint (58)
Slint Creative Commons License 2006.02.14 0 0 58

Mindkettő legalább ugyanannyira tetszik. A Kappa is, meg a GT Coupe is, még akkor is, ha nagyon más világ mindkettő. Talán a temperamentumomhoz, meg az életvitelemhez jobban állna a GT, ez biztos. Bár nem tudok semmit a fenntartásáról, gondjairól, satöbbi. Népítélet az kevés ehhez. Na majd utánajárok...

 

ON

 

Hát ja. Egy "kedves" barátom, hasonló korú mint én, szintén Kappa tulaj. Nos, a gatyáját rákölti a vasra, szintén 2000 20V, nem szereti igazán, csak én mondtam neki hogy micsoda csoda egy dög ez, erre meg fogta magát egy héttel ezután, kiment a Nagykőrösire, meglátta az elsőt ami az útjába került, és (apu pénzén persze) megvette. (A szemét. tudta hogy nincs rá pénzem, és ott furikázott vele a házunk előtt. Hát milyen barát az ilyen?)

Valószínűleg nem is nézte meg, mit vesz. Iszonyatosan hajtja, nem kíméli, nem szereti, rúgja lefelé rendesen. Szegény autó meg persze hogy elromlik. Állandó turbogondok, motor, elektronika, vezérlés, minden volt már, ami meghibásodott, asszem most tart úgy 700.000 Ft ráköltésnél kb, vételára 1.200.000 volt. Ja, és a vas konzekvens 17 litert eszik. Így jár, aki csak azért vesz autót, hogy lepipálja a haverjait.

Előzmény: kswturbo (57)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.14 0 0 57

Vagy úgy?! Ez egészen más megvilágításba helyezi a dolgot.

Ha nincs család, és 2-3 év múlva rád szakad az MNB, akkor addig nyugodtan vegyél egy olyan offtopic olasz kupécsodát, valahogy majd csak kigazdálkodod a fenntartását, nem? Aztán ha lesznek hosszabb távú terveid, bármikor dobhatod a csajozós verdát - addig egészségedre és carpe diem! Komolyan! Én is (1x) voltam fiatal:))))

Előzmény: Slint (55)
Slint Creative Commons License 2006.02.14 0 0 56

Hajjaj. Gyönyörű a vas, magnifico.

 

Én szeretnék turbot, meg szeretnék egy másik dimentióban vezetni, de csak abban az esetben, ha ehhez a megfelelő anyagi háttér is megvan, és akkor gond nélkül vállalom azt is, ha minden sarkon elromlik. De ez még egy-két-három év.

Addigra már talán reg.adó sem lesz, és hozok Németországból valami csoda gyári állapotút. Vagy veszek itthon. De veszek, akárhogy is, az tuti.

Előzmény: kswturbo (54)
Slint Creative Commons License 2006.02.14 0 0 55

Hát, nincs családom, úgyhogy nekem akkor jó lenne:-)

Én is a nagy erős olasz, meg egyéb dögöket kedvelem, de néha tennék szívesen ilyesfajta kitérőt, ehhe.

 

Igazán jó ez a kép, szép:-)

 

 

 

 

Előzmény: kswturbo (53)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.14 0 0 54

Ha már linkelünk, térjünk csak vissza az alaptémához!

Ezt ugyanis még nem láttam. És a kipuffon kívül minden eredetinek láccik. És limó. És egybe van. Egy hibája van, turbós. :) Na de a 20V! :))) Tényleg nem szeretnél olyan autót, ami a vezetést egy sokkal izgalmasab dimenzióba helyezi? :))))

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=459988&command=ugras&screenwidth=1200

kswturbo Creative Commons License 2006.02.14 0 0 53
Hát igen, (S)linktár Uram, de van-e magának családja, kutyájja, macskájja, ijjesmi?
Mer nekem van, ők meg abba nem férnek bé.
Amúgy ha jól tévedek, ő is Pininfarina-művek termék, s van neki 220 lovas turbósa is.
Ajánlanám - de előtte el kell jutni a CMR 2.0 "expert" szintjén az összes rali megnyeréséig - aztán hegyibe!:))))
Én életkörülményeim és méreteim folytán a NAGY-erős-olasz dögöket kedvelem.
Előbb a négylábú volt meg, aztán a négykerekű. A kaput egyik se döntötte ki, csak éppen átépítés alatt.:)))
Előzmény: Slint (52)
Slint Creative Commons License 2006.02.14 0 0 52

Az a lényeg hogy egyben legyen a gép!

Egy dologról nem beszéltünk még, mi az, ami felérhet még egy Kappához? Hát szerintem ez:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=453793&command=ugras&screenwidth=800

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=461456&command=ugras&screenwidth=800

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=461947&command=ugras&screenwidth=800

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=462751&command=ugras&screenwidth=800

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=459601&command=ugras&screenwidth=800

 

 

szerintem ez egy csoda. Megvenném a Kappát, és vennék mellé egy ilyet. Kíváncsi lennék, mit tudhat. Kívül-belül maga a csoda. Persze ebből se a turbós, csak a sima 2.0 16V, nem vagyok én telhetetlen, meg a gondoktól is megkímélném magam.

 

Jajj, de szép darab ez.

Előzmény: kswturbo (51)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.13 0 0 51

Hélo!

Maraggyunk annyiba, hogy a nyertes szelvények és találatok szorzata=4. (Szelvényszám 1<, >3..., szal ingyé jáccottam, sztannyi.)

Amúgy jobban megnézve nem a nyomó-, hanem a szívócső ugrott le az aluöntvénybe applikált Bosch feliratú mérőakármi mögött, de ugyláccik az egész egy zárt rencer, oszt megbolondul tüle a zelektronika. Gípsárkány, fullad, köhög, leáll, család hisztizik, hogy inkább mennyünk haza az uccsó busszal - jobb is lett vóna, szerencsére az időnek járása nem vót poros, tán megusszuk.

Az oka peniglen: a kimaródott nútjával a bilincs csavarja nem szorult föl eléggé, egy évig bírta, aztán egy ártatlan föl-le járdázásnál a mekánikai erők széjjelrántották a csöveket.

Mindenre gondoltam volna, erre utoljára, mivel előtte überkímélő üzemódban csorogtunk a célig.:((( Viszont service után gépet lepróbáltam, hangra, erőre, tömítettségre nézve egybe van:)

Előzmény: Slint (49)
Slint Creative Commons License 2006.02.13 0 0 50
Vagy 3000 V6, az se romlik el olyan könnyen. Talán a fogyasztása se annyira rémes.
Előzmény: Slint (49)
Slint Creative Commons License 2006.02.13 0 0 49

Hello Magnifico!

 

Mennyit nyertél a lottón?

 

Na látod én ezért vennék sima szívót..nekem tuti az lesz.

Előzmény: kswturbo (48)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.13 0 0 48
Signore Slint,

azért csak megnéztem újra a hatmillás QP-t. Ritka szép darab, és relatíve nem is drága. (Hiába van feleannyiér "ottocilindri" nekem is ez kéne a brutál power pac 2-vel, ovál füstcsövekkel, biza. De hiába nyertem a hétvégén lotterián, egy kevéske még hiányzik hozzája.)
Lehet hogy igazad van a turbós autókkal, ld. előző hsz. Egy szívós ilyenkor simán megy tovább - csak nem tiszta levegővel.
De a lényeg, hogy megoldódott, nem jön drága, időrabló szerviz.:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!