Vázjavításon estek át, és úgy tudom, hogy a Prága váltót ZF -re cserélték bennük.
Merthogy 260.00 -k voltak leánykorukban. Gondolom, a motorjaik is újak, vagy nagyjavítottak.
Én is túlterhelt vagyok, de nem sipákolok miatta, kedves indeksz...
A városi IMAG ülésen én se bírom sokáig (emlékszel, Kavics, amikor Szegeden mentünk vagy 3/4 órát a 435-össel, az se volt semmi, pedig abban a kényelmesebb Halas ülés van).
Viszont:
Ez a parasztcityben lévő IMAG magasított ülés nem csak azért kényelmesebb, mert támasztja a fejed a fejtámasz, hanem mert vastagabb, így puhább az ülőrésze is.
Én még csak Rábán utaztam ilyen ülésen, de 1 órát simán kibírtam rajta.
Tudom,hogy sokan nem szeretik a 412-t,nem tudom ti hogy vagytok vele,de én szeretem.Belátom,hogy van egy súlyos hibája(Tűzveszélyes),meg egy kevésbbé súlyos(belsőtér kialakítása) de ha ezektől el tudunk tekinteni akkor egy szinte tökéletes magyar buszt kapunk.Ami megbízható.Beszélgettem az egyik itteni 412 es sofőrjével,és azt mondta,hogy nagyon szereti a járgyányt.A műszerfala egyszerű,logikus,jól megy,és nagyon megbízható.Azt mondta,hogy eddig egyszer cseréltek benne index izzót,ablaktörlőt,meg az ajtókat kellet beállítani.Na meg persze az általános karbantartás dologok.Én mint lajikus utas nagyon kedvelem ezt a tipust.Az ülések kényelmesek,jó a szellőzés(nem úgy mint a solárisban),meg valahogy az egésznek van egy olyan egyedi 412 es hangulata:) ami csak ennek van.Kellemes.Nomeg persze a kedvencem még a hátsó keskeny 4xx es utasajtó.(Olyat is csak az Ik bir kiatlálni:)Meg az sem elhanyagolható,hogy a padlószint egyenletességét nagyon profin oldották meg.Alig látszik,hogy lejt.Én ezen kivül csak Solárisban utaztam ami alacsonypadlós,de ott látható,hogy a lengyel mesterek nem voltak olyan ügyesek,mert ott eléggé kidomborodik az a rész.Ráadásul abban a buszban itt a hátsó tengelynél,ahol emelkedik a padlószint elférni sem lehet,csak max egyedül.Sajnálom,hogy solikat vettek helyette.
Ahelyett hogy a BKV megvárná,míg mind kigyullad,átalakíthatná mindet.Ez a legyjobb megoldás.Biztos vagyok benne,hogy ki lelhetne dolgozni valami eljárást a problémára.Vagy így jobb neki,hogy mindig lesz mit mondani a hírekbe?Neketek hány 417 esetek van?Van közte újfajta dizájnos?
Az Alfa Buszgyár hol van?Régen mit gyártott?Neketek erről a Volvó Alvázas csodáról mi a benyomás?34 Darab Rába Alvázas E95 nem jobb lett volna?Vagy azért vették,mert már az Eag az idén nem tudna 34 et legyártani belőle?Ez az Év az Eagnak biztos jó lesz.
Öö, nem kifejezetten MAN logó, sőt, kifejezetten nem az. (Vegyélmá' elő egy mérőszalagot, oszt' nézd meg mekkora is az a 80*20 cm...) :o)))))))
Naszóval, nem logó, de fémből van. Aloméniúmból, méghozzá.
Az üléspróbát nem tudom,hogy milyen másfél órán keresztül folyamatosan (mert ennyit még nem utaztam egyszerre 412-esen :o), de egy fél óra mulva már fáj a hátam az IMAG ülésekben a 412-őn.
Nekem nem hozza be, pedig chellom van. Viszontha tényleg kiveszik a firgalomból a 412-eseket, akkor szerintem a 260-asok visszatérnek a városunkba. Érdekesen fog kinézni a város. az ugye kb 120 db-ot foglal magába. Mármint a kivonás.