Keresés

Részletes keresés

rally forever Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18654
Nem kell úgy izgulni, annyira nem szépek. Viszont lesz ínyedre való is. (Ma is állt 2 256-os a Fogarasi uti TESCO-nál)

Na akkor a képek:

BOS-234 a Népligeti aut. áll.-on
BPI-259 a 76GY-n, a Kerepesi útra fordul
BPI-932 -61E- a KEREPESI ÚTON!
BPO-255 -67- Örs délen
DRW-518 a Népligeti aut. áll.-on Ő 397-es?
FEY-995 Bp.-n az Örs vezér terén
FJA-297 a Bp.-i EXPO-nál Ő is 397, vagy E97?
GUP-029 Bp.-en, a Népligetnél
A nagy álom megvalósult :o), végre sikerült elkapnom a 955-öst. HFW-607, a Népligetnél
Tupolev, ezt kerested? ;o) HLN-324, alias FOSTALICSKA-1 a 19-es Gubacsi úti vá.-án.
HLN-326, alias FOSTALICSKA 2 a 79-esen

Tessék-lássék

R.

Előzmény: ujfigura (18646)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18653
És még valaki attól rettegett valamelyik nap vagy itt vagy a nagytopikban, hogy milyen rossz lenne, ha AKD-k jönnének a 412-esek helyett... Na erre tessék: itt vannak a HLN-ek...
Előzmény: tupolev (18651)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18652
amikor én indultam el, épp az orrom előtt ment el a hln327 :)
füstölt mint az állat
Előzmény: tupolev (18651)
tupolev Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18651
SaxViktor!

Rallyval mi is megtekintettük őket, a dolog úgy kezdődött, hogy fél órát késtem, mert a 99-esen 35 percig nem jött 1 busz sem... No comment.

Semmi különös nincs rajtuk, az ablakok tényleg innen-onnan összeszedettek és karcosak.
A dekoritlemez teli van firkálva a melósok által.
A motor harmatgyenge (326-oson).
325-ösön tényleg ott figyelt hátul a fenyőfa :-))))

Rally: a retardert nem nem kötötték be, hanem be se szerelték, bubu viszont már nincs...

És mindezt Délpest "igen kedvezőtlen feltételű bérleti díjjal" bérli...

Előzmény: SaxViktor (18639)
ujfigura Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18650
Jó, akkor én válaszolnék a kérdésedre:

"Azt tudjátok-e, hogy miért van az összes NDK-s 260/280-ban a magasabb féle műbőr ülés?"

Azért mert:
"régi üléseket betiltották, mert a kemény kapaszkodó rajta balesetveszélyes, a régi kocsikat is elkezdték átépíteni. "

Remélem kielégítő a válasz:-)))

Előzmény: tupolev (18649)
tupolev Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18649
"Egyébként nincs igazad. Emlékszel Szegeden arra az ex NDK-s 260-asra, ami a trolitelep mellett állt? abban pl. a magyar kocsiknál megszokott ülések voltak..."

Persze, mert 1985-ig még a régi üléseket rendelték.
Utána betiltották, mert a kemény kapaszkodó rajta balesetveszélyes, a régi kocsikat is elkezdték átépíteni.
Ez nálunk a kutyát nem érdekli, úgy látszik.

Előzmény: Törölt nick (18643)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18648
najó, najó...:))
Előzmény: Norboy (18636)
ujfigura Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18647
...bár mondjuk HáBénál láttam már képeket...

Miért kaptak H betűs rendszámot? Ezek 'különleges' kocsik?

Előzmény: ujfigura (18646)
ujfigura Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18646
Mutasd már!!!
Előzmény: rally forever (18641)
ujfigura Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18645
Volt nékünk régen egy 1977es gyártású kettőnyócvannullakettesünk, oszt abban sem a Mór típusú vót (még):-)
Előzmény: Törölt nick (18643)
ujfigura Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18644
Ha valakit esetleg érdekel, holnap 16 óráig 3 db nógrádos 256os kocsi fog parkolni a parlament körül.
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18643
Nem tudom, biztos az jobban tetszett nekik. Egyébként nincs igazad. Emlékszel Szegeden arra az ex NDK-s 260-asra, ami a trolitelep mellett állt? abban pl. a magyar kocsiknál megszokott ülések voltak...
Előzmény: tupolev (18630)
rally forever Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18642
"NEM VOLT BEKÖTVE A KAPCSOLÓBA A RETARDER!"

kapcsoló nélkül. Nem volt bekötve a retarder. A kapcsolókat meg majdhogynem ütni kellett, hogy kinyiljanak az ajtók. Aztán ez megjavult későbbre :o)

R.

Előzmény: rally forever (18641)
rally forever Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18641
Jólvan, látom Te is észrevetted :o)

Hogy itt már megint mennyi pénz ment valakinek a zsebébe, az elmondhatatlan....

Borzalmasak a kocsik!

HLN-326-nak NEM VOLT BEKÖTVE A KAPCSOLÓBA A RETARDER! Elment a szervó, nem lehetett állítani a FELÚJÍTOTT IFA vezetőülést... Sofőr csak egy picit anyázott :o)))

Mindjárt muatatom képileg is ezezket a "FELÚJÍTOTT" BUSZOKAT.

R.

Előzmény: SaxViktor (18640)
SaxViktor Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18640
Ja és azt még elfelejtettem ideírni, hogy a használtan, összekaristolva visszatett üvegek ráadásul innen-onnan lopottak, hiszen HLN-325 hátsó ablakán ott figyel a FOTEX reklám, de ami még viccnek is rossz: a FENYŐFA!!!
SaxViktor Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18639
Na, megtekintettem a HLN-eket. Egy szóval tudnám őket jellemezni: FOSTALICSKA.

A 4 kocsiból 3 a 79-esen, 1db pedig a 99-esen volt, de a Délpesti diszpécser elmondása szerint a 99-esen lévő az első kanyar után!!! lerobbant. 1 menetkimaradás. Megcsinálták, de később megint lerobbant. 4 menetkimaradás. Elvileg megcsinálták és elvileg még most is megy.

A 79-esen lévő 3 kocsiból az egyik lerobbant, forgalomba vissza nem került. Pótlására a 16-66 ment (ami hasonló műszaki színvonalon van velük)

Kezdetnek nem rossz. :-(

Egyébként a külcsín rothadó belsőt takar. A csavarok már ma hullanak ki a kocsiból (HLN-325), már ahova egyáltalán tett a GJSZ. Az ablakok kivitelezése gusztustalan, de legalább nem zörög. Persze 1-2 hónap múlva, amikorra kilopkodják, vagy maguktól kihullanak a fekete betétek, majd fognak zörögni.

Összefoglalva: azon kívül, hogy kaptak a kocsik új lemezelést, meg csillámpadlót, üléseket és ZF-váltót, egyébként jó szarok. Az ablakok üvegestül a régiek (leszámítva a fent említett betéteket, amik viszont csúnyák), az ajtók az eredetiek. (Kivéve a 99-esen közlekedőt, hiszen ő ráncajtós volt) Nem tudom miért képzelték azt a GJSZ-ben, hogy a BKV által ótvarul körbeszegecselt széles üveges ajtón a szegecsfejeket elfedi a fényezés. Mert nem fedte el, ezáltal gusztustalan lett. A motorhoz olyan szinten hozzá se nyúltak, hogy azt hittem belefulladok a saját füstünkbe.

Típustábla szerint 260.46, holott a ZF-es kocsik .45-ösök.

És ez már magánvélemény, tehát lehet hogy nem igaz, de a kipuffogó rendszerhez szerintem hozzáse nyúltak, csak annyira, hogy a bubut kiépítették belőle. Gyorsításkor ugyanis olyan hangja van a kocsinak, mint a semmivel össze nem téveszthető 260.00-knak.

Pikantériának még ideírom, hogy hazafelé 25Gy-n a BPO-312-vel jöttem. Ő egy tavaly Mezőtúron felújított, de SZÍVÓ motoros kocsi. Meg merem kockáztatni, hogy mind műszakilag, mind pedig esztétikailag jobb állapotban van, mint ezek közül bármelyik. Pedig azt egy éve újították fel. Csak hát ugye nem mindegy, hogy hol...

SaxViktor Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18638
Valószínüleg a Délpesti Knorrozások miatt van ott. 1-2 hét múlva már nem lesz...
Előzmény: attah (18634)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18637
A 05-37 pótol az expón (valszeg a 7-esről, mert az Örsön ezt kiírta fokgyemre, majd újra expóhoz állt), a 19-92 pedig a 44agy-n a 85-ösről (utolsó két táblája 85-ös maradt.

Örs körül óriási dugó, 44agy menetideje a Jókaiig 20 perc, a Keresztúri teljesen beállt, 176gy érzésem szerint átfordul:)

Előzmény: attah (18634)
Norboy Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18636
minden francia dolog szar:)

Na, azért nem minden;-)

Előzmény: Törölt nick (18616)
Norboy Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18635
Szerencséd volt, nem igazán járkálnak a 138-ason, inkább az 52-es, 159-esen vannak nagyritkán.

Azért szokott lenni......

Előzmény: rally forever (18603)
attah Creative Commons License 2004.03.19 0 0 18634
Üdv mindenkinek!

85gy-re úgy látszik gyökeret vert az ezüstös 18-43.

tupolev Creative Commons License 2004.03.18 0 0 18633
Ez igaz:-)
Előzmény: Törölt nick (18631)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.18 0 0 18632
más alakúak ott az emberek? :)
a mi csuklós trolijainkban is.
nekem jobban tetszenek.

és nem tudom mért:)

Előzmény: tupolev (18630)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.18 0 0 18631
hát bocs, de akkor azért nem sok értelme van odamennem, hogy köszönjünk egymásnak, azt annyi :)
ugyanis utána mi jövünk a ligetekbe, ahova - ha jól értem - te már nem.
Előzmény: tupolev (18629)
tupolev Creative Commons License 2004.03.18 0 0 18630
Azt tudjátok-e, hogy miért van az összes NDK-s 260/280-ban a magasabb féle műbőr ülés?
tupolev Creative Commons License 2004.03.18 0 0 18629
Nem 13 óra.
Inkább fél-2, 3/4 kettő.
Előzmény: Törölt nick (18627)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.18 0 0 18628
hát nem tudom. lehet, hogy úgy gondolják, hoyg meg tudják oladni így is. csak akkor esnek pofára, ha holnap vagy a jövő héten leég még egy, vagy kettő...
Előzmény: tupolev (18625)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.18 0 0 18627
13 óra?
háááát húzós, de ha tudok, akkor odamegyek a vágóhídhoz. 79-es megállója?
Előzmény: tupolev (18626)
tupolev Creative Commons License 2004.03.18 0 0 18626
Akkor holnap nem a Közvágóhídhoz jössz? Akkor nem találkozunk...
Előzmény: Törölt nick (18624)
tupolev Creative Commons License 2004.03.18 0 0 18625
Hallgatás van az ügyben.
Pedig szerintem, ha az érintett buszok nincsenek többen 30-nál, célszerű lenne kivonni őket a forgalomból, amíg nem esnek át a tűzvédelmi felújításon. 30 szóló buszt BKV szinten még össze lehet szedni talán.
Előzmény: Törölt nick (18624)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!