Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Obici Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34203

Hali en miutan megvettem (LCI 530d xdrive) szinte egyszerre megchipeltettem. Nalam ugyan nem a fogyasztas csokkentes volt a fo szempont, de azonos vezetesi stilus mellett mintha picit (0,5-0,6l/100km) csokkent volna a fogyasztasa. Szinte csak autopalyan es lakott teruleten kivul hasznalom, a varosban bicajjal jarok :-) ha tehetem. Azota belement kb 10.000 km, nem fustol, nem rangat, alapjarat nem ingadozik...... csak megy es megy, ha kell akkor megforgatja maga alatt a Foldet :-)

 

Előzmény: richieke (34189)
madottati Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34202

Lenne még egy kérdésem. Mikortól változott az idrive? Gondolok itt a több gombos vezérlőre, illetve a menüben nem találtam a DPF állapot kijelzését, pedig nekem a régebbi E61 -ben kiírta. 

Előzmény: madottati (34201)
madottati Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34201

Hello! Köszi szépen az infót! :) 

Előzmény: Zoltan Lisinszki (34190)
Joszifi Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34200

Üdv mindenkinek.

Nemrég én is csatlakoztam a márkatársakhoz, és egy pofás 525d (2004.11.) társául szegődtem. Tudom nem nagy dolog, de az autó szerszámkészlete hiányos és pótolni szeretném. Ha nem tévedek, az alábbiak hiányoznak:

csavarhúzó :  71 11 1 179 629; villáskulcsok: 71 11 1 126 148  (12-13-as) és 71 11 1 112 893 (8-10-es) valamint az ék: 71 12 6 756 392.

Esetleg valakinek elfekvőben?

lbalog01 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34199
Az új MAP szenzor "beszerelése" még annyi változást azért hozott, hogy az eddigi 20 psi helyett 21,4 psi lett a max turbónyomás ( kb. 1,35 vs 1,45 bar). Érzésre is jobbnak tűnik... vagy csak placebo....és a valódi nyomás ua. csak a szenzor mutat többet? Ez az info esetleg szűkítheti a hiba okokat? (mobilról írok bocs)
Előzmény: cam aro (34198)
cam aro Creative Commons License 2014.08.11 0 0 34198

 

a hibakod csak egy utjelzo a hiba kereseshez.

nem mondja meg hol a szamocas.. csak meg mutatja merre keresd.  

 

meg kell nezni a szenzor tapot, testet..

ha jelalak nem megfelelo, annak az okat. 

Előzmény: lbalog01 (34193)
cam aro Creative Commons License 2014.08.11 0 0 34197

ha megnezel kozelrol egy ilyet, latod hogy millio kis repedes van a nagyok mellett. 

 az anyagszerkezet elfarad.. kiegnek az otvozok.

(..velhetoleg pusztulo turbo jele. motorolaj lassabban eg, tobb a ho. ) 

 

ezt hegeszteni nagyon rovid tavu megoldas. 

Előzmény: András115 (34195)
F27szerviz Creative Commons License 2014.08.11 0 0 34196

Tudtommal hegeszteni felesleges,mert gyorsan eltorik mashol.

az hogy mennyi alakitas kell a masik csonkon hogy felmenyen nemtudom,nekem gyarilag ontveny van rajt Szerencsere.

Előzmény: András115 (34195)
András115 Creative Commons License 2014.08.11 0 0 34195

Helló mindenki.Segítségeteket szeretném kérni,Van valakinek abban tapasztalata hogy e60kipufogó csonk repedt. Ez gondolom nem újdonság.Hanem az lenne a kérdésem hogy hegesztette meg már valaki???Ha igen bevált a dolog vagy újra repedt máshol???A másik kérdésem az lenne hogy hallottam hogy az E39 jó rá.Ez igaz ?Vagy kell valami átalakítást csinálni hogy felmenjen.Válaszotokat előre is köszönöm.Bye

atiTDI Creative Commons License 2014.08.11 0 0 34194

Szia. A fórumot ritkàn olvasom, légyszi e-mailben beszéljünk. Az alvázszámra is szükség van.

Előzmény: 3.d (34183)
lbalog01 Creative Commons License 2014.08.11 0 0 34193

        Sziasztok!

 

2 napja cseréltem gyári MAP szenzort, mert hetente írta ki ezt a kocsi:
      Fehler:  Ladedruckfuehler / Boost Pressure Sensor / Manifold pressure sensor, signal Code: 41AA

és olyankor gyengébb is lett a hiba kitörléséig.

Szóval 2 napja új gyári MAP szenzor, berak...........kocsi szépen megy......., majd megint bedobja ezt a hibát!

Valakinek hasonló? /530D 2004 E61/

köszi

 

Z520D Creative Commons License 2014.08.11 0 0 34192

Halló!

 

Ezekre szeretnék valami ötletelést(2009, E61 520D LCI, manuális váltó):

1. elinduláskor sokszor lefullad, mintha elmenne belőle az erő...kettesben is alacsonyabb fordulaton bedadog...például ha tolatás után indulok egyesben és még picit gurul hátra, mindíg lefullad(klímától függetlenül)

2. menet közben, ha kinyomom a kuplungot, valami pár másodpercig berázza a kasztnit..ez mi lehet?

előre is köszi!!!

AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2014.08.10 0 0 34191

írtam az itteni mail címedre , vagy írj te nekem

Előzmény: Kt25D (34187)
Zoltan Lisinszki Creative Commons License 2014.08.10 0 0 34190

Szia,

 

Nekem ugyan ilyen van csak nem touring. Ez jónak tűnik amit linkeltél. ( főleg ha igaz a kilométer)

 

A motor nagyon jó 3.0 M57  a jóöreg. Ez már a LCI facelift -es ami a legkiforrottabb E60 és a motor vissza is van fogva jócskán.

( gondolj bele hogy ugyan ez a motor van az 535d-be 275HP-val , ez meg csak 197HP)

 

A váltó már a GEN2 ZF!! gyorsabban vált és nagyon takarékos. Én imádom ezt a váltót semmi baja és lehet vele jókat autózni. Csak a rendszeres olajcsere mindig meglegyen.

 

Touring-nál én mindig csak a futómű ( levegős) problémákat hallom...

 

Üdv.

Előzmény: madottati (34188)
richieke Creative Commons License 2014.08.10 0 0 34189

Chiptuning téren van valakinek tapasztalata? Pro és kontra dolgok érdekelnének... 525D-m van és a fogyasztásból szeretnék faragni egy picit, az erővel így sincs problémám! :)

madottati Creative Commons License 2014.08.10 0 0 34188

Sziasztok! Ismét szeretnék BMW -t venni, korábban E61 520D -m volt, három év kitérő után most ismét szeretnék egyet, egy 2007 -es automata 525D -t néztem ki, mint potencionális családi autó. :)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525d_touring_automata_facelift_serulesmentes-8139773

 

A segítségeteken szeretném kérni, mire érdemes figyelnem a vásárláskor a motor/váltó környékén? Eddig csak manuálisom volt, kicsit félek az automata hibalehetőségeitől, illetve nem tudom van -e ennek a motornak valami ismert nyűgje? Igyekszem visszaolvasni minél többet, de azért előre köszönöm a hasznos infókat!

A másik alternatíva az X3 2.0D lett volna, de ebben kicsit nagyobb a hely a családszámára.

Köszi!

 

Kt25D Creative Commons License 2014.08.10 0 0 34187

Igen tőled! :) milyen árban van? Vagy privátban?

AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 34186

ha igen akkor van tudok adni

Előzmény: Kt25D (34184)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 34185

ezt tőlem kérdezed?

Előzmény: Kt25D (34184)
Kt25D Creative Commons License 2014.08.09 0 0 34184

Ilyen iphone-s cuccot honnan tudnék beszerezni?

3.d Creative Commons License 2014.08.09 0 0 34183

Szia, 2007 525D LCI-be, első fékbetétre +jeladóra küldj árat légyszives.

Előzmény: atiTDI (34166)
3.d Creative Commons License 2014.08.09 0 0 34182

OFF: Ha nincs vele gond, természetesen jobb lesz ezáltal a leszorító erő, de kell hozzá venni egy első diffúzort. (Bocs:-)

Előzmény: seat7 (34179)
kisatila Creative Commons License 2014.08.09 0 0 34181

Igen! 

Jobb lesz a leszorító erő!

Előzmény: seat7 (34179)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 34180

BMW E60 Iphone a gyári monitoron :

 

seat7 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 34179

Sziasztok !!!

2006-os 530 d manuális M packet -be érdemes szoftvert frisítettni ??

Valami változás lesz ??

AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 34178

vagy felújítás után nagyon ajánlott

AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 34177

12 lit / 45.000.- ért  + a szűrő és 160000 km-ként elég :)

 

http://www.amsoil.com/shop/by-product/transmission-fluid/automatic/signature-series-fuel-efficient-synthetic-automatic-transmission-fluid/?code=ATLQT-EA

 

https://www.amsoil.com/lit/g3118.pdf

 

csak már az a baj hogy mind kopott mire ide kerül , újszerű autónál érdemes cserélni

 

 

Előzmény: EEE60 (34172)
EEE60 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 34176

Köszi a választ! Utolsó kérdés a témában, mi a tapasztalatod a 8 fokozatú váltókkal? Ott elég a hasonló szerviz intervallum? Vagy tudsz valami különlegesebb hasfájást amire figyelni kell?

Előzmény: bogusz (34175)
bogusz Creative Commons License 2014.08.08 0 0 34175

Ha tényleg 80000 km után cserélnénk olajat, (és megfelelő 6 HP-s olaj is kerülne bele..) akkor valószínűleg nem menne tönkre ennyi km után a váltó. Ezt váltójavítással foglalkozó szakemberek egyöntetűen állítják. Én ebben nem vagyok szakember, de hiszek azoknak a kollégáknak, akik viszont kizárólag ezzel foglalkoznak.

Előzmény: EEE60 (34174)
EEE60 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 34174

Általánosságban nem igaz ez akkor? Nem céloztam konkrét autóra.

Előzmény: bogusz (34173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!