Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 464
Hánemtom. Nekem még mindig egy 98-as fekete 20V turbo + vaníliabőr + xenon, navi, CD-tár stb. a szívem csücske, de egyelőre stabilan 5e ejróra tarják. Ami nem lenne baj, de kb. még 750 a regadó. Meg csak dupla garázsom van, ami foglalt, asszonnak + szíve szakadna ha a kék Y-t elpasszolnánk. Mer' egy Kappa neki nagy. A kombit meg má senkinek, ahhoz túl sok melót + suskát raktam bele... Szóval ébresztő:)
Előzmény: goldmatik (463)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 463

Még mindig árulják Giovanni Kappáját, igaz már nem 5 euróért, hanem 25.000-ért, mert a múltkor rákérdeztem, hogy tényleg 5-ért vihetem?

 

kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 462
GRACIE! (THX)
Előzmény: goldmatik (461)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 461
Ezt csak azért nem értem, mert előző zörgős autóimban inkább épp ellenkezőleg, alacsony fordulatszámon, mondjuk egy piros lámpa előtt állva jöttek elő ezek a műszerfal zörgések. A két felső szellőző rácsot csak két-két csavar tarja, meg két-két bepattintós, a faberakást nem kell bántani hozzá. A felső fautánzatot viszont csak úgy lehet levenni (ez akkor kell, ha a szivargyújtó égőt és a hamutálca égőt kell cserélni), ha az alsó fautánzatot előtte elmozdítod pár centire a helyéről.
Előzmény: kswturbo (460)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 460

Nem jellemző. Parajelenség. Ha megy a ventil, ha nem. Bizonyos fordulatszámokon, olykor. Van hogy napokig néma, aztán megint kezdi. Valami fémes kerregés.

Én még csak az alsó részét kaptam szét párszor a konzolnak, a teteje nem nehéz?

Előzmény: goldmatik (458)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 459
Én meg amúgy is a ritkább autókat szeretem...
Előzmény: kswturbo (457)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 458

A fordulatszámot egyébként a ventillátorra érted?

Előzmény: kswturbo (451)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 457

De komolyan, olyat láttam, nem hittem el. Állok a kút kasszájánál, előttem a Nagykönyvből kivágott pénzbehajtó: kor 35, súly 135, haj semmi, fekete farmer, fekete izompóló, szoláriumbarna bőr sűrű tetkóval, homlokba föltolt gangxta-sunglass. Suk-sükölve fizet, kiballag a fekete E-Mercihez, amiben ott ült AZ IKERTESÓJA, bakker, legalábbis semmiben nem különböztek!:))))

Lett volna lóvém 540i-re, Avantgarde Merdzsóra, de talán érthető, miért lett Kappa...

Előzmény: kswturbo (450)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 456

Olvastam. A szerző egyéni ízléséről van szó, amivel vitatkozni nem lehet.

De: leírtam már itt korábban, megismétlem: az Alcantara NEM igazi hasított bőr, tehát aki nubukhoz való gumi+drótkefével+sprével esne neki, az gyorsan kilyukasztja!!!!

Az Alcantara egy nagyon profi műbőr, a gépkönyv szerint "valójában" szövet, ezért pont úgy kell kezelni és tisztítani, mint a szövet (plüss, stb.) kárpitokat!

Előzmény: goldmatik (453)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 455

Rossz alcantara audiban

 

az előbb elbaltáztam a linket

Előzmény: goldmatik (453)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 454
Nem, lekopogom nem zörög, nem kopog, nem nyiszog egyelőre semmi az utastérben menet közben.
Előzmény: kswturbo (451)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 453

Nekem az ilyen tetszik, amikor a műszerfal felső része sötét, az alsó meg világos az ajtóval együtt. Koszolódás szempontjából fordítva praktikusabb lenne, csak akkor meg nem lehetne kilátni a visszatükröződő világos műszerfaltól a szélvédőn.

 

Rossz alcantara audiban

 

Azt írja a fenti cikk, hogy műbőr az alcantara az audikban, a Kappákban is az, vagy ott igazi bőr, mert állítólag a pözsó 405 T16 változatában is műbőr az alcantara.

Előzmény: kswturbo (452)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 452
Amúgy Neked elsőre bejött a fekete-barna műszerfal/ajtó kombináció? (Én bizony szoktam egy darabig, és mintha az ajtó barna árnyalata kicsit más is lenne...)
Előzmény: goldmatik (447)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 451
Appropppó! Neked nem zörög valami fémesen a középkonzolban bizonyos fordulatszámon?
Előzmény: goldmatik (447)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 450
Egyetértünk:))) A Kappa elegáns és "dolce vita" hangulatú, a Merci meg fölényes, technós, és ugyebár a honi törzstulajok...
Előzmény: goldmatik (449)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 449
Kár, hogy nem volt nálam a kamera, habár szerintem a Kappa nem egy fotogén autó, élőben sokkal jobban mutat, mint fényképen.
Előzmény: goldmatik (448)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 448
Ma véletlenül pont egy Mercedes E270 mellett parkoltam le, hát a Kappa sokkal szebb és elegánsabb volt...
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 447

Ma én is szereltem, nem égett 4 izzó a középkonzolon, ezért szét kellett egy kicsit szednem.

Előzmény: kswturbo (446)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 446

Az esős időre tekintettel lecseréltem az első ablaktörlőket. A jobbosra volt egy belga sampion, a balosra is rendeltem egyet, de azt horpadt dobozban akarták rám sózni, ráadásul a szétugrott lapátvezetőpatentet az eladó nyomta rá vissza azzal hogy "ennek semmi baja!" Megköszöntem, vettem helyette a tuskóba olasz sampiont, pont olyan jól töröl. (És 20%-al ócsóbb:)))

Érdekes hogy az X60-ast és az X53-ast fölrakva jó 3 centit "átfed" a törlési felület, de eddig még nem akadtak össze.

kswturbo Creative Commons License 2006.05.23 0 0 445
Scusi... Tokajiban már jó, gumicsőben nem annyira:))) Azt hiszem, átnézetem én is, bár vízpumpát most cseréltek, de az ördög nem alszik.
Előzmény: goldmatik (444)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.23 0 0 444
Még csak 10 és fél éves...
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (443)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.23 0 0 443

Na most elvben ha az ajánlott Arexons márkájú 3-as hatású beltéri ápolóval lekezelek MINDEN műanyagot, akkor talán nem fognak eltörni. De ez nem megy, úgyhogy inkább óvatosan nyúlkálok azóta, meg keresek egy "bolhapiacot" ami a környéken egyelőre nincs.:( Nyilván nem éri meg senkinek filléres frincfrancokkal bizniszelni.

A csövek.:( Hát igen, 12 éves gépnél benne van... Én is gondolkodom az összes turbórendszeri gumicső fémre cserélésén, nem árthat. Csak lusta vagyok belekezdeni a barkácsolásba: mivel méretpasszos nincs, vagdalni-formázni kéne.

Előzmény: goldmatik (442)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.23 0 0 442

Az előbbi Neked ment.

Előzmény: kswturbo (437)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.23 0 0 441
Ezek a műanyagosok sok mindenre képesek, meg kell tőlük kérdezni.
Előzmény: hektor1 (438)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.23 0 0 440

Na, az enyém is ilyen, de jobb szeretném, ha inkább harapna.

Ma 3 cm hosszon széthasadt a hűtőfolyadék gumicsövem, az amelyik a termosztátból megy ki az injektor alatt a motor másik oldalára. Széthasadt - egy erőteljes gyorsítás után - a termosztátból kijövet a 90 fokos hajlat belső felén. El volt már öregedve.

Ideiglenesen meg lett toldva egy könyökkel, vascsővel, meg két bilinccsel.

Egyből rendeltem gyárit, meg még a többit is megrendeltem, kicserélem a csövek nagy részét.

Péntekre mehetek az 5 db gumicsőért, megbeszéltem, hogy ha már ott vagyok, akkor 5e Ft-ért rákötik a számítógépre, leellenőrzik a gépet, nehogy olyan meglepetés érjen legközelebb, amit el lehetett volna kerülni.

Előzmény: hektor1 (438)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.23 0 0 439
Ugyanez. Várod a csattanást, aztán mégis megáll. Nem gyönge női lábaknak való:)
Előzmény: hektor1 (438)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.23 0 0 438
Szia!
Attol függ honét nézem.Mert jártam ugy,hogy mentem a Tapolcai Úton 160 -nal ahogy kiérek a kanyarbol látom útjavitás és áll a sor elöttem,elkezdem nyomni a féket elég rendesen visszalasult de még mindig 60 nal ment és az autó már ott van elöttem lelkiszemeim elött már megjelent hogy a kicsikémnek anyi:))és mire ezt elgondoltam már szépen megis állt a másik autó mögött jocskán:
Előzmény: goldmatik (416)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.23 0 0 437
T. Kollégák! Volt-e valakinek olyan gondja, hogy a műanyag lökhárító meghullámosodott? Van-e jó megoldás rá? (A cserén kívül)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 436

Teljesen igazad van, mint kiderült, tudnék sorolni magam is jópár apró bosszúságot... Pl. a kiugrott hűtőcsövet a motorfedél elejénél vissza akarom pattintani a helyére, szépen középen belenyomom, mire püff, kettétörik és elröpül a műanyagpatent:( És ami egy Kappa motorterében eltűnik, azt D. Copperfield se varázsolja elő többet... Mit tegyünk, öregedés ellen nincs orvosság. De inkább idéznék egy népítéletes kollégától, aki nagyon jól megfogta a lényeget:

"a Kappához több kell: elkötelezett imádat." Hülyén hangzik, de így van.

Mint egy szédületes olasz nő, kis hibákkal, amiket elnézünk neki. Mert van ellenérték.:)

Előzmény: goldmatik (435)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.22 0 0 435
Én mondjuk nem vagyok semmilyen márka meg nemzet beállítottságú, szerintem jó a Kappa, jó a 605-ös, jó a Legend stb..., de ugyanezen gyártók más típusait már nem biztos, hogy jónak tartom.
Előzmény: kswturbo (431)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!