Szia, kedden voltam Almádiban, fateromék nyaralójában és a benti parkolóban láttam a kocsidat :) Egy sötétkék sedan e60-nal álltam a C ép. előtt...épp néztem, hogy lehet a gyerekek miatt kombi kéne :) Kicsi a világ....
Koszonom az eszrevetelt, meg a tamogato szavakat:)
Toroltem a LED et. Az ar kialakitassal kapcsolatban: igen, letezik a magyar mentalitas , (" aztaaan, mennyit engedsz a feleboooo, hee???") mar kaptam is ilyen erdeklodest....de en pont azert tettem fel a forumra is, mert itt azert tobben vannak, akik tudjak, mi az, amit valoban erdemes megfizetni es a hasznalt auto vasarlasnal mindig meglevo kockazatot es a kesobb jelentkezo koltsegeket a leheto legkisebbre csokkenteni.
Nem is kételkedünk benne, hogy jó az autó, csupán az a baj, hogy itt van magyar mentalitás. Megnézik a netet és találnak 2,8-ért, és azt várják el, hogy ilyen ill. jó állapotú kocsit adjanak el 2,8-ért.
Amúgy „LED fényszóró”-t (csak javaslom) javítsd ki, az csak a facelift-es F10/F11-esekben van. S ott is majd 800 ezres extra.
Nekem is faceliftes-em E60-am volt, s nekem is mondták BMW-sek hogy, ebben már nem szakad bele semmi, módosítva lett. Sajnos nem egészen így van. De mivel eladod nincs jelentősege.
Amúgy tényleg szép az autó a gyenge pontjai: az ülés, a navi, és a hifi ha nem LOGIC7-es.
most olyant csinal a kocsi hogy neforog tobbet 4500 nal,4 be nem megy tobbet 140-nel eddig ment 180-nat is mint atom,es a pillanatnyi fogyasztas mero nem megy feljebb 10liternel.
viszont ez alatt meg megy mint a barom!
huz rendesen,csak olyan mintha egyfolytaba leszabajozna valami vegett.
levettem DPF-et is akkor kicsit jobban ment de 4500 nal akkor is megalt.
sokat nemtudtam keresgelni mert kulfoldon voltam,ebbe a masodpercbe ertem haza.
abba biztam hogy megis elvan dugulva valahol vagy beszukulve,esetleg katalizator dugulva?
turbo gyorsan tolt de magasabb fordulaton gyorsan vissza is veszi a toltest gyakorlatilag nullara ha jol figyeltem.
Ezt is túl erősnek érzem az elvárásaimhoz képest. Nekem az 520D is bőven elég volt, 150-160 Adriáról hazafelé, Balcsi 140 és azért tartalék abban is volt. Itt meg aztán alig kell a lábam a gázra tenni, szinte vigyáznom kell, tartani a lábam, hogy ne menjek gyorsan. :) Feleségem úgy szól rám, hogy ne 80 -al menjek lakott területen, komolyan nem veszem észre.
Csak azért kérdem, mert miután kipróbáltam egy 520D, tudtam miért veszek 530D, s mikor pár év után volt szerencsém vezetni egy 535D, baromira hülyének éreztem magam, hogy megalkudtam.
No végül megvettük a korábban linkelt E61 -et, így esedékes lesz egy olajcsere szűrőkkel és gondolkodom a váltóolaj cseréjén is mert automata.
A fájó dolog az, hogy az első úton kaptunk követ a szélvédőre és egy 5cm -es félkör alakú repedés lett az alsó mezőben. Cserélni nem szeretném, mert amilyen formám van tuti megint kapnék egyet, viszont az érdekesség az, hogy most jár le a műszaki. Mi a Balatonnál nyaralunk és Veszprémbe akartam vinni vizsgáztatni hétfőn, de így nem tudom átengedik -e? Nem a látómezőben van a repedés, de nem tudom mi most a szabály ezzel kapcsolatban? Esetleg nincs valakinek ismerőse aki vizsgáztat itt a közelben? Eléggé faramuci egy helyzet most a kő miatt. :O
Egyébként szuper az autó, nagyon szépen megy, sokkal jobb, mint a régebbi 520D -m volt (ez 525D) és Pest -Füred viszonylatban 7 litert kért, de a pénteki dugóban, tehát még a pályán is állandó fékezgetés, gyorsítgatás volt.
Ami rajta van 18-as M -es felni, azt lehet hogy eladom majd, mert van még egy sima BMW garnitúrám hozzá és az 17 -es, inkább azt teszem fel, jó lesz az a családi autóra. :)
Ugyan nem terveztem, de eladó lett 2007. júliusi 525 D Lci aut. kombim – merthogy szabadságom közben véletlenül találtam egy olyan telket, de olyat…de az már egy másik topic lenneJ. Szóval gondoltam, mielőtt a hahu nagyérdemű közönségét magamra szabadítom, a szak –és műértőknek mutatnám meg először a gépet.
Az autó német rendszámos- merthogy kint dolgozom - viszont jelenleg Magyarországon megtekinthető, így sem kell érte külföldre menni, mármint ha létrejön az üzlet a közeli jövőben, kb Aug 25 ig.
Főbb tudnivalók: Gyakorlatilag hibátlan az autó, "egyben van" azaz: belseje szép, nem lelakott, nem dohányzó, ...futómű- automata váltó- motor tökéletes, abszolút ellenőrizhető- teljes, végig dokumentált szervizmúlt (BMW Kohl Aachen, itthon by Steef (!), 216 e. km. facelift változat 197 Le. Itt már nincs motor szívócsonk probléma, porszáraz a motortér, 18 as M –kerekek vadonatúj 500 km-t futott (!) 245/40 R 18 gumikkal (mondtam már, hogy nem terveztem eladni??) …. színe: Platinagrau Metallic A68, Sportos futómű beállítás, Sportkormány, tempomat (fékező funkcióval), Business Navi, bluetooth, USB , telefon előkészítés, Shadow –line, panoráma üveg tető, oldalsó árnyékoló rolók a hátó ajtókon (gyári), xenon, klíma (két zónás) , elöl hátul parkoló radar, HIFI hangszóró rendszer, Advantage csomag, fűtött szövet ülések, levehető vonóhorog. A részecske szűrő 20 e. km –el ezelőtt Németországban 100% os tisztítást kapott- természetesen ez is számlával igazolt. Cserélve lettek az utóbbi pár hónapban: izzítógyertyák, mindkét termosztát, hátsó fékbetétek és tárcsák, valamint a panoráma tető gumitömítése (merthogy egy új fajta gyári tömítés jött ki amivel sokkal halkabb lett) . Következő esedékes szerviz 15 e. km múlva. Igény esetén, egy szezont futott , 16 ’ gyári téli gumi garnitúrát (BMW alufelnin) tudok adni hozzá. A futásteljesítménynek és a típus „sajátosságának” megfelelően a motorháztetőn apróbb kavicsfelverődések vannak, ezek eredeti javítófestékkel gyógyítottak. További részletekért, képekért privátban zaklassatok, előre is köszönöm!
irányár: 3.99 m. ft (+ reg adó , amennyiben Magyarországon lesz forgalomba helyezve)
p.s: egyelőre SEHOL máshol nem hirdettem, csak itt, jövő héten megy a hahu ra.