Na megérkezett hozzám is az akkumulátor elhalálozás....elég hamar, főleg, hogy az eredeti Varta aksi elment 6 évet /sőt/, ez meg alig bírt 3-at.
Egyik nap leállította a párom a gépet /még szerencse, hogy otthon történt/ majd másnap már nem is indult. Rámértem 10,5 V maradt bent. Gondoltam leszívta valami... Töltőre fel 24 óra töltést követően is a töltőn még a pirost nyaldosta a mutató, 10,7 V-ot mutatott a mérő...
Cellazárlat
Mit volt mit tenni, régi öreg immáron 9 éves eredeti Varta aksi fel a töltőre /a kihagyott 3 év alatt biztonsági okokból azért töltögettem...
Délután beraktam a kocsiba, pöcc-röff indult a gép. Aztán nem használtuk a kocsit a hétvégén 4 napot.
Nem is számítottam rá, hogy a ma reggeli -5 fokban indulni fog, de indult rendesen /mondjuk a hangján lehetett hallani indításkor, hogy a -8, -10 fokban már nem biztos, hogy elég lett volna benne a szufla.
Bocs, hogy hosszúra sikeredett mondandóm, de,
indítás követően /de lehet már izzításkor is/ pittyenő hang volt hallható, és a "service" felirat megjelent, majd ez a felirat: "Check Auto Door Locking". Elindultam azért, gondoltam nem lehet nagy a gond...
Amit észrevettem, hogy az automata ajtózárás nem megy. Megnéztem minden ajtó záródik, ha a belső gombot megnyomom, záródik ha az ajtókon lévő gombokkal zárok, záródik, ha a távirányítóval zárok, és természetesen fordítva nyitni is lehet.
Napközben ha elindulok úgy kezd, hogy 3 pittyenés, majd "service" és a fenti hiba üzi.
Az automata ajtózár beélesítést nem csinálja egyedül.
összefügghet az aksi mizériámmal?
Egyébként megrendeltem az új aksit ami perceken belül megérkezik, kiváncsi leszek, hogy az új aksival is csinálja-e.
ilyet kap karácsonyra: Exide Premium akkumulátor, 12V 72Ah 720A J+ EU /remélem meghálálja!/ :)
Ha valki tud esetleg ötletet, hogy mitől lehet ez a hiba, vagy járt már így jelezze!