Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
És figyelni rá, és inkább osztani a szerviz/csereintervallumokat 1,5/2-vel. Hozzáértőkkel szervizeltetni. És lehet így is meglepetés (melyik használttal nem)? Szóval olasz ez is, de szerintem a jobbakból.
Elkezdtem olvasgatni ezt a forumot, de még nagyon az elején tartok.
2 éve adtam el a Lancia Kappa coupemat, de kicsit megbántam. Akkor vettem egy új Ypsilont, amivel szintén nagyon meg vagyok elégedve, de azért hiányzik belőle még vagy 100 lóerő.
Nem tudtok véletlenül eladó 2.0 20V Turbo K. Coupet?
Kipróbáltam sokfélét, az 1-es Puntótól sokféle Alfán át, de Lanciából csak egy Lybra SW jtd volt nálam. Nyugis, polgári darab az Alfákhoz képest. Sok baj egyikkel sem volt, de az Alfák a 156-osig valóban nem tűntek masszív gépeknek. (Beltér, zörgések, kapcsolók stb. de pl. ebben nem volt jobb egy pug 406 se.) Tartósan egyiket sem használtam, csak hallottam ezt-azt. A Kappa átgondolt és tartós szerkezetnek tűnik, persze ez is használat függvénye.
Egyébként most ez csak a Ti autóitokra igaz, vagy tényleg ennyivel jobbak lennének a Lanciák a Fiat-Alfa párostól? Persze, tudom. Ha valaki nem vigyáz rá akkor tök mindegy, de őszintén megmondom az Alfákból és a Fiatokból kiindulva önszántamból biztosan nem ugranék rá egy Kappára. Hogy van ez? Az alkatrészek zöme kompatibilis gondolom. Bocs ha sok a sületlenség amit írok, csak hangosan gondolkodtam :o)
Kösz! Hogy őszinte legyek, lehetsz is:)))) De a közállapotok. Amikor két ismerősöm, egy 22 éves Ford Orion 1.6D ill. egy szintén ősöreg Volvo 440-es (mindkettő rozsdaette, füstokádó, fapados állapotban) gazdája kezdte kritizálni a gépemet, majd nem értették, mi olyan vicces rajtuk, hogy percekig nem bírom abbahagyni....
180 ezernél teljes szervíz lett az autón csinálva az előírásoknak megfelelően, így a vezérműszíj és minden más is ki lett cserélve. Sajnos a kódkártyára már nem emlékszem. Úgy rémlik, hogy három kulcsot adtam hozzá, egy barnát és két feketét(remélem jól emlékszem). De az biztos, hogy minden dokumentációt odaadtam ami nekem meg volt. Nekem csak az emlék maradt:)))
Érdemes lesz nézni a szavazást. Egy olyan országban, ahol a német autó AZ autó, meg talán a japán. Az olasz meg a többségnek tragacs. Ahhoz képest jól állunk.
A turbó fogyasztására logikus okot írt a cikk. Annyiban pontosítanék, hogy 100-nál nem 2500, csupán 2250 körül forog a főtengely, tehát ha meg tudod állni és ráérsz, elmehet akár 8-9 literből is. De akkor meg minek a +200LE?:))
Köszönöm, hogy annak idején behoztad ezt a csodás autót, a kopogás megszűnt 2 nappal azután, hogy megvettem: a kézifék kötél kopogott a vezetőgyűrűjében, 5 perc alatt segítettem rajta egy odaillő gumicsődarabbal.
Most rakja be éppen egyébként a szerelő az új vezérműszíj-görgők-vízpumpa szettet, Nálad voltak ezek cserélve? Kulcs kódkártya nélkül hoztad be annak idején? Mert akitől megvettem, kódkártyát nem adott hozzá, de ha Tőled még kapott, akkor felhívom ez ügyben.
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Hi goldmatik! Örülök, hogy gondos kezekben van még mindig a volt autóm! Én hoztam a kappát Svájcból még 2002 nyarán és használtam 2003 őszéig. Nekem az egyetlen bajom a hátsó futóműből hallatszó kopogó hang volt. Az meggyógyult már? Amúgy nagyon szerettem és szerettel gondoztam én is! Jó volt újra látni:)))
Szerintem ez magától értetődő. Persze Jack háromezres automatával jár, és úgy emléxem, azon nincsenek spéci (Sport, Winter) programok, A kétezreshez viszont jól jön, azt én is tapasztaltam és pl. városban a Kappa jó "haladós" lesz tőle. Valószínűleg Jack számára a sportfokozat ilyen használata újszerű volt. Akárcsak az sw-m belülről:))) Teszem hozzá, ahol nincsenek fejleszthető alapok, ott nem állok munkába én sem. Zavart, hogy foszlott a bőrkormány, hajlakktól kemény a jobb 1 fejtámlája, stb. ezért nekiálltam felújítani a teljes belsőt. (Már csak magam és utastársaim miatt is.) A végeredmény azt igazolja, hogy az alapanyagok nagyon jók, gyári ajánlás szerinti anyagokkal szépen felújíthatók. És hiába próbáltam "szépíteni a valóságot" (küldtem az ülésállításról vágott képet is) a cigifoltos szőnyeg csak bekerült. Ráadásul az nem én voltam, hanem valszeg még signore Rossi, Zürichből.:) Egyébként köszönjük Jack, én külön is: sok mindenről beszéltünk, de maradtál a saját, nagyon jó ötleteknél, így nekem is maradt még egy cikk "Lorenzo, il Corso" címen:)
Jó volt Jack a cikk, habár az automata váltó sport gombjának használatával úgy veszem észre nem csak Veled nem vagyok szinkronban, de a legtöbb autós szakíróval sem. Nekem a világ legtermészetesebb dolga, hogy ha benzinkímélőn akarok közlekedni, akkor normál fokozatban megyek, ha meg gyorsulgatni akarok, akkor sportba kapcsolok.
Szia! Örülök hogy akadt még e dieseles kolléga már nem a benzinesek vannak túlsulyba:))hanem döntettlen az állás majd szeretnék egy két dolgot kérdezni töled.
Most néztem végig letöltve a 04.22-i TC-t kompletten, valahogy kimaradt TV-n. Egész jó OFF autók vívnak benne, "valami" Evo meg STi, és a végén beszáll gyorsulni egy Dedra turbo is. (Akit ez érdekel, csak a 4-es részt töltse le. A Subi 360 lóra tuningolt 2.5-es, a kétliteres Micu 280 pacek. A végeredményt nem árulom el.)
Nem, csak valamiért elölre került a magasító, asszem mindenki beült hátra buliból. Az előző állapotban ronda, elszürkült, 5-10 mm-es sodrott bojtok borították az ülés oldalát, az ülőlapon meg 2-3 mm-es göbök voltak. Ezeket vágta le a bolyhozó. Csak ugye alatta ami a szövetből hiányzik, az továbbra sincs meg... de egy fokkal jobban néz ki.
Ez pedig az eredmény. Sajnos az elvékonyodott anyag itt-ott látszik, de az összhatás addig is kellemesebb, míg kilukad.
Kiskocsiban azért a LANCIA elég igényes, nem? (Főleg ha letöröltem volna a gyerkőcök által összepiszkolt küszöböt is... A rakodópolc eleje is végig Alcantara, de az nem kopott, szerencsére.) Nincs más megoldás, várni egy bontott utasülésre, ami remélhetőleg még egyben van. Vagy megkérdezni pl. a H-betűs specialistát, tud-e ezzel kezdeni vmit a Fix & Save program? valamint új Lancia-teszt