Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kswturbo Creative Commons License 2006.04.26 0 0 297

Szasztok!

Nahamár megalakult a monteáris szekció, jelentem, ma csengettem ki a full vezérléscsere + a részleges motorfelújítás árát, a (nem gyári de eddig jó) alkatrészekkel együtt csak a barátság miatt nem 200k, de bő 150, úgyhogy megvan a vételár fölött a félmilla. (Na mit mondtam a múltkor?...)

De úgy jár a motore, mint álom. Sajna nem tudtam elhozni, holnap műszakizik, ha találtak hozzá ma 1db fékcsövet, ami burkolatilag elfáradt. Ha nem, még pár napig a csajos ótónkkal járok, jó hogy van.

Aztán nekiesek lámpának, ha megmegy, bifó/áfter fotókkal itten.

Más: aszonták, egy felső szelep hibája miatt kuttyog a BOV minden gázelvétnél, és igazából nem kéne. Az új felső szelepre 15k-t mondtak. Többször rákérdeztem, a kuruttyoláson kívül van-e ártalma (fals, olajszívás stb.) azt mondták nincs.

Ha valaki máshogy tudja, azért szóljon! Gracie!

hektor1 Creative Commons License 2006.04.26 0 0 296
Most mondtak árat a jelados pórlasztóra 136000 huu:)Bontottnak is utána érdeklödtem az 20 körül lenne,ha lenne,de nincs azt mondta a srác megy ki Olaszba majd megnézni.
Előzmény: Tigrisa (295)
Tigrisa Creative Commons License 2006.04.26 0 0 295

Ami a munkadíjat illeti, az autószerelőm az egyik legjobb haverom, így elég lájtos a szervizköltség. A turbót 120 körül újították fel Csepelen - a ház szerencsére nem kapott, a szervócső nem volt vészes, a szelep 40 körül jött ki, csak nehéz volt szerezni. Ennek a munkadíja 5k volt - a barátom barátja:-). Az ülést egy kárpitossal csináltattam meg 24/db. (Majd feldobok róla valami képet.) A gömbfejeknek sincs vészes ára - de nem emlékszem mennyi. Körülbelül ott van, amit írtam. Hol van ez az egész az 1-2 millióhoz? Olajat, fékbetétet, gumikat, mindenféle kopó dolgokat minden autóra kell venni, tehát ez nem mérvadó.

 

Nem tudom mennyit ment volna full nyomással, mert nyomtam el üveghangig, de brutálisan gyorsult. Pont Frankfurtból jöttem haza, amikor történt. Cserébe a turbó kirántott 2 és fél liter olajat, mindenki ablaktörlővel jött utánam.

 

Az új üléshuzat árát nem kérdeztem meg, de nem bántam meg, mert a kárpitos nagyon jó munkáz végzett. Ugyanolyan színű bőr van az űlés szélén, mint a műszerfal, a varrás szép, az alcantarával egyező szinű. Kitömte az üléseket, eltüntette egy kiégetés nyomát az anyósülésről és grátisz lebőrözte a könyöklőt is.

 

A lámpához nem tudok hozzászólni, de úgy látom Adam már kielégítő választ adott.

 

Előzmény: kswturbo (289)
snakespeer Creative Commons License 2006.04.25 0 0 294
Üdv!tudlak irígyelni a Kappa miatt.Én még csak álmodom ilyenről,bár a Dedrával és a Prismával is meg vok elégedve(jobban a Prismával).Én is és az autóm is a régi autós matrica szlogent valjuk némi módosítással:Ha nagy leszek Kappa leszek(Kappát veszek) :-))))
hektor1 Creative Commons License 2006.04.25 0 0 293

Sziasztok imárom én is másfél éve vagyok boldog kappa tulajdonos.Az én kicsikém:)egy kappa sw 2.4td egyszerüen imádom,bár most szegényke levan gyengülve.Egy josikerült :)motormosás után  kimet a jelados porlaszto.Idáig más gondom nem volt vele,csak egy kis boszanto dolog egyszer lezártam a távirányitojával,és többé nem tudtam vele kinyitni.Azota kulcsal zárom nyitom,mert elvittem a márkaszervizbe és a kódkártyát kérték,mert azt mondták csak azzal lehet behangolni a kulcsot hozzá,de az sajna amig Németországbol ideért az autó elkeveredett.De máskülönben imádom az autott az enyim fullos a cd tár,eleketromos memos alcantra üllés,fényre sötétedő tükör szoval sok minden van benne:)

kswturbo Creative Commons License 2006.04.22 0 0 292

Köszönöm, jövő héten kipróbálom. :)) (Egyik szürke, másik párás.) A V6-motornak utánanézek, de lehet h vki megelőz...

kswturbo

Előzmény: **ADAM** (291)
**ADAM** Creative Commons License 2006.04.21 0 0 291

Most olvastam a rémtörténeteket a feszítőcsapágyról.

Az enyémben van ilyen jószág?

3.0 V6 LS, automata, 1996.

Csak jó híreket várok :))

 

**ADAM** Creative Commons License 2006.04.21 0 0 290

Hahó!

 

A lámpa szétszedése gyerekjáték. Most nincs előttem, de úgy emlékszem 3 db imbusz fogja a karosszériához, meg persze előtte le kell venni a lámpa alatti műanyag díszlécet egy csillagcsavarhúzóval, és le kell húzni hátul a csatlakozókat (amiken a kis pöckök részben vszinűleg el fognak törni, mert elég béna műanyagból vannak, meg hát öregek is már..).

És már kint is a lámpa. Ez a mutatvány más autóban van, hogy majdnem motorkivétellel járna..

 

Na szóval.

A lámpa az üvegbúrából és a műanyag házból áll, ezeket három fémpánt tartja össze. Simán le kell pattintani. Ezután már csak OVATOSAN szét kell mozgatni valahogy a műanyag és az üveg részt, elvileg (tehát gyárilag) nincs összeragasztva, csak a gumiám/sziloplaszt fogja össze. Simán szétjött.

 

Utána kb. 2 óra/lámpa munkával megtisztítottam mindkét oldalt a tömítőanyagtól, szépen kimostam a búrát, és gumiámmal visszatömítettem (jó vastagon). Azóta egyszerűen gyönyörű. De tényleg. Semmi pára, beázás.

 

Viszont volt egy rossz élményem. Lehetett vmi feszültség az egyik búrában, szóval éppen a műanyag részt tisztítottam, amikor az asztalon levő búrából hatalamas pattanással levált egy darab ( a sarkáról) és atomrakétaként pattogott a konyhában a falak között.. Szerencsére nem ment senkinek a szemébe. Szóval ez az egy, ami veszélyes lehet.

 

Jó barkácsolást. Büszke leszel magadra, ha végzel, nagyot dob majd a kocsin.

ADAM

Előzmény: kswturbo (289)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.21 0 0 289
Helló!
Pár kérdésem van.
1. A ráköltött összeg munkadíjjal értendő?
Egyébként a (prémium) németekhez képest az alkatrész még gyáriban is olcsó. És ami azt illeti, egy Kappa Turbo-hoz képest elég sok kocsiról el lehet mondani hogy "Trabant". Meglepően sokról:)))) Ma megvót egy igen kellemes 260 lovas turbós limó ára 9,4 MFt. És ahhoz képest (!) annyival jobban megy, hogy hihetetlen. Alig várom hogy kifizethessem a motorfelújítást. Megéri.
2. Mennyit ment full nyomással?
3. Rákérdeztél esetleg új Alcantara-üléshuzat árára? (Én még nem, de az Y-nál sanszos)
Én mindig "utazok" - ez a kombi egyetlen hátránya, vezetni csak egyenesben hagyja igazán gyorsan magát. De sok mindennel kárpótol.
Szolg. kérdés: szedett már szét valaki tisztítás céljából első lámpákat? Hogyan, miként, érdemes-e házilag?
Előzmény: Tigrisa (288)
Tigrisa Creative Commons License 2006.04.21 0 0 288

Az autót 2002 novemberében vettem. Ára új Suzuki klimával. 2.3-as benzines 91-es Audi 80-ból ültem át - rájöttem, hogy addig Trabantom volt:) - két hétig féltem benne. Azonnal vezérműszíj csere (csapágy is - egyben is van a vezérlésem), olaj, ilyen szűrő, olyan szűrő, ecetera. Azóta:

- elszállt az egyik nagynyomású cső a kormányszervóban

- bekrepált a turbónyomás-szabályzó és vitte a turbót is - ne tudjátok meg mit ment - egy darabig :(

- eldurrant az egyik befecskendező szelep - csak ehhez a motorhoz külön gyártja a Bosch. Németországból kellett szerezni.

- Az alcantara ülésnek kikopott a széle, az ülések szélére bőrből tetettem "koptatnivalót". Szerintem egész jól néz ki.

- 2 gömbfej

-most aktuális egy hátsó dob

 

Az egész bagázs 2-3 kiló. Ennyi, közel 60 000 km alatt. Ja, és egy-egy garnitúra téli és nyári gumi. Az tény, hogy a gumik gyorsan fogynak rajta.

Motorral semmi gond, brutális. 230-nál még húz.

Elektronika:  az utolsó bügyöge is működik, minden lámpa, led ég - ez eddig az olasz vasakra nem volt jellemző.

Komfortérzet 200 %. Biztonságérzet maximális. Ha akarok utazok, ha akarok vezetek.  Szerintem ennyi pénzéért nincs alternatívája. Egy ilyen korú, felszereltségű és tudású egyéb autó 1 millával hosszabb, vagy 2-3 évvel rövidebb. Abból pedig bőven kijön a szervizköltség. Tény, hogy a vasat is ki kell fogni, de ez bármelyik típusa igaz.

kswturbo Creative Commons License 2006.04.20 0 0 287

Annál már csak a kombi jobb:))) Én a 186 centimmel elöl-hátul vígan elvagyok, passzentosan, de a kellő légrésekkel mindenfelé. A 605 sztem elavult.

A Kappa meg az Y meg nem (annyira). Én inkább tökéletes formát mondanék.

Előzmény: pier405 (286)
pier405 Creative Commons License 2006.04.20 0 0 286
Az a döbbenetes, hogy volt ott egy eladó 605-ös is, abba is beültem, és kisebb volt benne hátul a hely, mint a Kappában, pedig 8 cm-rel hosszabb annál, a csomagtartója  meg 28 l-rel kevesebb térfogatú, mint a Kappáé, szóval nagyon megalkották az olaszok a tökéletes elosztású autót.
Előzmény: kswturbo (285)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.20 0 0 285
Az Alcantarának nincsen párja. Egyre több gyártó rá is jön.
Előzmény: pier405 (283)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.20 0 0 284
Ha valahol azt írtam volna, egy jó állapotúnak tűnő, viszonylag jól szervizelt Kappára rá kell dobni 300kilót, akkor helyesbítek: 500-at, és akkor ugyebár: futómű és egyebek után vezérlés komplett csere, hengerfej le, szelepköszörültetés, állítások, nyomáspróba stb. Így már korrekt.
Előzmény: pier405 (280)
pier405 Creative Commons License 2006.04.20 0 0 283
Az egyik velúros volt, a másik hagyományos bőr üléses, és legnagyobb meglepetésemre, az előbbi kénylemesebb volt az utóbbinál, pedig a 605-ösöknél meg pont fordítva van.
Előzmény: kswturbo (281)
Slint Creative Commons License 2006.04.20 0 0 282
befejeztük, befejeztük:-)
Előzmény: pier405 (277)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.20 0 0 281
Így is van, kapja be a svájci szervizkönyv:( Nem is veszek több Milka-csokit a sajtfejűektől:)
Előzmény: pier405 (280)
pier405 Creative Commons License 2006.04.20 0 0 280

Én ma két eladó Kappában is ültem, egyiket sem sikerült elindítani, de nem baj, egyszer majd csak lesz egy, ami jó is lesz.

Kswturbo-nak ennyi lett volna a számla akkor is, ha vásárlás után egyből szerelőhöz viszi az autót, hogy cserélje ki az ilyenkor szokásos dolgokat, és akkor most ez nem történik meg...

Előzmény: pier405 (277)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.20 0 0 279
Nem Uram, ez a "hogyan gatyásodjunk le szép olasz autók tartása közben című".
Előzmény: pier405 (277)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.20 0 0 278
A karénekes megvolt, a paródiáját majd otthon. Allergiás a benti gép a médiafájlokra.:)))  Nekem most túl futurisztikus maga a cucc, de pár év alatt eldől.
Előzmény: Slint (276)
pier405 Creative Commons License 2006.04.20 0 0 277
Jó helyen járok, ez most a Kappa topic?
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Slint Creative Commons License 2006.04.20 0 0 276
anynit mondok neked, hogy nézd meg az új Honda Civic kampány vagy miylen reklámját, valahol a neten fel lehet lelni. Megőrülsz, olyan. Akkora ötlet, inkább nem lövöm le...Mellesleg az új Civic, na az. Na az. A z olaszok szép csendben elkezdhetik design, ötlet és egyéb témában felköthetni a gatyát. Az új Civicről megmondanád hogy japán? Beszarás az a cucc...
Előzmény: kswturbo (275)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.20 0 0 275

OFF Gondolom is, signor... Most voltam lenn egy blázra, kolléga 10 m-re beszállt a Civicjébe, halk reccsenés, tolatólámpa ég: hát ennek JÁR a motorja, bazzeg!

Na ezt tudják Szoicsiro mester darabjai a mai napig. De még nem döntöttem. Irigyeim száma így is, úgy is töméntelen, ami jól van amúgy:)))) ON

Előzmény: Slint (274)
Slint Creative Commons License 2006.04.20 0 0 274
Az a nagy büdös helyzet, hogy most hogy végigolvastam amit írtál, szerintem végképp eldöntöttem, hogy maradok ezeknek a vasaknak a távoli szemlélője, tudom hogy utánozhatatlan a feeling, de milyen érdekes, hogy ez az Accord is van olyan szép mint a Kappa, sokal jobban megy, sokkal kevesebbet fogyaszt, sokkal kompaktabb, és még érzés is van benne. (tudom mert ültem benne. fantasztikus gép, tényleg, nem olyan "japánautósan" unalmas, hanem van benne bátorság, gyönyörű ívek, csodás formák, egyéniség...gondold meg szenyor...) Az a nagy helyzet, hogy a Hondák engem meggyőztek. Minden tekintetben. Szeretem a Lanciákat, meg az olasz autókat, DE. DE.
Előzmény: kswturbo (272)
Slint Creative Commons License 2006.04.20 0 0 273
Hát, mester. Tegnap láttam egy ugyaniylet, csak épp abban a tipikusan piros Honda színben. két kiröff hátul, kis ültetés, talán pont a type s vagy melyik változat volt. Eléggé szerelmes lettem...szeirntem te is kipróbáűlhatnád, állítólag iszonyat amit megy:-) És hát a forma, gyönyörű csodás....
Előzmény: kswturbo (271)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.20 0 0 272

Na akkor ON.

Józanabb pillanataimban perszehogy nem vennék 4,4 milláér vasat, csak most ez a komplett Kappa-vezérléscsere (hibák, javítások, árak lentebb, vkinek tán hasznos lehet) na meg a motorfelújító műhely tegnapi ajánlata némileg felnyomta a szokásos 130/80-at. Mert ugye, ha már a kezükbe kerül, akkor minél többet reszelnének rajta: a maguk szempontjából igazuk is van, sőt, biztosan így a legjobb, de már közelítünk a 150-200e-s végszámlához. Pedig "csak" két szívószelep lesz cserélve, ami jóval olcsóbb a kipufogóknál, vagyis lehetett volna sokkal rosszabb is. OFF A család rozzant állapotából lassan újjáépülő Y-ját színes pasztával megsuvickoltam tegnap - ma már visszahallottam az irigykedéseket a gyerek óvodai csoportjából:)) Szerintem is szép autók a Lanciák. De ez a legjobb, amit elmondhatok...

kswturbo Creative Commons License 2006.04.18 0 0 271
Nagyon OFF.
Slint mester, ehhez mit szólnál?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=530401&command=ugras&screenwidth=1400

Pont ilyen szürke gurult el a látóteremben pár napja. Mint tudjuk, vannak autók és színek, ez az Accord pont ebben a szürkében...

Igen, jóval több mint 2x annyi, mint ON Magnifico, az összes javításával együtt.
Szerinted?
kswturbo Creative Commons License 2006.04.18 0 0 270

2. Csá!

Megnéztem a főoldalukat. Valszeg nem ők azok, persze attól még a történet tanulságai örökérvényűek...

Előzmény: kswturbo (269)
kswturbo Creative Commons License 2006.04.18 0 0 269

Csá!

Van ott 1-2 kereskedés,. Ha abban álll, amelyik a "város" felől nézve jobbra a kanyar előtt van, akkor... Ott már jártam régebben. Kinéztem ott tavalyelőtt egy Xantia Activa V6-ot.

1. Mire odaértem, az internetes irányár 300e-rel megugrott. (Telefonáltam előtte, én ökör.)

2. Az autó kívül-belül darabos, ütött-vert, elöl-hátul repedtlámpás stb. volt.

3. Próbaút a parkolóig meg vissza. Elég is volt.

4. Pár telefon után az ár visszaállt eredetire, majd - 300e, miután egy ismerőssel feltáró beszélgetést folytatva 8-900 ezres felújítási számla jött ki. (És akkor is 1 ronda leélt darab lett volna.)

Autó ott maradt, a lóvé meg nálam.

Csak azért írtam le, mert 97-ig sima 2.4 tádé Kappák voltak, a JTD (100 kW) a 98-as modellfrissítéssel jött. Amúgy sok szerencsét.

Előzmény: ismeros (268)
ismeros Creative Commons License 2006.04.18 0 0 268
Üdv mindenkinek!

Kérdezősködnék Kappan vásárlása ügyében!
Van egy kiszemeltem,mégpedig Ő: Kappa JTD
Namost pénteken nézegettem,de csak itthon (80 Km-re a Nagyfalutól) kezdte el birizgálni az agyam,h alaposabban + köllött volna nézni,kipróbálni.
Amit láttam az a szememnek kielégítő volt.
Az ára elég alacsony.Valami okának kell lennie.
Kérdeztem a dealert kinek még a szeme sem állt jól,aztán hány Km van a jószágban?
Aszongya 110 E.
Nem akartam az orcájába röhögni,így inkább odébálltam.
Ez volt az első gyanús jel.
A másik: '97-ben már volt JTD Kappa?
Szóval,ha úgy döntök,h még1x meglátogatom mire kell NAGYON odafigyelnem?
Most egy tádé Tipot nyúzok,szóval valamennyire van fogalmam a kamrás dízelekről,de mégis?

Vagy esetleg nézte már más is a "kicsikét"?

Bocs,h kissé hosszú voltam. ;)

Üdv:Peti

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!