Szia HorvGábor ! Bocs , késtem egy "kicsit" :-) Igen, kell egy számla ahól rá van írva hogy melyik cégtől megvettél azt a vázat , a vázszám is rajta kell lenni + leírás (milyen motorhoz jó az a váz) , összeg , dátum , pecsét és kész. Csak ennyi :-)
Ne feljetsd el, a motornak köll vinnie téged, nem fordítva! Néha igencsak örülök hogy elég nehéz, pl 100 km/órás szélben mint múltkor, azt hittem lefújja a hajamat! Ma kiváló, sokat látott motoros cimborám kipróbálta a vasat. Amikor megjött fülig ért a szája, és azt mondta, hogy egyszerűen csodás ez a motor. Már láttam is az arcán a rögeszme kialakulásának első jeleit!
Annyiban van igazsága az oktatónak, hogy ez a motor valóban nem a legelőnyösebb konstrukciós szempontból. Ki tudja miért ezt választották, de én még mindig a repgép gyártásra tippelek. Viszont nagyon jó minőségű, jól szerelhető, kellően túl van méretezve, átgondoltan van kialakítva és fejlesztve, igénytelen és egyszerű mint a faék. Szerintem is torony magasan üti a többit, Danny kartársal teljesen egyet is értek. A ducati szerintem konstrukcióját tekintve a legjobbak között van, szintén egy jól kiforrott, régi és átgondolt, szerelhető szerkezet. Egyszer volt szerencsém hozzá, alaposan megnéztem szétszedve, és átbeszéltem egy órát az ott lévő szerelővel. Ami a harley-t illeti, pár dolog már kezd bregyósodni rajta is, de még most is üt minden mást. Acélöntvény vázcsomópontok, vázelemek, lábtartók, tiszta időutazás egy nem eldobható korba! Persze sónehéz, de ki csinál manapság ilyen vázat? Megyek is le vele Siófokra rögvest!
ez természetesen évjárattól függ, - az előző sporimat 42000km-rel adtam el hibátlanul, de volt pár japán motorom és 30ezer után minden elkopik bennük. _Ezt mérnökök számolják ki előre mert azalkatrész business nagyobb üzlet mint az új eladás.
ez divat hogy szidják a HD-kat, de ezek a motorok 500000 vagy akár több km-t is elmennek
komolyabb felújítás nélkül.természetesen kell szerelni karban tartani de az anyagminőség
összehasonlíthatatlan egy fogyóeszköz- japo motorral szemben
Az oktatótm szerint a Harley egy márka, és motorikusan nem jó :)
Nem értek még hozzá- de fogok- én viszont úgy látom nem spórolnak ki belőle semmit, csodásan néz ki, csillog villog, bárki is alapította a céget nagyon szerette amit csinált. A tanpályán egy kis vacak van, ő azt fényezi :)
A sportster igen kezes jószág, nem nagyon érezni milyen nehéz. Bár én jóval nagyobb vagyok, de ha rám esne a motorom én sem állnék fel. Ha lassan megy az ember akkor érezni csak szűk kanyarokban a súlyt. Ha ilyet akarsz és futja, akkor vegyél egyett, csak óvatosan kell menni eleinte amíg megszokod!
faakerseeben nem kevés 160-170 centis 50 kilós lány motorozott sporival,- egy nagyobb robogó is 2 mázsa- a Harley-k súlypontja mélyebben van az átlagnál ezért jóval könnyebb velük birkózni:) de ha könnyebb mocit akarsz vegyél egy suzuki savage-t az csak 165 kg kezdőmotornak tökéletes aztán egy szezon múlva válts sporira- a suzuki LS650 savage fórumon több eladó is van most.
Szeretnék tanácsot kérni tőletek. Most tanulok mocizni. 56 kiló vagyok és kb 170 centi magas. Ha én ragaszkodnék a Harley Davidson-hoz mint első mocihoz, mi a véleményetek?
Az oktatóm szerint túl sok nekem még egy női moci is 300 kiló és ha alá kerül a lábam, mert bedőlök oldalra, akkor fel nem állok és egyebekkel riogat.
A karbisoknál nagyjából semmit. A befecskendezősöknél néhány dolgot. Szerintem parasztvakítás, de Danny esetleg megkérheti, hogy szoftveresen tolják lentebb az alapjáratot.