Köszi , ahogy írtam fizikailag a kulccsal sem sikerült bezárni. A másik kérdésemre nem tudsz esetleg válaszolni , neked is gyárilag kamerás-navis-telefonos a fejegységed ugye?
"gondoltam nem állítom le a motort arra a pár percre , addig is melegszik a gázolajos. De azért szerettem volna bezárni a pótkulccsal kívülről. Sem a távirányítójával sem fizikálisan az ajtózárral nem lehetett bezárni. Ceed 2.gen a kocsi." Szerintem azért nem lehet, mert ez nem lenne üzemszerű/tervezett állapot. A távirányító nem egyszerűen "ajtókulcs", hanem az immobilizer és riasztó kapcsolója. Ha fizikai kulcsként használnád, szerintem ott is hasonlóan viselkedik, bár biztosan nem tudom.
A szivargyújtó csak ráadott gyújtás, vagy betett és elfordított kulcs mellett (ACC, vagy On állás) működik.
Van még egy biztosíték, a P/Outlet felirítú, ez tartozik a váltó előtti "kacatbox"-ban található fedeles csatlakozó-aljzathoz (és SW modellben a csomagtartóban található csatlakozó-aljzathoz). Ez valószínűleg az autó elejéhez legközelebb álló sor alján, vagy tetején ücsörög.
Keress a műszerfal bal oldalán (az ajtónyitáskor látható fedél alatt) egy C/Lighter nevű, 15 Amperes biztosítékot. Valószínűleg valahol a középső sorban lehet. Azt, hogy melyik biztosíték hol található, a fedél belsejében találsz egy táblázatot.
valaki meg tudja mondani hogy egy 2008-as ceed-ben melyik biztosíték tartozik a sebváltó előtti kacatbox szivargyújtójához? vettem egy új kínai usb-s szivargyújtótöltőt, bedugtam, nem ment, viszont azóta a régi se gondolom kiverte a biztosítékot de melyiket?
Srácok , nem tud hozzászólni senki sem ehhez a korábbi egyszerű kérdésemhez (28769 hsz)?
> "A fejegység telefon részébe már másodszor vittem be néhány "Kedvencek" tel.számot , aznap még megvoltak , kb 1 nap alatt eltűnt az a felrögzített 4-5 szám. Ezzel mi a tapasztalat?"
Lenne itt még valami > Megjöttek a hidegebb reggelek , munkába menet általában megállok egy pékség előtt , gondoltam nem állítom le a motort arra a pár percre , addig is melegszik a gázolajos. De azért szerettem volna bezárni a pótkulccsal kívülről. Sem a távirányítójával sem fizikálisan az ajtózárral nem lehetett bezárni. Ceed 2.gen a kocsi. Van erre valami megoldás , ötlet? Köszönöm!
koszike.. amugy semmi kulonoset nemvettem ma sem rajta eszre,szerencsere akkor nemtortent semmi olyan ami vegett agodnom kellene... Szerencsere a alu kerekeim is eppek maradtak.
Ha nem érzel a futóművön változást - elhúz valamerre, vagy zörög, kattog, prüszköl, stb. -, a gumik sem engedik el a nyomást, nem ráz be a kormány bizonyos sebességnél, akkor valószínűleg nem történt baj. Szerintem.
Az autó alját vélhetőleg nem ütötted oda, de ha mégis, a küszöbök lentebb vannak általában, mint a sérülékeny dolgok, így felfogják az ütést - ami majd később jelentkezne problémaként; pl. rohadás képében.
Ha biztosra akarsz menni, vidd el az autót egy futóműveshez, vagy a szakszervízbe, bár gyanítom, hogy egy átnézésen kívül mást nem csinálnak majd vele.
hali. ma hazafele atmentem egy nyujtott lassitokuszobon kb 40-45 feletti sebesseggel. elegge felutottek a kerekek,de latszatra nemtortent semmi baj. lehet a kocsinak valami baja ? bassza meg,nemvettem eszre,nemszoktam arrafele jarni :(
Vélhetően úgy, hogy a kiegyenlítő tartály előtt van egy nyomásra/vákuumra működő szelep, ami hivatott fenntartani a hűtőrendszer "zártságát". Előzőnél fogva a kiegyenlítő tartályban már nincs nyomás, és nem tudna a zárt rendszerből oda távozni a felesleges folyadék, vagy onnan a zárt rendszerbe visszaáramolni az onnan hiányzó folyadék, ha nem lenne a kiegyenlítő tartályon egy lehetőség, ami szabadon kompenzálja a kiegyenlítő tartályban a folyadék mennyiségének változását.
Sziasztok.Lenne egy kèrdésem van egy 2011 evjaratu 1.4 benzines ceed szemelyautom,a kiegyenlítő tartályok belső felen a sarvedo fele néző oldalán van egy szellözo furat ami szerintem gyári,igy hogy zárt a hutorendszere az autónak.
Sziasztok.Lenne egy kèrdésem van egy 2011 evjaratu 1.4 benzines ceed szemelyautom,a kiegyenlítő tartályok belső felen a sarvedo fele néző oldalán van egy szellözo furat ami szerintem gyári,igy hogy zárt a hutorendszere az autónak.
Köszönöm a sok sok információt. Ahogy nézem neked egy Androidos fejegységed van így ez a dolog sokkal könnyebb mint nekem , szerintem. Valami telefonszámot nem adnál amin a kommunikáció gyorsabb lenne. Emailom publikus.
Igen, itt több verzió forog közszájon. Én is úgy készültem, hogy 3/4-1 órán át fog ketyegni a kocsi a műhelyben, plusz a tervezett 30000-es átvizsgálás, tehát 2-2,5 órát mondtak előzetesben. Azután az egész egy órán belül elkészült, pedig agy motorszoftver-frissítés is volt rajta. Bár nem mértem, de szerintem maga a navigáció frissítés pár perc alatt fent volt. SD kártyás, 2016-os a gép.
Szia! Elég volt a gyújtást ráadni. Ha meglenne software-ileg a magyar nyelv akkor azt lehetne házilag telepíteni egy alap számtech ismerettel, csak hát nincs ilyen a gyárihoz (nem találtam még, jövő márciusig él a remény a gyári frissítésig). A kínai fejegységhez egyszerűbb a magyarosítás, főleg hogy sokban benne is van a magyar nyelv, ezt abból gondolnám, hogy az a kínai telefonok is tartalmazzák a magyar nyelvet alapból.
Mint említettem, nem ismerem a fejegységet. Véleményemet más nem gyári (leginkább kínai) készülékek ismeretére alapozom (nekem is olyanok vannak). Megjegyzendő, hogy sokkal felhasználóbarátabb fejegységek, mint az ilyen-olyan gyári berendezések.
Készítettem néhány nagyon rossz, de azért talán használható felvételt. Ezeknél a fejegységeknél elegendő a gyújtáskulcs 1-es állásba fordítása, s minden tevékenység elvégezhető. Feltehetően a gyárinál is, csupán a hivatalos frissítés igényli, hogy járjon a motor. Bár számomra ez érthetetlen, de egy gyár esetében minden előfordulhat, hogy minél komplikáltabb legyen egy-egy művelet házilagos elvégzése?!
Bízom bene, hogy a képek valamelyest segítséget adnak a térképállomány frissitéséhez.