Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47985

A szélest én erre a részre (a vaskos látványra) értettem, de valószínűleg az anyag miatt szükség van rá.

Előzmény: h-impeller (47982)
gezaFater Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47984

Víztartályt, Minek? Elsüllyed majd anélkül is...:-(((

 

(Jafi, ne haragujd, ezt nem tudtam kihagyni..)

Előzmény: h-impeller (47983)
h-impeller Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47983

Víztartályt!-eletromos horgonyt mindenképp!!!-ha ,már egyszer "építkezünk"! Ird le a méreteket! Sajna nekem volt lehetőségem a "cica" beépítésére.

Előzmény: h-impeller (47981)
h-impeller Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47982

Ez így jó!-mert könnyen be tud lépni!-át tud bújni alatta!

Előzmény: Törölt nick (47966)
h-impeller Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47981

Nagyon-nagyon szép!!!! Kiválló formaérzék! A nav.keretet ne hagyd sarkosra,szerintem. A hurkák adják,hogy egy kicsit íves legyen minden. Gratula!!!

Előzmény: jafijani (47963)
baal Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47980

megint beljebb vagy egy kilóval

nameg az új hinda motorod....a hajó, meg a többi már ingyen van:-))))))))

Előzmény: süfike500 (47973)
baal Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47979

figyu!

inkább vegyél egy lángossütő felszerelést, az a töredékéből kijön a motornak.-)))))))))

és a ségen csinálsz finom lángosokat

még mi is odaszokunk:-)

Előzmény: Kergecsiga (47977)
baal Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47978

kell biza

ez gyönyörű

Előzmény: jafijani (47963)
Kergecsiga Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47977

Déli part. A vihar É-Ény-Ny ról jön. Ha délről, akkor nincsenek hullámok.

 

Igen, lángosozásra kell elsősorban. :D

Előzmény: kit-zoli (47976)
kit-zoli Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47976

Nézd meg a 47960 hsz-ben lévő táblázatot!

 

Ez a motor olyan mint a trabi volt. Támadni lehet vele, menekülni nem. A többi nem érdekes. Ha Te profi vitorlázó vagy és viharban kitudsz menni a partra vitorlával, akkor vedd meg. De erre a motorra zürös időjárási körülmények között nem számolhatsz. Viszont lángosért el fog vinni. 

 

Előzmény: Kergecsiga (47975)
Kergecsiga Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47975

Persze, tudom, más dolog a reklám, és más a "véres" valóság, de az elméleti hatótáv: 22-30km, 1.5 tonnás hajónál. az enyém 600kiló.

 

http://www.youtube.com/watch?v=k2psNmnACpY

 

7.50-nél.

 

 

Van kihajóvezetőim, idestova 40 éve vitorlázom.

 

Amiért ezen az elektromotoron gondolkodom, az az, hogy:

 

- a hajó a nádasban van kikötve a zárt, utca végi bejáróstégünknél, ahol viszont (és ez fontos szempont) nincs töltési lehetőség közvetlenül.

A motort nem hagynám kint a hajón, ez tokkal-vonóval 14 kg. Mint egy legót szét lehet kapni 20másodperc alatt. Úgy viszem ki, mint egy evezőt.Nem akarok 30kilós munkaaksikat cigölni, és ki-beszerelgetni a kajütbe.

 

Ha nagy szél van nem nagyon kell, mert vitorlázunk. Arra kell, hogy a fiaimmal kimenjünk vele csendes időben horgászni, fürödni a maráshoz, a strandra egy lángosért, stb... Ha nagy gáz van, mondjuk horgászás közben bejön egy vihar,  max. 1-2 kilómétert kell kijönni vele hátszélben.

 

Egy kollégámnak egy lényegesen nagyobb tőkesúlyos hajón van fenn, és meg van vele elégedve.

 

Persze, látatlanban lehet róla elmélkedni, de jobban örülnék, ha valaki, aki ilyet használ, megírná a tapasztalatait.

 

Ha veszek, persze kiderül majd, mennyire használható a gyakorlatban. Ha kevés a power, még mindig vehetek hozzá tartalék aksit.

Előzmény: baal (47954)
kit-zoli Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47974

Csak ügyesen, jó utin haladsz, lehet ebből  talán még sámli is --)))))))

 

így már jól lehet látni a hurka és a test csatlakozását, nem lesz vele gond. Valaki irta a ragasztást, mindenképp érdemes ragasztani  is. Nagy a felület a K+D is jó lehet hozzá 10 mm vastagságban is használható, viszont jóval olcsóbb mint a Sika.

 

Előzmény: jafijani (47963)
süfike500 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47973

Igen!És jóhírek.Most beszéltem a volt tulajjal,megvan a ponyva is,csak újra kell pattentozni.

Előzmény: Törölt nick (47955)
jafijani Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47972

mindenképpen ez a terv.

Nem akatok csőlabirintust a fejem fölé.

Előzmény: Törölt nick (47968)
jafijani Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47971

El.

Elösször kap egy ocso kétüteműt, aztán majd gyüjtök valami jobbra. :)

 

Előzmény: Barbabianka (47967)
Fercsil Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47970

nekem kb 80-120E mondtak patentok, zippzár, stb. kompletten.

 

hasonló kaliber......

 

fercsili

Előzmény: süfike500 (47951)
jafijani Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47969

következő dolog a keresztmetszet kialakítáasa lesz ilyenre:

 

Aztán meglátjuk.

Ha széles lesz akkor is akkor átalakítjuk. Nekem eddig tetszik :)

Belül hangszóró, felül lámpa, zászlónak árbóc a terv. Lehet kívül re is kap lámpát, majd kialakul.

Vontatni nem ezzel fogok :)

 

Előzmény: Törölt nick (47966)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47968

Ha már nem lesz belőle "radarív" sem "vontató-keret", legalább bimini tartónak tedd alkalmassá

 

Előzmény: jafijani (47963)
Barbabianka Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47967

Szerintem meg harmónikus hozzá. az egész hajó szokatlan ez még dob rajta! Elvetetted a Jet meghajtást??

bb

Előzmény: jafijani (47963)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47966

Kicsit szélesnek érzem a tetejét, viszont semmiképpen ne tegyél rá karabíner beakasztó fület! :)

Előzmény: jafijani (47963)
szőrmók Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47965

Hijj, de csuf!

Előzmény: szőrmók (47964)
szőrmók Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47964

Tudod-e mit mondott Rózsa Sándor a müszempillás leányzónak aki nagyon tetszett neki? Hibbe csuf!!! (:-)))

Előzmény: jafijani (47963)
jafijani Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47963

Sokat agyaltam kell-e nekem szárny,radarhíd stb... és ha igen akkor miből legyen, ezért ma kinagyoltam egyet. 

Szerintem rohadt jól néz ki. :)

Picit formázzuk még és ez a probléma is megoldva.

 

kit-zoli Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47962

Végül is izlések és pofonok.  Szabály nincs rá.  A nyáron nekem sikerült pár esős napot a katamaránon töltenem, mivel vizszintes volt mindig a nyakamba folyt, ha a széléra léptem. Nekem nem lesz vizszintes, az biztos

Előzmény: Barbabianka (47961)
Barbabianka Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47961

Nagyon ferdének kell lennie a tetőnek, hogy igazad legyen. Abban a csónakban, ball habtestének köszönhetően, mindég oda fog folyni a víz ahol Ő áll. :o)  Egyetlen megoldás, ha ivelt a tető, akkor oldalra folyik a víz!

Nekem jobban tetszik, ha a tető sikja a vizzel párhuzamos. 

bb

Előzmény: kit-zoli (47958)
kit-zoli Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47960

felskicceleten egy 6 méter hosszú 2 méter széles vitorlás testet. 600 kg össztömegnél az alábbi ellenállások, és teljesítményigény jön ki. De még figyelembe kell venni a légellenállást az esetleges swert és kormánylapát ellenállást. Optimális esetben ennyi a hidrosztatikai ellenállások teljesítményigénye. és a végén ott van ha 100 Ah tudsz kivenni az aksiból akkor az mire elég.

 

Egy dologra biztos nem, arra hogy veszély esetén elérd a kikötőt, arra jó hogy szélcsendben togyogj vele valamennyit. Viszont a tempó lassú ezért legyen nagyon kényelmes a hajó

Előzmény: Takyka! (47952)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47959

Fantasztikus, miket találsz: "csónak kihajtó"

Rá nem jöttem volna, hogy csónakmotor öblítő lesz belőle. :)

Előzmény: baal (47957)
kit-zoli Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47958

Végül is, van egy előnye, bárhova lépsz mindenhol számíthatsz a tetőről rád folyó vízre. Mig az az unalmas, egyirányú lejtés, teljesen kizsámíthatóvá teszi a dolgot.

Előzmény: Barbabianka (47947)
baal Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47957
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 47956
Előzmény: süfike500 (47944)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!