Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Ohh de szépek a kappák,sajnálom hogy az enyim nem lehetett ott középen,jol mutatott volna a bordo meg az aranymetál közt a kék:)) Remélem egyszer összetudjuk hozni a találkozott.
Kezdetnek tényleg jó volt.:) Én pl. rájöttem, hogy a limó is "meglehetősen" jól néz ki. Majd egyszer kérd meg a párodat, hogy menjen elöl, és kövesd a pugóval. Érdemes. Komolyan mondom, mutatós ügyvezetői autó is lehetne, nagy cégnél is - ha senki nem tudná, hány éves. Hasonló színnel a Volvo is próbálkozott Holdfényezüst metál néven, az se volt épp csúnya. Valamint elgondolkodtam az ablaktörlők pozícióján, be is hangoltam délután a garázsban, amennyire lehetett, de érdekes módon így sem tűnnek el teljesen a motortető alatt - úgy látszik ez gyártási változtatás, vagy egyedi probléma pl. a törés miatt. A kontaktok valóban jobbak mint a korabeli Fiatokban. Átgondoltabb, masszívabb az egész konstrukció. Azért Slint véleményére is kíváncsi lennék a mellékelt fotó alapján. Kezdem érteni az OFF kompaktról alkotott véleményét...
Örülök, hogy ilyen jól összehoztuk ezt a kis találkozót, élőben először volt szerencsém kombi Kappához.
A mai nap után is csak azt tudom mondani, hogy a legkényelmesebb Kappa ülés az alcantara, egyszer remélem beszerzek egy jó állapotút.
Majd én is rakok fel képeket.
Hát a turbós járgányod olyan volt, amilyet elvártam tőle: ülésekbe préselő gyorsulás, ilyenben az enyémben nincs részem, de ennek tudatában is voltam, mikor megvettem.
Azért sport fokozatban most sem kellett szégyenkeznem a többi autót lehagyva a visszaúton, pedig teli csomagtartóval egy kissé meg volt süllyedve a Kappa segge, viszont hihetetlen stabilitása volt még így is szakadó esőben.
Most már azt is tudom, hogy nem kell félni az elektromos kontakthibáktól ilyen vizes időben sem, mert egy helyen kénytelen voltam nagy sebességgel belemenni egy motorig érő tócsába, mindkét irányba 3 méter magasba felfröcskölve a vizet...
Golden white-ban nekem kimondottan bejön goldmatik kolléga limója, és a vételárat őszintén szólva azóta se hittem el. Igaz, 95-ös darab, sok km, de nagyon jó kezekben volt, minden adatból a felét letagadhatná. Úgyhogy közfelkiáltással megválaszthatjuk a fórum mázlistáját:))))
Követtem egy darabon a gépet. Igen elegáns darab, jóval többet mutat az áránál.
Menet közben is jó az automata, a sportfokozat szerintem jobbára városi sávváltásokra, cikázásokra való, és a plüss üléseknek határozottan jobb az oldaltartása mint az enyém Alcantara-foteljeinek. Az a kb. 150 ló meg pont elég a Kappa jellegéhez illő krúzolásra. Ingyér' vót, na.
Megdumáltunk pertsze egy csomó mindent, szervizkönyveket, futóműveket, csöveket stb. néztünk, és utasként is megtudtam, hogyan megy a turbós gépem - nagy meglepetés azért nem ért:)
Ha rendes találkozót akarunk, arra persze rá kell készülni, programok, esti parti, egyebek, de ahhoz több jelentkező is kell(ene). Majd. Egyszer.
Sziasztok sajna nem tudok menni más jött közbe.A zsé nem lenne gond mivel az enyim diesel:))Nem lehetne esetleg egy találkozott szervezni valamikor hétvégére,mert szivesen megnézném a ti kappátokat is,és jo lenne egy két eszmecsere személyesen is.
Az bizony nem br. 42,5. Valaki nagyon keresni akart rajtam a márkaszervizben? Az alátét szerintem jó. Igaz, ritkán csapkodjuk a jobb egyet, de stabil megoldásnak tűnik. Brembo helyett bringa, kondigép, és taposás, ha kell. Már megszoktam, és soha nem koccantam semminek, pedig a gyorsulásélményt gyakran bekérem:)
Akkor ez nem a fémpogácsa a szívósor végén, hanem belül van. A hangját mindenesetre már tudjuk, ha gajra megy. Ricambi CD-sek a LANCIA fórumban, de ott mindig megkapjuk, hogy olvadjunk mán be...
Szevasz! A helyzet az, hogy goldmatik amúgy is jönne Győrbe, neki nem gond. De nagyon szívesen vennénk ha esetleg jönnél, persze idő+zsé függvényében gondold át.
Jahahajj, baeg:((((((( Ha ezt korábban tudom... Ilyen tényleg nincs, de a világon se... Ma 2x voltam a közelebbi bontóban, ahol olvashatják a fórumot, mert ugye TÖBB ezret nem dobtam volna ki a komplett dupla szellőzőért, így hát odaadták kemény 1e HUF-ért:) Mongyuk ganézni kellett a belsőben, ahol a szélvédő nélküli kocsiban átteleltek a belső alkatrészek, de lemostam rendesen, 1A állapotú:) Meg néztem az Y-ba vezetőoldali napellenzőt, de sajnos a leghasonlóbb Dedráét itthon fölrakva akad a sarka. Tehát ha valakinek kell egy új állapotú, balos, fekete Dedra napellenző, olcsón továbbadom. ÉS RÁKÉRDEZTEM AZ ELEKTROCHROM TÜKÖRRE, BÁR NEKEM NEM KELL, DE KÍVÁNCSISÁGBÓL. 5-6E-ÉRT ODAADNÁK, megvan a csatlakozó is, csak a konzol nincs. ÉS OTTMARADT, GYŐRTŐL 40 KM-RE, PEDIG ELVIHETTEM VOLNA HOLNAP. GRRRRRRR.... Mi legyen: elmegyünk/elmész érte, vagy reggel arra kerüljek (+80 km költségtérítés?)
Szóval a 16-os számmal jelölt hengeres valami az a bizonyos vezérlés módosító, melyet a vezérmű tengelyre kell ráhúzni. Ez mondjuk egy 2.0-ás benzines rajz.
Valakinek nincs meg véletlenül a gyári alkatrész CD, melyen ilyen jellegű rajzok vannak?
Tegnap beraktam egy flakon Wynn injektortisztítót a tankba, csak a magam megnyugtatása végett, hogy én megtettem mindent a szennyeződések ellen, mert amúgy eddig nem sok jelét láttam az előző autóimnál annak a rengeteg plusz dolognak, amit okozhat a leírása szerint egy ilyen 1.100 Ft-os szer.
Múltkor öt vízcsövet rendeltem a márkaszervizben, abból 2 megjött egyből, 2 két napra rá, az ötödikre még mindig várni kell. Érdekes…
A vezérmű felújító garnitúrára (szíj, vezető görgő, feszítő görgő), meg még várni kell 2-3 hetet, jó messze van az a Torino
Ha külön-külön kértem volna akkor már meglenne, de egyrészt akkor drágább lenne, másrészt valami csavarmódosításra van szükség az egyik görgőnél, ha nem a gyári készletet veszem.
Végül is a vízpumpánál is maradtam az eredeti gyárinál, elég ritkán cserélődő alkatrészről van szó, inkább nem spórolok az utángyártott árán.
Helyesbítek, a kormány nem ugrál, hanem (a visco drive ellenére) tekeredne mindenfelé. Azért könnyebb megfogni, mint pórázon egy corso-t:))) Sokaknak a hatliteres átlagtól vagy egy pár hónapos, új szagú géptől szép az élet, nekem úgy néz ki, 250 lóerőnél kezdődik. Dehát nem vagyunk egyformák, hálistennek. És a félreértések elkerülése végett, a csigák mellett elhúzva tolom kb. 100-ig, az rettenetesen jó 1-2 mp, aztán visszaállok 90-re és ballagok, az se rossz.
Igen, van pl. kétezres automata meg 16V turbós is, készítsük a szatyrot...:) De azt hiszem, ha csalódnék a típusban, valami japó kiskocsit vennék, újat, hitelre. És végre nem vezetnék érzésre 1g vízszintes gyorsulással, csikorgó gumikkal, ugráló kormánnyal előzve (ohohó, de jó is, májgád) ha feltűnik előttem valami füstokádó 50-60-es tempójú fehér doboz, hanem elzárnám a szellőzőt és ballagnék utána. Hát nem értelmesebb lenne? Ha a válasz nem, akkor a válasz igen. Hogy miért éri meg:)