Keresés

Részletes keresés

alsó madárfogás Creative Commons License 2010.11.20 0 0 2043

Részemről a szerencse, hogy jó kezekbe került. Itt volt létszám feletti:

 

Előzmény: róbertke (2040)
dancsikasrac Creative Commons License 2010.11.20 0 0 2042

Lehet olyan festék eltávolítót kapni, ami jobban lehozza a modellről a festéket, mint a körömlaklemosó?

Előzmény: Bruce67. (1909)
kövér ellen Creative Commons License 2010.11.20 0 0 2041

 Így valamivel hatékonyabb,mint az igazi,mert kevésbé perdül meg.

Annak idején,mikor még hatrészes szerelvényekként közlekedtek,akkor nagy fagyokban érdemes volt fel-alá mozgatni,mert különben nem bírt volna elindulni.

 Na de hol vannak már a hatrészes Bz-k...

Előzmény: Törölt nick (2036)
róbertke Creative Commons License 2010.11.20 0 0 2040

Köszönöm a vezérlőkocsit, jó lett! 

Előzmény: alsó madárfogás (2037)
ghabina Creative Commons License 2010.11.20 0 0 2039

Na ez tényleg a lehető legjobb megoldás. Ezzel a hajtással tud lassú menetet is produkálni amúgy? Nekem valahogy kevésnek tűnik az áttétel, de ez úgyis csak élőben derül ki.

Tetszik!

Előzmény: Törölt nick (2036)
Bubinko Creative Commons License 2010.11.20 0 0 2038

Az előző témához írnám:

igaz, hogy kicsit drága megoldás, de megemlíteném a következő építő-készletet. Az ára 2.200Kč, ami tudom nem kevés :-(

 

 (a kép a forgalmazó oldaláról származik)

Tehát a cím és a részletes leírás.

 

alsó madárfogás Creative Commons License 2010.11.19 0 0 2037

Hát igen, ez az igazi, ha nem csúfítja el az utasteret holmi villanymotor és tartozékai. Hol érdemes ilyen motorokat nézni?

Előzmény: Törölt nick (2036)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.19 0 0 2036

Én így oldottam meg, mindkettő alváz színt alatt van.

Bzmot nál egy N forgovázból nyert átttétel dolgozik kardánokkal, szép futása van, csak sajnos a réz varázsa hogy van hangja.

Abmot nál már kimaradt a kardán, itt közvetlenűl a motor tengelye hajtja csigákkal a kerkeket.

Lendítő súly a motor és a tengely közt lévő átmérő eltérést is kiküszöbölte.

Abmot már digis, be állítottam a futását, 2 kocsival szépen fut, és ennek már semmi hangja sincs.

alsó madárfogás Creative Commons License 2010.11.18 0 0 2035

Kösz, hogy megosztottad.

Előzmény: ghabina (2033)
ghabina Creative Commons License 2010.11.18 0 0 2034

Az előző hozzászólásomban leírt módszerrel meg tudom csinálni a modelledet. Szerintem, ha nincs is szükséged a Piko-ra, nem érdemes annak a hajtását belerakni.

Előzmény: Bello1974 (2032)
ghabina Creative Commons License 2010.11.18 0 0 2033

Itt van a képtáram, itt van kép a bzmotról, és a hajtásáról is:http://indafoto.hu/ghabina

Most építek egy másik bz-t de ennek már fuggert hajtása lesz. Úgy kivitelezem, hogy a fugerth m41 forgóvázát használom fel. Az első kerékpárt, amire a fogaskerekeken keresztül először jut hajtás, azt meghagyom, a többi fogaskerékház részt, ami a másik kerékpárhoz viszi át a nyomatékot,  levágom, ezzel a másik kerékpár is eltűnik, így lesz egy egytengelyes "forgóvázam" de mivel ennek ugye nem kell elforognia, fixen odaragasztom az alvázra. A motort is rögzítem az alvázra és ugyan úgy összekötöm egy kardánnal, mint az m41-esen, és ha nem rakok bele olyan nagy motort, még talán az utastérnek is marad hely. 

Előzmény: alsó madárfogás (2031)
Bello1974 Creative Commons License 2010.11.17 0 0 2032

Lehet, hogy igazad van, azonban nekem a PIKO-ra semmi szükségem nincs, ellenben nagyon szeretnék egy BZ szerelvényt az asztalomra. 
Szívesen elcserélem a tiedre. :) 

alsó madárfogás Creative Commons License 2010.11.17 0 0 2031

"egy fuggerth hajtást jobban megéri csinálni bele" - miképpen lehetséges?

Előzmény: ghabina (2030)
ghabina Creative Commons License 2010.11.17 0 0 2030

Azt a szép Piko motorkocsit nehogy szét szedd. Kár lenne érte, amilyen szép állapotú. Én is ilyen Piko hajtást építettem egy saját bzmotba, de ha már dolgozik vele az ember, egy fuggerth hajtást jobban megéri csinálni bele. Az sem nagy munka annyira, és még szépen is fog menni. Azt a vonatot szerintem meg el kell rakni, egyszer az még sokat fog érni.

Előzmény: Bello1974 (2029)
Bello1974 Creative Commons License 2010.11.17 0 0 2029

Hopp, lemaradtak a képek.

Bello1974 Creative Commons License 2010.11.17 0 0 2028

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy ismertek-e olyan valakit, akivel meg tudnék állapodni a következő képeket látható öntvények és motorvonat egyesítésére.

Persze festéssel egyetemben. Minden megoldás (csere, fizetés,..) érdekel. Köszönöm.

 

Email: szalai.b@pslarsson.hu

 

 

Bruce67. Creative Commons License 2010.11.17 0 0 2027

Na talán mostmár késznek mondható.

A vaku élénkíti a színeket, a valóságban fakóbb egy kicsit. Főleg a sárga.

Előzmény: dancsikasrac (2026)
dancsikasrac Creative Commons License 2010.11.16 0 0 2026

Nagyon szép lett! Nekem tetszik. :D

Előzmény: Bruce67. (2025)
Bruce67. Creative Commons License 2010.11.16 0 0 2025

Itt tart a szergej. Kürtöket, légvezetékeket és a súlytáblákat nem volt már lelkierőm feltenni.

Holnap folyt köv...

 

Előzmény: dancsikasrac (2017)
karikaV43 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 2024

Állat ez az új design,vagy nem megy vagy dupláz.

Előzmény: karikaV43 (2023)
karikaV43 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 2023

Köszönöm.Azt véletlenül nem tudod honnan lehetne beszerezni?

Előzmény: ROCOman (2021)
karikaV43 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 2022

Köszönöm.Azt véletlenül nem tudod honnan lehetne beszerezni?

Előzmény: ROCOman (2021)
ROCOman Creative Commons License 2010.11.16 0 0 2021

Az "ezüstkönyv" címe: Nagyvasúti vontatójárművek Magyarországon. Közlekedési Dokumentációs Vállalat, Budapest. Másodjára javítva 1985-ben adták ki.

Előzmény: karikaV43 (2020)
karikaV43 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 2020

Valamelyik topicban olvastam valami ezüst könyvről amibe a máv járműveiről vannak információk.A topicot nem találom,de a könyv érdekelne.

alkotasu Creative Commons License 2010.11.14 0 0 2019

Mivel fékolaj nem volt kéznél, jobb hijján megpróbálkoztam lakkbenzinnel próba-cseresznye alapon. Először fülpucolóval, majd ronggyal. Végülis úgy tűnik, sikeres a művelet, mert a nagy része lejött, csak a mélyedésekben maradt itt-ott. Erre már rá merek festeni újból. Úgy látszik, annyira nem kötöttek össze a festékszemcsék, hogy a benzin szétszedte az anyagot.

Mindenesetre köszönöm a segedelmet!

Előzmény: Bruce67. (2016)
Dolmi mackó Creative Commons License 2010.11.14 0 0 2018

Ráadásul a használtat meg lehet ingyen is szerezni :-)

Előzmény: Bruce67. (2016)
dancsikasrac Creative Commons License 2010.11.14 0 0 2017

Szép lesz ha elkészül. Ha a modell átalakítása befejeződött, akkor tudnál nekem néhány képet küldeni E-mailben a végeredményről?

 

E-mail: feketedaniel1991@freemail.hu

 

Előre is köszönöm.

Előzmény: Bruce67. (2010)
Bruce67. Creative Commons License 2010.11.14 0 0 2016

Most jut eszembe, hogy EVM kollégával beszélgettem erről és ő azt mondta, hogy a használt, régi fékolaj a jobb erre célra, mert a friss sokkal agresszívebb a műanyaggal is...

Előzmény: Bruce67. (2015)
Bruce67. Creative Commons License 2010.11.14 0 0 2015

A fékolaj bántja sajnos a műanyagot (kivéve az olajállót, pl. a gépkocsik fékolaj tartálya), ezért annak használata mindig kockázatos. Előbb oldja meg a festéket, mint a műanyagot (melynek összetételétől is függ mennyi ideig bír ellenállni a fékolajnaknak) ezért időről időre ellenőrizni kell hol tart a folyamat. Azonnal le kell mosni ultrás vizzel, ahogy elkezd túrósodni a festék. Én már sajna szúrtam el kasztnit fékolajjal, de sikerrel is jártam már. Szerintem tuti recept nincs, csak "egy életem egy halálom"... :-)

Előzmény: alkotasu (2014)
alkotasu Creative Commons License 2010.11.14 0 0 2014

Ez a metódus síma felületen jól tud működni, csak az a baj, hogy a Fugi kocsinak a teteje rücskös, annak mélyedéseiből pedig csak oldószerrel lehet kiszedni a festéket. A fékfolyadék nem bántja a műanyagot?

Előzmény: Bruce67. (2012)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!