Jahh, így legalább kicsit egyedibb lett: itt-ott több a görbület-horpadat benne, no meg a mágnes nem mindenhol marad fenn a kasznin, de sebaj, legalább hamarabb jött...! ;)
Feles garnitúrám nincs. Ami van, az meg épp most jött az autóval... ;) -Csak arra kérdeztem rá, hogy nem 205/55 R 16 váltóméretre gondoltál-e véletlenül...
-Felhívtak a kereskedésből, hogy megérkezett a(z) (leendő) autóm, amiről a legutolsó infóm az volt, hogy jövő héten fogják gyártani... :D
Gyorsan el is mentem megnéztem. Nos, szép darab, élőben is tetszik! :)
A dolog érdekessége, hogy szeptember közepi rendelés, január eleji szállításra vállalták, majd ugye az utolsó infó szerint 47. hétre jegyezték elő (az dec. első heteiben érkezett volna), erre már állítólag múlt hét pénteken a kereskedésben volt...
SZVSZ: mítosz a 4-6 hónapos gyártásról szóló minden (ál)hír. :)
-Mondjuk kicsit várhatott volna még, így viszont lehet, hogy a Jézuska hozza... ;)
Amúgy első ránézésre minden a helyén van, kivéve, hogy a középkonzol jobb oldalán a kis háló nincs rajta. Ez állítólag a bézs belsőnél mindig kimarad, ami azért is fura, mert a gyári katalógus szerinti bézs belsős képen is szépen látszik, hogy ott van... -Hát, valszeg e nélkül kell élnünk majd... :s
-Esetleg valamelyikőtöknek eltérő tapasztalata volt már bézs belsőnél?
Melyik típusú felnid van és mennyiért válnál meg tőle kompletten,és esetleg külön a gumiktól?Tulajdonképpen nekem is alufelnim van és csak gumit kerestem volna de teljesen árfüggő a dolog ,hogy mennyiért adnád őket!
Majd elfelejtettem:melyik típusú Michelin-gumid van?
Nincsenek nyomatékcsúcsok, sokkal egyenletesebb a motor karakterisztikája ezért nincs olyan dinamikus érzete a motornak amit az 1.9 tdi tud. A váltója hosszabb a magasabb fokozatokban ezért, egyrészt autópályán kellemesebben autózható mint az 1.9 tdi, másrészt városban felejtős az ötödik, de néha még a negyedik is. Bár, nincs sok tapasztalatom vele, de mint általában minden autónál itt is érvényesnek tartom azt, hogy ha annyit vársz el az autódtól amit az nyújtani képes akkor kellemesen együtt lehet élni még akár egy 1.4-es OII-vel is. Viszont ha egy versenyautó teljesítményét várod, akkor még egy relatív nagyteljesítményű autóban is csalódni fogsz.
Nekem volt 64 lovas benzines autóm is és azt is nagyon szerettem. Most is imádom a 105 lovas dízelt, ami van. (na, monjuk mindkettő Skoda volt)
1.6 CrTDI 105 lovas Octaviat próbálz már valaki? Kíváncsi lennék, hogy milyen a motor karakterisztika 1.9 PD-hez, vagy 1.9 sima TDI-hez képest (mert ezeket ismerem:-)