Sziasztok ! Végre, én is megérkztem. A Faakersee-i buli jó volt. Több mint 73.000 motor és 600.000 látógató. Fárasztó volt a meló de túléltünk.
Most végre olvastam amit írtatok augusztus 28-óta. Fékbetétek USÁ-ból???? Láttam fúrcsa dolgokat is. Levenni az injektoros sporinak az alapjárata??? Viszont az 535-ös gyönyörű ! Decemberben Alsóörsi buli .... benne vagyok ! Sőt, lehet hogy motorral is megyek ! Az az 5 kilométer majd kibirom :-)
"Annak idején még a biciklimen sem csináltam meg semmi komolyabbat, mint egy defekt"
Hát akkor neked valami kimaradt a gyerekkorodból! :-)))
Azért így utólag elmodok egy két tippet.
Kecskeszarvkormány (ez alap), csepel tacskó középvázán háromsebességes automataváltó kar ( :-))) ),
ceruzára tekert, majd "rugósan" hagyott elektromos vezeték, ami az egyik végén a lámpákat másik végén a 4,5V-os elemet kötötte össze. Az én bringámat annyira szerettem, hogy amikor kezdtem kinőlni, fater bevitte a melóhelyére és meghosszabította az első villát, így nyertem egy kis plussz időt, míg végleg ki nem nőttem volna (azonban ezt megelőzve valaki lenyúlta a szemétledobóból).
Én is szeretnék egy találkát, amit lehetne késöbb rendszeressé is tenni. Én valószínűleg jövő héten délutános leszek, így lehet, hogy nem sikerül ott lennem.
Az oldalra kitett rendszámtábla, amennyire én tudom Európában sehol sem engedélyezett. Így a használója kiteszi magát a mindenkori szerv hangulatának.
Nem vitás, hogy jobban néz ki vele a motor hátulja. De az olyan öreg szarok mint én is, jobban szeretem a nyugalmat.
A saját szerelgetéséről, alakítgatásáról meg annyit, hogy bár ez nem az első mocim, de az első, amin dolgozom. Annak idején még a biciklimen sem csináltam meg semmi komolyabbat, mint egy defekt, de ez a spori vhogy adja magát. A rengeteg fellelhető irodalom, fórumok, youtube videók rengeteget segítenek, illetve ösztönöznek is, hogy jéé, tényleg ilyen könnyű, ezt én is meg bírom csinálni, stb.
Össze kéne jönni motorkázni a jövőhéten vmikor. Nekem ez a hvége sajna nem jó, mert esküvő van (nem az enyém szerencsére), meg meló vasárnap, de hétközben, hvégén is ráérek.
Többi egyedülmotorozó olvtársak hogy álltok a kérdéshez?
Más. Oldalra kitett rendszámtáblával kinek mi a tapasztalata? Itt rendőrökre, jogszabályra, kényelemre gondolok, de baromi jól néz ki sztem, ráadásul az Ironom hátsó sárvédője gyárilag vágott és rendszám nélkül néz ki jól. Konzol (Road6 customs) megvan, meg ki is találtam már, hogy használom fel a gyári világítást, illetve, hogy vezetem ki oldalra.
Nem kell ám elhinni a mendmondákat. A harley egy jó, megbízható motor. Viszont ahány harleyt láttam mind össze-vissza voltak faragva, ütve-vágva. Az emberek valami kényszert éreznek, hogy ami jó, azt szétverjék. És aztán rossz lesz. Bár én még csak 3000 et mentem vele, szerintem ebbe csak a benzint kell tölteni, meg az olajat cserélni.
Nekem volt már egy rakás motorom.... teljesség igénye nélkül: TZR250, RGV250, SRX250, GSXR250, GPZ500S,TRX850, SV650,X9500EVO, mostmeg ez 535-ös. Nem tudom a japán gépek megbízhatósága után mit várhatok egy HD-tól... sokan panaszkodnak rá, hogy mindig van velük valami... de a spori formája, hangja aurája elvarázsol!
Úgy visszamenve az időben én sem a Hondával kezdtem.
Viszont nem volt meg a gyerekkori babetta, jawamustang, simson dolog. A szüleim nem támogatták a dolgot. A családban volt egy tragikus motorbaleset. Az unokatesóm 14évesen vesztette az életét egy jawa mustanggal. Nekem a huszas éveim elején lett meg az első motorom. Egy 600-as BMW volt. És most egy pár éve adtam el. :-(((
Viszont Pannóniához van egy csomó alkatrészem! :-)
Én is valahogy így vagyok vele, de kompromisszumot kötve van táska a motoromon, pedig ronda, de abba pakolok. Én sem szeretem a sallangokat, de ismét csak kompromisszumot kötve van plexi is a vasamon.
Köszi. Lentebb engedtem az elejét, egyenes kormány, kormányvégtükrök fel, indexek leugrottak. Szeretem az egyszerű gépeket, sosem csíptem a karácsonyfaként "feldíszített" csoppereket. Nekem még egy oldaltáska is szúrja a szememet. Valahol kicsit a bobber irányba vonzódom. A Sportster mogyorótankal és küllős kerékkel alapból nagyon közel áll számomra az ideális kinézetű motorhoz! Azzal nem sok mindent kéne kezdeni. :)
Én pannóniával kezdtem, én csináltam meg egy 56-os TLT-t 16-19 éves koromban. Kosárban vettem, ilyen lett, a mai napig megvan és valahogy büszke is vagyok rá. De ezzel már nem lehet közlekedni, nem biztonságos. Aztán csináltam még egy uralt is, de azt sosem használtam, pedik kész lett. Leraktam a motort 20 évre, és most vettem egy sporit. Ami az alkatrészek gyűjtését illeti azt én profi szinten műveltem, és visszatekintve nem csináltam végül rossz üzletet vele, noha nem üzleti okból csináltam.
De nekem még nincs meg a motorom, esetleg tavasszal lehet belőle valami. Most egy 535-öst hajtok, amit kicsit személyemre szabtam. Talán nem tekintitek szentségtörésnek ha belinkelem. :)
Általában alkalmi vételeknek tartottam a dolgokat, de a múltkor összeszámoltam a cuccokért kiadott pénz összegét és egy kicsit elgondolkodtatott, mi ennek az értelme! :-)
Nem arról van szó, hogy ennyire le vagyok gatyásodva, csak mindig azon jár az eszem, hogyan lehet a régi alkatrészeket újjá (használhatóvá) varázsolni.
A motor vásárlása óta, vettem már lassan egy fél motornyi alkatrészt. Olyat is ami nem kompatibilis a motorom évjáratával, de nekem nagyon tetszik és, ha felújítom örömömet lelem a puszta látványában is.
Á, kuka. Még az elsőn van valamennyi, de szerintem nem érdemes berakni ilyet, mert kikészítheti a dugattyút fészkét is. Nagyon kopott pofákkal nagyon kilóg a dugattyú a fészkéből, és kiverődhet.
Megjöttek a fékpofáim! Amerikai gyártmányúak, állítólag nem csikorognak a keréken. 12000 forintba került az egész (első-hátsó) és én egy drágábbat vettem. Egy hét alatt volt itt. Berakom és majd meglátjuk milyenek lesznek.