Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

goldmatik Creative Commons License 2006.05.25 0 0 475

Kilométer spirál biztos nem zöröghet, mert szerintem a Kappában olyan nincs.

A váltóval kapcsolatos észrevételed érdekes, mivel hogy azonban D-ből N-be rakni jeges úton megcsúszásnál azért akkor is lehetne, ha benyomnánk az erre szolgáló gombot, így mégis csak jobbnak tartanám, ha azzal a bizonyos gombbal lehetne csak elmozdítani D-ből N-be, ahogy a pözsóknál is van, elkerülendő a véletlen elmozdulást, akár csak egy ijedős anyós által.

Előzmény: Tigrisa (473)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.25 0 0 474

A fifikás ablaktörlés

(Útmutató gépkönyv nélküli, kezdő Kappa-tulajoknak)

 

1. Rövid húzás, elengedés: 4-5 másodperces folyamatos spricc, ha van lámpamosó és ég a tompított, akkor az is nyom egy adagot.

MIRE JÓ? Csak nagy tempónál, alapvetően 100 km/h fölött: így kap annyi lét az ablak, hogy a lapátok visszaállnak a végén alaphelyzetbe. Mert ugye törlés közben okosan hagynak maguknak alul 3 centi nedves csíkot, amin a záróciklusban könnyen visszacsusszannak, bármennyivel mész.

 

2. 1-2 másodpercig tart, utána a kívánt ideig spriccent, majd elenged: így lehet elkerülni, hogy kis sebességnél lemosd a kocsi tetejét-oldalát (ld. 1. pont). Csak addig nyomja a lét, amíg húzod a kart. MIRE JÓ: kis sebesség, város stb. Hátrány lehet hogy a lapátok a végére már száradnak, ezért nem mennek le vízszintig.

Tigrisa Creative Commons License 2006.05.25 0 0 473

 

Nem sok közöm van az autómata váltós gépekhez, de szerintem az direkt van, hogy D-ből nullába lehet rakni. Ha komolyabb vizen, vagy jégen, vagy akármikor előzni kezd a hátulja, ez az egyetlen esélyed, hogy ne ess pofára. Én egyszer egy automata bömbit próbáltam összeszedni a ringen egy jégimitációs pályán, ahol Berger úr volt olyan kedves, hogy egy futószalaggal kikapta alólam a két hátsókereket. A kézi váltósokat könnyű volt megfogni (kuplung kinyom, kormány), de az autómatánál, hol jobbról, hol balról sütött a nap és ezt sűrűn ismételgette. Ott mondta "okosember", hogy nullába kell rakni. És tényleg! Igaz, hogy a bömbi hátsókerekes, de szerintem ilyenkor egyébként is jobb, ha nincs nyomaték a kerekeken.

 

Nekem 4-ben 140-nél van egy pokoli zörgés a műszerfalban - szerintem valami spirál-kaland lehet.

 

Népítélet - Korrekt:-)

 

 

kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 472
Nem csereszabatosak (olasz egyetemi ergonómiaprof. fejlesztette ki külön a Thesisnek) de asszem ez számodra nem szokott gond lenni:)))
Előzmény: goldmatik (471)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 471

Nekem meg pont az eleje tetszik és a hátsója nem a Thesisnek, mert habár egyedi azzal a hátsó lámpával, de mégis valahogy semmitmondó élőben hátulról nézve.

Még azt kéne megnéznem, hogy az ülései csereszabatosak-e a Kappáéval, mert állítólag van olyan alcantarás Thesis, mely nem csak fűt, de hűt és masszíroz is...

Előzmény: kswturbo (466)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 470

Szóval ha nem volna irracionális, bevállalnám ezt a 20V turbo-t:

 

kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 469
Az ablaktörlők gyárilag összeérnek. Nahát... Végignéztem a parkolónkban az összes kocsit, mindegyiknél van kb. 1cm hézag... A KAPPA KÜLÖNLEGES! :)))))
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 468
Ennyiért, billentős belső tükörrel:))))) Az enyémen csak egy 3-állású kapcsoló van: tompítson, enyhén, nagyon. A középső városban jó, esti ámokfutó motoros-biciklis még látszik.
Előzmény: kswturbo (467)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 467
Előzmény: kswturbo (466)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 466
Először le kéne küzdenem az esztétikai reakciókat:) Nekem bumfordi az eleje nagyon. De ha mégis, akkor 2.0 soft turbo, csippet neki és hadd szóljon... A háromezrest hallottam nyitott motortetővel, nem volt szép hangja.
Előzmény: goldmatik (465)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 465

A Thesisszel vannak távoli terveid?

Előbb néztem az eladófélben lévőket, látom ennél a típusnál már vigyáztak arra, hogy ne kövessék el azt a hibát, amit a Kappánál: a 3 literes v6-os ennél már több lovas, mint a 2 literes turbó.

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (464)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 464
Hánemtom. Nekem még mindig egy 98-as fekete 20V turbo + vaníliabőr + xenon, navi, CD-tár stb. a szívem csücske, de egyelőre stabilan 5e ejróra tarják. Ami nem lenne baj, de kb. még 750 a regadó. Meg csak dupla garázsom van, ami foglalt, asszonnak + szíve szakadna ha a kék Y-t elpasszolnánk. Mer' egy Kappa neki nagy. A kombit meg má senkinek, ahhoz túl sok melót + suskát raktam bele... Szóval ébresztő:)
Előzmény: goldmatik (463)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 463

Még mindig árulják Giovanni Kappáját, igaz már nem 5 euróért, hanem 25.000-ért, mert a múltkor rákérdeztem, hogy tényleg 5-ért vihetem?

 

kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 462
GRACIE! (THX)
Előzmény: goldmatik (461)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 461
Ezt csak azért nem értem, mert előző zörgős autóimban inkább épp ellenkezőleg, alacsony fordulatszámon, mondjuk egy piros lámpa előtt állva jöttek elő ezek a műszerfal zörgések. A két felső szellőző rácsot csak két-két csavar tarja, meg két-két bepattintós, a faberakást nem kell bántani hozzá. A felső fautánzatot viszont csak úgy lehet levenni (ez akkor kell, ha a szivargyújtó égőt és a hamutálca égőt kell cserélni), ha az alsó fautánzatot előtte elmozdítod pár centire a helyéről.
Előzmény: kswturbo (460)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 460

Nem jellemző. Parajelenség. Ha megy a ventil, ha nem. Bizonyos fordulatszámokon, olykor. Van hogy napokig néma, aztán megint kezdi. Valami fémes kerregés.

Én még csak az alsó részét kaptam szét párszor a konzolnak, a teteje nem nehéz?

Előzmény: goldmatik (458)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 459
Én meg amúgy is a ritkább autókat szeretem...
Előzmény: kswturbo (457)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 458

A fordulatszámot egyébként a ventillátorra érted?

Előzmény: kswturbo (451)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 457

De komolyan, olyat láttam, nem hittem el. Állok a kút kasszájánál, előttem a Nagykönyvből kivágott pénzbehajtó: kor 35, súly 135, haj semmi, fekete farmer, fekete izompóló, szoláriumbarna bőr sűrű tetkóval, homlokba föltolt gangxta-sunglass. Suk-sükölve fizet, kiballag a fekete E-Mercihez, amiben ott ült AZ IKERTESÓJA, bakker, legalábbis semmiben nem különböztek!:))))

Lett volna lóvém 540i-re, Avantgarde Merdzsóra, de talán érthető, miért lett Kappa...

Előzmény: kswturbo (450)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 456

Olvastam. A szerző egyéni ízléséről van szó, amivel vitatkozni nem lehet.

De: leírtam már itt korábban, megismétlem: az Alcantara NEM igazi hasított bőr, tehát aki nubukhoz való gumi+drótkefével+sprével esne neki, az gyorsan kilyukasztja!!!!

Az Alcantara egy nagyon profi műbőr, a gépkönyv szerint "valójában" szövet, ezért pont úgy kell kezelni és tisztítani, mint a szövet (plüss, stb.) kárpitokat!

Előzmény: goldmatik (453)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 455

Rossz alcantara audiban

 

az előbb elbaltáztam a linket

Előzmény: goldmatik (453)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 454
Nem, lekopogom nem zörög, nem kopog, nem nyiszog egyelőre semmi az utastérben menet közben.
Előzmény: kswturbo (451)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 453

Nekem az ilyen tetszik, amikor a műszerfal felső része sötét, az alsó meg világos az ajtóval együtt. Koszolódás szempontjából fordítva praktikusabb lenne, csak akkor meg nem lehetne kilátni a visszatükröződő világos műszerfaltól a szélvédőn.

 

Rossz alcantara audiban

 

Azt írja a fenti cikk, hogy műbőr az alcantara az audikban, a Kappákban is az, vagy ott igazi bőr, mert állítólag a pözsó 405 T16 változatában is műbőr az alcantara.

Előzmény: kswturbo (452)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 452
Amúgy Neked elsőre bejött a fekete-barna műszerfal/ajtó kombináció? (Én bizony szoktam egy darabig, és mintha az ajtó barna árnyalata kicsit más is lenne...)
Előzmény: goldmatik (447)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 451
Appropppó! Neked nem zörög valami fémesen a középkonzolban bizonyos fordulatszámon?
Előzmény: goldmatik (447)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 450
Egyetértünk:))) A Kappa elegáns és "dolce vita" hangulatú, a Merci meg fölényes, technós, és ugyebár a honi törzstulajok...
Előzmény: goldmatik (449)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 449
Kár, hogy nem volt nálam a kamera, habár szerintem a Kappa nem egy fotogén autó, élőben sokkal jobban mutat, mint fényképen.
Előzmény: goldmatik (448)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 448
Ma véletlenül pont egy Mercedes E270 mellett parkoltam le, hát a Kappa sokkal szebb és elegánsabb volt...
goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 447

Ma én is szereltem, nem égett 4 izzó a középkonzolon, ezért szét kellett egy kicsit szednem.

Előzmény: kswturbo (446)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 446

Az esős időre tekintettel lecseréltem az első ablaktörlőket. A jobbosra volt egy belga sampion, a balosra is rendeltem egyet, de azt horpadt dobozban akarták rám sózni, ráadásul a szétugrott lapátvezetőpatentet az eladó nyomta rá vissza azzal hogy "ennek semmi baja!" Megköszöntem, vettem helyette a tuskóba olasz sampiont, pont olyan jól töröl. (És 20%-al ócsóbb:)))

Érdekes hogy az X60-ast és az X53-ast fölrakva jó 3 centit "átfed" a törlési felület, de eddig még nem akadtak össze.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!