Ez igaz, sok a lenéző, de én csak röhögök rajtuk. Főleg a kisautósok a hánytatók. A múltkor is egy új Fábia 1.2 racing buzigyerek akart legyorsulni. Halott gondolat volt a részéről, pedig csak a gyári beálításokkal ment akkor az autó.(30-tól 130-ig) Érdekes, ezután már nem is volt neki olyan sietős a másik utcában mögöttem 60-nal...
Hát,most lebuktam! Igen,ez egy Xm 2,1 TD 12v,a jólbevált kamrás motorral.Még nem mentem 2,5Td Cromával,de gondolom,hasonló karakter. A belsőségről azért léptem le tegnap,mert már nem vette be a gyomrom annak a sok fatökű,nagyképű,műszaki analfabétának a szövegét.Én bírom a Csikóst,és a hozzá hasonló embereket,akik fel mernek vállalni olyan autót,ami némi bütykölést igényel ugyan,de lényegesen nagyobb élményt nyújt a mai műanyagautóknál.Számomra ilyen az Xm,de ilyen a Croma is,aki nem érti miért,az menjen le mondjuk Montenegróba a hegyek közt egy mai tucatautóval,majd próbálja ki ugyanezt mondjuk egy TD Cromával! Utálom,hogy a mai autókban minden fölött az uralkodik,ami másodpercek tört része alatt képes gajramenni:a computer,az elektronika.Van némi tapasztalatom e téren, 27 éve vagyok tv-műszerész,ott is állandóan a szar processzorokkal küzdünk. Ezért elönt az epe,mikor jön a szomszéd,és fitymálva nézi a 14 éves autómat,hogy ő inkább vett egy új Skodát,mert az legalább megbízható és takarékos!Meg az garanciális!Igaz,hogy egy ilyen szerviz többe kerül neki,mint az enyém egyévi alkatrészigénye,de az ilyennek úgysem lehet megmagyarázni,hogy 2,5 Milkáért élete végéig egy fapados szarban ül. Bocs,hogy ilyen hosszú voltam! ALDO MORO,várunk!.
Tehát a tempra motortömbjét nem lehet átépíteni a cromába?Csak azért mert egy srácnak tudnék adni egy tempra motortömböt de csak akkor lenne jó neki ha rá tudja tenni a cromáról a hengerfejet meg a többit!
Csatlakozz te is Magyarország legdinamikusabban fejlődő Fiat klubjához. Nálunk minden Fiatost megtalálsz. A fórumtól kezdve a csevegőn át kellemes hangulat és rengeteg lehetőség vár minden jövendőbeli tagra.
Srácok egy kérdésem lenne, A turbós cromának van egy szívóvákuumérzékelője (map?) valahol a gépkocsiban, megtudná mondani valaki hogy hol helyezkedik el benne? Előre is köszönöm!
Szep autod van!!!!!Jo lenne ha mind hasonlo allapotban lenne ami itt nalunk jarkal.Azert irok mert ma hajnalba egyutt tankoltam agip kuton egy gyonyoru fekete taxi cromaval pesten sajna munkas mobilom nem fenykepezos pedig megert volna par kepet.Bocs az illetlenkedest mert en nem vagyok cromas at altam a themara amit elintezett az erdo meg az oz 1hete 90nel fejteton csodas latvany az aljnovenyzet ha valakit erdekel:D:D:D es egy karcom nincs na hat ugy sajnalom hogy nem swiftem van nekem is vagy valami fasza harmas golf:D:D:Dbocs hogy hosszu lett unatkoztam es meg nem tok aludni
Hello lenne egy olyan idiota kerdesem lehet hogy felre olvastam es nem ertelmeztem helyesen sot:d de van egy 2.5tc motorom es azt hozza lehet illeszteni egy lada valtohoz ha csak ugy siman? koszonom a szakertok hozza szolasat es croma forever!!!!!
Nincs az utastérről képem, de a kedvedért csináltam gyorsan. Amúgy már egyáltalán nincs olyan tutiul egybe, de megpróbálok mindent. Amúgy a téli hidegindulással sosem volt probléma csak az azt követő másodpercekben füstöl és rángat (csökkent komp.)...
834 b 146 Bocsi, nemjó sor néztem.. :) A 420 as a croma motorhoz való, a 402 az argenta bódéból van. Elvileg a köteg, ami nekem van, az argentáé azaz 402-hez. Mindkét jeladó szükséges? A főtengelyvégi nem gond, mert a croma motoron van helye, de a fogaskoszorú problem. Lada váltó lada lendkerék. Mondjuk meg tudom oldani, csak a croma lendkerék nem fér a lada harangba. Ez a kissebbok baj, inkább az hogy nem tudom a helyét, hogy hová is kellene tenni....
Eszkába nekem nem ismerős ez mint motorkód amit megadtál lehet van ilyen bár szerintem 154 -el vagy 834 el kezdődik , ha van ilyen akkor az kell de azért utánanézek .
Digiplexnél a két kettes csati a főtengely helyzet és a fogaskoszorún a fordulatjeladó .