járhatott egér,nyest a motortérben. :( mert voltak nyomok a motortakarón. Elvitte a szerelő a kocsit,már 2 napja..mindent cseréltek rajta. gyertya,légtömegmérő...most hívtam,hogy a vezetékekre is koncentráljon,de szerinti nagyobb a hiba. pl. porlasztó,magasnyomású... :( Valahogy nem hajlandó a vezetékekkel bajlódni. :(
gázadásnál azonnal leáll.(kivéve tolatásnál) Volt,hogy menet közben is leállt,de most már el sem tudok vele indulni,mert amint 1esbe rakom és gázt adnék leáll.(ha be van nyomva félig a kuplung és gázt is adok akkor megy...,de amint felengedem a kuplungot leáll. nem tudom,hogy van e jelentősége). A hiba rángatással kezdődött,mintha nem kapna "levegőt" a motor,aztán jött a leállás :( Magasnyomásúnak lehet hozzá köze? és hátra miért megy? :( Hibát nem ír ki
Hogy áll le? Beteszed a váltót 1-esbe, és azonnal, mintha lekapcsolnák, vagy amikor indulnál el, és kezd erőlködni a motor. 1-esben, és 5-ben is ugyanúgy, ha próbálnál indulni?
nekem is volt egyszer ilyen hogy utánhuzogatta,meg hibát irt ki sőt egy alkalommal vidéken ki sem engedett. meghúztam a katapultot a pótkeréknél akkor oldott és hazajöttem vele,bezsíroztam a bowdeneket,azóta jó. próbáld meg hátul a kerekeknél be tudsz fujni a bowden mellett én fehér zsír névre hallgató zsírt használtam jó hosszú fújókával. próbáld meg ha megoldódott akkor örülj neki,ha nem akkor passzolom de ártani nem ártasz azzal ha meg van zsírozva a bowden
A problémám az lenne hogy nem indul be az autó csak sokadjára, volt már probléma h addig próbáltam míg az aksi lemerült. Mi lehet a probléma? Volt aki azt mondta h a gázolajszűrő de azt a múlt héten kicseréltem mégis fennáll a probléma. Esetleg volt már aki találkozott ilyen problémával? Az auto 2003 12. havi
szép napot mindenkinek. multkori problémám nem oldodott meg. müködik rendesen az elektromos kézifék mégis hibaüzenetet ir.másik érdekessége ennek a dolognak hogy mikor megérkezem a cél hoz leállitom a motort behuz a kézifék ahogy lenni szokott de és most jön a DE bezárom a kártyával az autot és még akkor ráhuz az elektronika a kézifékre tehát hallom hogy dolgozik a fék elektromos motorja. mi a szösz lehet vele.
Lehet ,sőt biztosan nem ez a normális üzem,de még alig ismerjük egymást az autóval,szóval még nem nyúlkálok bele.Egyenlőre fűt rendesen,és mit írtam,amint eléri a beállított hőfokot,szépen elhallgat,leáll.Nekem megfelel az automata üzemmód egyenlőre.Túl hideg van ahhoz,hogy belepiszkálva elmenjen a fűtés esetleg. :) Majd ha már odakint is meleg lesz megint.
1. Nagyobb fordulatra pörgetve és onnan gáz elengedve a motort olyan hangot hallat mintha felpörögne valami zajos ventillátor. soha nem csinált még ilyen.
2. A másik hogy menet közben (40 fölötti tempónál) ütemes halk basszust hallok, ami kuplungot kinyomva elmúlik (gumikra gyanakodtam mert új téli van, de így nem az) és sajnos nem a rádióból jön. :-(
Ez azt jelenti,hogy leblokkolt a magnód,de hogy ez miért azt nem értem,mivel ha van kódod hozzá,akkor nem kellene ezt tegye.Azt mondja keresd meg a Renault kereskedést a hiba miatt
Nekem volt hasonló ajtózáras problémám, amikor is hibaüzenettel és SERVICE párossal panaszkodott. Nem tudom, hogy ez megegyezik-e a te angol hibaüzeneteddel("Check Auto Door Locking"), nekem akkor még francia volt, de szerencsére franci fórumban találtam rá megoldást, akkor ide is postoltam. Szerintem ez neked is segíthet, a francia hibaüzenet is valami ilyesmit jelentett. A megoldás:
- Összes ajtó ki kell nyitni
- A vezető oldali konzolról le kell engedni a hátsó ablakokat
- Be kell csukni az összes ajtót, majd a belső gombbal bezárni
- Fel kell húzni a hátsó ablakot
Ezek után elindítva már sem a hibaüzenet nem jelent meg, sem a service felirat nem világított. Ne kérdezzétek miért így kell megoldani :) Sőt az is lehet, hogy van egyszerűbb megoldás is, én ezt találtam.
Akkor kétszer rövid időn belül kijött, de azóta sok év alatt sem. Nem gyakori hiba lehet.
Hali,a 2. oldal alján van az írásom,egy az egyben ugyan ez. :)
2 hete vettem az autót,még nem ismertem,sőt még most is csak ismerkedünk,minden nap kb 150-200 km-s randink van.Én nem szedtem szét semmit,a harmadik napon megjavult.Beállítottam 24 fokra,és a ventilátort egyes fokozatra.Így amint eléri az utastér a hőfokot, (az olvasott rémhírekkel ellentétben ezt hamar megteszi) azonnal csend lesz.Manuálisan kikapcsolni én sem tudom,de amíg szépen teszi a dolgát már nem zavar.
Bár engem a párom beszélt rá a Scenic-re, Volvoból ültem át,de kezdem szeretni,és szokom vissza az 1.8-s benzines után a diselhez.Csak a benzinkutas lányok panaszkodtak,hogy eltűntem.Ez nem egy olyan szomjas jószág.