Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kswturbo Creative Commons License 2006.03.30 0 0 235
OFF Hát kölcsönkaptam:)) A háromliteres dízel alapára alig 14M, ez volt vagy 21 (de még 250-es árfolyamon, most tehát inkább 23) a radaros tempomaton kívül volt neki minden. Kis fordulatról húz mint atom, de ON az öreg vas odavágna neki bárhol, bármikor, nyári útviszonyok mellett:))) OFF A quattro +a tiptronic lehiggasztja a V6 piezóst, így olyan krúzolós-nyugis, de álló helyből nagyot szakít. The ultimate car for ganxta rappers. A Bose-hifit átszerelném, bár néhány állomáson fülhasogatóan szólt, ami lehet h. az adók hibája. Ja és nyugisan, 4zónás bekapcsolt klímával megáll 10-11 literből. SUMMA: NEM KÉNE. Túl jó, túl drága, túl agresszív. Vegye meg a Batman.
Előzmény: Slint (234)
Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 234

Én is úgy értettem hogy nem tud csúnyát csinálni, na:-)

 

Na!!! Honnan szerezted a Q7-et? Milyen?

Előzmény: kswturbo (233)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.30 0 0 233
A képek lemaradtak:
Előzmény: kswturbo (232)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.30 0 0 232

Mivel az Y javítása még hátravan, addig inkább: a Lancia képtelen csúnya autót csinálni:))) Ha már hasonlítani akarom, pl. a Jaguar nem gyárt se egyterűt (még), se kiskocsit, ennyi a Lancia előnye, de a focit gólra, az autógyártás darabra jáccák...

Ma és tegnap viszont olyan gépet lovagoltam, ami sok tekintetben üti Magnifico-t. Bár visszaülve egyáltalán nem tört rám az ócskavas-fíling, ami a Xantiában ilyenkor elő-előfordult, és ez elégedettségel töltött el.:))

Előzmény: Slint (231)
Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 231

ha egyszer családom lesz, vagy csak valami igazán nagyra vágyom, akkor a Thesis mellé majd ezt fogom venni:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=488977&command=ugras&screenwidth=800

 

ez maga a csoda, megint. A Lancia képtelen rossz autót csinálni.

Slint Creative Commons License 2006.03.30 0 0 230

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.03.29.&259958

 

egyfelől szomorú lenne ha...ki se mondom.

Másfelől: 2008-ban a Fulvietta az nagy dobás lesz. Valami elképesztően gyönyörűnek látszik.

kswturbo Creative Commons License 2006.03.28 0 0 229

Ugye, ugye...:)))

Az ócsó Kappával nemtom mi lehet, látni kéne, de a Balatonra csak pár hónap múlva készülök:)) A Brera tényleg gyönyörű elöl-oldalt és különösen hátul a 4 csővel meg a pajzs-ablakkal, főleg Alfa-vörösben fekete üvegtetővel - szerintem egységnyi idő alatt több csaj gyűjthető vele, mint akár a legújabb Corvette-el.

Hátra mongyuk csak térdből amputált lábbal lehet beülni, úgy meg nehéz. (Talán egy <170 cm-es sofőr mögé, valahogyan, de magamnak nem véletlenül választottam a nagykategóriát, nálam a két ülés összeér.)

A GTV sokkal vadabb volt mindenben, főleg a V6 turbo, a Brera inkább nagy luxus-GT-kupé rettenetesen stílusos belsővel (bordázott Momo-bőrülések stb.). De az Alfa egyelőre leált a 2-2,5 literes turbókkal, úgyhogy az Opelnek, Fordnak stb. nagy jövőt jósolok. Akármekkora egy szívómotor, egyszerűen nem megyen úgy, kész, passz.

No replacement for placement? Ugyan már... Akárhogy gondolkodom, az egykori S8-on kívül semmi nem előzött úgy, mint Magnifico. (Az meg ugye vót 97-ben 28 misi.) A szívósok és a tádé egyetlen előnye, hogy alacsony fordulatról jobban meglódulnak, de ez profi chiptuninggal valamennyire behozható.

Előzmény: Slint (228)
Slint Creative Commons License 2006.03.28 0 0 228
Pedig a Brera formája/belseje szerintem gyönyörű. Végre megint valami egyéniség-szagú cucc.
Előzmény: kswturbo (224)
Slint Creative Commons License 2006.03.28 0 0 227
Nagyon fasza, signore! Miért csak ennyi vajon? Csak a klíma miatt? Biztos törve volt...
Előzmény: kswturbo (225)
condorrr Creative Commons License 2006.03.28 0 0 226

Hali,

maj' 3 éve kappa tulajdonosként .. ami egyébként eladó. Ha tényleg érdeklődsz, levélben vagy tel kellene folytatni. Történetek, képek, javaslatok, figyelmeztetések stb.. vel is tudok szolgálni.

 

Amit a fiat okról és általában az olasz kocsikról mondanak, igen csak részben igaz. 2 literesként nem véletlenül történt a választása, és teljesen kiszolgál mindent. Kényelem, erő, úttartás. Csak hogy egy apróságot mondjak, legalábbis nekem úgy tűnik, hogy fény viszonyoktól és parkolástól függően néha, sportos bestiának tűnik, néha visszafogott üzleti kocsinak, néha lomha jószágnak, néha egy kompakt autónak .. de minden oldalról nagyon csinos.

 

Sorolhatnám, és írhatnék a hosszabb nyugis utazásokról, a körúton volt hogy beszálltam egy "utcai balhéba" és persze a többiek maradtak a pirosnál, vagy hogy munkában egy ügyfélnél is elegáns érzés vele megjelenni .. tényleg stb ..

 

Ha tényleg érdeklődő vagy.. : 30 277 9167 :)

 

Üdv

norbi

kswturbo Creative Commons License 2006.03.27 0 0 225

Na még ez lehet egy érdekes történet, 99-es kétlityós 950-ér, mikor legutóbb láttam hirdetni vmi klímagondok voltak vele.

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=524302&command=ugras&screenwidth=1200

 

A "szép alufelnis" meg szerintem ua. mint a korábbi 2.4-es az ezüstkonzollal, csak privátból beadta kereskedésbe...

kswturbo Creative Commons License 2006.03.25 0 0 224
És hogy mondjak még meglepőt: próbáltam pár hete az Brera V6 Q4-et is (260 LE). Az hagyján, hogy a Holden-blokknak nincs hangja, csak a hátsó dobnak. De hogy egy 13 millás Alfát így elpáholjon egy másfélmillás öreg kombi egy 25 ezres chippel, azt sose hittem volna. Megyeget amúgy, de nem érzed a pedál alatt, hogy bármikor letekeri a fejedet - amit pedig egy Golf III TDI is tud, jobb tuninggal.
Nagyobb üzletnek kéne lenni a chippelésnek, eddigi tapasztalataim szerint. Csak nyilván aki értékelné, az nem tud érte fizetni és viszont.
kswturbo Creative Commons License 2006.03.25 0 0 223
Amikor végre átülök az Y-ból (ami azért, szögezzük le, jóval korrektebb,mint egy hasonló évjáratú Swift) a Kappába, azt csak egy klasszikus rendőrviccel tudom érzékeltetni:

Két rendőr járőrözik az utcán. Megszólal sz egyik:
- Csak lenne már vége a szolgálatnak... Ahogy hazaérek, izomból letépem az asszony bugyiját!
- Miért, annyira kívánod már?
- A fenét! Annyira szorít!!!

Na valahogy így...
kswturbo Creative Commons License 2006.03.25 0 0 222
Szassz!
Figyeld csak meg, szivárognak vissza a kétliteres turbók (Opel stb.) 5-6 gangos kézi váltókkal. Nem véletlenül.:)))
Amúgy mentem ma este sztrádán egyet a géppel. Nem akarom fájdítani senki szívét, de odafelé voltak olyan előzések 80-ról 3-ban, hogy (...) ezt le se írom (...), a pályán meg folyton érezni a kraftot, 130-nál is, 170-nél is 200-nál is... Gondold át azt a turbót, signore, anélkül talán mlgse az igazi. És ha akarod megy és eszik, ha nem akarod, nem és nem, de bármikor meggondolhatod magad...:)))
Előzmény: Slint (221)
Slint Creative Commons License 2006.03.25 0 0 221

Az A8-al kapcsolatos 4.2 V8-as véleményedet abszolút osztom, kipróbáltam ,vezettem, unalom, szar hang, nem megy, nem az igazi, sehogyse, fogyasztást meg csak a sokk miatt nem írom le.

 

Előzmény: kswturbo (219)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.24 0 0 220
Na ez a vicc. Van egy Kappánk és egy Y-unk. Utóbbit ugyan teszteltem 98 táján, meg is maradt, h. a méretéhez képest milyen derék, de a Lybra pl. nagyon nem jött be.
Egy tízessel fiatalabb voltam, és ha már digó mákkina, akkor Alfa: imádtam a 146-ossal, majd a 156-ossal nyesni a kanyarokat. A Lybra billegett és hintázott ezekhez képest, a belseje pedig nagyon polgári nappali hangulatú volt, a fotelből mindig kiestem egy gyorsabb íven. De eljött az idő, elmúltam 40, és a zongorafekete dekort (a Lybra Mount Blanc-nak hívja, a töltőtollak után, a Mazda3-ban újra felfedezték) meg az ajtókon felül futó, a konzolon Thonet-szerűen hajlított fabetéteket nagyon tudnám értékelni. De valahogy mégse Kappa...
Előzmény: Slint (214)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.24 0 0 219
Mindenkinek!

Örülök a sok hírnek, bár a scoutos oldal nálam 404-esként jön be:(
A Kappa valóban csodálatos autó, de sokáig azt hittem, ezt csak én gondolom, amikor az ápolók elfelejtik beadni a gyógyszert:))) Most a jó időben majd fotózok, fölrakom, bizonyítékként, hogy egy kombi se okvetlen ronda batár... Ja és a mobilén van kék 20V turbo kombi 6990 euróért. Csak az regadó...:((
A V6 valóban gyönyörű, meg kell barátkozni 2 dologgal: az egy ALFA motor, a hozzá tartozó fogyasztással.
A Lancia 4.16 turbo viszont igazi régivágású darab: jön hang elölről IS, hátulról IS. Mély, morgós, maszkulin, agresszív. A 20V állítólag nagyon csendes, a V6 gondolom szintén.
Csak annyit jegyeznék meg halkan, az Audinál most kezdenek rájönni, hogy a szürke Alcantara a legjobb üléskárpit (bár a széleken tévedésből még bőr van), és a ragasztott tetősín szebb a kiállónál. (A6 Avant, Q7.)
Az idő minket igazol, tartsuk életben és jól Kappáinkat. Egy darab gyönyörű, színes Itália a magyar hétköznapokban, nem beszélve a jól megchippelt feltöltősök vezetési élményéről.:)))
A múltkor azt mondta valaki, nekem ezután az új (szívó V8 Ferrari-motoros) QP se lenne nagy durranás. Hát ezt nemtom, de kipróbálnám, az A8 V8 4.2 mindenesetre lusta és unalmas volt.
Éljen soká Sergio Pininfarina, + Vincenzo Lancia nyughatatlan, újító, minőség- és teljesítménymániás szelleme. Most hogy 2 Lanciánk van, tán szeptemberben el kéne kanyarni a 100. szülnapra???
pier405 Creative Commons License 2006.03.24 0 0 218

Ezt írták anno:

 

1998.08.15. Lancia Kappa
A Lancia 1998-ra felfrissítette Kappa nevű zászlóshajóját. Az apró módosítások mellé két új motor társul: egy öthengeres kétliteres, húszszelepes benzines és egy szintén ötcilinderes 2,4 literes JTD turbódízel. Ez utóbbi erőforrás csak a Saloon és Station Wagon modellekhez kérhető, értelemszerűen a kupéba nem szerelik be. Ez az aggregát a korábbi 2,4 literes 124 lóerős szívódízelt váltotta le. További új extrák a Bosch navigációs rendszer és a xenon fényszórók. Az új Kappa májustól Olaszországban, nyártól pedig itthon is kapható.

pier405 Creative Commons License 2006.03.24 0 0 217

 

 

...

 

 

Előzmény: Slint (216)
Slint Creative Commons License 2006.03.24 0 0 216

Ja és szíves figyelmetekbe ajánlom a www.autoscout24.de oldalt, ahol aztán lehet mazsolázni a temérdek kappa között...Lehet a behozatáson gondolkodni:-)

 

pl erre itt találtok szavakat, barátaim?

 

http://autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6634729&id=p4pn3cwmmoj&source=as24_inseratsg_detail_ueberschrift

Slint Creative Commons License 2006.03.24 0 0 215

A Kappa az egyetlen autó, ami fehérben is tetszik. Milyen szép. Mondjuk szerintem el van pörögve az árral, már nagyon régóta hirdeti...

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=382670&command=ugras&screenwidth=800

Slint Creative Commons License 2006.03.24 0 0 214
Lybrát én is nézegettem, de szerintem nem dobja ugyanezt a hajó érzést. A Kappa olyan belül hogy egyszerűen nem akartam kiszállni. Nem és nem.
Előzmény: snakespeer (212)
Slint Creative Commons License 2006.03.24 0 0 213

Nekem meg a legalsó, bár más színű belsővel, viszont a felni tökéletes, szerintem a legszebb, legelegánsabb kappa felni. A szín is hibátlan...

 

Nekem ez a szín tetszik ezzel a belsővel, na meg a felni is rendkívül fasza:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=507543&command=ugras&screenwidth=800

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=488135&command=ugras&screenwidth=800

(fabetét mondjuk nem tetszik)

 

meg láttam olyan összeállítást is, hogy ilyen pezsgőmetál szín, meg iylen haragoszöld metál, és belül pedig bordó alcantara, vagy plüss. Na olyan kéne nekem, csodálatos

 

 

Egyébként ezt láttátok már?????????????????

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=500010&command=ugras&screenwidth=800

 

3.0 24 V, 230 LE...ISZONYATOS LEHET! Meg hát az a bőrülés...Ezt kéne megvenni:-)

Előzmény: kswturbo (211)
snakespeer Creative Commons License 2006.03.24 0 0 212
Hali!Ha már ennyire dícséritek,nekem is köll 1 Kappa.Bár eddig sem volt kétségem,hogy csak Lanciám lehet aPrisma és Dedra után,bár a Lybra is kacsingat felém.
kswturbo Creative Commons License 2006.03.24 0 0 211
Előzmény: Slint (210)
Slint Creative Commons License 2006.03.24 0 0 210
muszáj vennem egy kappát. Az előbb láttam az utcánkban, szürkészöld színben, csodálatos gyári állapotban, kívül belül. Anyám. Az én Focusom ehhez képest egy szekér, egy szar, egy semmi. KELL nekem ez a kocsi, megőrülök.
kswturbo Creative Commons License 2006.03.24 0 0 209

Nem akarok naon offolni, de vót rá kérdés, tehát:

Kész a kislancsa szellőzőrendszere: csak javítás, márkaszerviz, kb. 3 óra = 13,2 kila. Viszont műxik a hőfokszabályzó és nem akad a befúvásvezérlő tárcsa se.

+ ha igaz, ezt visszakapom, mert alapból ilyennek kellett volna lenni.

kswturbo Creative Commons License 2006.03.24 0 0 208

Ez esetben a szokásos olasz elektronikai parajelenséggel állunk szemben, ami szerencsére a Kappában elég ritka.

Viszont ha egy erősebb rádiót nyomtok bele és full hangerőn kivágja a kódbiztosítékot (érdekes módon azt, nem a tápét) akkor sok minden meg tud bolondulni, minden gyújtásnál nullázódik a rencer stb., úgyhogy abból okvetlen legyen cseredarab. (Eddig a Tekkóba láttam legolcsóbban olasz késes 10db-ost.)

Előzmény: **ADAM** (205)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.24 0 0 207
Na elírtam. SERVOTRONIC... Sebességfüggő, a két csúcsmodellben alapfelszerelés, a többiben a giri/min állíjja...
Előzmény: kswturbo (206)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.24 0 0 206

Minden relatív, és hogy mennyire, az tegnap este derült ki. Az üres hűtőt látva befogatoltam a nagyvasat Metro irányába, és 5 nap Y-ozás után kiderült "egy kis" különbség. Nem sok, csak mint a teológia és a geológia között. Ég és föld.

Garázsból ki a servotrinic-kal mint álom, autópályán bekeményedve nyílegyenes irány a viharban is, meg vigyázni mer' seperc alatt 180, hangtalanul, úthibákon észrevétlenül átlépve (amik az Y-t és tsai.-t már 100-nál dobálják).

Akinek futja még pár száz k HUF-ra meg 3-4 (v6-nál 6-7:))) liter többletfogyasztásra, annak szerintem a biciglik felejtősek:))) Ha hallgattok az öregre...

Előzmény: pier405 (202)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!