Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 325
Elhiszem, és ha netán valamilyen oknál fogva olyan Kappát vennék, amiben csak plüss az ülés, akkor mindenképpen, nem bőr, hanem Alcantara ülésre fogok hajtani a bontókban.
Előzmény: kswturbo (324)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 324
Egyéni szocprobléma, de én a sötét bőrbe meg mindig beizzadok, lehet a klíma 16 fokon, akkor is. A magamfajtának találta ki a Saab a ventilátoros ülést, de szerencsére az Alcantarához nem kell. Télen ECON-nyáron FULL állásban 23 fok, semmi bonyolítás, a gép tudja süt-e a nap stb. És COOL. Tényleg:)))
Előzmény: pier405 (322)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 323
Viszont a múltkor már írtam, hogy szerintem a Kappákban kényelmesebb az Alcantara ülés, mint a rendes bőr, de meglehet, hogy másnak máshogy tűnik.
Előzmény: kswturbo (320)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 322
Igen, a világos bőr az elég elegáns, csak még nem próbáltam gyerekekkel...
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (320)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 321
Gracie, Signore!

És még alakul. A következő buggyant ötletem a szőnyegezés, valahol méretre vágatva: mivel van gyári, csak viseltes, de szabásmintának jó. Minőségi velúr lesz, vagy az üléssel egyező szürke, vagy a padló bézs árnyalatában.
Arról, hogy a hűtőmaszkot, a tükröket, a hátsó díszlécet és a rendszámtáblakereteket fényes bronzra fújjam, nejem őnagysága végül lebeszélt. Fotón azért kipróbálom, elvben akár működhet is.
Előzmény: Slint (318)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 320
Ez igaz. De láttam már csúnyán karcolt bőröket, meg ismerem az utódok temperamentumát, tőlem örökölték:) Mindig levetetni a cipőket meg bonyolult, igaz, ha a más autója van nálam, akkor megteszem. Pláne ha bőrös. Na mindegy, amúgy télen hideg nyáron meleg, ez is igaz, de azt a fekete 20V.t. vasat azzal a halványvanília cuoio vero-val már rég elhoztam volna, ha regadó nem lenne...
Előzmény: pier405 (319)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 319

Szép, szép...

Egyébként nekem a bőrről még hamarabb le lehet törölni a gyerek lábak nyomát vizes ronggyal, mert azt azzal is szabad.

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (317)
Slint Creative Commons License 2006.05.05 0 0 318

Magnifico! El toro!

 

Csoda a verda, szenyor!

Előzmény: kswturbo (317)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 317
Nézzünk képeket.

Végre itthon. Az oldalsó motorjelzés az index alatt rossz helyen van, egy javításnál mindkettőt feljebb tolhatták kb. 7-8 centivel. Autentikus helye a középső vonal alatt.

Száradás az ötödik ajtón keresztül. A Fiat 120 szerintem jó szín. A lámpák nincsenek elfelejtve...

Néhány órai munkával az amúgy tökéletesen tisztának látszó autót körbetörölheted az ajtóknál kívül-belül-alul-felül. Rengeteg dzsuvát fogsz találni, és az első eső után majd még egyszer ugyanannyit. A dolog sportértékét növeli, ha du. 4 és este 9 között szúnyoginvázió van:))) Hát, VOLT!

Látszik, hol tartotta a legutóbb a gyerek a cipőjét...:))) Ezért nem lett bőrös: az Alcantarán ez a kosz kefével 2 mp alatt eltűnik.

Az elhatalmasodó lancsitisz új tünete: króm szelepsapka pajzsos logóval. Gondolom minden autósboltban kapni, nekem új volt. És meglepő, hogy ezúttal a Lanciásokra is gondolt a gyártó-forgalmazó, próbálj meg pl. kulcstartót venni.
kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 316
És tényleg. De nekem megvan 92-től:))) és a 99-esben már benne van. A gyártási évjárat 98-tól kezdődött.
De még mennyire hogy öthengeres. És 20V. Mivel a 16V-s régi motor 97-ben eltűnt. Nyálcsorgatásul az 5.20 turbo limuzin alapadatai: 1998 ccm, 162 kW (220 packó) 309 Nm 2750-nél, mindezt tuning nélkül, mert azzal a 270/370 se volt lehetetlen, és akkor még csak chippelted! Gyorsulás 7,3, vége 243, fogy. 10,6. A kupé dettó, a kombi csak 7,7 alatt vánszorgott százra és 235-öt cammogott.
És addig is mutatok egy igggen COOL bőrösxenonosfullost Németországból:

http://www.mobile.de/SID6bDk7sb9vUozsrOE6QplfA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1146837751A1LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A7%81b-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yclpordsO~BSRA6D1100A9E14700BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0GschwarzC147D1998A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111207824143&

Ötezer ejró, tesó! A dajcse kuncsaft bemegy, lepenget 1,3 misi HUF-t, hazaviszi.
Kár hogy mire nekünk beérne a garázsba, regadóval simán 2 milla fölött van:(
Előzmény: pier405 (315)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 315
Érdekes, mert van egy 98-as autókatalógusom, és abban nem szerepel a Kappa turbós 2000-es változata.
Előzmény: pier405 (314)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 314
Tegnap olvastam valamelyik lapon, hogy a turbós kétezres nem 5 hengeres, mint a sima, hanem 4 hengeres. Ezt megerősíted?
Előzmény: kswturbo (312)
pier405 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 313
512 kbyte-nál nem lehet nagyobb méretű a kép, és nem csak fel kell tölteni, de be is kell szúrni!
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: hektor1 (311)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.04 0 0 312
Szevasz!
Te már tudsz valamit a lényeges dolgokról...:)))) Bár a képeket nem látom:(
Ma egy kissé elborultam és órák hosszat takarítottam a gépet. (Rituális birtokbavétel vagy mi lehetett.) Közben rájöttem: aki még nem látott szürke Alcantara belsős, sötétbíbor metál Kappát közelről, nem tudja, mi az igazi COOL. Ja és aztán beülni, menni vele, az már elmondhatatlanul COOL. Ha meg turbós benzines, frissen felújítva - azt már hagyjuk is...
Az ablakok tükörglancolása után kisuvickoltam az ajtókat kívül-belül, aztán az oszlopokat, küszöböket is - olyan lett, mint újkorában utoljára. Le is fényképeztem gyorsan, mielőt jönne egy eső... Végül föltettem a Lancia logós króm szelepsapkákat.
Szép öregkorom lesz a nagy kastélyban a fenyők között. Félévente a főorvos elmagyarázza a pszichiátergyakornokoknak, hogyan kezdődött... Ugye a páciens először csak egy klímás, nagy kombit akart venni, aztán úgy gondolta, legyen szebb, mint az összes többi... Aztán véletlenül egy benzines turbósra akadt. Majd elment a chiptuningos barátjához, aki a lehető legjobb modifikációt építette be. Stb. Látják, itt vigyorog egész nap, és azt hajtogatja, mi mindenből kimaradt volna, ha nem így történik. Akut lancsitisz, jelenleg gyógyíthatatlan.
(Fotók holnap.)
Előzmény: hektor1 (310)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.04 0 0 311

Sziasztok!

Néhány kép a kicsikémröl:))

hektor1 Creative Commons License 2006.05.04 0 0 310

Sziasztok!

Nincs Kappád,de még lehet,és ha egyszer lesz más autott nem is fogsz akarni:))

Előzmény: pier405 (302)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.04 0 0 309
Jobb első torony, ami szemből nézve ugye bal... tehát ott.
Előzmény: kswturbo (307)
pier405 Creative Commons License 2006.05.04 0 0 308

Köszi! Remélhetőleg jövő hét vége felé szükség lesz az infóra.

Előzmény: kswturbo (307)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.04 0 0 307
A gyári ajánlat vízpumpára csekély 42.150,- Ft, bruttó. Amit vettem 11.500 körül az QH. A réginek kissé vízköves a lapátkoszorúja, de kézzel körbeforgatva könnyedén jár.
A gépkönyv szerint a 2.0-2.0t-2.4 motorok száma szemből nézve a szelepfedél sarkánál, jobbra elöl van, a motorkód pedig a kiegyenlítő tartály és a jobb első torony között félúton.
Előzmény: pier405 (306)
pier405 Creative Commons License 2006.05.04 0 0 306

Mennyibe került az új vízpumpa, hogy elraktad a régit?

Mondjuk én még a rossz alkatrészt is meg szoktam őrizni, amíg megvan az autó.

Tényleg, hol van a motorszám az alap 2000-es Kappákon?

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (305)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.03 0 0 305
Kösz az együttérzést, talán a jókívánság is bejön.
Ugyanis ma reggel a szervizben kezdtem, és hívtam a szerelőt, hogy mondjon má erre valamit. (És visszakértem a régi gyári vízpumpát is, szerintem kutyabaja, még jól jöhet.) A szerelő azt mondta, valóban, zörög, de ebben a korban pl. az Alfák is így vartyognak alapjáraton, szóval a korral jár, de nem vészes. Hát reméljük.
Még gondolkodom egy újabb felújítólöttyös kúrán, persze csak ha akciós lesz a TC-bótba:))), ugyanis a ződkártyát simán megkapta 2 évre a sárkány, és az 1 éve berakott utángyártott katalizátoron kívül talán emiatt is.
A szerelők megúszták a fenyítést, olaj, víz nem fogyik, hangja szép, állat módon harap, persze a motorfelújítós dógozók is kitettek magukért, és hát ez ilyen lapkázós motoroknál (16V turbo) nem is árt egy rendes átköszörülés, tömítés, rendberakás stb. Na meg az olaj se szivárog a blokkból majd nyilván.
Reggel kapott fényezésjav.-t + beltéri ápolókúrát, új szőnyeget stb. Reméljük a legjobbakat.
Előzmény: pier405 (304)
pier405 Creative Commons License 2006.05.03 0 0 304
Ez egy ismerős rohadt érzés, javítás után ugyanolyan zavaró hangok a motortérből... Azért kívánom, hogy ezek után legyen egy javításmentes 2 éved a Kappával.
Előzmény: kswturbo (303)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.02 0 0 303
Helló!
Az enyém német. Ne kérjétek, hogy ferdítsem le, annyi időm nincs, amit meg kell, azt megértem belőle...
Egyébként ma visszakaptam a gépet, két év műszakival, zöldkártyával, egy fél plazmatévé áráért. Ezek szerint bevált a tavaly berakott utángyártott katalizátor (20k), viszont amiért vízpumpát cseréltettek, az a zörgő hang ugyanolyan maradt. Ja és (legalább) 30 km-es tesztutat nyomtak le a vidám szerelők, olyan bogárnyomokkal a szélvédőn, amiket 200 fölött lehet csinyálni.:((( Most a végére járok, meg a zörgésnek is...
Előzmény: pier405 (302)
pier405 Creative Commons License 2006.05.01 0 0 302
Mi van, senkinek nincs? Igaz, nekem még Kappám sincs...
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: hektor1 (301)
hektor1 Creative Commons License 2006.04.27 0 0 301
Sziasztok!Kappához nincs valakinek véletlenül magyar nyelvű kezelési utasitása?
kswturbo Creative Commons License 2006.04.26 0 0 300
Jut eszembe 150-ért csinálnák a kolléga S40-esében CSAK a vezérműszíjcserét a márkaszervizben...
Előzmény: kswturbo (297)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.26 0 0 299
Khm... Ezt az olajszórós ügyet kihagynám azért. Majd ha időd engedi 1-2 fotó a gépről?
Előzmény: Tigrisa (295)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.26 0 0 298
Illetve dehogy monteáris... Maradjunk a pénzügyinél.:)
Előzmény: kswturbo (297)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.26 0 0 297

Szasztok!

Nahamár megalakult a monteáris szekció, jelentem, ma csengettem ki a full vezérléscsere + a részleges motorfelújítás árát, a (nem gyári de eddig jó) alkatrészekkel együtt csak a barátság miatt nem 200k, de bő 150, úgyhogy megvan a vételár fölött a félmilla. (Na mit mondtam a múltkor?...)

De úgy jár a motore, mint álom. Sajna nem tudtam elhozni, holnap műszakizik, ha találtak hozzá ma 1db fékcsövet, ami burkolatilag elfáradt. Ha nem, még pár napig a csajos ótónkkal járok, jó hogy van.

Aztán nekiesek lámpának, ha megmegy, bifó/áfter fotókkal itten.

Más: aszonták, egy felső szelep hibája miatt kuttyog a BOV minden gázelvétnél, és igazából nem kéne. Az új felső szelepre 15k-t mondtak. Többször rákérdeztem, a kuruttyoláson kívül van-e ártalma (fals, olajszívás stb.) azt mondták nincs.

Ha valaki máshogy tudja, azért szóljon! Gracie!

hektor1 Creative Commons License 2006.04.26 0 0 296
Most mondtak árat a jelados pórlasztóra 136000 huu:)Bontottnak is utána érdeklödtem az 20 körül lenne,ha lenne,de nincs azt mondta a srác megy ki Olaszba majd megnézni.
Előzmény: Tigrisa (295)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!