Hali en miutan megvettem (LCI 530d xdrive) szinte egyszerre megchipeltettem. Nalam ugyan nem a fogyasztas csokkentes volt a fo szempont, de azonos vezetesi stilus mellett mintha picit (0,5-0,6l/100km) csokkent volna a fogyasztasa. Szinte csak autopalyan es lakott teruleten kivul hasznalom, a varosban bicajjal jarok :-) ha tehetem. Azota belement kb 10.000 km, nem fustol, nem rangat, alapjarat nem ingadozik...... csak megy es megy, ha kell akkor megforgatja maga alatt a Foldet :-)
Lenne még egy kérdésem. Mikortól változott az idrive? Gondolok itt a több gombos vezérlőre, illetve a menüben nem találtam a DPF állapot kijelzését, pedig nekem a régebbi E61 -ben kiírta.
Nemrég én is csatlakoztam a márkatársakhoz, és egy pofás 525d (2004.11.) társául szegődtem. Tudom nem nagy dolog, de az autó szerszámkészlete hiányos és pótolni szeretném. Ha nem tévedek, az alábbiak hiányoznak:
csavarhúzó : 71 11 1 179 629; villáskulcsok: 71 11 1 126 148 (12-13-as) és 71 11 1 112 893 (8-10-es) valamint az ék: 71 12 6 756 392.
Az új MAP szenzor "beszerelése" még annyi változást azért hozott, hogy az eddigi 20 psi helyett 21,4 psi lett a max turbónyomás ( kb. 1,35 vs 1,45 bar). Érzésre is jobbnak tűnik... vagy csak placebo....és a valódi nyomás ua. csak a szenzor mutat többet? Ez az info esetleg szűkítheti a hiba okokat? (mobilról írok bocs)
Helló mindenki.Segítségeteket szeretném kérni,Van valakinek abban tapasztalata hogy e60kipufogó csonk repedt. Ez gondolom nem újdonság.Hanem az lenne a kérdésem hogy hegesztette meg már valaki???Ha igen bevált a dolog vagy újra repedt máshol???A másik kérdésem az lenne hogy hallottam hogy az E39 jó rá.Ez igaz ?Vagy kell valami átalakítást csinálni hogy felmenjen.Válaszotokat előre is köszönöm.Bye
2 napja cseréltem gyári MAP szenzort, mert hetente írta ki ezt a kocsi: Fehler: Ladedruckfuehler / Boost Pressure Sensor / Manifold pressure sensor, signal Code: 41AA
és olyankor gyengébb is lett a hiba kitörléséig.
Szóval 2 napja új gyári MAP szenzor, berak...........kocsi szépen megy......., majd megint bedobja ezt a hibát!
Ezekre szeretnék valami ötletelést(2009, E61 520D LCI, manuális váltó):
1. elinduláskor sokszor lefullad, mintha elmenne belőle az erő...kettesben is alacsonyabb fordulaton bedadog...például ha tolatás után indulok egyesben és még picit gurul hátra, mindíg lefullad(klímától függetlenül)
2. menet közben, ha kinyomom a kuplungot, valami pár másodpercig berázza a kasztnit..ez mi lehet?
Nekem ugyan ilyen van csak nem touring. Ez jónak tűnik amit linkeltél. ( főleg ha igaz a kilométer)
A motor nagyon jó 3.0 M57 a jóöreg. Ez már a LCI facelift -es ami a legkiforrottabb E60 és a motor vissza is van fogva jócskán.
( gondolj bele hogy ugyan ez a motor van az 535d-be 275HP-val , ez meg csak 197HP)
A váltó már a GEN2 ZF!! gyorsabban vált és nagyon takarékos. Én imádom ezt a váltót semmi baja és lehet vele jókat autózni. Csak a rendszeres olajcsere mindig meglegyen.
Touring-nál én mindig csak a futómű ( levegős) problémákat hallom...
Chiptuning téren van valakinek tapasztalata? Pro és kontra dolgok érdekelnének... 525D-m van és a fogyasztásból szeretnék faragni egy picit, az erővel így sincs problémám! :)
Sziasztok! Ismét szeretnék BMW -t venni, korábban E61 520D -m volt, három év kitérő után most ismét szeretnék egyet, egy 2007 -es automata 525D -t néztem ki, mint potencionális családi autó. :)
A segítségeteken szeretném kérni, mire érdemes figyelnem a vásárláskor a motor/váltó környékén? Eddig csak manuálisom volt, kicsit félek az automata hibalehetőségeitől, illetve nem tudom van -e ennek a motornak valami ismert nyűgje? Igyekszem visszaolvasni minél többet, de azért előre köszönöm a hasznos infókat!
A másik alternatíva az X3 2.0D lett volna, de ebben kicsit nagyobb a hely a családszámára.
Köszi a választ! Utolsó kérdés a témában, mi a tapasztalatod a 8 fokozatú váltókkal? Ott elég a hasonló szerviz intervallum? Vagy tudsz valami különlegesebb hasfájást amire figyelni kell?
Ha tényleg 80000 km után cserélnénk olajat, (és megfelelő 6 HP-s olaj is kerülne bele..) akkor valószínűleg nem menne tönkre ennyi km után a váltó. Ezt váltójavítással foglalkozó szakemberek egyöntetűen állítják. Én ebben nem vagyok szakember, de hiszek azoknak a kollégáknak, akik viszont kizárólag ezzel foglalkoznak.