Keresés

Részletes keresés

bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 253
Zolle = FZolee
Előzmény: bgabor86 (252)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 252
szerintem Zolle nem az utasokra gondolt, hanem a karbantartókra.
Előzmény: csufi.rulez (251)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 251
Miért sz.pnak a bécsiek? Az, hogy nincs forgóváz, az mennyiben kényelmetlen(ebb) az utasnak?
Előzmény: Fzolee (250)
Fzolee Creative Commons License 2006.07.03 0 0 250
Talán mert az ULF-on nincs forgóváz, ami elvegyen az utastérből. Egész más technika, sz.pnak is vele a bécsiek rendesen.
Előzmény: csufi.rulez (244)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 249
Be tudnál rakni fotókat is ilyen sorrendben (T6A2, KT4DM, KT4DME)?
Előzmény: n-misi (247)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 248
Köszi a felvilágosítást.
Előzmény: n-misi (247)
n-misi Creative Commons License 2006.07.03 0 0 247

Ne keverjük a dolgokat kérem!

 

A T6A2 "B" végről engedélyezni tudja az összes ajtót (és amelyiknél a leszállásjelzőt megnyomták ki is nyitja).

 

A KT4DM-en (200, 201, 202) csak a negyedik ajtót lehet kinyitni ami pár másodperc múlva visszazáródik (mert a közbezárásvédelmi fotocella aktív) -> ezeken a kocsikon ezután a negyedik ajtó melletti "peronkulcsos zár" segítségével lehet lentről feljutni.

 

A KT4DME kocsikon aktív "B" pultnál a negyedik ajtó tetszés szerinti ideig nyitva tartható (ameddig a kapcsolót alapállásba nem helyezik)

 

misi

Előzmény: Peti817172M (246)
Peti817172M Creative Commons License 2006.07.03 0 0 246
Engedélyeztetni tud.
Előzmény: bgabor86 (239)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 245
nahgyon kér= nagyon kár
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 244

Nem elég az? Rengeteg a futómű. A sokkal alacsonypadlósabb ULF egyértelműen tágasabb. mindenesetre nagyon örülök, hogy nam kell naponta használnom a Combinót...

 

Hiába sok előny, érv (amelyek igazak: gyors utascsere, idősek/babakocsik könnyebb mobilitása, halk, stb.) én mint átlagutas nagyon nagy visszalépésként, visszafejlődésként élem meg, hogy rosszabb körülményekközött, tolongva, szardíniaként fogok utazni.

 

Lehet azt mondani, hogy korszerűtlenül gondolkodom, de nahgyon kér, hogy a Ganzokat lecserélik Kombinékra!

Előzmény: bgabor86 (243)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 243
De csak a futóműveknél.
Előzmény: csufi.rulez (242)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 242
Egész egyszerűen nem tudom megállni, hogy le ne írjam... a Combino borzalmasan szűk!
Előzmény: csufi.rulez (241)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 241

...és belül.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 240

Topikgazda sajnos szombaton nem tudott kimenni, ezért néhány régebbi Kombinés fotó. Kívül...

 

 

 

 

 

 

 

 

bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 239
Főleg, hogy a KT4 nem tud B végből ajtót nyitni.
Előzmény: jóképességű (237)
jóképességű Creative Commons License 2006.07.03 0 0 238

Nem úsztam... :-)

Álltam a Batthyány téren :-)

Előzmény: csufi.rulez (236)
jóképességű Creative Commons License 2006.07.03 0 0 237
Valóban... b végel nem túl szerencsés utasokkal eggyüt menni.
Előzmény: UV 3800 (235)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 236
Úszáshoz is magaddal viszed a fényképezőgéped? :-))
Előzmény: jóképességű (234)
UV 3800 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 235
Szerintem azért jobb, ha a végállomásnál van a delta/hurok
Előzmény: Peti817172M (233)
jóképességű Creative Commons License 2006.07.03 0 0 234
Peti817172M Creative Commons License 2006.07.02 0 0 233
Nem feltétlenül kell pont a végállomáshoz tenni. 1-2 megállót el bír menni B véggel.
Előzmény: bgabor86 (231)
Dozsag Creative Commons License 2006.07.02 0 0 232
Már három variációban is megrajzoltuk a deltát.
DG
Előzmény: bgabor86 (231)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.02 0 0 231
Topiknyitónk kedvencei (Bengák) mikorra tűnnek el a Szegedi sínekről?
- - -
Vadasparknál és Fonógyári útnál hogy lehetne megoldani a fordítást?
(Se delta, se hurok nem fér el)
Előzmény: Dozsag (230)
Dozsag Creative Commons License 2006.07.02 0 0 230
Egyszer majd csak elérjük, hogy rendbetegyék azt a lámpát. Bár lehet, hogy valóban nem ez lesz az egyszerűbb megoldás.
DG
Előzmény: bgabor86 (229)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.02 0 0 229
A 207-es LCD-monitorain mi lesz látható a későbbiekben?
Megállók és reklám?
- - -
Tegnap az első 4-es Tatrával utaztam Kecskés felé.
A Kecskeméti utca előtt elég sokat állt egy jelzőnél (kb. utascserényit).
Ha itt ilyen hosszú a tilos, akkor miért nem a jelző előtt van a megálló?
Előzmény: Dozsag (228)
Dozsag Creative Commons License 2006.07.02 0 0 228
16mm-es a monitor üvege. Kiváncsi vagyok ki veri szét.
DG
Előzmény: bgabor86 (214)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.01 0 0 227
Nem.
Nem adták ki őket csak kilenc körül (Forrás: KZsoci)
Előzmény: csufi.rulez (221)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.01 0 0 226
Nem, mellette az Ikarus!
Előzmény: csufi.rulez (224)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.01 0 0 225
(Skoda buszban és személyautóban is nagyon jó szerintem)
Előzmény: csufi.rulez (224)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.01 0 0 224
Mármint  hogy Skoda?
Előzmény: Törölt nick (223)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!