Totalbike-rol: "Az ára kedvezőbb lett, mint sokan hitték: a VFR regisztrációs adóval 3,998 millió forintba kerül. A japán sporttúra motorokkal összehasonlítva igazán jól indít a Honda: a Kawasaki 1400GTR 4,35, a Yamaha FJR1300A oldaldobozokkal 4,885 és a Suzuki Hayabusa 3,498 millió forint ha nem is túl erős a kategória piaci helyzete hazánkban, komoly harcra számíthatunk, kicsiben."
Mihez kepest olcso, eppen 4 milla az uj VFR. Es gondolom ez az alapmodel, erre jonnek ra az extrak, mint pl. dobozok (vagy a csodavalto) amik az FJR 4,885mft araban pl. benne van. :-) A 4 millios ar pont duplaja mondjuk a nagybandinak. Pont 1 millioval tobb, mint a Varadero feldobozolva, felszerelve mindenfele joval, vagy pont szinten 1 milla az elozo VFR-hez kepest.
Szerintem pont egy millioval van az az ar felett, amit en realisnak tartanek. Maris rohanok, nehogy elkapkodjak elolem. :-)
Szelephézagot ne is mondd! Nemrég állítottunk öcsém ATV-jén, egy Kawasaki Bruteforce 750-en. Tragédia volt...
Majd kipróbálom a motort holnap, meglátjuk mennyire durva, bár nekem lehet nem lesz annyira az a busa után, bár a kerekezési hajlam busánál csak 1-esben van, másodikban már rá kell játszani, hogy emelje. De ahogy ismerem öcsémet, majd orrbaszájba egykerekezik majd :-) Az ATV-vel azt csinálja...illetve kétkerekezik.
Majd rakok egy röpsúlyos féket a hátsó kerékre neki, ami 40-nél befog :-)
Biztonsági intézkedésként, először is segítek neki valami jó motoros szerkót beszerezni. Aztán valami jó gumi a mocira, fém fékcső, meg beszervezem valami tréningre is tavasszal.
Hogy javítsd az alkupozíciód, legközelebbi szakértéskor nézd meg a DOT számot a gumi szélén. Ha 4 jegyű, akkor mondjuk a 1307 = 13.héten 2007-ben készült gumi, ha 3 jegyű 129= 12. héten 1999-ben készül gumi. A hazánkban is szerencsésen elharapózott DOT mánia miatt nyugodtan alkudjál, ha a gumi 4 évnél öregebb(biztosan az, ezt a gumit régóta nem gyártják- én attól imádtam mindig). Benyögöd, hogy gumit kell cserélni, mert ez már öreg, nem biztosnágos motorozni vele stbstb.
A gumival tobb dolog is tortenhet, ami rontja biztonsagot, nem eleg csak a profilt nezni. Peldaul kirepedezhet es megkemenyedhet az ido elorehaladtaval.
A profilmelyseget nem kell mericskelni, eleg ranezni a gumira. Talalsz rajta kopasjelzot, amit az oldalan "TWI" jellel es/vagy kis haromszoggel jeleznek.
A fenét, ez PayPal-os. Külföldi kártyás vásárlás árában lehet fizetni. (0 Ft tranzakciós ktg, csak a banki váltást fizeted, ugyanúgy, mintha külföldön vásárolnál a bankkártyáddal.) Németeknél nem sok ilyen van, de ez pont igen. :) Ezenfelül egyből ott is van a pénz. Ráadásul ha gond van (nem jön a cucc, nem olyan jött mint rendelted, vagy az eladó eltűnt, ilyenek), a PayPal vissza is tudja neked szerezni az összeget. Gyakorlatilag az egyik legolcsóbb, leggyorsabb és legbiztonságosabb fizetési mód netes vásárlásra. Kár, hogy ilyen kevesen használják a németeknél. :(
a motoron nem az a baj a gumival, h mericskeled v a rendor neked a mintazat melyseget hanem az h konnyen elesel vele, ha szar az ido azert, ha gyorsan mesz azert, mert fos a gumid, és akkor a fejedet mericskelheti korba a rendor a helyszinelesen :)
nem rossz gep kicsit nehez, kicsit szar a futomuve de a blokk eros a befecsijevel voltak gondok, volt ra sokfele program, csak vmelyik jo szervizes vagy van XT Klub, na ott tudjak h melyik ra a jo program, egy kipuffal, es asszem ezzel orvosolhato a dolog