Sziasztok!scenic 1.5 dci 2005 van. Ha két napig nem inditom be akkor leszivja az aksit semmi áram nem marad az aksi új.Ha tud valaki valamit kérem segítsen koszonom!!
Nyilván van ilyen, hogy a porlasztókat be kell vizsgálni, de azt előbb alá kell támasztani diagnosztikai vizsgálattal, résolajméréssel. Ha ezek egyértelműen azt mutatják, hogy bajos valamelyik porlasztó, akkor kell csak kiszerelni, és dieseles céghez elküldeni bevizsgáltatni, hisz ennek a bevizsgálásnak is van költsége. Normális szerelő ilyen előzetes vizsgálatokról szokott fényképet csinálni, vagy legalább a diagon látott eredményeket kinyomtatja.
szerelő hívott,porlasztókat elküldte valakivel bevizsgáltatni :( ;( szörnyű a helyzet. még ha akarnám,akkor sem tudnám elhozni a kocsim :( azt mondta,hogy holnap tud mondani valami,mert lehet,hogy zárlat van a fedélzeti komputerbe. De legalább nem kell kifizetnem a légtömeg mérőt,mert visszaküldi az üzletbe,hogy nem kell :( Szóval a mostani állás szerint: porlasztó, zárlat van komputerbe vagy valahol. (igaz délelőtt még magasnyomásút is akart vásároltatni :(
Ha szerelőhöz viszel kocsit, mindig határozz meg egy maximum összeget. Ha abba belefér a javítás, akkor kéred, ha nem, akkor álljon meg, mondja el a szitut, és csak utána lehet folytatni. Ez nekem eddig mindig bevált.
...nincs lemozdulva, kitörve valami gázolajcső a szivattyú, vagy a szűrő környékén?
felrakta gépre ,de semmi hibát nem ír(állítólag). delphi 150es programot használ.
diesel-em van.
régebben csinálta már az autót,vagyis fékbetét cserélt..az elején kérdeztünk az mennyi lesz,de azt mondta,hogy "mindig" csak a pénzt kérdezgetjük. (fékbetét 25 ezer ft-ér cserélt úgyhogy 11 ezer ft volt a fékbetét)
Nekünk is lenne a normális,hogy felhív,hogy gyertyákat,légtömegmérőt. stb. cserélne és hogy ennyi meg annyit lesz,mert lehet,hogy nincs is rá annyi pénzük. nem értem az ilyen embereket. de már csak 1-2 óra és felhív,hogy mi a helyzet. ha nemtudta megoldani,akkor megmondom neki,hogy vegye ki a légtömeg mérőt,mert azzal nem volt gond. :( aztán meglátjuk,hogy mit fog mondani. Megosztom veletek ;)
én nem tudom, de az a normális ha nem tudja mi a baja csinál egy hibamegállapítást majd egyeztet, hogy ezt kell cserélni ennyi lesz, nem az, hogy nekiáll a fél motort kicseréli számla fél misi, de a kocsi még mindig nem jó.
Nyílvánvaló egy olajcserére előre megmondja mennyi, egy fékjavításra egy sacc árat tud mondani, egy ilyenre nem várja el az ember hogy megmondja mennyi lesz, de ne is játsszon a te zsebeddel.
Tegye szépen vissza amit kicserélt a munkáját kifizeted és ennyi.
de lehet az én agyam van rosszul bedrótozva
ja még egy pesten a Novoth Tibi ő "imádja" az ilyen rejtélyeket jó cikkeket tud írni a TC-nek belőle
Köszi. mindegyiket végigpróbálom hátha valaki ráérne a napokban. :( összeveszés nem tudom,hogy lesz e,mert lehet hogy addig el sem hozhatom a kocsit amíg ki nem fizettem amit cserélt rajta. :(
én is meglepődtem rajta,hogy elkezdett cserélgetni úgyhogy nem szólt előtte,hogy ezt + azt kellene cserélni :( Nem szeretek senkivel összeveszni,de azért ez felháborító! Tényleg nem volt injection fault-os hibája, mielőtt odavitte magához! :( olyan kellemetlen azt mondani,hogy nem fizetem ki. Vegyi ki belőle a kicserélt légtömegmérőt? :S esetleg elvitetem autómentővel másik szerelőhöz :( felháborító,hogy 1-2 szerelő mint meg nem enged magának. dél körül felfog hívni,hogy sikerült e megcsinálni. És ha addig már azt mondja,hogy porlasztó hibás is? :( és hogy ki is cserélte? :( fizessek ki mindent? lehet,hogy tényleg 1 pró vezeték ő pedig "állítólag" minden kicserél rajta én pedig a 10-30 ezer ft-os javításból fizessek 300 ezer ft?! .
egy ló...t porlasztó meg magasnyomású, meg gyertya vagy ez vagy az egyébként is :)
ha hátra megy semmi baja a motornak ott amit gesszti ír valami elektromos zárlat lesz, vagy jeladó stb. csak ugye az ilyet megtalálni sziszifuszi munka
nem hívott a szerelő csak elkezdett magától cserélgetni mindent. most nézem,hogy a légtömegmérő sem olcsó. :( ezt így "kötelező" kifizetnem? hisz nem volt ilyen gondja! Sőt most hívtam újra,hogy ha megoldható mindenképp nézzem meg a vezetékek és most mondja,hogy injection faultot is ír :( eddig ezt sem írta!!! ezekszerint még rosszabb lett mint volt :( ennyit a szerelőkről :( mindent cserélnek amint nem is kellene. Ti kifizetnétek úgy hogy még rosszabb lett a kocsi? a gyertya cserét kifizetem,mert eljött a cserék ideje,de a légtömegmérőt? és most mér nála injection faultot is ír... :( szörnyű!