Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Slint Creative Commons License 2006.04.12 0 0 256

Ehhez itt mit szóltok? Lehet hogy ilyen OFF lesz...

 

 

űkupé

kswturbo Creative Commons License 2006.04.12 0 0 255

Hali!

Turbóhoz semmi köze (ne a próféta szóljon belőled, hallod-é!), hanem a két, ellenirányban forgó kiegyenlítő tengelyhez*, aminek a központi fogaskerekében lévő csapágyát 157e-nél tán má télleg cserélni illett volna. Szerviz tavaly nem mondta, ez mongyuk nem engem minősít, és a gépkönyvbe se láttam nyomát.

*Baeg, fogalmam se volt ról,a hogy ebben ilyen van, mindig az Opelnél, Mazdánál, stb-nél emlegették a cikkekben hogy ettől olyan csendes meg kifinomult a négyhengeres, de hogy a Lancia is ezt alkalmazza (ezek szerint az Integrale is???), azt álmomban nem gondoltam volna.

Előzmény: pier405 (254)
pier405 Creative Commons License 2006.04.12 0 0 254
Rossz hír, jobbulást a gépnek, szerencsére én ha veszek, automataváltóst veszek, abban meg nincs turbó...
Előzmény: kswturbo (248)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.12 0 0 253
Amúgy meg... A Kappához télleg nagyvonalúnak kell lenni. Előbb-utóbb úgyis szíj+csapágy csere lett volna, nem verődött szét semmi, ráadásul támogatom az idén 100 éves márkát. Nem megy rossz helyre.:)))
És fogalmam sincs, mennyit költöttem volna idáig a Volvóra vagy a BMW-re. Igaz, a sor 5 és 6-osokban nincs ez a nyamvadék kiegyensúlyozó tengelyes hóbelevanc, mer ugye másodrendű szabad tömegerők híján minek... Így viszont nem rázkódik a négy cilinder és elpörög 7ezerig. Amíg be nem rág az a kib*szott csapágy és meg nem nyírja a q*va drága bordásszíjat:(((
Láncos, V6-os, biturbó nagykategóriás Lanciát akarok egy-két éven belül, Signori Torinesi! Ja és kombit, ha lehet! Gracie!
Addig is nézek V6-V8 QP-kat.
Előzmény: kswturbo (252)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.11 0 0 252
Így voltam a Xantiával. Beszálltam A pontban, kiszálltam B-ben, oszt' annyi. Mongyuk asse vót csunya, csak fílingben 12 egy tucat. A Kappának meg mindig villognak szembe. Nem az ámulattól, hanem előzés közben:))) El nem tudják képzelni, hogyan fogok beférni. És aztán kövér gáz, dorombolás, ülésropogás, vigyor, még nagyobb vigyor, és bő 200 méterekre simán visszasorolok... RAKJÁK MÁN ÖSSZE!!!:))))
Előzmény: Slint (251)
Slint Creative Commons License 2006.04.11 0 0 251

Hát igen OFF Accord csodaszép...És állítólag nagyon jó is.

 

Megértem ám, hogy van mire emlékezned..Nekem pl semmire, a Focusból. De tényleg semmire. Semmi emlékezetes "gyorsulás", vagy helyzet, semmi, csak ugyanaz mindig. Unalom a köbön.

Előzmény: kswturbo (250)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.11 0 0 250

Ha már OFFolunk meg Honda, tegnap elgurult mellettem egy 1-2 éves Accord, hát barátom, az utóbbi tíz év lexebb limója, nálam üti még az új 3-ast is. 4-5 misiér már tűrhetők akadnak:((( ON Ezért marad Magnifico.

Az a bosszantó, hogy pár napja kapott finom full-szin olajat, ment mint álom, csöndben, pörgősen, erősen, erre tessék. De legalább most rendbeteszik, a szerelő szerint pár alkatrész erről a fertályról már korábban kihullott mert nem találta, + meglesz a szelephézagoltatás, jó lesz. Nincs reális alternatívája.

Vagy szórod a milliókat és pár év nyugi, vagy évente 1-2 nagy guriga megy a szerviznek, pláne ha tuningolt, turbós öreg digód van. De nekem legalább van mire emlékeznem az elmúlt egy évből:))))

Előzmény: Slint (249)
Slint Creative Commons License 2006.04.11 0 0 249

affene, szenyor, ez tényleg nem szép...

 

Off, kicsit mostanában beleástam magam a Hondákba is, de gyerekek...annyira idegesítő, hogy egyszerűen NEM LEHET normális állapotút kapni, gondoltam nézek valami szép kupét, 1.5 lsi, de egyszerűen, nincs, mind gányolt, szar, sufnituning...áhh OFF VÉGE

 

 

Egyre kevesebb a pénzem is, a Kappa álom meg egyre távolodik...

Előzmény: kswturbo (248)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.11 0 0 248

Csak hogy hogy visszavegyek kicsit mindenkinél a Kappa-mániából: pocsék hétvégém volt.:-(((((((

Szombat du. elkezdett vmi halkan köszörülni a motortérben. OK, spré a hozzáférhető csapágyakra, el-elhallgatott. Aztán megint. Nem túl hangosan, sőt, menetközben sehogyse. Aztán néha sírni kezdett valami. Nem ékszíj volt, lecsekkoltam. Aztán elhallgatott. Vasárnap du. (mikor máskor????) hosszabb útról hazafelé, garázstól 2 km-re elölről csattanás, kattogás, zakatolás, motor elgyengül, fullad, iszonyatosan csattog: ez ugyebár vezérlés, átugrott v mi. (Szervizkönyv szerint, ami többször helytállónak bizonyult, alig 57e km volt vezérműszíj-csere óta.)

Ma de. tréler, szakadó esőben a szervizig (kivételesen márkaszervizbe), szétszedték, du. tel. Na most: kiegyenlítő-tengely külső szíjvezető csapágya szétnyíródva, szétesve. Ettől ment el a vezérlés, szerencsére csak egy foggal. Cserélni kell azt, amit normál szíjcserénél, plusz a kétoldalon bordázott "balansz" szíjat, csak ez az alk.rész 30k HUF! Ha elszakadna, vinne mindent, nem lehet megúszni. Szerencsére" a csapágy külön cserélhető, így talán megúszom a végén ötszámjegyű blokkal.

Tehát: a kétliteres 16V turbo motornak van két kiegyenlítő tengelye, ami bekavar a vezérlésbe is, és a csapágya csinálhat hirtelen egy százezres számlát. Tudom hogy ebben a kategóriában egy vezérműszíjcsere is lehet közel ennyi, de azért ez nem volt szép, Magnifico...

**ADAM** Creative Commons License 2006.04.06 0 0 247

Köszönöm,

 

remélem sosem lesz rá szükség..

Előzmény: kswturbo (246)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.03 0 0 246

Helló!

 

Ezt a linket a fórumfejbe kéne vhogy rakni, sok kérdés lesz még rá:

 

http://tipo16.tripod.com/bonto.html

 

Az általam ismertek közül a legjobb lista, kettőnél magam is vettem ezt-azt, a naprakészségre persze nincs gar!

Előzmény: **ADAM** (245)
**ADAM** Creative Commons License 2006.04.03 0 0 245

Kedves k. tulajdonosok,

 

tudtok jó bontókat? Kiváncsi lennék, miket és mennyiért lehet bontottan venni a jószághoz. Jobb előre felkészülni, ne akkor kelljen rohangálnom, mikor tényleg kell az alkatrész.

 

Köszi.

 

Ui: utolsó fogyasztás 11.8. Pedig ebben sem volt sok hosszú út (két Vác oda-vissza). Ennyit tesz a meleg idő.

 

 

snakespeer Creative Commons License 2006.03.31 0 0 244
Slint!A DEDRÁBÓL A 96-97 KÖRÜLIT AJÁNLOM(A régebbiek alja és doblemeze elég gyatra,diegóék nem védték le eléggé)Tapasztalatból tudom.A Themák jobban birták,de azt csak 93-94-ig gyártották.Dedra nam Kappa szinvonal,de évszázadokkal jobb 1 szutyokinál és menetstabilitása sem szégyenkezni való.Az tény,hogy 1 Kappának van tekintélye az utakon.
kswturbo Creative Commons License 2006.03.31 0 0 243
kswturbo Creative Commons License 2006.03.30 0 0 242
Na. Nana. A feleségem is. Meg is kapta. Én meg győzzem idegekkel + zsetonnal... :(( Vigyázat a régi vasakkal, signore! Nem Kappa-színvonal egyik sem. A Thema még úgy-ahogy, de azok má' télleg romok, sajna...
Előzmény: Slint (241)
Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 241
Tegnap már arra vetemedtem, hogy Dedrákat is nézegettem meg Themákat...NAGYON SZERETNÉK EGY LANCIÁT
Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 240

Kicsit kevered a sztorit, szinyor:-)

 

Az a kappa, amit a haverom elhappolt, az nem 990 volt. Hanem 1millió 2. A 990-est csak nézegettem hogy miylen jó lenne nekem:-)

Előzmény: kswturbo (239)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.30 0 0 239
Amit 990-ér árultak és "egy barátod elhappolta" ha jól emlxm.
Előzmény: Slint (238)
Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 238
ööö...melyik zöld romra gondolsz?
Előzmény: kswturbo (237)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.30 0 0 237

Azért meg kell hagyni, műszakilag tökéletes volt. De annyiért már rendes házat lehet kapni. És 2 millából, ha nagyon igényes vagy 2,5-ből lehet egy kívül-belül felújított Kappád. Csak sajnos a sufnituningot és kendácsot nem bírja, tehát az nem elég, ha összespórolsz rá 1 misit. Gyári alkatrészek, rendes szerviz kell neki.

Apropó mi van a zöld "rommal"? Talpraállt már?

Előzmény: Slint (236)
Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 236
Így vagyok én is ezekkel a német izékkel. SZép, szép, jó, jó, de. DE.
Előzmény: kswturbo (235)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.30 0 0 235
OFF Hát kölcsönkaptam:)) A háromliteres dízel alapára alig 14M, ez volt vagy 21 (de még 250-es árfolyamon, most tehát inkább 23) a radaros tempomaton kívül volt neki minden. Kis fordulatról húz mint atom, de ON az öreg vas odavágna neki bárhol, bármikor, nyári útviszonyok mellett:))) OFF A quattro +a tiptronic lehiggasztja a V6 piezóst, így olyan krúzolós-nyugis, de álló helyből nagyot szakít. The ultimate car for ganxta rappers. A Bose-hifit átszerelném, bár néhány állomáson fülhasogatóan szólt, ami lehet h. az adók hibája. Ja és nyugisan, 4zónás bekapcsolt klímával megáll 10-11 literből. SUMMA: NEM KÉNE. Túl jó, túl drága, túl agresszív. Vegye meg a Batman.
Előzmény: Slint (234)
Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 234

Én is úgy értettem hogy nem tud csúnyát csinálni, na:-)

 

Na!!! Honnan szerezted a Q7-et? Milyen?

Előzmény: kswturbo (233)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.30 0 0 233
A képek lemaradtak:
Előzmény: kswturbo (232)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.30 0 0 232

Mivel az Y javítása még hátravan, addig inkább: a Lancia képtelen csúnya autót csinálni:))) Ha már hasonlítani akarom, pl. a Jaguar nem gyárt se egyterűt (még), se kiskocsit, ennyi a Lancia előnye, de a focit gólra, az autógyártás darabra jáccák...

Ma és tegnap viszont olyan gépet lovagoltam, ami sok tekintetben üti Magnifico-t. Bár visszaülve egyáltalán nem tört rám az ócskavas-fíling, ami a Xantiában ilyenkor elő-előfordult, és ez elégedettségel töltött el.:))

Előzmény: Slint (231)
Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 231

ha egyszer családom lesz, vagy csak valami igazán nagyra vágyom, akkor a Thesis mellé majd ezt fogom venni:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=488977&command=ugras&screenwidth=800

 

ez maga a csoda, megint. A Lancia képtelen rossz autót csinálni.

Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 230

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.03.29.&259958

 

egyfelől szomorú lenne ha...ki se mondom.

Másfelől: 2008-ban a Fulvietta az nagy dobás lesz. Valami elképesztően gyönyörűnek látszik.

kswturbo Creative Commons License 2006.03.28 0 0 229

Ugye, ugye...:)))

Az ócsó Kappával nemtom mi lehet, látni kéne, de a Balatonra csak pár hónap múlva készülök:)) A Brera tényleg gyönyörű elöl-oldalt és különösen hátul a 4 csővel meg a pajzs-ablakkal, főleg Alfa-vörösben fekete üvegtetővel - szerintem egységnyi idő alatt több csaj gyűjthető vele, mint akár a legújabb Corvette-el.

Hátra mongyuk csak térdből amputált lábbal lehet beülni, úgy meg nehéz. (Talán egy <170 cm-es sofőr mögé, valahogyan, de magamnak nem véletlenül választottam a nagykategóriát, nálam a két ülés összeér.)

A GTV sokkal vadabb volt mindenben, főleg a V6 turbo, a Brera inkább nagy luxus-GT-kupé rettenetesen stílusos belsővel (bordázott Momo-bőrülések stb.). De az Alfa egyelőre leált a 2-2,5 literes turbókkal, úgyhogy az Opelnek, Fordnak stb. nagy jövőt jósolok. Akármekkora egy szívómotor, egyszerűen nem megyen úgy, kész, passz.

No replacement for placement? Ugyan már... Akárhogy gondolkodom, az egykori S8-on kívül semmi nem előzött úgy, mint Magnifico. (Az meg ugye vót 97-ben 28 misi.) A szívósok és a tádé egyetlen előnye, hogy alacsony fordulatról jobban meglódulnak, de ez profi chiptuninggal valamennyire behozható.

Előzmény: Slint (228)
Slint Creative Commons License 2006.03.28 0 0 228
Pedig a Brera formája/belseje szerintem gyönyörű. Végre megint valami egyéniség-szagú cucc.
Előzmény: kswturbo (224)
Slint Creative Commons License 2006.03.28 0 0 227
Nagyon fasza, signore! Miért csak ennyi vajon? Csak a klíma miatt? Biztos törve volt...
Előzmény: kswturbo (225)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!