Keresés

Részletes keresés

GABI033 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 89693

Persze ,hogy jó ha van eleje,az egy fél gép!

Csak azt nem mindegy ,hogy milyet veszel!

Ujat az kb 1misi vagy használt ami 300-fél milláig és benne van hogy szar neked kell felujitani!

Vagy veszel egy kisfülkés 82es és a nyolcvanast eladod

Kisfülkést 82 már lehet venni 500-1,5 milláig álatottó évjárattol függ!

nagyfülkés az meg 1millától 3 milláig álapottól évjárattól függ!

 És még el tudod adni a elsö 80as hidat!

Ha jól tudom MTZ-550es csinált ilyet az 550esbe tud infót mondani !

Előzmény: traki62 (89682)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 89692

egy lappal megszokták patkolni és abba rakják az új fúratot ,de egyébként a tied teljesen jól áll az enyém sokkal lentebb van és az se okoz semmilyen problémát ! És nálunk hetekig húzzuk a pótot ! Nem lehet hogy a vonófej csapja ki van már verődve ,mi is a télen cseréltük őket ,mert a ház amiben jár kiverődött !

Előzmény: Mtz 550E (89691)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.10.12 0 0 89691

Hali!

Hogy érted átfúratni? A mostani lyukkal mit csináljak? Lehet csak egy fél lyukat kell odébb!

Előzmény: mtz1221 (89690)
mtz1221 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 89690

A felsőt hogy ne gyengisd el.

Előzmény: mtz1221 (89689)
mtz1221 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 89689

Akkor fúrasd át,valamelyik lukakat ahol akasztod a trakihoz.Miért kell ekkora problémát csinálni,minden megoldható.

Előzmény: Mtz 550E (89688)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.10.12 0 0 89688

Hali!
Itt van amiről korábban beszéltem a pótkocsi felakasztásáról! Olyan hülyén áll a vonófej a gépen és látjátok a pótkocsi rúdja hogy csatlakozik rá? És rángatja csapkodja a vonófej karját egész úton!

 

dagadtmadar Creative Commons License 2015.10.11 0 0 89687

A rakodó eddig gond nélkül üzemel olajfolyás sehol nincs csak be kellett tennem a billentő munkahengerbe egy szűkítő csavart h ne zuhanjon a rakomány ha billentem mert az MTZ nem a hidraulika finomságáról híres... ugyan így szereltem be egy zuhanásgátlót a gémbe is sokkal sokkal kezelhetőbb, de ez nem a rakodó hibája egy normális hozzá való tömbbel kezesbárány lenne :D
Hiányolom róla a szintezőt amit ha időnk és tárcánk engedi kiépítünk rá...
amit emel kb 7q az össztömeg (villatartó konzol, villa, konténer és a benne lévő alma) plusz a gém súlya kényelmesen beemelem a magasított 8011-es kocsiba talán 70cm-el fölé is emelem őszintén nem mértem...
Tettem a csapokhoz hézagoló karikákat h még csak véletlen se mozduljon el a gém.
Felrakni kb 20 perc ha nem sík terepen raktad le... Elkövettük a hibát h nem betonra állítottam le és megsüllyedt :D 
Összességében az áráért megérte és 2 év garanciát adtak rá meg ha szükséges műbizonylatot is adnak.

Előzmény: lajoska82 (89686)
lajoska82 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 89686

Szia!

 

 

A kocséri rakodó hogy vállt be? volt vele vmi gond eddig?

 

Már régebben beszélgetünk róla,válaszodat előre is köszi!

Előzmény: dagadtmadar (89685)
dagadtmadar Creative Commons License 2015.10.11 0 0 89685

így van, agroinformon raktam képet is :D

Előzmény: Törölt nick (89684)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.11 0 0 89684

Helló, akkor cserélni kell a szívó csövet igaz? :D

Előzmény: dagadtmadar (89678)
Mobiles Creative Commons License 2015.10.11 0 0 89683

Köszönöm szépen Gabi 033!

 

Ha még küldenél ide egy olyan videót szántásról, ahol a végét munkálod el amikor középen fejeződik be a művelet, akkor elmondom mindenkinek, hogy te vagy itt az egyik legsegítőkészebb kolléga a fórumon.-)

Előzmény: GABI033 (89669)
traki62 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 89682

Üdv mindenkinek kisfülkés mtz-ém van 80-as és olyan problémám van hogy szántáskor hiányzik az elsőhajtás érdemes-e belerakni az elsőhajtást csinált-e már valaki ilyet?

emcett79 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89681

Közben megtaláltam. Na ilyennel még nem találkoztam, úgyhogy szerintem ennek tükrében mindenkinek igaza lehet... :-)

 

Előzmény: gun81 (89679)
emcett79 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89680

Na akkor most megfogtál. Ilyen típussal még nem találkoztam élőben. Van a váltófokozatokról ilyen séma, ami érthető?

Előzmény: gun81 (89679)
gun81 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89679

na most a 952-esnek a kettő közül egyik sem a váltója

van 4 sebesség + hátra

nem szinkron az 1. meg a hátra

nem szinkron az I(1) illetve a II(2) csoport

a felező(teknyős - nyúl) az is szinkron(nem mindegyik tipusnál,nem tudom melyiknél nem az)

ilyen az én 952-esem

Előzmény: emcett79 (89677)
dagadtmadar Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89678

Üdv!
Sikerült összehozni a dolgokat, tegnap összeraktam ma már pakolta az almát!
Sokkal erőteljesebben emel inkább megfolytja a motort de vissza nem ejti mint a régi :D
1300-as fordulattal kényelmesen szivattyú erőlködés nélkül emelte a közel 7q-t (alma, kosár, villa és villatartó konzol)
remélem nem csak az első pár alkalommal lesz ilyen hanem tartósan de így elsőre azt mondom megérte vele barkácsolni.

Előzmény: dagadtmadar (89661)
emcett79 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89677

Na akkor tegyük tisztába a dolgot:

 

Szerintem az 1. képen látható váltókiosztás full aszinkronos. Az itt nem látható lassító (felező, nyúl - béka) is.

 

 

A 2. képen látható váltókiosztásnál a nyomaték (sebesség) váltó szinkronos, a tartományváltó aszinkronos.

 

Előzmény: ferri72 (89676)
ferri72 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89676

Túlságosan szakszerűen akartad  leírni.))

Előzmény: emcett79 (89675)
emcett79 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89675

Na most meg én kavarodtam meg alaposan! Az "irányváltó" szó alatt a tartományváltót értem, amivel a terep/országútit váltod, ill. az előre 1. és 2. tartományt / hátramenet. Mivel így irányt is váltasz vele, azért írtam zárójelben irányváltónak. Nálam példaként a 82 az aszinkronos,  a .3-ok (1025,1221) pedig a szinkronosok, amiknél a tartományváltó aszinkronos.

Előzmény: ferri72 (89674)
ferri72 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89674

Hú hallod, második mondatodat nem igen értem. Mit takarna az irányváltó?

Én a szinkron váltó alatt a "régebbi" lemezmotorháztetős 920szívó és 952 turbós változatot írtam  ezeknél a lassító (nyúl-teknős) is szinkronos, sőt maga sebességváltó ház és kuplungház is  egyezik, tehát hagyományos váltósból lehetne csinálni szinkronost vagy fordítva ,más kérdés hogy nem érdemes mert sok fogaskerék és tengely cserével járna. Van még a műanyag motorháztetős 920-952.3 is szinkronos csak ott már más a fokozatkiosztás úgy tudom.

Előzmény: emcett79 (89673)
emcett79 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89673

Szia!

 

Tudomásom szerint lóerőtől és típustól függetlenül két féle váltó van, az aszinkronos és a szinkronos. Amelyiknél a nyomatékváltó (sebességváltó) szinkronizált, annál a tartományváltó ("irányváltó") aszinkronos, tehát kétszer kell kuplungolni.

Az aszinkronosnál pedig a nyomatékváltó és felező is aszinkronos.

De javítsatok ki, ha tévedek.

Előzmény: ferri72 (89672)
ferri72 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 89672

Szia . Én a 80-90 lovasra gondoltam nem a 1025-re.

Előzmény: emcett79 (89671)
emcett79 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 89671

A tartományváltó az nem szinkronos.

Előzmény: ferri72 (89668)
LNelson Creative Commons License 2015.10.08 0 0 89670

Köszi. Szőlőt és gyümölcsöst muvelünk, a legspeckóbb eszköz az oldalazó talajmaró, illetve van egy nagyon meredek domboldal, ott  a 2 köbméteres permetezővel igen nehéz lavirozni.

Előzmény: ferri72 (89668)
GABI033 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 89669

Cukorrépa 6,3q/m3

Burgonya 6,5q/m3

Árpa  6,5q/m3

Kukorica 7,3-7,6q/m3

Buza 7,6q/m3

Napraforgó 4-4,5q/m3 (ez attól függ melyik olajos mag,vagy csépelös,nem volt oda irva csak száraz )

Száraz álapotban

 

mütrágya 9-10q/m3

homok száraz 11-16q/m3

Sóder 18q/m3

agyag száraz 12-16q/m3

mészpor 10-14q/m3

cement 11-15q/m3

falazó tégla 15q/m3

kösó 15-22q/m3

nedves beton 18-25q/m3

közuzalék 13-18q/m3

 

Előzmény: Mobiles (89636)
ferri72 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 89668

Üdv. Ez tetszik "mi a különbség a mechanikus és a szinkron váltó között" ,,, végül is mind a kettő mechanikus. Nekem van mindkettőből 1 példány

Szinkronos: Nem kell trükközni hogy ne recsegjen, a nyúl-béka is szinkronos, kevesebb fokozat ami szántóföldre -pótkocsizásra nem gond de speckó kultúráknál hiányozhat, azért nem olyan puha a váltás  mint a vaj, inkább azt mondanám elég kemény egyébként strapabíró jó váltó , de nem kell azt gondolni hogy ettől személyautós lesz a váltás.

Előzmény: LNelson (89666)
kacsaXD Creative Commons License 2015.10.08 0 0 89667

Nem recseg a váltó nem kell kétszer kuplungolni. Elméletben olyan mint a személygépkocsi. 

Benyomod a kuplungot és nyugodtan tudsz váltani. 

Előzmény: LNelson (89666)
LNelson Creative Commons License 2015.10.08 0 0 89666

Sziasztok! Régi 82-esünk van és úgy néz ki, lassan lecseréljük valami újabbra. Kérdésem, hogy mi a különbség a mechanikus és a szinkron váltó között (milyet típust érdemes váalsztani)? A technikai megvalósításról olvastam, de használat szempontjából miben nyilvánul meg a különbség? A szinkron esetében kisebb erő kifejtésével lehet váltani és pontosabban/gyorsabban? Köszi.

Gokartos Creative Commons License 2015.10.07 0 0 89665
Szia!A kulisszát mint már írtam ki cseréltük kb 3 hete!Komplettan cseréltük!A szerelő akihez hordjuk az Mtz-t javítani,ha nagyobb baja van kb 30 éve végzett Nyíregyházán Mezőgazdasági gépszerelő teknikusként!Igaz emberek vagyunk hibázhatunk!Többen mondták hogy valami csapágy is okozhatja ezt a hibát,vagy igaza lessz az előző hozzászóló kolegának,hogy a csőtengely lehet hogy rossz!Több mint valószínű hogy nem Orosz csőtengely lett bele rakva!
Előzmény: Isti betyár (89662)
dagadtmadar Creative Commons License 2015.10.07 0 0 89664

hoppá lemaradt h ez a hidraulika rendszer NS-32 M4 master szivattyú


A kormánnyal majd jövőhéten foglalkozok

Előzmény: dagadtmadar (89661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!