Keresés

Részletes keresés

secperc Creative Commons License 2008.01.23 0 0 552

Sajnos nem annyira vicces.....

2007. nov. 29. 15:06 - Fővárosi Közgyűlés ülése

Vitatják a külső keleti körút nyomvonalát

 

 

Újabb óriási útberuházás elé néz Budapest, bár egyelőre csak tervek, viták vannak, pénz még nincs rá: a külső keleti körút a 17. és 18. kerületet (az M5-öst, a ferihegyi utat, az Üllői utat) szelné át - mintegy levágva az M0-ás hasát. A nyomvonal ellen mind a két kerület tiltakozik. A Szentimre-kertvárost ugyanis keresztbe vágná a 2x3 sávos út, ami a lakók számára - a zaj- és környezetszennyezés megnövekedése miatt elfogadhatatlan.

A közgyűlésnek ma kellett volna döntenie a fővárosi keretterv módosításáról, de ez a szakasz várhatóan elmarad. A körút első szakaszáról (Grassalkovich utca-Vecsés út-Flór Ferenc utca) már korábban döntött a közgyűlés, most a 2. szakasz (Flór Ferenc utca-Újmajori dűlő-Régi Vám sor) van soron, de a kertvárosi szakaszról később döntenek. A közgyűlésben lobbizó lakók a mélyvezetésű alagútra szavaznának, bár elismerik, hogy az igen költséges megoldás volna (a 4-es metró alagútjának többszörösét kéne megéíteni), még akkor is, ha egyenes lenne a nyomvonal.

 

Forrás: http://index.hu/politika/belfold/kozgy1129/?p=2

Előzmény: BoGar (545)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.23 0 0 551

utolsó utáni:

 

oké, így világos, csak meglehetősen zagyván fogalmazódtál:

 

- ugyanis ezt a Bphatár-Pvv szakaszt egyáltalán nem szokták "elkerülőnek" nevezni, ez simán M10.

 

- "Pbjenő elkerülőnek" meg pláne nem szokták, hiszen az igazi - a kövesbérc és az üveghegy túloldalán lévő - Pbjenőn a 10es egyáltalán nem megy át, csak ezen a külsőbécsiúti kolónián, ill. még azonsem, hisz a szélén halad.

 

 

abban viszont igazad van, hogy tényleg ez ellen a szakasz ellen tiltakoztak a köcsög hebegősök, merthogy - mit ez köztudott - ez a szakasz csakis a ZOSANNAK épül és senkimásnak, adópézből meg ne épíccsünk 10+mrd-os utat a ZOSANNAK!

punktum!

Előzmény: cssz74 (550)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.23 0 0 550

utolsó:

a képen az öcsántól pest felé az elkerülő mellett jobbra látható régi 10-esről beszélek, ami egy keskeny lakott terület oldalában megy el, az pedig nem budapesthez, hanem jenőhöz tartozik...

cssz74 Creative Commons License 2008.01.23 0 0 549

Én azt mondtam, hogy a jenői elkerölő, tehát nem megy át a területén...

és ha te is azt íron, hogy a vvár és bp közti rész...akkor mivel a 10-es nem megy át solymáron, csak jenő határán, akkor az nem jenői elkerülő???

De szerintem ennyire ne OFF-oljuk szét a topikot.

Előzmény: Törölt nick (544)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.23 0 0 548

Te most azért mert valamiről nem tudsz, azért mért gondolod, hogy én mondom rosszul?

Akkor mégegyszer érthetően:

A bécsi uton kifele haladva elmész az óbudai temető mellett, majd átmész az esztergpmi vasúton, felcaklatsz a dombra, ott a budapest vége tábla, és beérsz Pilisborosjenő szélén menő külső bécsi útra, na annak és araszolsz a téglagyári tér felé...eneek az elkerülőéről beszélek, innen azért vörösvár még vagy jó 5-6 km.

Hangsúlyozom, ez még a Solymári elág előtt van. Vörösváron nem áll a dugó, csak lassan halad a főút.

 

Előzmény: Törölt nick (544)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.23 0 0 547
ezoké, de a 10es út esetéből sokat tanúhattok, hisz - mint köztudott - azis a zosannak épül... :-))
Előzmény: keletikorut (546)
keletikorut Creative Commons License 2008.01.23 0 0 546
Bocsánat, de mielőtt nagyon belemélyednétek a kérdésbe, csak emlékeztetni szeretnék, hogy itt a Külső Keleti Körút a téma, nem Pilisakármi elkerülő útja. Kösz.
Előzmény: cssz74 (543)
BoGar Creative Commons License 2008.01.22 0 0 545
:DDDDD
Minek ekkora padka a városban??? És leállósáv?? 3,6m elválasztósáv?? Minek? Mit építesz te? autópályát? Vicces! Ez aztán a szakértés! :DD
Előzmény: secperc (537)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.22 0 0 544

szerintem valamit nagyon keversz....

 

- a zosan solymár közig területén a 10es mellett épült. (vonalkázott terület)

 

- pbjenő területét nem megy át a tervezett M10, őket inkább az M0 északi szektora érinti (a 11-10 között), de (tudtommal) nekik nincs kifogásuk a nyomvonal ellen...

 

-(tudtommal) a tervezett M10 Pvvár-t elkerülő szakaszával sincsenek problémák, ezt a hebegősök is támogatták...

 

- a hebegősök a BPhatár-Pvvár közötti szakasz miatt akadékoskodtak (lásd. ábra), merthogy az csakis és kizárólag a zosannak épül(ne), mint ez tök nyilvánvaló...

márpedig a rohattosannak NE ÉPÜLJÖN ÚT!

punktum!

 

(pedig csak azért akarták az útügyesek ezzel a szakasszal kezdeni, hogy ehhez kapcsolódóan ki lehessen alakítani az M0 csp-ját...)

 

Előzmény: cssz74 (543)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 543
Nem Laci, nem vörösvár, hanem Jenő, rögtön BP után...ott ahol az öcsán épült...vörösváron asszem vannak nyomvonal problémák...
Előzmény: Törölt nick (536)
fater69 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 542
Megnyugodhatsz, kedves secperc. Elég keskeny lesz az út ahhoz, hogy a kerted végénél menjen el... Jó, tudom, ez még viccnek is rossz, már kínomban írok ilyeneket.
dodi77 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 541

Szia!

 

Nem akarok okoskodni, de a XVIII.-ker. szakaszon 2 szervízútról is volt szó!

 

Előzmény: secperc (537)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.22 0 0 540

elképesztően!

 

de ez a 26,6-os koronaszélesség az autópályáknál vagyon.

 

városi főútnál nem kell padka, nem kell leállósáv, és elválasztásnak is elég 1m, meg a sávok is 3,25-3,5 körül vannak.

 

szóval: 2x3,5 + 1 + 2x3,5 = 15m

osz jónapot...

Előzmény: secperc (537)
fater69 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 539
Örülök, ha segíthettem :-) Fenőkövem van...
Előzmény: secperc (538)
secperc Creative Commons License 2008.01.22 0 0 538

Szia!

 

Köszönöm a kapott útmutatókat, nagy hasznát vettem, s legalább felvilágositottak, hogy hol is tart ez az egész ügy.

 

Lehet, hogy újra a kaszához, kapához kell folyamodnunk.....

Előzmény: fater69 (529)
secperc Creative Commons License 2008.01.22 0 0 537

Szia!

 

Igazad van, elég a 30 méter.

 

Egy 2x2 sávos autóút a következőkből áll:

 

4x 3,75 m közlekedő sáv

1x 3,60 m elválasztó sáv

2x 3,00 m leálló sáv

2x 1,00 m padka

 

Ez összesen: 26,6 m

 

Remélem elég preciz voltam:DDD

 

Miután még sosem sajátitották ki semmimet sem, ezért nem is tudom mi a jellemző ilyen esetben. Ha tisztességes alkut kinálnak (amiben nem hiszek - mert ismerem a módszereiket) - akkor természetesen megelégszem vele, nem vagyok telhetetlen. Ha viszont nem esünk bele a szórásba akkor még rosszabb lesz a helyzet, mert akkor pont az orrunk előtt fog menni az út, s zajvédő fal ide, zajvédő fal oda - pokol lesz az élet öregségünkre.

 

 

Előzmény: Törölt nick (528)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.22 0 0 536

(az a pbjenő, inkább pvörösvár leszen.. :-)

 

amúgy ott is a rohadék osannal vót a gond, hiszen teljesen nyilvánvaló, hogy CSAK az osannak akarták építeni a 10+mrd-os új 10es utat (ugyanúgy, mint a KKK-t... :-)

Előzmény: cssz74 (534)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 535
Itt nem fogják! Azt garantáljuk! Úgy, hogy nem is kampányoltunk szedtünk össze 90 aláírást 3 nap alatt! De ha kell, lesz belőle 3-4000 is. Mi itt nem azt akarjuk, hogy ne épüljön, hanem, hogy az eredeti, 2000 előtti nyomvonalon! Az erdőt ott sem vágja jobban szét, mintha az új nyomvonalon...
Előzmény: Törölt nick (533)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 534

Ebből a szempontból és így általánosan igaz, de az említett esetben (pilisborosjenőn) szántőföldön elkerülte volna az út a falut. Arra hivatkozott az ember, hogy nőni fog a forgalom, és inkább az emberek menjenek vonattal vagy biciklivel. Ez azért nem olyan erős indok...azt másképp kell elérni. Most sokkal jobb, hogy egy szarul épített lámpa miatt sokszor 2-3 kilóméteres sor ál és püfög a falu közepén. Én szerintem így sokkal több a légszennyezés, mintha 70-90km/h-val halad a jármű.

Azonkívül akkor miért építünk állandóan elkerülő utakat? Nem kezdem el sorolni, de minden főútvonal mellett lévő település ezért harcol.

Előzmény: fater69 (531)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.22 0 0 533

de mégis mibaja lesz ennek az erdőnek attól, hogy keresztül megy rajta az út?

elszaladnak a nyuszikák?

 

ez nem a yellowstone np...

 

 

Mivel a környezetvédelmi szakhatóságok láthatóan nem megfelelő módon végzik a feladatukat...

 

ezexerint a "környezetvédelmi hatóságok szemmel láthatóan megfelelően végzik a feladatukat" azzal, hogy nem engedik a városi erdőt keresztülvágni a XVII. ker.ben.

 

 

mennyen az út inkább a lakópark határában, hosszabb és kanyargósabb nyomvonalon...

 

(mán csak valahogy el kéne magyarázni a hüjehejieknek, hogy ez az ő érdekük is... :-)

Előzmény: fater69 (531)
Yoral Creative Commons License 2008.01.22 0 0 532
Nemrég mesélték hogy most mivel ködösit a 18.ker önk.: persze-persze, igenel kell szavazni, igazából ez az út nem fog elkészülni, de ugye a főn.önkormányzatnak pályázni kell a többi utszakkasszal együt, és úgy ugye nem lehet utat építeni ha hiányzik a közepe. Tehát igennel kell szavazni, a főváros megnyeri rá a pénzt de úgyse lesz rá fedezete hogy megépítse. Ja és igazából a főváros már felszini vezetést akar (ugye arra az útra amire ha megnyeri az EU-s támogatást akkor se lesz rá keret), tehát igazából ezért kell igennel szavazni, hogy a mélyvezetés mennyen. Persze ez ilyen bizalmas infó "enemondjadmásnak".....
fater69 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 531

Persze, nehéz ügy a környezetvédelem kérdése. De sajnos az a gyakorlat, hogy egy-egy nagy állami beruházás során sok olyan "lényegtelen" részleten átsiklanak a tervezők, melyek komoly környezeti károkat idéznek elő. És mindezt  pusztán azért, hogy néhány milliárdocskát spórolni lehessen. Gyakran találkozhatunk olyan "kozmetikázott" hatástanulmányokkal, környezeti felmérésekkel, melyek a valóságtól messze eltérő eredményeket hoznak ki.

 

Hogy ne menjünk túl messzire a topic témájától, pl. a KKK lőrinci szakaszának esetében a tervekben a nyomvonal által érintett területet úgy jellemzik, hogy az egy gyéren lakott lepukkant városrész, mely nyugodtan szennyezhető füsttel, zajjal, porral. És ez egy bődületes nagy hazugság! Már nem tudom ezt a dolgot szépíteni, ez egy gusztustalan nagy hazugság!!! Amiről beszélünk, az Budapest egyik legszebb és legnyugodtabb kertvárosi negyede.

 

És ugyanez a helyzet a Halmi-erdőt illetően, amit a KKK szépen ketté fog vágni. A területet leíró tanulmány szerint lényegtelen növény- és állatvilággal bíró terület. Az írás ledegradálja ezt a gyönyörű és hatalmas parkerdőt a végsőkig. Miért kellett megint valótlant állítani (értsd: hazudni)? Nem másért, mint az engedélyek kiadhatóságáért, illetve azok legalizálásáért.

 

És ha nem lennének környezetvédelmi szervezetek, akkor az ilyen jellegű visszaéléseknek se vége, se hossza nem lenne. Nem véletlen, hogy az Unióban alapkövetelmény az ilyen szervezeteknek teret adni, megakadályozandó a fentiekhez hasonló visszaélések nagyobb arányú terjedését. Mivel a környezetvédelmi szakhatóságok láthatóan nem megfelelő módon végzik a feladatukat, ezért sajnos szükség van a civil szervezetekre is.

Előzmény: cssz74 (530)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 530

Az első rész valóban jogos.

A másodikban az a helyzet, hogy nem csak rávilágítanak egy problémára, és az általam említett esetben a lakók is szerettek volna elkerülőt. Ott magánszemélyként megtámadta a bíroságon az építési engedélyt, így a munkát azonnal meg is kellett állítani, ugyancsak az az elszánt "környezetvédő" megtámadta az M0-st is cinkota és Csömör közt egy éve, és miatta kellett leállítani úgy 1.5 hónapra a munkát igen sok közpénz elpocsékolva...eredmény más nem volt!

Mellesleg írom, én a tervezett KKK mellett lakom (17.ker), és azért költöztem ide, hogy csendes, jólevegőjű helyen élhessek a családommal, állatokat is tartok, és a légynek sem ártok némi sertést, csirkét és marhát leszámítva, amit megeszek. Szelektíven gyűjtöm a hulladékom is. És a zöld energia híve vagyok, de nekem ide tartozik az atomenergia is, mert nem bocsát ki szénmonoxidot, -dioxidot, és nem hiszem, hogy a világ energia éhsége orvosolható nap, víz és szél, esetleg geotermikus módon.

Bocsánat a sok OFF mondatért.

Előzmény: fater69 (526)
fater69 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 529

Semmi gáz, értettük az előző verziót is. Dühös vagy a fővárosi és kerületi vezetők sumákolása, meg az aljas módon feltett népszavazási kérdés miatt. Ha visszaolvasol, láthatod, vagyunk ezzel így egy páran. És hogy megnyugtassalak, sokkal többen, mint amennyien ebben a topicban megnyilatkozunk. Javaslom, keresd a korábban megadott olyan linkeket, ahol hasznos információk, vagy lakossági szerveződésről szóló hírek találhatók (pl.: 309, 307 hsz.).

Előzmény: secperc (527)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.21 0 0 528

egy 2x2 sávos, kamiononforgalmat is lebonyolitó út megépitéséhez nem elég 30 méter szélesség.

 

miért nem?

 

a házunk is áldozatul esik a kisajátitásnak, bagóért...

 

jellemzően a piaci érték 2xesét szokták adni kisajátításkor...

(vagy ezt is kevesled?)

Előzmény: secperc (527)
secperc Creative Commons License 2008.01.21 0 0 527

Igy van az, amikor az ember indulatból ir, s igy értelmetlenné válik egy-egy mondata. Ezért most javitok, és bocs.

 

 

Sziasztok!

 

Most találtam rá erre a fórumra, s most "testközelből" mesélek egy kicsit. Én az általatok "szűk" nyomvonalnak nevezett  EGYNYOMTÁVÚ IPARVÁGÁNY !!!! mellett lakom 5 háznyira a XVIII. kerületben. A birtokomban lévő térkép szerint ezt a nyomvonalat szándékoznak kiszélesiteni a KKK megépitéséhez. Elmondanám Nektek, hogy ez az egész u.n. "demokratikus" hozzáállás az önkormányzat és a főváros részéről egy rohadt nagy hazugság. Mindenről hallgattak és hallgatnak ma is. Nincs is megfelelő tájékoztatás és aki nem ér rá állandóan a kerületi önkormányzat honlapját bújni,  azt teljesen kihagyják a tájékoztatásból. Ez az u.n. KKK elnevezés roppant elegáns, de nem egy mai dolog. Már 1997-ben, amikor az M0 elkerülő szakaszának megépülése érdekében forgalomelterelő demonstrációkat tartottunk - már akkor szó volt erről az útról, ami a most meglévő iparvágány helyén épülne, természetesen keresztbe vágná az erdőt és mondjuk egyáltalán nem értem még most sem, hogy az Üllői úti és a gyorsforgalmi úti kereszteződést miképpen oldanák meg. Már akkor sem 1997-ben !!!! sem lehetett az iparvágány melletti ÖRÖKVÁLSÁGOS zsidótemetőt felszámolni (nem véletlenül nem tudta megvenni az azóta már régen megépült Baumax sem) - még most is ott van a temető az iparvágány és a Baumax között, naponta látom. Nem beszélve a sinpár ugyanazon oldalán, de vele szemben lévő Baptista Imaházról, amit szintén nem lehet elbontani. 1997 óta végre sikerült elérni, hogy a 24 tonnás kamionokat kitiltsák az utcánkból, most visszavezetnék ezen az elegáns nevű körúton ugyanazt???? Amikor 20 ével ezelőtt ideköltöztünk a KERTVÁROSBA !!!! az uton ahol lakom, nem járt csak egy busz és néhány személyautó itt-ott. Tollasozni lehetett a házunk előtt.

Azóta megkaptuk az M5-ös bevezető szakaszánál épült összes multinacionális áruházat, Tesco, Auchan, Elektroworld, Porsche 5 Hungária, Brikostore, KIKA, Decatlon, RS, Nagybani piac - az oda-visszamenő forgalommal együtt. S most még ezt is be kellene nyelnünk? S mindent csak stikában intéznek, sem a lakossági fórumokról nem tudunk, s a népszavazásról is csak ma értesültem attól az utcabeli úrtól, aki az aláirásgyüjtő iveket hozta, hogy tiltakozzunk az út megépitése ellen - ami ezek szerint már eldöntött tény, miután a népszavazás kérdéséből ez teljesen kitűnik. Az is úgy van megfogalmazva, hogy akár igent akár nemet mondanánk rá, a tény, mint az útnak a megépitése, már eldöntött - a kérdésben is. Sajnos kerületi és fővárosi "nagyjaink" most sem tagadták meg magukat. Fű alatt, titokban, sem hatástanulmány, sem tájékoztatás, sem egyéb bármiféle kommunikáció nem szerepelt a programukban most sem, éppen úgy, mint 1997-ben. Titokban tartott lakossági fórumok - amelyekre pont az érintetteket felejteték el meghivni.

S ha már mégegyszer hozzáfogtam az iráshoz, egy 2x2 sávos, kamiononforgalmat is lebonyolitó út megépitéséhez nem elég 30 méter szélesség. S miután a temető és az imaház miatti oldalon nem lehet területeket elvenni, igy a másik oldalból vesznek el ki tudja hány háznyi területet, s félő hogy, a házunk is áldozatul esik a kisajátitásnak, bagóért. Ezért dolgoztunk egy életen át?

Előzmény: secperc (525)
fater69 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 526

Ezt én mind értem, bár változatlanul állítom, hogy egy ilyen egyezségi ügy elhúzódása nem feltétlenül az egyén hibája. Időben elkezdve egy kisajátítási eljárást még bőven lenne idő arra, hogy megállapodás szülessen egy ingatlan értékét illetően (akár jogi úton is), mivel a nyomvonal kijelölésétől többnyire még évek telnek el a dózerolásig.

 

Ami meg az oly sokat szidott környezetvédőket illeti, tudomásom szerint egyik ilyen szervezet sem szakhatóság, tehát semmit sem tudnak megakadályozni vagy engedélyezni. Az egyetlen dolog, amit tehetnek, hogy rávilágítanak olyan problémákra, ami mások figyelmét elkerülte, vagy olyanokra, melyeket valamilyen okból szándékosan figyelmen kívül hagytak. Mivel ezek az észrevételek többnyire helytállóak, ezért - főleg hatósági oldalról - nem örvendenek túl nagy népszerűségnek. Valószínűleg ha alaptalan dolgokat állítanának, a kutya sem törődne velük.

Előzmény: cssz74 (524)
secperc Creative Commons License 2008.01.21 0 0 525

Sziasztok!

 

Most találtam rá erre a fórumra, s most "testközelből" mesélek egy kicsit. Én az általatok "szűk" nyomvonal mellett lakom 5 háznyira a XVIII. kerületben. Elmondanám Nektek, hogy ez az egész u.n. "demokratikus" hozzáállás az önkormányzat és a főváros részéről egy rohadt nagy hazugság. Mindenről hallgattak és hallgatnak ma is. Nincs is megfelelő tájékoztatás és aki nem ér rá állandóan a kerületi önkormányzat honlapját bújni, azt teljesen kihagyják a tájékoztatásból. Ez az u.n. KKK elnevezés roppant elegáns, de nem egy mai dolog. Már 1997-ben, amikor az M0 elkerülő szakaszának megépülése érdekében forgalomelterelő demonstrációkat tartottunk - már akkor szó volt erről az útról, ami a most meglévő iparvágány helyén épülne, természetesen keresztbe vágná az erdőt és mondjuk egyáltalán nem értem még most sem, hogy az Üllői úti és a gyorsforgalmi úti kereszteződét miképpen oldanák meg. Már akkor is 1997-ben !!!! sem lehetett az iparvágány melletti ÖRÖVÁLSÁGOS zsidótemetőt felszámolni (nem véletlenül nem tudta megvenni az azóta már régen megépült Baumax sem) - még most is ott van a temető az iparvágány és a Baumax között, naponta látom. Nem beszélve a sinpár ugyanazon oldalán, de vele szemben lévő Baptista Imaházról, amit szintén nem lehet elbontani. Azóta végre sikerült elérni, hogy a 24 tonnás kamionokat kitiltsák az utcákból, most visszavezetnék ezen az elegáns nevű körúton ugyanazt???? Amikor 20 ével ezelőtt ideköltöztünk a KERTVÁROSBA !!!! az uton ahol lakom, nem járt csak egy busz és néhány személyautó itt-ott. Tollasozni lehetet az úton a házunk előtt.

Azóta megkaptuk az M5-ös bevezető szakaszánál épült összes multinacionális áruházat, Tesco, Auchan, Elektroworld, Porsche 5 Hungária, Brikostore, KIKA, Decatlon, RS, Nagybani piac - az oda-visszamenő forgalommal együtt. S most még ezt is be kellene nyelnünk? S mindent csak stikában intéznek, sem a lakossági fórumokról nem tudunk, s a népszavazásról is csak ma értesültem attól az utcabeli úrtól, aki az aláirásgyüjtő iveket hozta, hogy tiltakozzunk az út megépitése ellen - ami ezek szerint már eldöntött tény, miután a népszavazás kérdéséből ez teljesen kitűnik. Az is úgy van megfogalmazva, hogy akár igent akár nemet mondanánk rá, a tény, mint az útnak a megépitése, már eldöntött - a kérdésben is. Sajnos kerületi "nagyjaink" most sem tagadták meg magukat. Fű alatt, titokban, sem hatástanulmány, sem tájékoztatás, sem egyéb bármiféle kommunikáció nem szerepelt a programukban, éppen úgy, mint 1997-ben.....

cssz74 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 524

Konkrétan egy személyről beszélek, nem közösségről, akinek a "háza" de én inkább viskónak mondanám, értelmes számért nem eladó, csömör tövében, sok tízmilliót akar érte, érzelmi okokra hivatkozva. Nevetséges, és azt gondolom joggal neveztem ezen esetben úgy, ahogy. A TV által megkérdezett cinkotaiaknak és csömörieknek egynek sem volt kifogása a süllyesztetten zajvédővel épülő út ellen.

A világon mindenhol ilyen esetekben joga van az államnak kisajátítani, persze korrekt kielégítés ellenében. Ez csak magyarországon megy így, ezt én nem nevezem demokráciának.

Még egy jó példa szintén a "kedves környezetvédőkre"akik csak megélhetésből és kissebbségi érzésből adódóan megakadájozta Pilisborosjenői elkerölőt, holott az ottani lakosok akarták, mert életveszély ott átmenni az úttensten azon kívül 30perc, a dugó áll az egész településen teljesen ellehetenítve az életüket!

Ja és a jelző ez nem a KKK 18.kerületi szakaszán lakókra vonatkozott.

Előzmény: fater69 (523)
fater69 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 523

Én nem keverném a demokráciát a jog adta lehetőségekkel. Ha a jog azt megengedi, akkor mindenki, akit hátrányosan érint pl. egy nagyobb közösséget érintő beruházás, az foggal-körömmel fog harcolni a saját vélt vagy valós igazáért, vagy az őt ért kársérelem megtérítéséért. Aztán hogy mennyire valós egy igény, annak kiderítésére megvannak a megfelelő - szintén jogi - eszközök és módszerek. Ezért "letetűzni" bárkit is eltúlzott véleménynek tartom, inkább - ha az ilyen helyzet nem tetszik - a jogrendet kell kritizálni.

 

Egyébként ugyanez a "kötözködés" várható a KKK lőrinci szakaszán is, erre a fővárosnak nem árt lélekben (de főleg anyagilag) rákészülni. A dolgok jelen állása szerint az itt élők komoly anyagi hátrányt fognak szenvedni, melyet nagy valószínűséggel nem fognak szó nélkül hagyni. De mint azt lejjebb már egyszer írtam, ez egy teljesen normális emberi reakció. Önfeláldozó, némán tűrő magatartást elvárni bárkitől is meglehetősen abszurd és komolytalan.

Előzmény: cssz74 (521)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!