Nekem egy 96-os Feliciám volt az O2 előtt. Az 15 évesen kezdett hasonló tüneteket produkálni. Konkrétan, párás-ködös időben nem, vagy nehezen idndult. Ha szakadó esőben autópályáztam néha elkezdett rángatni és előfordult, hogy le is állt.
Gyertya, gyergyakábel, elosztófedél ilyesmik lettek cserélve, de nem oldották meg a problémát. Végül a gyújtástrafó lett cserélve. Utána nem produkálta a hibát, de utána nemsokkal (pár hónap) el is adtam a verdát.
Mondjuk a Felicia más kategória (volt), de talán érdemes errefelé keresni a hibát.
Hangsúlyozom, én csak felhasználói szinten értek az autókhoz, de azért remélem, hogy tudtam segíteni.
Bizony, bizony. Nem szerencsés ha áll rajta a sós trutyi. Egy fa darabbal (hogy ne karcoljon nagyon) le kell lökdösni a sárvédő ívből, meg a kocsi aljáról is.
Ráadásul a fűtött garázsban meg pocsolya lesz belőle. :-)
Nekem az a gond,hogy leesik egy nagyobb hó,és egyszerűen megáll.Nem indul be sehogy sem.Másnap amikor kiszárad rendesen megy általában.Szombaton otthagyott megint,aztán vasárnap beindult,de megint leállt.Este már be sem indult.Nem tudunk rájönni a hibára,a szerelő sem tudja konkréten mi a baja csak találgat.
Valamivel óvatosan le kell szedni, amikor leállsz (hogy éjjel ne fagyjon rá mégjobban). A rugdosás is egy megoldás, de írtad, hogy nem elég hatékony. Valami vékony nyéllel kapirgáld, de óvatosan, hogy meg ne sérts valamit!
Mondjuk a fűtött garázsnál nincs is jobb télen :) Az enyém is csak épp annyira fűtött (1-5 C), hogy leolvadjon a hó a kocsiról.
Az 1,4 TSI-t használó fórumtársak tapasztalataira lennék kíváncsi: ahogy egyre hidegebb van, azt tapasztalom, hogy a motornak kb. kétszer akkora időre (távolságra) van szüksége, hogy elérje az üzemi hőfokt, mint a korábbi 1,6-nak. Nálatok hogy viselkedik?
A téli időjárásban azt tapasztaltam, hogy a kerekek hóval teljesen telirakják az egész kerékjáratot és tökéletesen bele is fagy, az autó alján meg egyre tovább nő a ráragadt hóréteg .......
Ez szerintetek köszönhető a szövet kerékjárati burkolatnak?
Fotó alapján nehéz megitélni egy autót! Ha bevállalod, az a Te dolgod. Sok szerencsét hozzá! Egyébként sok kis apróság: az összes üléskárpit kilyukadt, egyenetlen gittelés és fújás és lakkozás, a lakk tele volt kosszal, csúszott az ékszíj, az alja sérült egy picit, a lambdaszonda kábele a szakadás határán, j.e. ajtó rosszul állt, az alsó gumi tömítése nem a helyére került vissza, géptető csak javított, e. lökhárítóról pattogott már le a festék, frsz sérült stb. és az egész motortér és üza tank nyílás csupa retek volt a karosszéria műhely dzsuvájával. Hihetetlen trehány munka
Az a gondom, hogy már most jól látszott a gittelés, ki tudja mikor esik le róla. Nem tudom, hogy készítették elő, milyen vastag a gitt, mennyit...
Viszont ami jó hír a témában, hogy találtunk az igényeinknek megfelelőt és el is hoztuk Nyíregyházáról. Ugyan alap modell, de korrekt állapotban van, szép is a kocsi! Nincs szervízköny és egy kicsit bizonytalan vagyok a km-t illetően. Mindegy, a kor az biztos: 2007.11.hó.
És lenne is itt egy kis furcsaság számomra; a kipörgésgátló, mintha későn jönne működésbe. Lehet csak nekem fura, de az offtopik autóm jóval érzékenyebben reagál. Mindegy, holnap komolyabb teszt következik.
Mindenesetre örülünk az Octának, korrekt áron korrekt autót sikerült keríteni.
Bár én személyesen nem láttam, de egy olyan embertől származik az infóm, aki több skoda szalonban és márkaszervizben is tulajdonos. Mi több, elég jó neve van a szakmában.
Tehát, ha a te infóid jók akkor biztosan én értettem félre valamit. Nekem, egy beszélgetés alkalmával panaszkodott, hogy az egyik barátjának kerestek egy használt, nagytejesítményű dízel vagy benzines -már nem is emléxem pontosan- autót és mivel van ez a lehetőség 2008 óta, ezért a legtöbbet lekérdezték és mind pörgetve volt...
Erre én visszakérdeztem és akkor mondta, hogy 2008 óta létezik egy ilyen adatbázis ami állítolag európára, is egészben vagy csak részben, de ki van terjesztve.