Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

goldmatik Creative Commons License 2006.05.24 0 0 447

Ma én is szereltem, nem égett 4 izzó a középkonzolon, ezért szét kellett egy kicsit szednem.

Előzmény: kswturbo (446)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.24 0 0 446

Az esős időre tekintettel lecseréltem az első ablaktörlőket. A jobbosra volt egy belga sampion, a balosra is rendeltem egyet, de azt horpadt dobozban akarták rám sózni, ráadásul a szétugrott lapátvezetőpatentet az eladó nyomta rá vissza azzal hogy "ennek semmi baja!" Megköszöntem, vettem helyette a tuskóba olasz sampiont, pont olyan jól töröl. (És 20%-al ócsóbb:)))

Érdekes hogy az X60-ast és az X53-ast fölrakva jó 3 centit "átfed" a törlési felület, de eddig még nem akadtak össze.

kswturbo Creative Commons License 2006.05.23 0 0 445
Scusi... Tokajiban már jó, gumicsőben nem annyira:))) Azt hiszem, átnézetem én is, bár vízpumpát most cseréltek, de az ördög nem alszik.
Előzmény: goldmatik (444)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.23 0 0 444
Még csak 10 és fél éves...
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (443)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.23 0 0 443

Na most elvben ha az ajánlott Arexons márkájú 3-as hatású beltéri ápolóval lekezelek MINDEN műanyagot, akkor talán nem fognak eltörni. De ez nem megy, úgyhogy inkább óvatosan nyúlkálok azóta, meg keresek egy "bolhapiacot" ami a környéken egyelőre nincs.:( Nyilván nem éri meg senkinek filléres frincfrancokkal bizniszelni.

A csövek.:( Hát igen, 12 éves gépnél benne van... Én is gondolkodom az összes turbórendszeri gumicső fémre cserélésén, nem árthat. Csak lusta vagyok belekezdeni a barkácsolásba: mivel méretpasszos nincs, vagdalni-formázni kéne.

Előzmény: goldmatik (442)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.23 0 0 442

Az előbbi Neked ment.

Előzmény: kswturbo (437)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.23 0 0 441
Ezek a műanyagosok sok mindenre képesek, meg kell tőlük kérdezni.
Előzmény: hektor1 (438)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.23 0 0 440

Na, az enyém is ilyen, de jobb szeretném, ha inkább harapna.

Ma 3 cm hosszon széthasadt a hűtőfolyadék gumicsövem, az amelyik a termosztátból megy ki az injektor alatt a motor másik oldalára. Széthasadt - egy erőteljes gyorsítás után - a termosztátból kijövet a 90 fokos hajlat belső felén. El volt már öregedve.

Ideiglenesen meg lett toldva egy könyökkel, vascsővel, meg két bilinccsel.

Egyből rendeltem gyárit, meg még a többit is megrendeltem, kicserélem a csövek nagy részét.

Péntekre mehetek az 5 db gumicsőért, megbeszéltem, hogy ha már ott vagyok, akkor 5e Ft-ért rákötik a számítógépre, leellenőrzik a gépet, nehogy olyan meglepetés érjen legközelebb, amit el lehetett volna kerülni.

Előzmény: hektor1 (438)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.23 0 0 439
Ugyanez. Várod a csattanást, aztán mégis megáll. Nem gyönge női lábaknak való:)
Előzmény: hektor1 (438)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.23 0 0 438
Szia!
Attol függ honét nézem.Mert jártam ugy,hogy mentem a Tapolcai Úton 160 -nal ahogy kiérek a kanyarbol látom útjavitás és áll a sor elöttem,elkezdem nyomni a féket elég rendesen visszalasult de még mindig 60 nal ment és az autó már ott van elöttem lelkiszemeim elött már megjelent hogy a kicsikémnek anyi:))és mire ezt elgondoltam már szépen megis állt a másik autó mögött jocskán:
Előzmény: goldmatik (416)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.23 0 0 437
T. Kollégák! Volt-e valakinek olyan gondja, hogy a műanyag lökhárító meghullámosodott? Van-e jó megoldás rá? (A cserén kívül)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 436

Teljesen igazad van, mint kiderült, tudnék sorolni magam is jópár apró bosszúságot... Pl. a kiugrott hűtőcsövet a motorfedél elejénél vissza akarom pattintani a helyére, szépen középen belenyomom, mire püff, kettétörik és elröpül a műanyagpatent:( És ami egy Kappa motorterében eltűnik, azt D. Copperfield se varázsolja elő többet... Mit tegyünk, öregedés ellen nincs orvosság. De inkább idéznék egy népítéletes kollégától, aki nagyon jól megfogta a lényeget:

"a Kappához több kell: elkötelezett imádat." Hülyén hangzik, de így van.

Mint egy szédületes olasz nő, kis hibákkal, amiket elnézünk neki. Mert van ellenérték.:)

Előzmény: goldmatik (435)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.22 0 0 435
Én mondjuk nem vagyok semmilyen márka meg nemzet beállítottságú, szerintem jó a Kappa, jó a 605-ös, jó a Legend stb..., de ugyanezen gyártók más típusait már nem biztos, hogy jónak tartom.
Előzmény: kswturbo (431)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.22 0 0 434

Szerintem jól mutat.

A Kappa meg azt hiszem pár évig elboldogít még...

Előzmény: kswturbo (433)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 433

Tényleg jó a szín "felfogóképessége".

Krómos rendszámkeret így pár nap után bejött?

Előzmény: goldmatik (415)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 432

A központozás miatt nem látszik a vége: minekisneki:)))))))))))

Poén akart lenni:)

Előzmény: kswturbo (431)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 431

Merazolaszautókattudnikellvezetnikéremszépenakineknemmegynevegyenolaszautótmerminekisneki!:))) Az akksi az fontos, anélkül nem megy a batár, azér' nehéz a parkolófényt bekapcsolni. A váltó meg a vezetőé, tegye oda, ahova akarja, Ő tudja mit akar.

Majd megjönnek a tapasztalatok.:) Olasz autó más mint francia autó. Meg német autó. Meg japán autó.

Bellamákkina. Ha nem tudsz vagy nem szeretsz vezetni: véged: Ha nem imádod: véged. Ha nincs pénzed rendben tartani: véged. Ha nincs türelmed kivárni a javítást: véged.

Vannak ilyenek, és egyiket sem ítélem el, sőt, nyilván nálam racionálisabb, az életben jobban eligazodó emberek, akik semmi pénzért nem ülnének olasz autóba.

De ha mindez másként van, akkor megtudod, milyen az autós Paradicsom, amikor egy eszeveszetten gyorsuló olasz gép hörög, és sivít alattad vagy éppen néma csendben, fullos luxusban utaztat óránként közel kétszáz kilométeren át.

Akinek ez nem számít, jobb ha otthagyja. Vegyen franciát. Németet. Japánt. Ámerikait.

De úgy sejtem, Neked már késő...

Előzmény: goldmatik (427)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.22 0 0 430
Nekem akkor ütött fel (szintén patakhídon, Pinkamindszenten), mikor visszajöttünk a határon, s nem számoltam azzal, hogy ezek az utak már nem azok az utak, ami a határ túl oldalán vannak, pedig a táj elég egyértelművé tette, olyan kontrasztos különbség van még mindig a határ két oldala közötti utcák, földek látványa között.

Előzmény: kswturbo (429)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 429
1et értek. Pl. éppen mész ezerrel, amikor a belsőn Kimi az SLR McLarennel hasít a Balatonra csajozni és "nem pont" 90-es tempóval kénytelen vagy a buckás belsőre menekülni. Aztán van nagy meglepetés, még 1 Kappának is, mert a futóműve, valljuk be, jó úton kényelmes, de eléggé kemény, nekem pl. Sümeg felé egy falu előtti patakhídon úgy felütött mint atom.
Előzmény: goldmatik (428)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.22 0 0 428
Igen, ezután a "hajtós" 8-ason való kipróbálás után maximálisan meg vagyok elégedve a Kappával, mert végig csak én mutattam a hátsómat a többieknek - de ez csak egy egyszeri alkalom volt, tényleg csak a kipróbálás kedvéért...
Előzmény: kswturbo (424)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.22 0 0 427
Ez a direkt így van, ez elég érdekes egy ilyen pitiáner dolognál, amikor az automataváltónál meg nem csinálták direkt meg azt, hogy D-ből ne lehessen véletlenül N-be rakni... (Nem úgy, mint a pözsóknál)
Előzmény: kswturbo (425)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.22 0 0 426
Én is így jártam, tegnap tanulmányoztam át alaposabban a manual erre vonatkozó részét, s csak ezután mertem elfordítani, mert tényleg amíg az ember nem próbálta, olyan, mintha letörné a kapcsolót. Ezekben az átkozott olasz-magyar online szótárakban egy csomó idevonatkozó szó nincs meg, így kénytelen vagyok olaszból angolba, s néha még angolból magyarba is fordítani a manualt.
Előzmény: kswturbo (425)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 425
Direkte így van, hogy ne tudd véletlenül bekapcsolni. Majdnem olyan, mintha eltörnéd. Én is csak a könyv után próbáltam ki, de óvatosan: ha rosszul fordítottam németből, az 1 db villanykapcsoló... Reccsent, de bírta.
Előzmény: goldmatik (423)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 424

Látom szép helyeken "járatódik be" a mákkina:)) A vitézkedőkkel meg a sógoroknál (majd) vigyázz, az emelkedő végén a bokorba' figyel a Han Solo a lézerpisztollyal, leginkább H-jelzésű birodalmi cirkálókra vadászva, sok eurót határozottan bevételezve. Nem beszélve a falusi rendőrlámpákba épített radarokról.

A nyócason + mindenki álat, múltkor elengedtem egy puntóst, nyomta bő kilóhatvan fölött... De csak a belső sávon járható gyorsan, a külső nagyon zötyög.

Előzmény: goldmatik (417)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.22 0 0 423
Ha már a fényszórók szóba kerültek, akkor megkérdezném, hogy a fényszóró kapcsoló elfordítása balra 0-ból P-be csak nálam jóval nehezebb, mint a jobbra forgatása, vagy így van gyárilag mindegyik Kappában?
Előzmény: kswturbo (421)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 422
Így is van. Egyedül karrierszempontból bánom, hogy vidéken horgonyoztam le, de minden másban ezerszer jobb. Az utak és a levegő minőségében pl.:))
Előzmény: **ADAM** (418)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 421

Én asszem azt írtam, hogy koppanásig tekerve ad hangot. Menetközben is így van, beparkolásnál pl. hatékonyan csökkenti az irigyeim számát:)) (Nézd má' a vén nyikorgó digót!) Na de hogy mennyivel jobb terelni vele a gépet, mint egy sima szervóval (Lancia Y pl.!!)

A ritkulással semmi gond, előre jelzem én is T. kartársaknak, hogy a következő héten valszeg egyéb elfoglaltságaim lesznek (pl. fényszórók és ajtókeret-gumik tisztítása-ragasztása), de e héten még megy a gálya, jelen.

Előzmény: **ADAM** (419)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.22 0 0 420
Szevasz! Nem szedtem szét: vettem az egyik alkatrészboltban kínai gagyi

ablaktörlőgumit (500Ft/pár), annak van fekete műanyag vezetősínje, azt ollóval méretre levágtam, a lapátba belecsúsztattam, kész.

Tood ki vesz még 1x 3ezerér "méretpontos" sampiont:((( Az karcolta a legjobban.

Szóval a kínai legalább jó vastag, és tűrhetően is töröl.

Előzmény: hektor1 (411)
**ADAM** Creative Commons License 2006.05.22 0 0 419

Most olvasom a kérdésedet, igen, a szervo-nak van hangja, ha állóhelyben tekergeted. Ez a servotronic rendszer átka. Mondjuk, nem "nyikorog" vagy "sír" mint egy rossz kisbuszban, de kétségtelenül hangot ad.

Ez nem baj. Szerintem inkább az lenne baj, ha nem lenne hangja, mert akkor nem szervotronic-ot tekergetsz.

De mivel nem szeretek a levőge beszélni: ez akkor igaz, ha 1998 előtti automata 3.0-as kiadásod van. Ennek gyárilag hangot ad a szervotronic-ja. A 1996-98 között gyártott más (tehát turbó, dízel..) kiadások NEM ezzel a kormányrásegítéssel készültek, azokról tehát nem tudok nyilatkozni.

Bocs, hogy ilyen töredezetten válaszolgatok csak a kérdéseidre, csak hát hetente jó, ha egyszer idetévedek.

Üdv.

ADAM

Előzmény: kswturbo (388)
**ADAM** Creative Commons License 2006.05.22 0 0 418

Bocs, lehet, hogy kicsit túl határozott voltam. Tehát csak annyit akartam mondani, hogy: nekem már kicseréltünk mindent amit lehetett, ezerszer átnézték, és nálam a kormányműből jön.

Nálad lehet, hogy más a gond..

Lehet esetleg a stabilizátor-rúd végein levő szilent is (csak egyben cserélhető, rúddal együtt, kb. 45eFt a rúd...) De ha az is, akkor is csak kopogjon inkább..

Most úgyis aszfaltoznak mindenütt, majd sima utakon járunk inkább, nem?

Előzmény: kswturbo (386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!