Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 113
4 ajtós volt, amit néztem a múltkor, ezek szerint azért nem volt akkor benne.
Előzmény: kswturbo (108)
Slint Creative Commons License 2006.02.19 0 0 112
Asszem azért olyan drága, mert valami speciális hővédő cuccból van, de nem biztos.
Előzmény: pier405 (110)
Slint Creative Commons License 2006.02.19 0 0 111
Átengedem na, mégiscsak úr vagyok:-)
Előzmény: kswturbo (109)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 110
Felhívtam az előbb az eladót: azt mondta, tévesen jelent meg a hirdetésében a fűthető szélvédő... Akkor viszont nem értem, miért olyan drága a Kappa szélvédő.
Előzmény: Slint (107)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 109

Igeeeen? Jók a Fordok? Topicnyitó létire meg átengedi a 100.-at?

Nagyvonalú dolog:)))

Szóval Kappát csak megszállott vegyen, mert másképp illogikus: akinek ilyen autóra van igénye, nem használtban gondolkozik.

Most jön tavasszal végre egy új NAGY OLASZ KOMBI, le is cserélhetném, de miután próbáltam OFF ALFA 159 ON limuzinként csak annyit mindhatok: a befektetett munkától függetlenül fájna a szívem a gyönyörű, bitang gyors, luxusfelszereltségű LANCIÁMÉRT.

Előzmény: Slint (107)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 108

Mindegyikben van, amennyiben SW:)))) És képzeld, ezt a Nivomat nevű cuccot is a ZF(Sachs) gyártotta a FIAT-csoportnak. A 156 SW-hez pl. ha meg akartad rendelni nem emléxem 4 vagy 5 száz kilóba fájjott.... A másfél millás gépembe meg benn van: kék-sárga földalattiba veszek 1,5 mázsa ezt-azt, becuccolok, és 100 méteren belül vízszintben vagyok:)))

 

Előzmény: pier405 (106)
Slint Creative Commons License 2006.02.19 0 0 107
Igen, fűtött szélvédő csak Fordokban, én is így tudom. Nekem is van a Focusban: nagyon hasznos dolog, többen irigykedtek rám emiatt, meg a belülről nyitható csomagtartóért is...na ezért (is) mondtam én, hogy jók a Fordok.
Előzmény: kswturbo (105)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 106

A hátsó szintszabályozásról mit tudsz mondani a Kappákban?

A 98-as autókatalógus szerint mindegyikben van, de múltkor néztem egy eladó Kappát, és a tulaja nem tudott róla...

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (105)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 105
Hát ehhez végképp passz. Fűtött szélvédőről csak a Fordoknál tudok, más nem nagyon használja. Talán amiatt, amit egy Fusion-tesztben azt olvastam, folyton becsillog.
Előzmény: pier405 (104)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 104

LANCIA KAPPÁK-ban a fűtött szélvédő évjáratfüggő, mert nem mindegyik hirdetésben látom feltüntetve. Egyébként az egyik legdrágább szélvédőjű európai kocsi, ha netán venni kell bele utólag repedés miatt.

Előzmény: kswturbo (102)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 103

Hát persze...

LANCIÁK-ba!

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (102)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 102

Akartad ugye írni: a LANCIÁK-ba :)))

Előzmény: pier405 (100)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 101
Nem egyedi. Vettem volna egy fullos 540i-t Steptronic-kal. Az eladó régi ismerős volt, ledumált. 150e km fölött ne vegyél ilyen váltósat, mer inged-gatyád rámegy. Ő tudja miért mondta...
Előzmény: pier405 (100)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 100
Egy honlapon az előbb azt olvastam, hogy a lanciákba 1986-tól 1998-ig a ZF 4HP18-at szerelték. Ezt a típusú váltót rakták 1995-ig az első szériás Peugeot 605-ökbe is, amelyekben sajnos nem vált be. Elég hamar felújításra szorultak...
Előzmény: kswturbo (98)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 99
A kétlityósokból volt manuális Comfort Drive és Power Drive, utóbbi rövidebb áttételekkel, az automata jele C. A., negyedikben 210-es (a háromliteres 220-as)végsebességgel. Áttúrtam a gépkönyvet, típusát nem tanátam. Beállításai NORMAL, POWER és ICE, utóbbi a 2.0-nál csak D-állásban kapcsolható.
Előzmény: kswturbo (98)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 98

Eccerü tulaj vagyok, pier. Alkatrészügyileg player-1 a mágus, reméljük, nemcsak integrale cd-je van.

A kuplung amúgy hidraulikus, de ugyi a gyári ~300 Nm-hez (pláne a tuningolt 350-360-hoz) a szerkezet nem lehet túl puha. Kb. mint a PSA HDi-knek, stepper helyett is jó, csak féloldalas:))

Előzmény: pier405 (97)
pier405 Creative Commons License 2006.02.19 0 0 97

Kérdésem továbbra is az, hogy ZF hányas? 4HP....

Jól értettem, kemény a kuplung a kocsidban?

Azt hittem, hogy ez pözsó betegség!

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (95)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.18 0 0 96
" dögunalmas Volvo, Saab, Audi, Skoda, VW, ahol mind ugyanúgy néz ki, "

Na ennél már öregebb vagyok, a felsoroltakkal igazából semmi bajom. Pl. ha jó gyári hifit akarsz hallani a Volvo régi prologic cuccait, meg a legújabbakat is ajánlanám.
A k sw gyári rencere drámaian rossz: semmi közép és mélyközép, sziszegő magasak, hátul meg csak döng az 5. ajtóban a woofer. Valamit cserélnem kell, h normálisan szóljon, így csak híreket hallgatni jó.
De nem ezért szeretjük.
Előzmény: Slint (79)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.18 0 0 95
Utánanéztem. Kappában valóban ZF-automaták voltak, a 3.0-sokban biztosan, valszeg a kétliteresekben is.
A hirdetésben szereplő motoradat nem létezik: elvben a 2.0 LE 4 gangos automatához sor ötös 20v mocit raktak, 107/145 kW/LE 6000-nél, 1-2 évvel később később 155 LE-vel.
A 101/138-hoz legközelebb a korabeli Delta 2.0 16v LS áll, gyárilag 102/139 kW/LE. Lehet hogy a konkrét gép spec. hazai piacra épített modell négyhengeressel, adataim a német piacra támaszkodnak.
Előzmény: pier405 (86)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.17 0 0 94

Áj mékadzsok, szinyóre!

Nem tehetem a garázsomba, mer foglalt, és az is marad egy ideig!

B. nejem Őnagysága pedig megpróbálta vezetni a Kappát, de sem a kuplung ereje, sem az üléspozíció nem neki való, pedig belőttünk neki a 2-es memóriát... Kap egy Y-t asszem, a gyerkőcök meg majd szépen bekötik magukat, nem olyan nehéz az.

Újabb kimerítő értekezésemben beszámolnék róla, hova is kell(ene egy normális országban) a Lanciát pozicionálni, és mér kell még egy, még ha dizájnpuntó, akkor is.:)))

Előzmény: kswturbo (93)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.17 0 0 93

Ha olyat találok, szólok.

Megtekinthető lesz a garázsomban.:))))

Szóval ezek a nagy olasz vasak stílust és nagyvonalúságot sugároznak. Ebből következőleg ugyanezt a tulajtól is megkívánják. Legyen rájuk pénze, meg figyeljen (tessen) oda.

A gond annyi, hogy új korukban ez természetes (drágák), használtan viszont már azok is megvehetik, akik újonnan nem engedhetik meg maguknak.

A fenntartási költségek viszont nem változnak, legfeljebb fölfelé. (!)

Ebből logikusan az következik, hogy a 2. tulajtól már lelakottan kapod meg.

Ráadásul stílusos és nagyvonalú ember nem vesz használtautót. Főleg lerúgottat nem. A kör bezárult, ezen nem találsz fogást.

Most pedig a csavar. Mi van akkor, ha a stílusos és nagyvonalú ember magához illő autót keres, de a jelenben nem talál?

Jelzem, rám egyik jelző sem igaz teljesen. Lehet hogy csak régimódi vagyok, és hatnak rám a digó marketingdumák röneszánsz arányokról, mérnöki zsenialitásról meg ilyenek. De ha megnézem a verdámon pl. az ablakok kialakítását, keretezését, a fém és az üveg kiporciózását, a fenséges, latin szögekbe illesztett hűtőmaszkot és motorháztetőt az elegánsan malíciózus lámpákkal, meg a rengeteg tökéletes stíluselemet - hát ez az én autóm, kész.

Ráadásul észérvek alapján vettem:)))

Vetélytársak voltak: BMW 528i Touring, bőr, manual: 3 milla, Volvo V70 2.5D 3,2 milla, V70 2.0 T5 2,7 milla. Ő meg ugye bő 1,5 - hasonló évjárattal, azokénál kicsit jobb felszereltséggel.

Nem mindenben sikerült tehát a nagyvonalú élet: most is a gépnél ülök, dolgozom - de ami máshol hiányzik, az autóban megvan...:)))

Irigyeim sem gyarapodtak. Egy vicc a végére: mikor először bejöttem vele a céghez, egy korhadó, sűrű kék füstöt okádó Volvo 440-essel bíró kolléga aszonta: eddig azt hittem, értesz az autókhoz...

Ráhagytam. Nem lehet mondenki stílusos és nagyvonalú.

Előzmény: Slint (90)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.17 0 0 92

Mijazavindózmámegin? Bétörünk a serverre, oszt letőttünk eszt-aszt?:)))

605-tel közv. tapasztalat nincs, azt tudom, hogy némi közük van egymáshoz (+ Alfa 164, Croma, Saab 9000 vmi euroauto-projektbe. Laza szálak mentek a 166-hoz és a 9-5höz is, a 607-ről nincs tudomásom.  De aztán mindenki rakott a cuccba amit akart, pl. futóműbe az Alfa-Lancia tökmás (Kettős keresztlengőkar/McPherson), motorok ugyi adottak, szóval sokban eltértek.

Lexebb a Lancia!!!:)))))), futóműbe a Pegó gyárilag jó szokott (akkor még) lenni.

Előzmény: pier405 (89)
Slint Creative Commons License 2006.02.17 0 0 91
Egy biztos: Francia autó=öngyilkosság. Pedig a 605-ös egy elég nagy, és szép gép, főleg a V6-al lehet érdekes, bézs bőrrel, nagy papucsokkal. De szerintem inkább Kappa...
Előzmény: pier405 (89)
Slint Creative Commons License 2006.02.17 0 0 90

Hát, automata nem nagyon érdekel, megmondom őszintén, kéziváltós ugyanilyenből, ugyanezért az árért, és mehetünk megnézni:-)

Stílus és nagyvonalúság kérdéskörben várom a gondolataidat.

Előzmény: kswturbo (85)
pier405 Creative Commons License 2006.02.17 0 0 89

Van tapasztalatod Peugeot 605-tel?

Tudsz valamit mondani a Kappa-605 közötti összehasonlításról?

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (88)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.17 0 0 88
Ha ZF, akár többet is bírhat, abszolút jobblábfüggő. A motor viszont gyanús, hogy nem a 20v. Hazamegyek, áttúrom a doksikat, holnap folyt köv.
Előzmény: pier405 (86)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.17 0 0 87
De túl ám! Mijazavindózosizé?
Előzmény: pier405 (86)
pier405 Creative Commons License 2006.02.17 0 0 86

Kappákban hányas ZF váltók vannak?

Mennyire jó ez a német technika olasz motorhoz illesztve?

Az igazság az, hogy ha a km valós benne, akkor tényleg van a motorban még egy 80e km, viszont a váltó már túljutott szintén 80e km-rel az átlagos élettartamán.

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (85)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.17 0 0 85

Signore Slint!

 

Bevállalnád? Krúzolós, automata, kétezres. Bordó. Van még benne kb. 80e km, jó esetben 200-ból rendberakható. Bár az automatákkal ilyen futásnál már vigyázni kell, ha kampec, pörögnek a százkilósok... De azért:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=466509&command=ugras&screenwidth=1200

 

(Ha úgy gondolod, ettől függetlenül 1-2 tippet adhatok felújításilag. Ja és nem én volnék a Magnifico, hanem a járgányom... Stílus és nagyvonalúság kérdéskörre igény szerint visszatérhetünk, kifejteném - ha érdekel.)

 

Üdv: "don Zoltán"

kswturbo Creative Commons License 2006.02.17 0 0 84

Design by Pullmannfarina... höhö..:))

Biztos ezzel akartak betörni az USA-piacra. De kellett volna bele egy V8. Mongyuk a Ferraritól:)))

Előzmény: pier405 (83)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!