:D Nyilván nem csak melóba járni használnám...mindenesetre kéne valami aminek olcsóbb az üzemórája mint az EXC-nek, nem kerül annyiba akkor is ha áll mint egy autó de azért gyorsabb és megbízhatóbb mint a BKV...
Vágom. Alapesetben az egy enduro, ami utcai kerekekkel és gumikkal van szerelve. Gondolom a gumi teljesítménye is igazodik a motoréhoz (48le), legalábbis az én logikám szerint. És van még a súlyindex, azt nem tudom, h lehet kikerülni. "150km/h": én nem csak rád gondoltam ezen a téren, hanem azokra akik így "nyomják". Kétlem, h mindeki betartaná azt amit az "olcsó" gumi papiron tud.
Vágom. Alapesetben az egy enduro, ami utcai kerekekkel és gumikkal van szerelve. Gondolom a gumi teljesítménye is igazodik a motoréhoz (48le), legalábbis az én logikám szerint. És van még a súlyindex, azt nem tudom, h lehet kikerülni. "150km/h": én nem csak rád gondoltam ezen a téren, hanem azokra akik így "nyomják". Kétlem, h mindeki betartaná azt amit az "olcsó" gumi papiron tud.
viccelsz? én még melóba sem járnék ilyennel:) de ettől még nem degradálható annak. suhanckoromban T1 Pannóniával túráztuk szét magunkat... (kinek a pap,........nekem a lányuk):D
Ez szupemotyó, vágod. A sebességindexet lexarom, a spanom az xtR-rel 150nel szokott zúzni a pályán 300km-n keresztűl, annyival én meg szinte sosem megyek.
Miét nem úgy kérdezted egyből hogy 150be belefér e:))) (tudod ha swiftre van tehetségem akkor nem a porsche szalonban kérdezek árat.) aztán mitől melóba járós ez? szerintem odajárós ahová használják.
Én nagyrészt igen :) Az egyhetes esőt kihagytam, de nem tudok leszállni a motorról. Autóban szétbasz az ideg, hogy nem megy az előttem lévő, tömegközlekedés meg nagyon lassú.
Ha csak repedezett, attól még működhet rendesen, meg lehet kókányolni is, h eladásig működik. 5ezren csodálkozom, de ha konkrétan tudsz ehhez ennyiért, akkor nem szóltam. Nem tudom, az XJ550 nem túl gyakori, azt azért ne felejtsd el. Használtautón 1db nincs. Elhiszem, h te vettél ennyiért valamihez, de az nem garanci arra, h bármikor kapni, ráadásul ennyiért. De az egészben az a lényeg, h meg kéne nézni, én megnézném, h szar-e. Leszálltam a témáról.
A 200e-s határ ingóságokon a jövedelemre vonatkozik (bevétel - beszerzés - ráköltés), nem a bevételre. Annyit reméljük nem keres rajta.
Persze, ha egész évben ad-vesz a figura, akkor számíthat neki, hogy egyáltalán ne legyen rajta papírozott jövedelem.
A vételár feltüntetése akkor lehet fontos: - Ha amikor eladod, igazolni akarod a beszerzési értéket (lásd fent). Ha nem igazolható a beszerzési érték, akkor 75%-nak kell tekinteni - Ha kiderül, hogy baj van a motorral, és perre kerülne a sor. Egy 200e-ért vett 28 éves motornál nem tudom, hogy lehet igazolni, hogy az állapot és a vételár között feltünő értékaránytalanság van. Pláne, ha beleírod a szerződésbe, hogy megnézted és úgy vetted meg. De valszeg úgysem éri meg pereskedni a különbözetért. Max akkor lehet fontos, ha kiderül, hogy lopott és az egész pénzt vissza kéne szerezni.
De azt is megcsinálhatjátok, hogy a Te példányodon feltüntetitek, az övén meg nem. Akkor ő azt bemutathatja az APEH-nek, Te meg a Tiéddel perelheted.
Könnyű ellenőrizni a működésüket, mert levett légszűrőházzal látni kell, hogy egyszerre mozdul a négy dugattyú gázadásra. Bontóban 5e körül van darabja.
Igen ez az egyik. Erre mondtad te, h cserére szorul, szóval ezt elkönyvelheted kiadásnak Ez jó ár amúgy.
Én még a membránokat is megnézném a karbi tetején, mert az kb 80-90e újonnan (4db). Ritkán megy szét mind a négy, meg akkor a motor is haldoklik, de megnézném, mert, ha csak egy gázos az is lóvé és idővel a többi is tönkre megy, ha egykorúak a motorral.
Majd meglátom. Az a baj, hogy napi használatban van, és nem tudom mivel pótolni addig, amíg javítom, nekem meg olyan kevés az időm, hogy hónapokig lenne szétbontva, mire elkészülök vele.
Lehet, hogyha vállalod, akkor Rád bíznék egy teljes átnézést, reparálást. Nem baráti alapon, szigorúan üzletin. Te megcsinálod tisztességesen, én meg fizetek mint a katonatiszt :-)