Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Nem biztos, sőt ma megnéztem, mert este az előbb még vezettem, és tényleg: zöldre vált. Útmutatásod alapján pedig napközben sikerült kiiktatni a lámpa bekapcsoláskor az automatikus zöldre váltást, amit köszönök! Nem lehet valahogy beállítani, hogy alapban ne váltson át zöldre, ha felkapcsolom a lámpát?
Nem bizony... De ha nagyon kell, akár lemegyek holnap reggel is egy állvánnyal, mert 1-2 fotó azért bemozdult a nagy árnyékban. A középkonzolnál jutott eszembe: biztos, hogy a géped kijelzője nem vált zöldre, ha világítást kapcsolsz?
Mer ugye a mai világ úgy műxik, hogy a pénz alapján. És sokaknak úgy elferdül a gondolkodása, hogy csuda. Pl. az útközben izmozó Suzukis, aki nyilván azt hiszi, hogy az új Swift drágább mint az öreg Kappa, tehát gyorsabb is. (Ha olvassa, üzenem, hogy a lóerő, nyomaték stb. arány kb. 3:1 ide, a többit meg látta, ha nagyon figyelt.) Vagy egy ismerősöm, akivel kb. egy időben vettünk autót. Én a kswturbót, ő egy automata 520-as Bimmert. Én másfélért, ő négy és félért. Kölcsönösen vittük egymást egy kört. Ráadásul még tuningchipem se volt, tehát a mostani adatok 80%-át tudta a gép. ÉS NEM ÉRTETTE!!! Hogy a Bimmer, ami 3x annyiba került, hogy kap ki mindenben ilyen csúnyán... Ja mondtam, ez maga az autó, azzal meg lehet tárgyalni, villogni, megjelenni stb, ami az én bizniszemben nem jáccik, tehát nem adok ki rá egy kanyit se. Aztán el kellett fáradnia a márkaszervizbe, meglátta az első számlát - és egy hónapon belül eladta:)))) És jól tette. Azóta tudja, mi a lényeg,és ha eladnám a verdát, neki kéne szólnom először. Még várnia kell.:)
Akkor nem hagytál cserben Jack előtt, mert miután elmentél, mondtam neki, hogy legkésőbb ma biztos ellátod fotókkal, ne fotózzon azért "idegen" Kappa belsőt...
Én egyébként az ilyen vezetői mentalitás miatt váltam meg a 405-ös pözsómtól, mert hiába volt benne egy csomó gyári és utólag általam beszerelt extra, ráadásul minden jó volt rajta, 1.6-os motorjával azonban megizzasztott néha egy-egy bunkófalvi megelőzése.
És milyen mázlija volt a felnikkel! Mint a képen is látható, hibátlanok. Én meg Hektor észrevétele alapján apgrédeltem a pótféklámpát. Nem érdemes vacakolni, mind a 10 régi izzó csere, tuskóba 1200 píz, csavarozgatás, aztán kész. Slint, örülök, hogy azért egy másik arisztokratikus, krómhűtőmaszkos márka mellett döntöttél, ez lelki nagyságra vall:))))) Azt is elhiszem, h. nagyon megy, bár talán nem értem volna vele időben Győrbe, mint ezzel a magánrepülőgéppel. És ezért a szlovák swiftesek mindent meg is tettek. (Bosszantó és veszélyes dolog, hiszen ahelyett hogy menne tovább mint addig, direkt rágyorsít, veszélyeztetve a szembejövőt meg mindenkit. Csak nem tudja, hogy amíg neki 140, addig nekem kétszáz, és ott már lassan illik beraknom ötödikbe:))) Bizony barátaim, a pénz nem minden. Ja és BÁRMELYIK Kappa röhögve utazik két kilóval, úgyhogy nem kéne minden tájékozatlan matricás, kályhacsöves barátunknak emberkedni az "öreg olasz" vassal, ha nem muszály... Közben töltöm Jack fiókját vagy 30 belső képpel:)
Nézegetem a képeket, gyönyörűek a vasak, kicsit irigykedem!:-)
Ksw, köszönöm a bíztatást amit a Rover topikban olvastam, jólesett:-)
Egyébként Sir Rover(mióta megvan, ez a neve) félelmetesen megy, nagyon jó, és nagyon szép. Kicsit rokonnak érzem magam veletek, mert nagyon elegáns, és nagyon különleges vas...Na jó tudom, ez off:-)
Láttam tegnap egy Kappát ezüst színben, sedant, ajjajajaj:-) Ha nekem egyszer sok pénzem lesz:-)
Nézegettem őket természetesen,csak nem igen merek belevágni. :( Annyi rosszat hallani a használtautó dealerekről... A mostani Tipomra is csak költök feszt,pedig ez nem is luxusautó és mégis viszonylag sokba kerül a fenntartása.De legalább így mindig indul amikor szeretném,és eljutok a kitűzött célba viszonylag olcsón és gyorsan. Mondjuk hozzá kell tennem, hogy ez egy idén 17 éves (jesszus mily öreg!) TD autó. Viszont Kappából is csak és kizárólag tádét vennék. Hiába...megfertőzött a szénpor szaga. :-)
Szép hektor1 Kappája is, bár engem inkább a sedan formája nyűgöz le.
Mer'hogy én itt vagyok a vb miatt még mindig, az nem kóser, de érthető...
Jók ezek a képek (is), de a csúcs szerintem az iskolások rajzása a limó körül, akik spontán módon azt mondták, tetszik nekik a Kappa. Pedig ugye nem követi a divatot:)
A képeket holnap küldöm mindkettőtöknek, valszeg du., a felbontásból lehet hogy visszaveszek, de úgy is penge lesz.
Már a kísérést úgy értem, hogy részemről bemondás, ha gondoljátok elhiszitek, de tényleg így volt. Külön THX a vasútkerülős tippért, igaz a hídépítés miatt a határ előtti kanyarhoz is várni kellett, de aztán láttam, hogy balra meg kilométeres sor várakozik, én jártam jobban.
Lehet hogy többen lettünk volna, ha nem munkanap délelőtt van, ezért külön elismerés Hektornak, aki szabadnapot vett ki! De aki esetleg azért nem jött el, mert a TC-n korábban látott 1-2 tesztautó-burnout elvettea kedvét, megnyugtathatom: Jack annyira kíméletesen vezetett, hogy a végén magam ültem be pár méterre - nem gyilkolni a vasat -, de azért megmutatni, miként katapultál lényegében a turbo... És haza egyikőtök se kísért el, de bevallom, az S80 T6 tesztje óta ezen az úton nem autóztam ilyen jót, áldassék az őzök és Kappák védőszentje:))) Pedig az 272, jól érezhető packó vót, de ötösben az sem húzott lelkesebben. És ez a megdöbbentő: ötödikben úgy indul el eleve ++sztrádatempóról, mint csúzliból a kő. Néhány szlovák rendszámú új Swift taplólkodott volna az egyenesekben, de mire felpörögtek 140-re, én már a következőnek raktam ki az indexet...
Mire gondolsz? "Szépséges csotrogányok", vagy ilyesmi? :))))))
Én sem tudom, milyen lesz az írás, de mint kiderült, pár alapelvben egyetértünk. (Kedveljük a nagy, erős, olcsó, biztonságos használt autókat. A kis Y-unk viszont jól megkapta. Sebaj, én se tartom sokkal többre:))) A "szép" nem volt feltétel, igaz. Kiderül, mennyire felel meg mindennek a Kappa, de szerintem ez használt autó esetén szerencsén, használaton, karbantartáson és még ezer dolgon múlik. Ld. mindenféle népítélet pl. Saabokról, és már a Kappa-kép sem egyöntetű...
De a lényeg, hogy nekünk eddig bejött, vagy ha pl. anyagilag nem annyira, akkor is AUTÓNAK tartjuk.
Megjegyzés a képekhez: ha válogatjuk a színeket, akkor se lehetett volna sokkal jobb. Ezúton kérünk még 1db zöld V6-os limót és 1 db fekete Coupét a következő találkozóra, talán még a nyár végén!
Jack pedig kellemes meglepetést okozott a személyiségét illetően, mely állítást akkor is fenntartom, ha esetleg a cikk, amit ír majd a Kappáról, nem fog tetszeni.
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Megvolt, jó volt: napos időben, látványos környezetben, jó társaságban. Ide kéne legközelebb is.
De az igazit majd valamikor egy hétvégére szervezzük, most viszont jól elláttuk a Totalcar-t Kappa-anyaggal: limuzin, kombi, benzines, dízel, kézi és automata. Rajtunk már nem múlik...
Igen, ezek a sokküllősök jól mutatnak, ha még fényesek, habár láttam már jó pár bemattultat, azok viszont eléggé lepusztítják a látványt.
winDirVariable="C:/WINDOWS"