Totalbike-rol: "Az ára kedvezőbb lett, mint sokan hitték: a VFR regisztrációs adóval 3,998 millió forintba kerül. A japán sporttúra motorokkal összehasonlítva igazán jól indít a Honda: a Kawasaki 1400GTR 4,35, a Yamaha FJR1300A oldaldobozokkal 4,885 és a Suzuki Hayabusa 3,498 millió forint – ha nem is túl erős a kategória piaci helyzete hazánkban, komoly harcra számíthatunk, kicsiben."
Mihez kepest olcso, eppen 4 milla az uj VFR. Es gondolom ez az alapmodel, erre jonnek ra az extrak, mint pl. dobozok (vagy a csodavalto) amik az FJR 4,885mft araban pl. benne van. :-) A 4 millios ar pont duplaja mondjuk a nagybandinak. Pont 1 millioval tobb, mint a Varadero feldobozolva, felszerelve mindenfele joval, vagy pont szinten 1 milla az elozo VFR-hez kepest.
Szerintem pont egy millioval van az az ar felett, amit en realisnak tartanek. Maris rohanok, nehogy elkapkodjak elolem. :-)
Szelephézagot ne is mondd! Nemrég állítottunk öcsém ATV-jén, egy Kawasaki Bruteforce 750-en. Tragédia volt...
Majd kipróbálom a motort holnap, meglátjuk mennyire durva, bár nekem lehet nem lesz annyira az a busa után, bár a kerekezési hajlam busánál csak 1-esben van, másodikban már rá kell játszani, hogy emelje. De ahogy ismerem öcsémet, majd orrbaszájba egykerekezik majd :-) Az ATV-vel azt csinálja...illetve kétkerekezik.
Majd rakok egy röpsúlyos féket a hátsó kerékre neki, ami 40-nél befog :-)
Biztonsági intézkedésként, először is segítek neki valami jó motoros szerkót beszerezni. Aztán valami jó gumi a mocira, fém fékcső, meg beszervezem valami tréningre is tavasszal.
Hogy javítsd az alkupozíciód, legközelebbi szakértéskor nézd meg a DOT számot a gumi szélén. Ha 4 jegyű, akkor mondjuk a 1307 = 13.héten 2007-ben készült gumi, ha 3 jegyű 129= 12. héten 1999-ben készül gumi. A hazánkban is szerencsésen elharapózott DOT mánia miatt nyugodtan alkudjál, ha a gumi 4 évnél öregebb(biztosan az, ezt a gumit régóta nem gyártják- én attól imádtam mindig). Benyögöd, hogy gumit kell cserélni, mert ez már öreg, nem biztosnágos motorozni vele stbstb.
A gumival tobb dolog is tortenhet, ami rontja biztonsagot, nem eleg csak a profilt nezni. Peldaul kirepedezhet es megkemenyedhet az ido elorehaladtaval.
A profilmelyseget nem kell mericskelni, eleg ranezni a gumira. Talalsz rajta kopasjelzot, amit az oldalan "TWI" jellel es/vagy kis haromszoggel jeleznek.