Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

goldmatik Creative Commons License 2006.06.03 0 0 587
Úgy néz ki, hogy jövő hét pénteken 10 órára jön a totalcaros Tatára, próbáld meg magad felszabadítani akkorra (1-2 órára)...
Előzmény: hektor1 (586)
hektor1 Creative Commons License 2006.06.02 0 0 586

Sziasztok!

Ohh de szépek a kappák,sajnálom hogy az enyim nem lehetett ott középen,jol mutatott volna a bordo meg az aranymetál közt a kék:)) Remélem egyszer összetudjuk hozni a találkozott.

Előzmény: kswturbo (582)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.02 0 0 585
Kezdetnek tényleg jó volt.:) Én pl. rájöttem, hogy a limó is "meglehetősen" jól néz ki. Majd egyszer kérd meg a párodat, hogy menjen elöl, és kövesd a pugóval. Érdemes. Komolyan mondom, mutatós ügyvezetői autó is lehetne, nagy cégnél is - ha senki nem tudná, hány éves. Hasonló színnel a Volvo is próbálkozott Holdfényezüst metál néven, az se volt épp csúnya.
Valamint elgondolkodtam az ablaktörlők pozícióján, be is hangoltam délután a garázsban, amennyire lehetett, de érdekes módon így sem tűnnek el teljesen a motortető alatt - úgy látszik ez gyártási változtatás, vagy egyedi probléma pl. a törés miatt.
A kontaktok valóban jobbak mint a korabeli Fiatokban. Átgondoltabb, masszívabb az egész konstrukció.
Azért Slint véleményére is kíváncsi lennék a mellékelt fotó alapján. Kezdem érteni az OFF kompaktról alkotott véleményét...
Előzmény: goldmatik (584)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.02 0 0 584
Örülök, hogy ilyen jól összehoztuk ezt a kis találkozót, élőben először volt szerencsém kombi Kappához.

A mai nap után is csak azt tudom mondani, hogy a legkényelmesebb Kappa ülés az alcantara, egyszer remélem beszerzek egy jó állapotút.

Majd én is rakok fel képeket.

Hát a turbós járgányod olyan volt, amilyet elvártam tőle: ülésekbe préselő gyorsulás, ilyenben az enyémben nincs részem, de ennek tudatában is voltam, mikor megvettem.

Azért sport fokozatban most sem kellett szégyenkeznem a többi autót lehagyva a visszaúton, pedig teli csomagtartóval egy kissé meg volt süllyedve a Kappa segge, viszont hihetetlen stabilitása volt még így is szakadó esőben.

Most már azt is tudom, hogy nem kell félni az elektromos kontakthibáktól ilyen vizes időben sem, mert egy helyen kénytelen voltam nagy sebességgel belemenni egy motorig érő tócsába, mindkét irányba 3 méter magasba felfröcskölve a vizet...

Előzmény: kswturbo (582)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.02 0 0 583
Élőben télleg elegáns ez a szín, ráadásul van eladó 20V turbo belőle, 1db egész Európában, amit találtam.

http://www.mobile.de/SIDu3YBlakK.6Yz5x2CSO.zTw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1149256153A1LsearchPublicD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B55%81Q-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yposO~BSRA6D1100A9E14700BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0C147A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=29&id=11111111197889264&

Talán még jobban mutat, mint feketében.
kswturbo Creative Commons License 2006.06.02 0 0 582

Végül nem mosta el sem az árvíz, sem az eső.

 

Golden white-ban nekem kimondottan bejön goldmatik kolléga limója, és a vételárat őszintén szólva azóta se hittem el. Igaz, 95-ös darab, sok km, de nagyon jó kezekben volt, minden adatból a felét letagadhatná. Úgyhogy közfelkiáltással megválaszthatjuk a fórum mázlistáját:))))

Követtem egy darabon a gépet. Igen elegáns darab, jóval többet mutat az áránál.

Menet közben is jó az automata, a sportfokozat szerintem jobbára városi sávváltásokra, cikázásokra való, és a plüss üléseknek határozottan jobb az oldaltartása mint az enyém Alcantara-foteljeinek. Az a kb. 150 ló meg pont elég a Kappa jellegéhez illő krúzolásra. Ingyér' vót, na.

Megdumáltunk pertsze egy csomó mindent, szervizkönyveket, futóműveket, csöveket stb. néztünk, és utasként is megtudtam, hogyan megy a turbós gépem - nagy meglepetés azért nem ért:)

Ha rendes találkozót akarunk, arra persze rá kell készülni, programok, esti parti, egyebek, de ahhoz több jelentkező is kell(ene). Majd. Egyszer.

goldmatik Creative Commons License 2006.06.02 0 0 581
Nekem sajnos a hétvégék nem jók a gyerekek miatt.
Előzmény: hektor1 (580)
hektor1 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 580
Sziasztok sajna nem tudok menni más jött közbe.A zsé nem lenne gond mivel az enyim diesel:))Nem lehetne esetleg egy találkozott szervezni valamikor hétvégére,mert szivesen megnézném a ti kappátokat is,és jo lenne egy két eszmecsere személyesen is.
Előzmény: kswturbo (574)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.01 0 0 579
Az bizony nem br. 42,5. Valaki nagyon keresni akart rajtam a márkaszervizben?
Az alátét szerintem jó. Igaz, ritkán csapkodjuk a jobb egyet, de stabil megoldásnak tűnik.
Brembo helyett bringa, kondigép, és taposás, ha kell. Már megszoktam, és soha nem koccantam semminek, pedig a gyorsulásélményt gyakran bekérem:)
Előzmény: goldmatik (578)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.01 0 0 578

Netto 12.6e.

Hát akkor brembo az nem lesz a Kappámon.

Minthogy a karfát még más is odafogja, mint az a két csavar, és nem akartam ma nagyon erőszakoskodni vele, ezért maradtam az alátétes megoldásnál.

Előzmény: kswturbo (576)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.01 0 0 577

Jól tetted, hogy vettél, mert ilyenkor a ragasztás néha nem sokáig bírja, megint eltörik.

A tükröt majd megnézem én, először egy másik helyen, habár az árát még nem mondta.

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (571)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.01 0 0 576
Neked mennyiért mérték a vasszerpumpát?
Előzmény: goldmatik (564)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.01 0 0 575
Akkor ez nem a fémpogácsa a szívósor végén, hanem belül van. A hangját mindenesetre már tudjuk, ha gajra megy. Ricambi CD-sek a LANCIA fórumban, de ott mindig megkapjuk, hogy olvadjunk mán be...
Előzmény: goldmatik (565)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.01 0 0 574
Szevasz! A helyzet az, hogy goldmatik amúgy is jönne Győrbe, neki nem gond. De nagyon szívesen vennénk ha esetleg jönnél, persze idő+zsé függvényében gondold át.
Előzmény: hektor1 (562)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.01 0 0 573
Ezt csak a 20V turbók kapták szerintem, még az is lehet hogy felárért.
Előzmény: goldmatik (566)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.01 0 0 572
Csak netboltokban nézelődtem, elölre 300, hátra 200 körül néz ki, ha jól sejtem. Tuningmárkák akár 2x ennyibe fájnak.
Előzmény: goldmatik (569)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.01 0 0 571
Jahahajj, baeg:((((((( Ha ezt korábban tudom... Ilyen tényleg nincs, de a világon se...
Ma 2x voltam a közelebbi bontóban, ahol olvashatják a fórumot, mert ugye TÖBB ezret nem dobtam volna ki a komplett dupla szellőzőért, így hát odaadták kemény 1e HUF-ért:)
Mongyuk ganézni kellett a belsőben, ahol a szélvédő nélküli kocsiban átteleltek a belső alkatrészek, de lemostam rendesen, 1A állapotú:)
Meg néztem az Y-ba vezetőoldali napellenzőt, de sajnos a leghasonlóbb Dedráét itthon fölrakva akad a sarka. Tehát ha valakinek kell egy új állapotú, balos, fekete Dedra napellenző, olcsón továbbadom.
ÉS RÁKÉRDEZTEM AZ ELEKTROCHROM TÜKÖRRE, BÁR NEKEM NEM KELL, DE KÍVÁNCSISÁGBÓL. 5-6E-ÉRT ODAADNÁK, megvan a csatlakozó is, csak a konzol nincs. ÉS OTTMARADT, GYŐRTŐL 40 KM-RE, PEDIG ELVIHETTEM VOLNA HOLNAP. GRRRRRRR....
Mi legyen: elmegyünk/elmész érte, vagy reggel arra kerüljek (+80 km költségtérítés?)
Előzmény: goldmatik (570)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.01 0 0 570

Ilyen gyári felnit és elektromos belső tükröt keresek a Kappámhoz, ha valakinek van, kérem jelezze!

 

 

 

goldmatik Creative Commons License 2006.06.01 0 0 569

És milyen hatásosak!

Kswturbo tán még azt is meg tudja mondani, hogy mennyiért kapott a múltkor árajánlatot egy ilyen brembos átalakításra.

Előzmény: hektor1 (568)
hektor1 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 568
huu tényleg szépek ezek a fékek.
Előzmény: goldmatik (566)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.01 0 0 567

Készíteném a szatyrot, ha mondjuk a feléért odaadnák azt az automataváltóst.

Persze felvetődik a kérdés, hogy ha már a motor tönkrement benne, vajon milyen állapotban van a váltó?

Előzmény: kswturbo (559)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.01 0 0 566

Tegnap megtisztítottam a bal hátsó féktárcsát, hát elég kicsinek találom azokat a fékbetéteket egy ekkora autóhoz.

Nemúgy, mint ez az eladó félben lévő Kappa bremboja.

goldmatik Creative Commons License 2006.06.01 0 0 565

 

Szóval a 16-os számmal jelölt hengeres valami az a bizonyos vezérlés módosító, melyet a vezérmű tengelyre kell ráhúzni. Ez mondjuk egy 2.0-ás benzines rajz.

Valakinek nincs meg véletlenül a gyári alkatrész CD, melyen ilyen jellegű rajzok vannak?

goldmatik Creative Commons License 2006.06.01 0 0 564
Tegnap beraktam egy flakon Wynn injektortisztítót a tankba, csak a magam megnyugtatása végett, hogy én megtettem mindent a szennyeződések ellen, mert amúgy eddig nem sok jelét láttam az előző autóimnál annak a rengeteg plusz dolognak, amit okozhat a leírása szerint egy ilyen 1.100 Ft-os szer.

Múltkor öt vízcsövet rendeltem a márkaszervizben, abból 2 megjött egyből, 2 két napra rá, az ötödikre még mindig várni kell. Érdekes…    

A vezérmű felújító garnitúrára (szíj, vezető görgő, feszítő görgő), meg még várni kell 2-3 hetet, jó messze van az a Torino

Ha külön-külön kértem volna akkor már meglenne, de egyrészt akkor drágább lenne, másrészt valami csavarmódosításra van szükség az egyik görgőnél, ha nem a gyári készletet veszem.

Végül is a vízpumpánál is maradtam az eredeti gyárinál, elég ritkán cserélődő alkatrészről van szó, inkább nem spórolok az utángyártott árán.

goldmatik Creative Commons License 2006.06.01 0 0 563
Szerintem ugyanolyan jó lesz.

Előzmény: hektor1 (561)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.31 0 0 562

Szia!

Én is szivesen mennék,de délután dolgozok,de azé még lehet hogy odaugranék tudnál esetleg részleteket mondani?Elöre is köszi.

 

Előzmény: kswturbo (554)
hektor1 Creative Commons License 2006.05.31 0 0 561

Sziasztok!

97 ES DIZEL nem lenne jo?:))

Előzmény: kswturbo (552)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.31 0 0 560
Helyesbítek, a kormány nem ugrál, hanem (a visco drive ellenére) tekeredne mindenfelé. Azért könnyebb megfogni, mint pórázon egy corso-t:)))
Sokaknak a hatliteres átlagtól vagy egy pár hónapos, új szagú géptől szép az élet, nekem úgy néz ki, 250 lóerőnél kezdődik. Dehát nem vagyunk egyformák, hálistennek.
És a félreértések elkerülése végett, a csigák mellett elhúzva tolom kb. 100-ig, az rettenetesen jó 1-2 mp, aztán visszaállok 90-re és ballagok, az se rossz.
Előzmény: kswturbo (559)
kswturbo Creative Commons License 2006.05.31 0 0 559
Igen, van pl. kétezres automata meg 16V turbós is, készítsük a szatyrot...:) De azt hiszem, ha csalódnék a típusban, valami japó kiskocsit vennék, újat, hitelre. És végre nem vezetnék érzésre 1g vízszintes gyorsulással, csikorgó gumikkal, ugráló kormánnyal előzve (ohohó, de jó is, májgád) ha feltűnik előttem valami füstokádó 50-60-es tempójú fehér doboz, hanem elzárnám a szellőzőt és ballagnék utána.
Hát nem értelmesebb lenne?
Ha a válasz nem, akkor a válasz igen. Hogy miért éri meg:)
Előzmény: goldmatik (558)
goldmatik Creative Commons License 2006.05.31 0 0 558

Mennyi eladó alkatrész Kappa van fent a hasznaltauto.hun.

Jó üzletet látnak bennünk, hogy még külföldről is behozzák őket.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!