Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kswturbo Creative Commons License 2006.07.07 0 0 934
És figyelni rá, és inkább osztani a szerviz/csereintervallumokat 1,5/2-vel. Hozzáértőkkel szervizeltetni. És lehet így is meglepetés (melyik használttal nem)? Szóval olasz ez is, de szerintem a jobbakból.
Előzmény: kswturbo (932)
Multipla Creative Commons License 2006.07.07 0 0 933

Sziasztok!

 

Elkezdtem olvasgatni ezt a forumot, de még nagyon az elején tartok.

2 éve adtam el a Lancia Kappa coupemat, de kicsit megbántam. Akkor vettem egy új Ypsilont, amivel szintén nagyon meg vagyok elégedve, de azért hiányzik belőle még vagy 100 lóerő.

Nem tudtok véletlenül eladó 2.0 20V Turbo K. Coupet?

Hol érdemes nézni?

 

Multipla

kswturbo Creative Commons License 2006.07.07 0 0 932
Kipróbáltam sokfélét, az 1-es Puntótól sokféle Alfán át, de Lanciából csak egy Lybra SW jtd volt nálam. Nyugis, polgári darab az Alfákhoz képest. Sok baj egyikkel sem volt, de az Alfák a 156-osig valóban nem tűntek masszív gépeknek. (Beltér, zörgések, kapcsolók stb. de pl. ebben nem volt jobb egy pug 406 se.) Tartósan egyiket sem használtam, csak hallottam ezt-azt. A Kappa átgondolt és tartós szerkezetnek tűnik, persze ez is használat függvénye.
Előzmény: Gaben. (931)
Gaben. Creative Commons License 2006.07.07 0 0 931

Na jó, mondjuk az tényleg szánalmas :o)

 

Egyébként most ez csak a Ti autóitokra igaz, vagy tényleg ennyivel jobbak lennének a Lanciák a Fiat-Alfa párostól? Persze, tudom. Ha valaki nem vigyáz rá akkor tök mindegy, de őszintén megmondom az Alfákból és a Fiatokból kiindulva önszántamból biztosan nem ugranék rá egy Kappára. Hogy van ez? Az alkatrészek zöme kompatibilis gondolom. Bocs ha sok a sületlenség amit írok, csak hangosan gondolkodtam :o)

Előzmény: kswturbo (930)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.07 0 0 930
Kösz! Hogy őszinte legyek, lehetsz is:))))
De a közállapotok. Amikor két ismerősöm, egy 22 éves Ford Orion 1.6D ill. egy szintén ősöreg Volvo 440-es (mindkettő rozsdaette, füstokádó, fapados állapotban) gazdája kezdte kritizálni a gépemet, majd nem értették, mi olyan vicces rajtuk, hogy percekig nem bírom abbahagyni....
Előzmény: Gaben. (928)
elhorvath Creative Commons License 2006.07.07 0 0 929
És kéretik azonnal a negyedik dísztárcsát megszerezni!!!!:))))
Előzmény: goldmatik (922)
Gaben. Creative Commons License 2006.07.07 0 0 928

Sorry

 

vagy=vagyok

 

természetesen :o)

Előzmény: Gaben. (927)
Gaben. Creative Commons License 2006.07.07 0 0 927

Szia!

 

Hát.. Alapból olasz autó ellenes vagy ez igaz, de elolvastam az elöbb a cikket, és gratula. Majdnem irígy lettem ;o)

 

Üdv, és vigyázz rá nagyon.

 

Gaben.

Előzmény: kswturbo (925)
elhorvath Creative Commons License 2006.07.07 0 0 926
180 ezernél teljes szervíz lett az autón csinálva az előírásoknak megfelelően, így a vezérműszíj és minden más is ki lett cserélve. Sajnos a kódkártyára már nem emlékszem. Úgy rémlik, hogy három kulcsot adtam hozzá, egy barnát és két feketét(remélem jól emlékszem). De az biztos, hogy minden dokumentációt odaadtam ami nekem meg volt. Nekem csak az emlék maradt:)))
Előzmény: goldmatik (922)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.07 0 0 925
Érdemes lesz nézni a szavazást. Egy olyan országban, ahol a német autó AZ autó, meg talán a japán. Az olasz meg a többségnek tragacs. Ahhoz képest jól állunk.
kswturbo Creative Commons License 2006.07.07 0 0 924
A turbó fogyasztására logikus okot írt a cikk. Annyiban pontosítanék, hogy 100-nál nem 2500, csupán 2250 körül forog a főtengely, tehát ha meg tudod állni és ráérsz, elmehet akár 8-9 literből is. De akkor meg minek a +200LE?:))
vizes10 Creative Commons License 2006.07.07 0 0 923

Üdvözöllek dieseles kolléga!

Mi volt a gyengeség oka?

Előzmény: hektor1 (914)
goldmatik Creative Commons License 2006.07.07 0 0 922

Hello!

Örülök, hogy így összejöttünk!

Köszönöm, hogy annak idején behoztad ezt a csodás autót, a kopogás megszűnt 2 nappal azután, hogy megvettem: a kézifék kötél kopogott a vezetőgyűrűjében, 5 perc alatt segítettem rajta egy odaillő gumicsődarabbal.

Most rakja be éppen egyébként a szerelő az új vezérműszíj-görgők-vízpumpa szettet, Nálad voltak ezek cserélve? Kulcs kódkártya nélkül hoztad be annak idején? Mert akitől megvettem, kódkártyát nem adott hozzá, de ha Tőled még kapott, akkor felhívom ez ügyben.

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: elhorvath (921)
elhorvath Creative Commons License 2006.07.07 0 0 921
Hi goldmatik!
Örülök, hogy gondos kezekben van még mindig a volt autóm! Én hoztam a kappát Svájcból még 2002 nyarán és használtam 2003 őszéig. Nekem az egyetlen bajom a hátsó futóműből hallatszó kopogó hang volt. Az meggyógyult már? Amúgy nagyon szerettem és szerettel gondoztam én is! Jó volt újra látni:)))
kswturbo Creative Commons License 2006.07.07 0 0 920
Szerintem ez magától értetődő. Persze Jack háromezres automatával jár, és úgy emléxem, azon nincsenek spéci (Sport, Winter) programok, A kétezreshez viszont jól jön, azt én is tapasztaltam és pl. városban a Kappa jó "haladós" lesz tőle. Valószínűleg Jack számára a sportfokozat ilyen használata újszerű volt. Akárcsak az sw-m belülről:)))
Teszem hozzá, ahol nincsenek fejleszthető alapok, ott nem állok munkába én sem. Zavart, hogy foszlott a bőrkormány, hajlakktól kemény a jobb 1 fejtámlája, stb. ezért nekiálltam felújítani a teljes belsőt. (Már csak magam és utastársaim miatt is.) A végeredmény azt igazolja, hogy az alapanyagok nagyon jók, gyári ajánlás szerinti anyagokkal szépen felújíthatók. És hiába próbáltam "szépíteni a valóságot" (küldtem az ülésállításról vágott képet is) a cigifoltos szőnyeg csak bekerült. Ráadásul az nem én voltam, hanem valszeg még signore Rossi, Zürichből.:)
Egyébként köszönjük Jack, én külön is: sok mindenről beszéltünk, de maradtál a saját, nagyon jó ötleteknél, így nekem is maradt még egy cikk "Lorenzo, il Corso" címen:)
Előzmény: goldmatik (919)
goldmatik Creative Commons License 2006.07.07 0 0 919
Jó volt Jack a cikk, habár az automata váltó sport gombjának használatával úgy veszem észre nem csak Veled nem vagyok szinkronban, de a legtöbb autós szakíróval sem. Nekem a világ legtermészetesebb dolga, hogy ha benzinkímélőn akarok közlekedni, akkor normál fokozatban megyek, ha meg gyorsulgatni akarok, akkor sportba kapcsolok.

Előzmény: Jack* (826)
goldmatik Creative Commons License 2006.07.06 0 0 918
Nekem csak a hátuljához kell magam edzenem, de van még rá pár évem.
Előzmény: kswturbo (915)
goldmatik Creative Commons License 2006.07.06 0 0 917
Na, majd egyszer talán ősszel mi is letesztelhetjük tán azt a teljesítményt...
Előzmény: hektor1 (914)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.06 0 0 916
Ha valaki tud (együtt) örülni annak, amikor egy Kappa SW jól megy, az asszem én vagyok... Tartsd jó karban továbbra is, traffikra figyelni!:)
Előzmény: hektor1 (914)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.06 0 0 915
Ki tudja. Pár év, és akár meg is tetszhet. De egy "nouvo Kappa", ami az elődre hasonlítana, jobban érdekelne.
Előzmény: goldmatik (911)
hektor1 Creative Commons License 2006.07.06 0 0 914
Jajj de jo végre ujból érezni az erőt a kocsiba,hihetettlen egy kis elektronikai híba miylen befolyásal tudd lenni a teljesitményre
hektor1 Creative Commons License 2006.07.06 0 0 913
Hát igen ........ egy kicsit mostanába én is eltüntem....
Előzmény: kswturbo (890)
hektor1 Creative Commons License 2006.07.06 0 0 912
Szia!
Örülök hogy akadt még e dieseles kolléga már nem a benzinesek vannak túlsulyba:))hanem döntettlen az állás majd szeretnék egy két dolgot kérdezni töled.
Előzmény: vizes10 (887)
goldmatik Creative Commons License 2006.07.06 0 0 911

Thesis darabokban.

 

goldmatik Creative Commons License 2006.07.05 0 0 910

Megnéztem, szép volt, kár volt azért a kuplungért.

Mondom én, megrögzött automatás.

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (909)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.05 0 0 909
Most néztem végig letöltve a 04.22-i TC-t kompletten, valahogy kimaradt TV-n. Egész jó OFF autók vívnak benne, "valami" Evo meg STi, és a végén beszáll gyorsulni egy Dedra turbo is. (Akit ez érdekel, csak a 4-es részt töltse le. A Subi 360 lóra tuningolt 2.5-es, a kétliteres Micu 280 pacek. A végeredményt nem árulom el.)
Előzmény: kswturbo (908)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.05 0 0 908
Nem, csak valamiért elölre került a magasító, asszem mindenki beült hátra buliból.
Az előző állapotban ronda, elszürkült, 5-10 mm-es sodrott bojtok borították az ülés oldalát, az ülőlapon meg 2-3 mm-es göbök voltak. Ezeket vágta le a bolyhozó. Csak ugye alatta ami a szövetből hiányzik, az továbbra sincs meg... de egy fokkal jobban néz ki.
Előzmény: goldmatik (907)
goldmatik Creative Commons License 2006.07.05 0 0 907

Jó, de tényleg jó lett volna dokumentálni az előző állapotot is.

Nem egy hagyományos belső design, szó se róla.

Csak nem elöl ül a gyerek?

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (906)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.05 0 0 906
Ez az elkövetés eszköze.
bolyhozó
Ez pedig az eredmény. Sajnos az elvékonyodott anyag itt-ott látszik, de az összhatás addig is kellemesebb, míg kilukad.

Kiskocsiban azért a LANCIA elég igényes, nem? (Főleg ha letöröltem volna a gyerkőcök által összepiszkolt küszöböt is... A rakodópolc eleje is végig Alcantara, de az nem kopott, szerencsére.) Nincs más megoldás, várni egy bontott utasülésre, ami remélhetőleg még egyben van. Vagy megkérdezni pl. a H-betűs specialistát, tud-e ezzel kezdeni vmit a Fix & Save program?
valamint új Lancia-teszt
Előzmény: kswturbo (902)
goldmatik Creative Commons License 2006.07.05 0 0 905
Az előbbit természetesen nem magamtól kérdeztem.
Előzmény: vizes10 (900)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!