Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csirke79 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 21783

bocs, az előzőről lemaradt: 4 liter Castrol 5W40 SLX Longlife olajam van. Remélem elég lesz.

Köszi a válaszokat!

csirke79 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 21782

Sziasztok! Az én kérdésem nagyon egyszerű, sőt egyeseknek lehet triviális is.

Pontosan mennyi olaj kell O2 1.9 Pdtdi-be olajcseréhez?

Most csak egy natúr olajcserét csinálunk, én vettem meg az olajat, szűrőket az Unixnál, és úgy viszem egy szakihoz cserére.

4 liter olajat vettem  (Castrol 5W30 SLX Longlife) félek hogy nem lesz elég.

 

Köszi a válaszokat!

HegeZsolt Creative Commons License 2010.12.21 0 0 21781

Bocs, '95-ös Felicia volt, de lényegen nem változtat. '96 + 15 fura időugrás lett volna :)

Előzmény: HegeZsolt (21779)
Tyt001 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 21780

"Ráadásul a fűtött garázsban meg pocsolya lesz belőle. :-)"

 

Nem pocsolya, árvíz :) De valamit valamiért.

Előzmény: Törölt nick (21778)
HegeZsolt Creative Commons License 2010.12.21 0 0 21779

Hali!

 

Nekem egy 96-os Feliciám volt az O2 előtt. Az 15 évesen kezdett hasonló tüneteket produkálni. Konkrétan, párás-ködös időben nem, vagy nehezen idndult. Ha szakadó esőben autópályáztam néha elkezdett rángatni és előfordult, hogy le is állt.

 

Gyertya, gyergyakábel, elosztófedél ilyesmik lettek cserélve, de nem oldották meg a problémát. Végül a gyújtástrafó lett cserélve. Utána nem produkálta a hibát, de utána nemsokkal (pár hónap) el is adtam a verdát.

 

Mondjuk a  Felicia más kategória (volt), de talán érdemes errefelé keresni a hibát.

 

Hangsúlyozom, én csak felhasználói szinten értek az autókhoz, de azért remélem, hogy tudtam segíteni.

Előzmény: Törölt nick (21777)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 21778

Bizony, bizony. Nem szerencsés ha áll rajta a sós trutyi. Egy fa darabbal (hogy ne karcoljon nagyon) le kell lökdösni a sárvédő ívből, meg a kocsi aljáról is.

Ráadásul a fűtött garázsban meg pocsolya lesz belőle. :-)

Előzmény: Tyt001 (21775)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 21777

Nekem az a gond,hogy leesik egy nagyobb hó,és egyszerűen megáll.Nem indul be sehogy sem.Másnap amikor kiszárad rendesen megy általában.Szombaton otthagyott megint,aztán vasárnap beindult,de megint leállt.Este már be sem indult.Nem tudunk rájönni a hibára,a szerelő sem tudja konkréten mi a baja csak találgat.

Előzmény: bandika_75 (21773)
Varshi Creative Commons License 2010.12.21 0 0 21776

> Szerintem nem nagy gond a hó, a kerék kidolgozza a helyét,

 

Nekem úgy tanították, hogy megállás után ne hagyjuk ott, mert ha megfagy, akkor lehet, hogy alig bírsz majd este kanyarodni.

Előzmény: ckerti (21774)
Tyt001 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 21775

Valamivel óvatosan le kell szedni, amikor leállsz (hogy éjjel ne fagyjon rá mégjobban). A rugdosás is egy megoldás, de írtad, hogy nem elég hatékony. Valami vékony nyéllel kapirgáld, de óvatosan, hogy meg ne sérts valamit!

Mondjuk a fűtött garázsnál nincs is jobb télen :) Az enyém is csak épp annyira fűtött (1-5 C), hogy leolvadjon a hó a kocsiról.

Előzmény: itreb (21762)
ckerti Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21774

Jó a megérzés, a hangszigetelés miatt van a szövetbélés.

Szerintem nem nagy gond a hó, a kerék kidolgozza a helyét, de időnként le is lehet rúgni, ha kell.

Előzmény: bandika_75 (21771)
bandika_75 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21773

Már mire gondolsz?

 

Mert most itt hirtelen két kérdésre válaszoltam.

 

Ha a nedves időbeni nem indulásról, akkor nem tapasztaltam még én ilyet, de az egyik ismerősöm octiján már előfordult hasonló eset.

 

Ha a "hó rátapadása a doblemezre belülről" való jelenségről kérdezel, akkor nekem is rátapad.

Előzmény: Törölt nick (21772)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21772

Neked is ugyanezt csinálja az autód?

Előzmény: bandika_75 (21771)
bandika_75 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21771

Ez nálam is pontossan így van.

De akkor miért van szövettel bélelve a doblemez? Talán a hangszigetelés miatt?

Előzmény: itreb (21768)
bandika_75 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21770

Valószínű a gyujtókábelek, elosztódoboz vagy trafónál van valamiféle áthúzás, testelés vagy kábelöregedés, ami nedves időben előjön.

Egy jó szerelő nézze meg.

Előzmény: Törölt nick (21769)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21769

Sziasztok!

 

Remélem tudtok nekem segíteni.Van egy 2001-es Octaviam.Tavaly kezdődött a probléma.

Nyáron nagyon szépen üzemel,de amint beáll a latyakos,nagyon esős idő,akkor fogja magát és megáll.Főleg nagyobb (bokáig érő) vízben,vagy hóban.

Gyújtás van,gyújtásnál az AC is felzúg,de az önindító pörget de a motor nem indul be.

Ha enyhébb idő jön akkor másnapra kiszárad,és gyönyörűen indul.

Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?

 

Köszi a segítséget.

itreb Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21768

Pár autóm már volt........meg pár telem is..........

 

Csak eddig belerugtam a hó/jég-be a sárvédőnél és leesett mindig...........(mondjuk nem sokadvonalbeli márkánál van/volt)

 

Jelen esetben meg a mai +5-ben sem engedett a szövet..........elég ..ar megoldás! A müanyag betétről egyből lecsuszik......

Előzmény: vwopel (21766)
bandika_75 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21767

Nekem az o2 1.6mpi is mostanában nehezebben melegszik be mióta reggel mínuszok repkednek.

Előzmény: borszu (21763)
vwopel Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21766

Első autód v első teled? ;)

 

Ez a hónak köszönhető.

Előzmény: itreb (21762)
szirt Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21765

miatt => helyett

Előzmény: szirt (21764)
szirt Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21764

Így van.

Ennyivel kevesebb energia megy veszendőbe (alakul át hővé a mozgási energia miatt).

Ami még lehet, hogy a feltöltött motornak nagyobb a "hűtőrendszere", hisz nyáron jobban is kell teljesítenie.

Előzmény: borszu (21763)
borszu Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21763

Az 1,4 TSI-t használó fórumtársak tapasztalataira lennék kíváncsi: ahogy egyre hidegebb van, azt tapasztalom, hogy a motornak kb. kétszer akkora időre (távolságra) van szüksége, hogy elérje az üzemi hőfokt, mint a korábbi 1,6-nak. Nálatok hogy viselkedik?

itreb Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21762

Kérdés!

A téli időjárásban azt tapasztaltam, hogy a kerekek hóval teljesen telirakják az egész kerékjáratot és tökéletesen bele is fagy, az autó alján meg egyre tovább nő  a ráragadt hóréteg  .......

 

Ez szerintetek köszönhető a szövet kerékjárati burkolatnak?

Vagy a 205/55r16-so guminak?

Janek. Creative Commons License 2010.12.20 0 0 21761

Köszönöm az alufelnikkel kapcsolatos válaszokat! (Sorry, hogy csak most tudtam visszaírni.)

pavarotti Creative Commons License 2010.12.19 0 0 21760

off autón sikerült működésbe hoznom azt a bizonyos "haapályánsatuzolvészvillogóbekapcsol"-t.

 

Egyszerűen: Csúszós -7 fok országút, 70-ről satuval, nagyABSkattogással 55-re lassulva:)

stevie-w Creative Commons License 2010.12.19 0 0 21759

Fotó alapján nehéz megitélni egy autót! Ha bevállalod, az a Te dolgod. Sok szerencsét hozzá!

 

 

Azért én ezt a bevállalást úgy írtam, hogy volt egy "ha-akkor" szerkezet, a "ha" után egy egész csomó feltétellel :-)

 

A megvett autóhoz gratulálok, legyen benne sok öröme az új tulajnak.

Előzmény: babar34 (21757)
babar34 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 21758

Okszi, én is ezt tapasztaltam! Olvashattam volna előbb is zt az infót...

Előzmény: UB 84-39 (21745)
babar34 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 21757

Fotó alapján nehéz megitélni egy autót! Ha bevállalod, az a Te dolgod. Sok szerencsét hozzá! Egyébként sok kis apróság: az összes üléskárpit kilyukadt, egyenetlen gittelés és fújás és lakkozás, a lakk tele volt kosszal, csúszott az ékszíj, az alja sérült egy picit, a lambdaszonda kábele a szakadás határán, j.e. ajtó rosszul állt, az alsó gumi tömítése nem a helyére került vissza, géptető csak javított, e. lökhárítóról pattogott már le a festék, frsz sérült stb. és az egész motortér és üza tank nyílás csupa retek volt a karosszéria műhely dzsuvájával. Hihetetlen trehány munka

Az a gondom, hogy már most jól látszott a gittelés, ki tudja mikor esik le róla. Nem tudom, hogy készítették elő, milyen vastag a gitt, mennyit...

Viszont ami jó hír a témában, hogy találtunk az igényeinknek megfelelőt és el is hoztuk Nyíregyházáról. Ugyan alap modell, de korrekt állapotban van, szép is a kocsi! Nincs szervízköny és egy kicsit bizonytalan vagyok a km-t illetően. Mindegy, a kor az biztos: 2007.11.hó.

 

És lenne is itt egy kis furcsaság számomra; a kipörgésgátló, mintha későn jönne működésbe. Lehet csak nekem fura, de az offtopik autóm jóval érzékenyebben reagál. Mindegy, holnap komolyabb teszt következik.

 

Mindenesetre örülünk az Octának, korrekt áron korrekt autót sikerült keríteni.

Előzmény: stevie-w (21746)
Octi19 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 21756

Bár én személyesen nem láttam, de egy olyan embertől származik az infóm, aki több skoda szalonban és márkaszervizben is tulajdonos. Mi több, elég jó neve van a szakmában.

Tehát, ha a te infóid jók akkor biztosan én értettem félre valamit. Nekem, egy beszélgetés alkalmával panaszkodott, hogy az egyik barátjának kerestek egy használt, nagytejesítményű dízel vagy benzines -már nem is emléxem pontosan- autót és mivel van ez a lehetőség 2008 óta, ezért a legtöbbet lekérdezték és mind pörgetve volt...

Erre én visszakérdeztem és akkor mondta, hogy 2008 óta létezik egy ilyen adatbázis ami állítolag európára, is egészben vagy csak részben, de ki van terjesztve.

Előzmény: stevie-w (21754)
Varshi Creative Commons License 2010.12.18 0 0 21755

Jaa, ez simán spórolós útvonal, így már oké a 6,5. :)

Előzmény: bano1 (21750)
stevie-w Creative Commons License 2010.12.18 0 0 21754

bekerül egy egységes adatbázisba amihez hozzáférhető a márkaszervizekben.

 

 

Nem lehet hozzáférni :-)

 

(Kezdjük ott, hogy nincs egységesített DMS.)

Előzmény: Octi19 (21752)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!