hát ez az, ezt tudom, csak kinyomtattam egy menetrendet, és próbálom összerakni a "fordákat". (agyatlan dolog, igen, de szórakozásból szoktam néha próbálkozni.)
ezért kérdeztem, hogy ha úgy össze tudom rakni őket, hogy minden kocsi egész nap pörög mint az állat, megállás nélkül, akkor az vajon lehet-e úgy a valóságban.
persze szinte biztos, hogy nem.
Olyan szám nem igazán lehet, ami egész napos és nincs benne pihi, mert van kollektív szerződés ami szabályozza, hogy a 8 órás munkaidőben lennie kell 20 perc pihenőnek. (De lehet, hogy úgy van, hogy x óra után kell 20 perc - talán 4,5?)
Akkor ezek szerint csak GRAND-5-ös 250-es lett eladva, pedig mindhármat hirdették. Vajon a többi miért maradt meg?
Ezek egyébként részt vesznek a nemzetközi forgalomban is? A feltételeik megvannak...
Néhány napja kaptam tőlük egy prospektust. Abban 2 db 250-est írnak (GRAND-6 és FJE-216). Emellett 3 E99 (GRAND-1, 7, 9), 4 Irizar Century (GRAND-2, 4, 5, 8), 1 350-es (GRAND-3), valamint 1 WW LT 46 (HGK-101) szerepel a kínálatban...
koszi a Grandos képeket mindenkinek!
most ugye négy E99-es van nekik?
a multkor kivolt rakva egy kép egy 431-es Setrarólaz irodában,meg szöveg hogy 2004-től az utasok szolgálatában.
kicsit furcsa volt mikor kivették a kirakatból,megkérdeztem hogy most hogyisvanez,és azt mondták hogy E99-est vettek helyette(ami benne is volt a Camion magazinban), meg hogy rendeltek még 2-t belőle! :)))