Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Sajnos nem egészen. A MZD-s Mercik (Nagykanizsa)helyet KUZ-os rendszámú Volvo Alfa Localokat kaptunk, melyeket a gazos MAN-k váltottak. Szóval nekünk vissza lépés volt, föleg hogy nem egy bzsz mar 2 millió kilométert maga mögött hagyta.
Mert tavaly dobtak 8 280-as buszt Győrből, amiket részben Pápáról egy fiatalabb 280-al, részben Zalából levedlett Conecto-kkal, részben a helyközis 280,C80-al váltottak.
Hihhetetlen, de a HHR-810,KRR-180 fixen átkerültek a Helyi üzemhez még decemberben. Néha még HFF-617 is látható lesz majd Utas. hu-n Rávaiban 22A-n.
Emelett fogsz még te időszakosan SRD-291-et is látni az SRD-290-en kívül ( helyközi üzem, beforgó MAN ) és SWR-es Volvo-kat is szintén ugyanígy. LR-372 is.
Mielőtt még még extra földönkívüli dolgokat vélnél felfedezni.
Úgy írtam, hogy Sopron-Kapuvár térsége. Szándékosan azért, mert nem tudom melyik oldalról volt kiadva a KIT-120. De engem nem is érdekel igazából, itt van ezen a környéken és kész. Egészből csak az érdekelt volna miért került el ez Óvárról és ugyanúgy onnan a GXD-415 meg Csorna köré.. DE már látom a válaszaitokat. Ennyire ezzel hogy lehet felizzítani ezt a topikot. ? Egyesekre már ráférne 1 hónap relaxálás itt, mert egyesek idegbetegek.
Nem azt nem érette, hanem azt, hogy van-e a Sopron-Győr járatot teljesítő 360-nak egy Győr környéki járata. Na én legalábbis ezt vettem le. De mire írok valamit már itt termedsz :D
Most leírom ide, hogy világos legyen az értetlenkedőknek, 'vagy annak az 1-nek aki hónapok óta szándékosan rombolja a topikot..
Van egy város nyugaton, úgy hívják, hogy Sopron. Mellette keletebbre egy másik, őt meg úgy, hogy Kapuvár.
Ezeknek van közlekedésük. Van is hozzájuk telephely. Vannak hozzájuk buszok is.
Mivel eléggé nagy az összefüggés a kettő közt, 'kiegészítik egymást úgymond, így ebből jön az, hogy elég sok kapuvári busz (majdhogy nem a flotta 2/3-a szinte ) bejár Sopronba/ vagy mondjuk úgy, van a fordájukban egy soproni kör is. Egy egyszerű Ikarus fotós, vagy Credo fotós, akárki legyen az a kapuvári telephelyes buszok nagy részét le tudja fotózni Sopronban is. Ebből jön az értetlenkedés, vagy félreértés.. Illetve az Utas .hu-is eléggé ártalmas ilyen szemszögből nézve, mert sokan nem tudják normálisan használni. Meglátják az XYZ-012 rendszámú buszt Gombalyukfalván és úgy gondolják az oda is tartozik, holott lehet nem, csak éppen van a fordájában egy olyan kanyar, ami elvezet oda is.
Jelenleg Sopronban a
HSW-672 és HSW-655
GTZ-872, KIT-124 és GZF-214
KXY-490
meg ugye a HZE
Kapuváron a
GNX-313 HSW-654
KIT-120, GZF-213
KYV-309, HDY-065, IAW-045, GYB-710,KIT-114
Ikarusok vannak
.. Nem mondom, hogy nincsenek érdekességek. Múltkor kapuvári illetőségű KYV-309 helyett egy soproni illetőségű helyis kivitelű MAN ugrott be a a 7:30-as szombathelyi járatra. Vagy HSW-654 nem egyszer Ágfalvi/Fertőrákosi körre beugrott, de ezeket leszámítva helytálló az amit írtam. Ezért írom sokszor, hogy itt már nem igen lehet nyomon követni időnként mi a fax van. Ennek ellenére nagyobb türelem és utánajárás, ennyi az egész.
Egyébként visszatérve már tényleg rohadtul idegesítő ez a gyerekes bölcsödés kommunikáció ezen a topikon.. Mindig ez mi hová tartozik, helyi /helyközi. Itt nem járhat ez nem járhat az. Hagyjuk abba. Egyébként meg legyen már elég annyi, hogy a megye nyugati térsége, vagy része azt abba benne van Sopron meg Kapuvár is egyszerre. Ennyi. És akkor nem lesz ez a faszság állandóan. Én felterjesztem ezt az ötletemet.
Annak aki meg azt a győri SRD-t beküldte, hogy mit keres helyin, megint csak azt tudom mondani, hogy az Utas hu-t használjuk már ésszel. Számos helyen ez megy az országban, hogy a sofőrhiány miatt helyközi buszokat beforgat időnként helyibe. Ezt is már hatmilliárdhétszázsszorra írja be valaki értetlenkedésből.
Nem Takszival akarok vitatkozni, mert igaza volt, amit múltkor nekem írt.
( Bár nekem a hivatalos helyis dolgok még mindig a közszolgáltatási szerződés alapján mennek, nem a fordaszakiskodás által és azért írtam úgy, ahogy ) de ezt most hagyjuk is.
Lényeg egymás áskálódását fejezzük be. És az a dilinyós hülye a kamu facebook proflijai után ne jöjjön már ide többet, mert tényleg ez egy nívos topik volt régebben, és nem érdemelné meg, hogy így tönkrevágja a lelkisérülése és extra közléskényszere miatt. Üdv S.V
Dehogy nincs köze. Nem látod, hogy azt írom Sopron/Kapuvár térsége ?
Eddig tudtommal nem volt erre 3 ajtós 263, azok Mosonmagyaróváron voltak. Legutóbb viszont feltűntek itt. Ezt nem értettem, hogy miért. Normálisan nem lehetne válaszolni ? És az NZM-360 nem tudtam, hogy szokott Győr környéki járatot is vinni. Elnézést.
HDY-065 ideiglenesen van kint Cirákon, immár több hete az NMN-722 helyett. A GXD meg kölcsönben van az LYL-739 helyett. A GZF-214-et pedig nem helyezték át sehova, ma reggel az NZM-360 helyett ment fel Győrbe! És már ahogy írták előttem is a KIT-120-nak semmi köze Sopronhoz!! Legutóbb épp a KXY-491 helyett volt kiadva, előtte meg MID-573 helyett.
Most mi folyik egyébként a Sopron - Kapuvár tengelyen ? Látom most több minden történik az utóbbi napokban.
Nézem a maps-ot, látom már GXD-415 is ide van kiadva, körülbelül 1 hete hozták el a KIT-120-at is.
Jött elvileg 2 darab AA-IL Merci, egy a soproni, egy a kapuvári vonalakra. Ezek ugye tudjuk mit váltanak, NMN-583 és IKU-197, de logikus lenne, ha végül (a váltások után, úgy értem) eldobnának végre a KYV-309-et, mert szerintem eléggé rossz állapotban van már a kocsi. Jelenleg nem is látom egyébként. A soproni részről úgy nézem az első kieső a GZF-214, mivel az a hét kezdete óta újra Győr köré van kiadva. November óta tartozott Sopronhoz.
Ugyanakkor forgalomba került kettő ex.zalai MZD-s Mercedes, melyek a rövidebb helyközi járatokat járják úgy veszem le a netes felület alapján (Fertőrákos, Harka). Ez lehetőséget adna, hogy még több idősebb buszt kiváltson, de valaminek a KXY-490-et kellene mihamarabb le a fordáról.
Írta valaki, hogy az egyik IKU-s Merci is váltva lett most. Az simán mehetne Kapuvár köré az IAW-045 fordájára.