Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vizes10 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 887

Nálam a víz a műszer szerint megfelelő hőmérsékletű, de majd figyelem.

Az előélettel kapcsolatban, 91-ben vettem a FIAT 131-est 1,6-os két vezérműtengelyes 105 lovas gép volt. Abban az időben inkább Ladák, Skodák, Trabantok voltak. Az én olasz autómban széria központi zár, elektromos ablak. Nagyon ment, míg egy kereszteződésben ki nem lehelte a lelkét, én meg apróbb karcolással megúsztam. Aztán egy barátommal sokat jártunk olaszba alkatrészekért. Mindíg imádtam az olaszokat a temperamentumukért.

Az autóról csak annyit, hogy van Passatos, Audis ismerősöm, a futóművük állandóan javításra szorul, mert valami 8 gömbfej van benne. Nem beszélve a légtömegárammérőről...

Soha nem értettem itthon ezt a német autó mizériát. De hát ízlések, és pofonok.

Amikor nézegettem az autókat, azt láttam, hogy egy ilyen korú Passat 1 millával drágább. annyival nem ér többet.

De ez csak egy vélemény.

Róla van szó:

 

 

 

Ő volt az előd:

Előzmény: kswturbo (885)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.03 0 0 886
Én meg a sztrádán nem tudok ellenállni a kísértésnek, amit a belső sávot (átmenetileg) lefoglaló fekete Mercik adnak... :))) Ettől függetlenül széles körben (el) nem ismert típus marad a Kappa, törődjünk bele. A néhány szerencsés meg titokban élvezheti a dolce vitát...:)))
Előzmény: goldmatik (881)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.03 0 0 885
Helló!
Ezt már nevezem olaszautós előéletnek!:) Nekem az első itáliai csődöröm, de nem is úgy tartom, mint a korábbi, többé-kevésbé kehes franciákat.:))) Na meg ez a bődületes kraft, szó szerint irgalmatlan, de gondolom, a dízel is húz tisztességgel. Egyetértek, nehéz objektíven megítélni a típust: nagyon gyorsan megszeretteti magát - már ha túlteszed magad az első meglepetéseken és kezelésbe veszed. Jó műhellyel, alkatrészekkel, minőségi naftával és olajjal egész meglepő dolgokat tud, szerintem.
Az első kopogás nálam is megvan, a futómű szintén nem lötyög, de hallottam már ilyet vadonat Mazda5-ön is, azóta nem izgat. A 6 hat gang szintén jól jönne, már említettem másnak is. Nálam az "engine control"-mizéria akkor jött elő, amikor a rossz termosztáttól visszahűlt a vize és a komputer nem értette, mi van. A karfát meg már tudod...
ksw
Előzmény: vizes10 (882)
vizes10 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 884

Lesznek fotók, 1996-os évjárat. Óra szerint 143000 km, de ki tudja? Az biztos, hogy szépen indult a télen, (-10 alatt is elsőre, és mindíg), az olajcsere óta nem tapasztaltam, hogy fogyott volna a motorolaj, és egy csepp vizet sem kellett még töltenem bele. A klíma tökéletesen működik. ABS jól muzsikált a télen. A vásárláskor egy garnitúra szinte új téli gumi volt rajta lemezfelnin, és kaptam hozzá egy garnitúra, egy nyarat ment gumit a gyári könnyűfém felnin (már az újabb fajta felnik).

Az egész autón az látszott, hogy nagyon vigyáztak rá.

Ja és nem kereskedésből vettem, hanem magánszemélytől.

Előzmény: goldmatik (883)
goldmatik Creative Commons License 2006.07.03 0 0 883

Hello!

Karfára van megoldás: megfelelő méretű alátét a csavar alá.

Mikori évjáratú a Kappád, mennyi km van benne?

Fotók lesznek?

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: vizes10 (882)
vizes10 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 882

Üdvözlök minden Kappást!

Az, hogy van egy Kappád, nemcsak azt jelenti, hogy van egy autód, hanem jár hozzá egy életérzés is. Nem tudom, hogy más típus tulajdonosai is üdvözlik-e  egymást mosolyogva, de az biztos, hogy a Lancia-sok igen. Nekem ezelőtt a Thema-m volt, mos egy Kappa 2.4 td-m van. Mind a két autót imádtam. A Thema is jó autó "olasz Merci", de a Kappa viszont fantasztikus, gyors, jól vezethető, kényelmes, nagy stb.

Egyszerűen imádom!

Igyekeztem végigolvasni a topikot, és örülök, hogy ti is ezen a véleményen vagytok.

Hozzáteszem, hogy nekem a 90-es évek elejétől csak olasz autóim voltak, és soha nem hagytak ott. Volt Fiat 131 Supermirafiorim, 1600 Tc, 2.5D, Argenta 2.5td, Thema 2.5td, és most a KAPPA 2.4td. Mindet szerettem, mert elnyűhetetlenek voltak. Azokon még dolgozott rozsda doktor, de a Kappán ez a probléma már megoldott.

Egyetlen olyan negatívum van amit felróhatnék neki, hogy nem értem, miért nem tettek bele 6 sebességes váltót? Simán elbírná.

Az autó tavaly decemberben került hozzám, a használtautó.hu-ról.

Reggel felhívtam a tulajt, délben megnéztem, este átvizsgáltattam egy karosszériás barátommal, és bemérettem a fényezést (előélet), másnap megvettem. Éjjel -8C° és pöccre indult (motorteszt). Azóta olyan 10-12000 km-t tettem bele, de egy két apróságon kívül semmi gond vele. Volt olajcsere (Selenia TD), 0 olajfogyasztás...

Az apróságok: nekem is zörgött a kézifékkötél,

Kicsit csörög az olajszivattyú lánca.

Az első futóműnél valószínű valamelyik szilent ropog egy kicsit. Érdekes, mert semmi nem lóg, mégis hallani, hogy pattog amikor lassan megyek.

És a hibaüzenet, aminek az okát keresem, és Goldmatik kollégával felvettem a kapcsolatot: "Engine control System failure"

Ja és a karfa nekem is le van törve.

Vizes

goldmatik Creative Commons License 2006.07.02 0 0 881
Hát, elég rossz látvány volt egy ilyen gyenge brazil csapat, viszont annál meggyőzőbbek voltak a franciák. Én az argentínokat sajnálom, megérdemeltek volna egy győzelmet a németek ellen, na de majd az olaszok talán helyre rakják őket, ahogy azt én is megtettem az audikon a horvát úton...
Előzmény: kswturbo (880)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.02 0 0 880
OFF Jobb volt nem nézni. Bár állítólag Zidane miatt érdemes lett volna. Legföljebb annak örülhetek, hogy mennyivel jobbnak tűnik a Lancia Kappa egy Audi-használó szemszögéből. Nem mintha én meglepődtem volna ezen, csak a közvélekedés, ugyebár... Egy kollégát meg vitt valaki egy fullos Lybra kombival, azóta már helyrerakta magát:)) De már a brazilok se tudnak focizni. Elképesztő.
Előzmény: kswturbo (879)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.01 0 0 879
Más. Ma a sógoromnak átengedtem egy pár (szó szerint, kb. 2) km-re a volánt, és bizony a koros A4-ese után volt néhány meglepő észrevétele. Mind arra vonatkozólag, mennyivel finomabban működik a gép, milyen közvetlen a kezelése (olasz ugyebár!!!) és milyen erős. (Na ja, az 1.8 20V-hez képest.:)
Aztán átvettem a volánt kissé, és a rövid kanyargóson megmutattam, mire jó a visco drive: az íven, amit ő max. 90-nel mer venni, végig sikítva, én a vén kombival (!) úgy nyomtam 110-et, hogy kanyar előtt 80-ról padló, és meg se nyikkant-mozdult közben az ívről a vas... Pedig úgy gyorsult, hogy támadott az ülés keményen minden irányból:)) Azért persze nem egy zsír új A6 quattro, de talán a raliból átjött 1-2% tudás felfüggesztésileg. Vagy ha nem, akkor a digók megint beletrafáltak.
OFF Henry csak bekotorta. Verik a brazilokat? ON
kswturbo Creative Commons License 2006.07.01 0 0 878
Ezen a képen olybá tűnik.
duda
Előzmény: kswturbo (877)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.01 0 0 877
Hát, mivel ilyen kocsim még nem volt, csak tippelni tudok: a kormány közepét kell nyomni?
Előzmény: goldmatik (876)
goldmatik Creative Commons License 2006.07.01 0 0 876
Látom, 98 után már nem a kormányon van a duda, valamelyik bajusz kapcsolón van?
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (875)
kswturbo Creative Commons License 2006.07.01 0 0 875
Akkor jól sejtettem, ez 4 lehet.
Előzmény: goldmatik (874)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.30 0 0 874
Ez a Kappa nem tudom hány sebességes automata, de a Thesisnél például 5 sebességet írnak néhány helyen a comfortronicra, a Lybránál meg 4 sebességet.
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (873)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.30 0 0 873

Futás megvenni, signore! Ennyiért ez a gép kb. úgy van ingyenbe, mint a Tiéd.

Jah, sajnos regadó meg lóerőadó, ez némileg beárnyékolja...

A comfortronic gyakorlatilag egy régi Tiptronic, amit a VW-konszern eladott több helyre (Pug 607, Kappa stb.) Asszem ez csak 4 gangos. Vagy csak 5, szóval a lényeg, hogy eggyel kevesebb volt mindig, mint az aktuális Tiptronic. Működési elv: a bal kulisszában föl-le 1-1 fokozatot kapcsolhatsz manuálisan. Sebességtől függően ilyenkor is tud váltani vissza-előre, pl.  megállásnál 1-be rakja.

Előzmény: goldmatik (871)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.30 0 0 872

Pedig egy ilyen agyonmodernizált dízelt már nem lesz érdemes 10 évesen megvenni, mert egy kicsit sokba fog kerülni rajta bármilyen meghibásodás.

Előzmény: kswturbo (870)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.30 0 0 871

Az a baj, hogy nem vagyok az a típusú ember, aki ritkán néz a felni mögé...

Így aztán a dísztárcsát se célom hosszabb távra oda rögzíteni beton biztosra, de meglehet, hogy rákényszerülök.

 

 

 

 

Eladó Kappa confortronic-kal! És csak 1999-es! Erről a confortronicról tud valaki valamit? Sajnos még angolul se találok hirtelen róla semmit a neten.

Előzmény: kswturbo (869)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.30 0 0 870
És ha majd adják a 200 lovast is, akkor kb. 100 százalékát...
Előzmény: goldmatik (867)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.30 0 0 869
Tényleg ragaszd föl valami erőssel! Ennyiért már...:)))
Előzmény: goldmatik (864)
kswturbo Creative Commons License 2006.06.30 0 0 868
Tegyem hozzá, a középső állás szerintem csak contadino-vakítás, mivel HI fokozatban is teljesen automata a fényerő, tehát amíg valaki nem reflektorozik, addig mindent látsz szürkületben is, ezért én csak HI-ban használom. A LO-fokozat jogosultságáról fogalmam sincs, talán egy alagút elején, nagy forgalomban, ahol a hátulról betűző Nap elnyomná a többi lámpát... Vagy esetleg városban este, hogy lásd a lámpánál melléd csorgó bringást, és számolj vele pl. egy jobbosnál hogy eléd teker. De azt a külső tükörből kéne látni, ami szintén tompítottnak tűnik. Vagy jól eltalálták a kék alapszínét, mivel a mögöttem jövők abban sem vakítanak. Legalábbis egy fehér tükörhöz képest.
Előzmény: Jack* (854)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.30 0 0 867
Ez azért durva, hogy a Thesis 95%-át dízellel adják el...
goldmatik Creative Commons License 2006.06.29 0 0 866
Nálam éjjel-nappal "szolgálatban van" a hátsó napfényroló, így aztán vakításmentes a normál tükröm.
Előzmény: hektor1 (861)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.29 0 0 865

Még egy hét, és a vezérlésem is megújul.

 

 

 

 

Ő pedig még nem tudom hova fog kerülni...

goldmatik Creative Commons License 2006.06.29 0 0 864

 

Hát, ilyen egy Kappa dísztárcsa használat előtt.

Netto 7.400Ft/db.

goldmatik Creative Commons License 2006.06.29 0 0 863

 

 

400 forint egy darab ilyen kipufogó dob felfüggesztő, érdemes újra kicserélni dobonként kettőt, egyrészt, mert kevésbé fog lengeni a dob, másrészt feljebb kerül, annál mintha a régi megnyúlt, kirepedezett tartaná.

goldmatik Creative Commons License 2006.06.29 0 0 862
O.K., megpróbálom.
Előzmény: hektor1 (860)
hektor1 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 861
Ez egy nagyon jo dolog az éjszakai vezetésnél,engem régebben mindig zavart a mögöttem levö világitása.
Előzmény: Jack* (849)
hektor1 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 860
Szia!
Gyorskötözővel erősitsd hozzá a felnihez,és bizti nem fogod elhagyni.Én is ezt csináltam ,mert mifelénk meg lopják a disztárcsákat.
Előzmény: goldmatik (836)
borgasz Creative Commons License 2006.06.29 0 0 859

Nagyon szivesen!

 

Borgasz

Előzmény: goldmatik (858)
goldmatik Creative Commons License 2006.06.29 0 0 858
Most már ezt is tudom, köszi!
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: borgasz (857)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!