Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Hát igen, (S)linktár Uram, de van-e magának családja, kutyájja, macskájja, ijjesmi? Mer nekem van, ők meg abba nem férnek bé. Amúgy ha jól tévedek, ő is Pininfarina-művek termék, s van neki 220 lovas turbósa is. Ajánlanám - de előtte el kell jutni a CMR 2.0 "expert" szintjén az összes rali megnyeréséig - aztán hegyibe!:)))) Én életkörülményeim és méreteim folytán a NAGY-erős-olasz dögöket kedvelem. Előbb a négylábú volt meg, aztán a négykerekű. A kaput egyik se döntötte ki, csak éppen átépítés alatt.:)))
szerintem ez egy csoda. Megvenném a Kappát, és vennék mellé egy ilyet. Kíváncsi lennék, mit tudhat. Kívül-belül maga a csoda. Persze ebből se a turbós, csak a sima 2.0 16V, nem vagyok én telhetetlen, meg a gondoktól is megkímélném magam.
Maraggyunk annyiba, hogy a nyertes szelvények és találatok szorzata=4. (Szelvényszám 1<, >3..., szal ingyé jáccottam, sztannyi.)
Amúgy jobban megnézve nem a nyomó-, hanem a szívócső ugrott le az aluöntvénybe applikált Bosch feliratú mérőakármi mögött, de ugyláccik az egész egy zárt rencer, oszt megbolondul tüle a zelektronika. Gípsárkány, fullad, köhög, leáll, család hisztizik, hogy inkább mennyünk haza az uccsó busszal - jobb is lett vóna, szerencsére az időnek járása nem vót poros, tán megusszuk.
Az oka peniglen: a kimaródott nútjával a bilincs csavarja nem szorult föl eléggé, egy évig bírta, aztán egy ártatlan föl-le járdázásnál a mekánikai erők széjjelrántották a csöveket.
Mindenre gondoltam volna, erre utoljára, mivel előtte überkímélő üzemódban csorogtunk a célig.:((( Viszont service után gépet lepróbáltam, hangra, erőre, tömítettségre nézve egybe van:)
azért csak megnéztem újra a hatmillás QP-t. Ritka szép darab, és relatíve nem is drága. (Hiába van feleannyiér "ottocilindri" nekem is ez kéne a brutál power pac 2-vel, ovál füstcsövekkel, biza. De hiába nyertem a hétvégén lotterián, egy kevéske még hiányzik hozzája.) Lehet hogy igazad van a turbós autókkal, ld. előző hsz. Egy szívós ilyenkor simán megy tovább - csak nem tiszta levegővel. De a lényeg, hogy megoldódott, nem jön drága, időrabló szerviz.:)
Mint írtam korábban, kefés fejű prevent habbal. De lehet hogy van jobb is. A kefével alaposan, de finoman, ha elkezd porlani, vegyél vissza. A tetőbársonyra, oldalra is jó. Rángatáshoz: tennap este engem szívatott a drága. Ma reggel derült ki, fönt ippeghogy szétcsúszott a turbó nyomócső, uccai lámpa alatt nem tűnt föl, így este muszájból 10 km-t ment lassan, csúsztatott kuplunggal, majdnem lefulladva. :(((((( Talán túléli. :() MIndenesetre most a bilincseket nem csavarhúzóval, hanem hi-torq B&D kézi csőkulccsal húztam rá, és berámoltam a hátsó dobozba a nagy halogént meg a csavarhúzószettet. Nem lehet rá eléggé figyelni...
A t. bányaihoz még: nem tudom kinagyítani a képeket, de: 1. mintha a bal oldalon hiányoznának az ajtóvédő alsó gumik 2. mintha ilyen színű fényezés gyárilag nem lenne. (vagy nagyon ratyi géppel fotózták) a motorháztető-sárvédő problémát meg hagyjuk is.:(( Talán majd máskor. Igaz, látni kéne, de nem ennyiért...
Néztem. Felni szép, de nem gyári. (Ez nálam vmi eredetiség-mánia) Belsőből alig láccik vmi, de az igen, hogy plüss. Eccerü plüss. (Alcantaramániám is van.) Egyéb bajok a verdával, nem sorolom. A hatmillás QP-t meg se néztem, mivel láttam már párszor:)))) Vmi SportPack jáccik benne, hasonlókat pár éve a mobilén nyomtak, szedtem is a vérnyomáscsökkentőt.:)) Csak ugye alkrész, manufakturális gyártás, etece. (Bár az enyém meg a Pinifarinánál készült, de nagyrészt célszerszámokon, és ócsóér van hozzá bontott vas, kicsit drágáér meg echte gyári, Bécsből.) A vilikék amúgy JTD-s, kapísi? Nepper cimborák kivétel nélkül olyanra akartak rábeszélni, csak ami nem volt rongyratörve-hajtva, azt még a belgák is aranyáron adták. (Na ez a nemjójel a t.bányai verdához). De attól még. Engem nem zavarna a világos huzat. Habos-kefés prevent neki, aztán mintazujj. Rejzevágen, öcsém!
Igazad van, de mindez nem számít, ha van lóvém(lesz.) Kiskori fejlövésem egyébként a Mach 1, egyszer úgyis az enyém lesz:-)
Ó hát a Quattroporte. helyben vagyunk. Sikerült egyébként megőrjítenem a környezetemet a Maserati mániámmal...Minden játszik: Shamal, Biturbo, de főleg a Ghibli a csodás forma miatt, de a gyári tuning/sport pakkos 3.2-es tizenakárhánykarátosmutatósórásbézsbőrös 96-os Quattroporte 6 pénzért asszem boldog emberré tenne:-)
Lexusokat szertem, persze nem mindet, főleg SC300, és LS 400. Meg az új IS oda van téve. Csak a szenvedély nagyon hiányzik, nagyon nagyon...
Én simán átszállnék egy öreg digóba, basszus, sőt mióta az eszemet tudom, mindig valami különleges verdára vágytam, de úgy gondoltam elsőre(ez az első autóm a Focus) még valami olyat veszek, amit nem sajánlok nagyon ha törik, meg van lóvém fenntartani.
65-ös Mustang szép szép de mindig a kibaszott Kutyám Jerry Lee jut róla az eszembe, és emiatt valahogy nem...na de a Mach 1-es. Jajj. Attól én meg tudok őrülni.
ON
Megnéztem, már szemezgetek egy ideje pont ezzel a darabbal, a színe valami elképesztően gyönyörű...Csak kicsit le van rúgva, és az illesztések gyanúsak, az árát is sokallom, óra tutira vissza lett pörgetve, de ettől függetlenül pár száz ezer ftért új autót varázsolnék belőle...Viszont nekem ezzel a belsővel nem tetszik. A királykék, vagy a piros, bordó belsők sokkal szebbek és jobban illenek a Kappához szerintem. Ha már belső, akkor ez jobban tetszik:
Heeelo! Ami szép, az szép. De ha a Kappához megszállottság kell, akkor ehhez már komplett diliflepni:)))) OFF Vámkezelve, OK, de 5e köbcentire, a legrosszabb körny.véd. normára a regadó???? Alkatrész, javítás? Korábban Quattroporte 2.0 V6 Biturbo-ra fájt a fogam, dehát a józan ész... Amúgy bírom a megszállottakat, jobb fejek az átlagnál. Meg értem is őket. Pl. akinek Focusa van, de átszállna egy öreg digó csotrogányba:))) Bár ahogy itt-ott szétszedtem, igényesen tervezett és összerakott vasak ezek. Nyáron utaztam egy 65-ös V8-as (289 cui) Mustangban. Vérbeli macsó darab. De utána visszaülve a Kappába olyan volt, mint parasztszekérről átszállni a TGV-re... És akkor egy MB E200-asról vagy Lexusról még nem beszéltem. ON Ha még érdekel Don Carlo, pl. lehetne ez:
JÓ név, tetszetős. Talán a Don Carlo is jól állna neki ha az enyém lehetne, mivel hogy Károly a becsületes nevem. Ehhe.
Egyékbént tényleg jó a Focus, most viselkedik,a fogyasztása se dráma újabban, biztos csak ezek a nagy mínuszok viselték meg. Azon gondolkodtam, hogy megmarad addig, amíg Kappára nem lesz pénzem.
Mellesleg a másik álmom egy Mustang Mach 1-es, 71es évjárat, de ez már egy másik topik témája lehetne...Épp most láttam egyet a hasznaltauton 2.2 pénzért. Be kéne szerezni, dehát...
Illetve a kombinak a Fiat 120, az egyik legjobb szín, amit ismerek. A kupénak tán világosabb, pirosabb az árnyalata. És igaz, hogy spórolási okokból rövid az ajtaja (ua. mint a limó vagy kombi), elegánsabb lett volna megnyújtani, de ezzel együtt lenyűgöző darab.
Nem én voltam. Ugyanis a gépkönyv szerint üresben túráztatni tilos, én meg betartom. Viszont a tulaj lehet, hogy sóvárogva nézett a Focusra: egy rendes, összerakott német autó, penge futóművel...:-) Az enyémet néha Lorenzónak hívom (Il Magnifico, persze), de találóbb lenne a Carla, a Claudia vagy a Sophia: kapcsolatunk ugyan nem felhőtlen, de igen szenvedélyes... A fölrakott képek után (enyém az alsó, színre is pont ilyen) most a fölső egyre jobban tetszik. Találtam is egy bíbormetált (code: Fiat 120) Belgiumban 3200 ejróér, 2,4-es 20V, csak a regadó meg a 180e km tart vissza... Meg a válóper...:))))
Pedig... Azt tudtad, hogy csak a Kaleidos (kb. Poltrona Frau) bőrbelsőből 14 árnyalatot lehetett rendelni a kupéhoz?
Hát akkor sajnos passz. Nálam ez volt a topogás, sőt, teletank után húzós autópálya menetet követően a köhögés-megállás (!) oka. Nemtom. Ötezernél nálam is gondolkodik egy kicsit, de azt tipikusan ötödikben, sztrádán csinálja, vagyis közel kétszáznál. Pár másodperc után gyorsul tovább. Tuning előtt is ugyanígy csinálta - talán a lambdának sok akkor a CO vagy CH, de megoldja.
Nem jártál ma véletlenül az Andrássy úton? Estefelé, úgy hét körül. Láttam egy Kappa kombit, a tulaj vigyorgó fejjel túráztatta a motort a pirosnál. Épp mellettem:-) Én meg sóvárogva néztem át a Focusból:-)
Nem tudom jobban leírni a szaggatást. Nem áll le az autó csak kicsit megtorpan és utána ugyan úgy húz tovább. Mondjuk van olyan is, mintha 5000 nél elfogyna az erő,de máskor meg van. Már tankoltam azóta, ugyan úgy csinálja.
Termikus túlterheléstől se féltem - ahány hűtő ebbe van, vaze... Vízhűtő, kondihűtő, levegőhűtő, olajhűtő... Szerintem van valahol egy kólahűtő is, csak még nem találtam meg. +próbálok 1 jó képet fölrakni. Aki 2002 utáni olvasó, és nem tudná, ezekről van szó: Maestro Sergio nagyot alkotott, ugye?
Mongyuk a hangján én sem hallom, hogy szétkopott volna, csak aggódtam kicsit, nehogy egy kövér gáz közben, pl. előzéskor durranjon szét. Kínos lenne. Bár megtörténhet, de olajra, tömítésre, szíjcserére majd figyelek.
Más. Ahány ház, annyi átváltás, ez igaz, pl. a sulineten "202.49429670722978"-re váltják a 151-et, a http://www.onlineconversion.com/power.htm-en meg "151 kilowatt = 205.302 864 213 horsepower [metric]", de az international-ra szintén kevesebbet ad meg. De legyünk nagyvonalúak, egy Lancia ezt várja el. Teljesítmény: "bőven elegendő". Most is komolyan figyelnem kell, mert nem futja évente új UG6-okra... Vmi SEAT akart otthagyni tennap a felüljárón, hát 50-ről kettőbe odakentem úgy 20m gumit, kár érte. Aztán még fékezni is...:))) De 1-2 napig jobban is fogott utána! Amúgy OFF egy '91-94 közti Delta Evót EU-típusbiz nélkül egyáltalán forgalomba lehet helyezni?
Helló! Kicsit részletesebben: mi az hogy "beszaggat"? Le is áll, v. csak kihagy? Mivel nem tudom, most beszélek kicsit a vakvilágba: Mer ez sztem benzinszűrőtől, olajnyomástól betojt FPS-kapcs-ig minden lehet, nem beszélve a vákumos tankról. (Ez esetben közv. tankolás után és az utolsó 10 liternél jön elő, tapasztalat. :(( De az új tanksapka kb. megoldotta, mindenesetre próbáld "laza" 1-2 mm-rel a kattogás előtt megállított tanksapkával is - hátha)
Helló mindenki! Kis segítség kéne. Van 1 turbós kappám,ami beszaggat kicsit. Minden ki lett már takarítva rajta szerintem. Olyan mintha nem kapna üzemanyagot. Hol alacsony fordulatnál, hol magasnál csinálja.... Megnézettem a turbót nincs baja. Azt mondták a szerelők valószínűleg a turbónyomással lehet valami... Ötletek?
A chip-pel kapcsolatban nem tudok mit nyilatkozni igazából..............de ha eddig nem volt vele semmi gond, akkor a továbbiakban sem nagyon várható chip okozta hiba sztem.
Annyi a tájékozatlanság a dologban, hogy a hirdetett Integrale egy EVO egy I-es!!!!!! Ugyanis:
Az EVO II 1993-tól van gyártva................ Még csak azt sem lehet mondani, hogy ez egy 1992 decemberi..........
A 151 Kw stimmel az EVO I-hez, csak átváltani nem tud normálisan az eladó, mivel az 210 lóerő......
Mert a tudásért és a stílusért ami jár, az jár. Tényleg.
Csak jelzem, hogy a német kereskedő is tud tájékozatlan lenni (amivel jól átver engem is), mert ezt a szépséget EVO 2 néven árulja és 151kW/205 LE alapteljesítményt ad meg - ugyanannyit, amennyi a k sw 2.0t-nek van.
Azt kell mondanom, hogy OFF jó választás a Corolla, valszeg a legjobb ON meg vagy te őrülve?:))))
Érthető amúgy. Nekem tavaly jó évem volt, bevállaltam, az idei kilátások meg :(( de talán benzinre, olajra futja még.
Nézegettem a Deltások fórumát is: csak annyit mondanék, h. egy Subi WRX-re váltott hszóló is erősen nosztalgiázott, amikor újra a Pajzsos Márkába ülhetett. Bezony.
A répa tuggya, hogy csinájják a digók, de ha van stílérzéked meg a vezetés nem csak A-ból B-be, olyan függőségbe jutsz hogy jajj.
És szerintem nem kell félni a tartásától, ha majd lehet. Csak turbóst ne vegyél, mert az kibírhatatlan, amikor 60-al cammognak előtted főúton. Vagy rádvillan a pályán az 5-ös bömös, mert menne, de előtted is teherautó van még. El tudod képzelni a következő másodperceket... Meg utána a tankolást...
Majd vihetlek 1 kört, de akkor véged. Másnap az összes kappahirdetést le fogod járni.:)))