Keresés

Részletes keresés

microdrive Creative Commons License 2007.05.17 0 0 9287

sziasztok több kérdésem is van hozzatok mert sajnos én amatőr vagyok klimában....

 

kinek mi a véleménye a tekno point klimákról? pozitiv neg.ativ dolgokat is várok!

én 45 nm es panelban lakom ebbe néztem ki ezt a tipust : TEKNO POINT M-12CRG mobil klíma,  egyik ismerősömé a cucc de  nem használja és eladná nekem 70 ért szerintetek hány fokig tudja lehűtni ez a panelomat és mennyit fogyaszt kb 1 honapban?

 

nagymuteromnak pedig split klimat neztem ki TEKNO POINT SA-12H a modell neve ez  3,6 os és nagymuternak is kb 45 nm kellene lehűteni 2,5 m belmagasságú családi házban! szerintetek? ezt 88ért adná el nekem egy cég pesten...

 

tudtok e ebben az árkategóriában jobbat javasolni? 100 ezerig elmegyek mindkét esetben!

várom válaszotokat és köszi előre is!!

00Egonka00 Creative Commons License 2007.05.17 0 0 9286
Roventa mobil klimában milyen csatlakozó van?
Ugyan ez a féle, hogy a kültéri leszedhető, tud valaki beszerzési forrást?
Reménytelen?

Köszi
Előzmény: klimakiraly (9283)
zapvackor Creative Commons License 2007.05.17 0 0 9285
Szevasztok! Csodálatos szovjet ablakklímámban elporlott a húszéves légszűrő szivacs. Egy 2cm vastag, 45,5x20cm-es óriáslyukú szivacs. Nem tudnátok tanácsot adni, hol lehet Budapesten ilyesmit vásárolni? Esetleg valamilyen más, manapság kapható készülékben van hasonló méret, amiből ki lehetne vágni egy ilyet?
windy12 Creative Commons License 2007.05.17 0 0 9284
A Midea-val csak az az egy probléma van, hogy nincs, nem lehet kapni 2,5 kW-ost, csak a drágábbik változatból.
Előzmény: klimakiraly (9283)
klimakiraly Creative Commons License 2007.05.17 0 0 9283
Szia!

Van ilyen mobil split klímáknál is, arra gondolsz?

Valaki nem figyelmesen rakta össze.

Gáz lefejt, szúrócsappal.
Ha R22 akkor vissza, ha nem akkor őrizgeted.
Csatlakozó szét szed, belőle gumi gyűrű kiszed.
Irány csapágy bolt keresel egy olajálót, gondolom hűtőközegálló nem lesz.