Keresés

Részletes keresés

Tector Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18840

"Szerintem D10-es motor van benne, Grimbi, te biztos vagy benne, hogy szívós?"

Szerintem is D10 van benne. Méghozzá D10 UTS 155.
:o)

T.

Előzmény: tupolev (18822)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18839
77 kieg.: A járat lényege, hogy sose arra megy, amerre a legrövidebb lenne:) ( 4 "része": Örs-Thököly út: 76-os mintájára Kerepesi, majd Árkád után jobbra, majd utca végén balra, majd Kereszúriig előre, ott jobbra, első utcán balra, erdőig előre, ott balra, Veres Péterre jobbra, Lándzsa utca után -itt nem állsz meg! - balra
2. szakasz: Thököly úttól a Csömöri útig: Thököly úton előre, mindenhol megállsz, jó kis macskakő, Csömöri úton jobbra
3. szakasz: Csömöri úttól a Nyírpalota utcáig: Csömöri úton az első lámpánál balra, előre ütközésig, majd S kanyar (bal-jobb az autósmozinál vagy mi az) , majd előre, a lámpánál balra a Nyírpalotára
4. szakasz: Nyírpalota út: előre a Bosnyákig, mindenhol megállsz
+1 szakasz: visszafordulás: Bosnyák - jobbra NL király - 2. utcán jobbra (~24, 70), előre - minden megállóban megállsz - Rákospatak után közvetlenül jobbra, majd Nyípalotára balra - (ahogy mész a NL-ról jobbra-utcán először jön egy utca, közvetlenül mellette a patak, közvetlenül mellette a másik utca - behajtani tilos kivéve BKV -ezen mész
+2 szakasz: Az Örs felé a Gyakorló utcáról nem mész le a Kerepesire, hanem egyenesen haladsz be Örs-délre.
Előzmény: GABORBP (18825)
Janek 412 Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18838

BKV-s fényezés!El tudnátok viselni,mi?:)

Nálatok egy 280/260 ban sincs Turbó 2156?Egyáltalán valamelyik volánnak volt ilyen?

Előzmény: rally forever (18811)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18837
kösz

az NL nekem is jónak tűnik, habár még nem utaztam rajta :)

Előzmény: tupolev (18834)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18836
ja hát akkor jó. már kezdtem megijdeni :)
engem az ilyen ablakzörgés és kopottfestés dolgok nem izgatnak :
Előzmény: GABORBP (18833)
mondibácsi Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18835
mi az a bubu?

kipufogófék

Előzmény: Törölt nick (18829)
tupolev Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18834

Bubu=kipufogófék (ami fékezéskor olyan gőzmozdony szerű hangot ad ki).

Egy kis utasteszt:
-280.15 (nevezetesen: AKD-683) ugyanolyan szakadt, mint a pestre került példányok, jó füstölő motorral
-260: ez egy turbós, nem prágás (VOITH v ZF) volt, hangja pont olyan sípolós, mint a BKV-soknak
-MAN SG: egy nagy kalap szamóca!!!
Szörnyű, belül kopottak a festett felületek, vezetőparaván egy buhera, dobogók suxx.

-MAN NL: kellemes csalódás, igényes belül, belső elrendezése sokkal jobb, mint a 412-esnek.
Hátul a hegymászás ugyan nem jó, viszont a motor felett is utasokat szállít.

-415/435 most nem volt, mert azt 2 évvel ezelőtt már alaposan leutasteszteltem. Viszont a 435-ösök nagyon csúnya foltosak kívülről.

Előzmény: Törölt nick (18829)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18833
Annyira itt se kaki, mint a 17-05 volt, csak a többihez képest.
Előzmény: Törölt nick (18831)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18832
Grimbi: Miért van az, hogy Cinkotán alig van olyan busz, aminek normálisan működik a kilóméterórája?
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18831
nem lehet, hogy meg kéne csinálni?
tényleg nem kötekedésképpen, de itt nem volt ennyire szar. nagyon jó se, de ennyire kaki se.
Előzmény: GABORBP (18830)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18830
18-24:
- gyakran romlik el
- nehezen bírható rá normális gyorsulásra
- iszonyatos hangja van
- nehezen nyílnak az ajtajai
- stb.
Előzmény: Törölt nick (18819)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18829
jaaa, ha ettől jó, az más. :)
legközelebb majd így indulok neki...:)

mi az a bubu?

Előzmény: tupolev (18828)
tupolev Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18828
Hát pont azért élmén. Eggyesben zúgó motorral :-)
Aztán lefelé meg zakatol a bubu.
Előzmény: Törölt nick (18823)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18827
Csak a felújítása után nem sokkal rohad szét és a rendszámfelírás a vezetőfülkén gányolás.
Előzmény: Grimbi (18804)
tupolev Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18826
Rally! Jók a képek, akkor ezért volt miskolcon alig pár borsodos busz, mert mind itt volt :-)
Előzmény: rally forever (18801)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18825
77 elég egyszerű, 92 szintén (csak a munkalapot kell tudni megfejteni a 3 végállomással és reggel minden 2. indulásnál elfelejteni bemenni az Auchanhoz), a 177-et passzolom.
Előzmény: Grimbi (18799)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18824
131-144: majdnem ugyanazt csinálják, csak a nemtudommilyen út egyik oldalára kanyarodik a 131, a másik oldalára a 144
Előzmény: GABORBP (18821)
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18823
nehezen tudom a 66-os tapasztalatok alapján elképzelni, hogy az avasra ezek föl bírtak menni.....
ezek a határ utat is nehezen bírják...
Előzmény: tupolev (18820)
tupolev Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18822
Az imént pont a négyzet-vonal-szék-székkel jöttem haza (gy.k: BPO-144).

Szerintem D10-es motor van benne, Grimbi, te biztos vagy benne, hogy szívós?

Előzmény: Grimbi (18804)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18821
A 144-es nem bonyolult vonal, csak gyorsan el kell felejteni azt, hogy valami logika lehet az útvonalában. 131-es szerintem kicsit bonyolultabb. 24-est nagyon nem ismerem, illetve a 70-essel közös szakaszt igen.
A 70-es a Hubay Jenő térig megy (megállónevek nélkül, de lehet, hogy így is eltévednék), azon kívül még az életben nem jártam...
Előzmény: Grimbi (18792)
tupolev Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18820
Gyerekek, egy élmény szívós, prágás AKD-vel felmenni az Avasra !!
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18819
most tulajdonképpen mitől sokkal szarabb a 18-24 mint a többi, megtudhatom? csak úgy...

expo: minkor rallyval voltunk, 280, 412, 435 volt

Előzmény: GABORBP (18818)
GABORBP Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18818
Azért a 00-07 a 18-24-et (ma szintén kint volt) nem tudja überelni. Egyébként nem tudom mi bajod a 00-07-tel, délben mentem vele és egész jó tempót bírt.

Más: expón is jól sikerült a kiadás: volt 435-ös, 280-as és gyros.

Más: 56gy jár sűrűbben a villamos helyett, mert a villamos csak Budagyöngye és Hűvösvölgy között jár (de minek?...). Ennek eredményeként az 56gy-k olyan gy-k, hogy minden fánál megállnak...

Előzmény: rally forever (18775)
VJancsi Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18817
Így már stimmel!
Előzmény: Dtomesz (18816)
Dtomesz Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18816
Egy SQL utasítás, és javítva...
Előzmény: VJancsi (18814)
Gianmarco Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18815
Köszi, Bálint. :-)

Az "ezüstnyilacska" szót szvsz inkább a 260-asokra használjuk. :-)))

***

Erről is volt már itt szó, de hol is újították fel a 13-37-et?
A rendszám-felírás alapján ugyanilyen lett a 13-00 is, és zöldkapaszkodós, nemrég láttam a 40-esen.
Ugyanitt szokott járni a korábban szintén sokat emlegetett 03-33 is, mezőtúri, zöld kapaszkodós, de nem nyilacska.

És új divat a kelenföldi 415-ösöknél, hogy hátul a motortetőn nincsenek zöld csíkok, tiszta kék. A teljesség igénye nélkül: 13-40, 13-7x, talán van még egy arculatos.

Előzmény: HáBé (18751)
VJancsi Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18814
Csak annyi hozzáfűznivalón lenne, hogy a Doberdó utca mindenütt rövid o-val van, valamint a 434-nél a b is hiányzik.
Előzmény: Dtomesz (18813)
Dtomesz Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18813
A galériám átalakulóan PHP + MySQL technológiára.
Csak a Kisalföld és a Hajdú működik (egyenlőre).
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18812
nekem a másik jobban tetszett,
Előzmény: rally forever (18809)
rally forever Creative Commons License 2004.03.20 0 0 18811
Ez tavaj novemberben volt. Azóta alakíthatták, ezért nem tapasztalhattad.

Mentél már vele vonalon?

R.

Előzmény: Grimbi (18810)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!