Ha ven egy egyszerü Skodád nembeszélve Audi vagy Volvod Ovatossan használd, mert alkatrészek aranyat érnek ha találsz Itt jön be kina, de nem "kinai áron"
szoval megy ha megszokod és nemérdekel a "világpolitika" ami feleted zajlik,
A fosszilison leginkább azok keresnek, akik mint nyersanyagot, eladják. Aki erőművet üzemeltet, az már kevésbé nyereséges. Főleg a jelenlegi energiaárak mellett. Így aztán, az összes megújuló fityfasz beruházást végső soron te, mint fogyasztó fizeted. Részben közvetlenül beépül a rezsiszámládba, részben pedig közvetve adók formájában, amiből aztán a csillagászati összegű állami támogatást adják ezek építéséhez a szolgáltatónak (pl. németországban)
Miféle kérdés ez? Akinek van szén vagy gáz erőműve az még egyet. A fosszilis a legtöbb tőkével rendelkező ágazat. a tőkés csak pénzt számol, annak mindegy, hogy szél fújja vagy szén hajtja.
Az energetikai hatóság arra kérte a lakosokat, hogy a hőhullámra való tekintettel ne töltsék a hálózatból az elektromos autóikat. Az állam mindeközben megszavazott egy javaslatot, ami szerint 2035-től tilos lesz a belső égésű motorokkal felszerelt gépjárművek eladása.
Hát hogyne állna. Szted ki venné meg a hatékonyságához képest méregdrága, és ellátásbiztonságot garantálni képtelen szélkereket, ha van gáz v atomerőmű is?:-)
Az Amszterdamtól nyugatra fekvő, mintegy 160 ezer lakosú városban - például a buszokon, a buszmegállókban vagy a közterületi kivetítőkön - a hús mellett tilos lesz reklámozni repülős üdüléseket, fosszilis üzemanyagokat és a fosszilis üzemanyagot használó autókat is. Ez utóbbiak hirdetése már Amszterdamban, Hágában és Leidenben is tilos.
Látom nem érted, az orosz csak addig tud zsarolni a gázzal, még a csökkentett mennyiség miatt emelkedik az ár, és megvan a bevétele, de ha mennyiség csökkentésével, zuhan a bevétele, akkor az orosz megbukott.
Addigra úgy is vége az egésznek mert szeptemberben indul az augusztusi nagy ukrán ellentámadás ami kisepri a tönkrevert orosz hadsereg maradékát, felszabadul ukrajna. (-:.
Emlékeztetni kell arra, hogy a 2022. június 1-je után gyártott LADA Granta, Niva Legend és Niva Travel járművek vásárlói számára egyedülálló állami kedvezményes hitelprogram áll rendelkezésre, amely lehetővé teszi számukra, hogy régiótól függően 20-25%-os kedvezménnyel vásároljanak új járművet. Az ajánlatot legalább egy kiskorú gyermeket nevelő családok, orvosok és tanárok, valamint első alkalommal járművet vásárló gépjárművezetők vehetik igénybe. Ezen túlmenően a feltételek azokra is vonatkoznak, akik hat évnél idősebb autót adnak át cserére, feltéve, hogy az legalább egy éve a tulajdonukban van. A program 2022. december 1-jéig érvényes. https://www.lada.ru/press-releases/120563
A tozsden nem gazt adnak-vesznek, hanem papirt. A fizikai piac egy kulon dolog. Jo esetben a ketto egyutt mozog, de nem mindig. Az olajpiacon pl. a fizikai arak nonek, a papir arak meg csokkennek. Emiatt a Goldman azt josolja, hogy honapokon belul tortenelmi csucsra mehet a papir ar.
Látom nem érted, az orosz csak addig tud zsarolni a gázzal, még a csökkentett mennyiség miatt emelkedik az ár, és megvan a bevétele, de ha mennyiség csökkentésével, zuhan a bevétele, akkor az orosz megbukott.
100 eurós korlátnál még jobban fog emelkedni a gáz ára, mert aki bevezeti, az nem kap egyáltalán orosz gázt.
És ha a piacon fokozódik a gázhiány, akkor rohamosan emelkedni fog.
Alapvetően SEMMI nem garantálja a gázár csökkenését, nagyságrendben meg semmiképpen. Átmeneti csökkenések előfordulnak, de az ár visszamegy a felső tartományokba.
De ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy mindenki ennyiért vett gázt valamelyik jövőbeni hónapra.
Mindenki annyiért vett, amennyi összeget megajánlott adott mennyiségre, hogy megveszi.
És van, aki 214-ért vett 7:35-kor, van aki meg délután már 242-ért sikerült venni. Nyilván ennek részletezésében látni hogy mennyi gázmennyiségről van szó...