Abban tud valaki segíteni, hogy ennek a hűtőcsőnek a motortéri oldali bekötése hogy néz ki, elsősorban tömítés tekintetében? Úgy szeretném szétszedni, hogy kezemben a cserealkatrész (o-gyűrű? mekkora?).
Ha nem itt folyik el a hűtővíz, nem az utastérben, nem a radiátor aljánál, látszólag nem is a vízpumánál, hol érdemes még körülnézni? (Tételezzük fel, hogy nem hengerfejes a kocsi, de még az is lehet, hogy igen :))
Állítólag nincs köze a visszajelzésnek a tényleges intervallumhoz, bár nekem nyáron is felvillan, és nagy hidegben meg simán tovább mutatja, úgyhogy ez némileg ellentmondás.
Ha jó az aksi és a nafta is minőségi és ennek ellenére nehezen indul, köhög olykor nagyobb hidegben, akkor lehetnek a gyertyák.
Ez a keresés félrevezető is lehet, mert pl RD3-ból létezik olyan fejegység, ami nem gyári és a lábkiosztása némileg eltér a gyáritól.
A méricskélést én mindenféleképpen ajánlom minden bekötés előtt.
(amúgy a képen egy RB3 van, ami persze elvileg csak cd/kazetta viszonylatban különbözik, de ez is félrevezethet valakit, aki nem ért hozzá)
A képbeillesztés mitől nem működik nálad ? Kiír valamit ? Nekem csak akkor nem szokott sikerülni, ha túl nagy méretű (kb-ban) a kép. Ilyenkor át szoktam méretezni.
Sziasztok 1.6 hd 110l sw 2008as a kérdés a hátsó ablaktörlő gondol egyet és bekapcsol és megy míg jónak látja ,kérdésem tisztelettel a hiba javítható vagy cserés. köszönöm.
Lépj be a facebookon a 307es csoportba. Havonta legalább egyszer előjön, hogy miért világít az 1.4-es autóban az olajlámpa, amikor van benne elegendő. Persze ilyenkor előkerülnek azok is, akik bizonygatják, hogy nincs az 1.4-eknek baja, mert neki is az van x éve, de ettől még tény marad, hogy gyakrabban emlegetik az 1.4-et emiatt, mint amiatt, hogy milyen jó. Amúgy az 1.6-nál meg a váltó lehet problémás. De ahogy írtam, lépj be a csoportba, és ott tudsz keresgélni.
Gondolkodom a mostani 2002-es C5 2.2hdi automatámat lecserélni egy kisebb kompaktra. Kéziváltós benzines 307-ben gondolkodom. Sima ferdehátúakat nézegetek, leginkább 1.4 16v vagy 1.6 16v motorral. Tulajdonképpen a kisebbik is elég lenne, nem rodeozni kell. Munkába járni kéne leginkább napi 60-70km megtételére többnyire országúton kicsi várossal. Néha egy kis ovijáratra,de nem állandóan. Szeretünk biciklizni is. Ritkán futót húzni, de ez tényleg évi 1-2 alkalom. Viszont nem tudom a kisebbiknél mennyire jellemző a hengerfejesedés... 307 klub oldalán olvastam róla, de a neten semmi nincs. Se magyar,se külföldi oldalakon. Ha tényleg tipushiba lenne tele lenne vele a világháló, nem? Kombit nem szeretnék nagyon. Ha cuccolni kell, futó vagy az 5008. A családban van egy 1.6 16v break. Oda majdnem keveslem azt a motort. Bár az is igaz, dízelhez vagyok szokva. De ekkora távra már nem kell dízel... Fogyasztás hogy alakol a két motornál? Mennyi km után várható komolyabb generál ezeknél? Egy megbízható hosszútávú társat szeretnék, nem olyat amibe egyfolytában csak lapátolja az ember a pénzt... Előre is köszi annak aki válaszol!
Sziasztok! Tudtok nekem egy jó szerelőt, szervizt ajánlani Budapesten? Aki nem egy kocsin szeretne meggazdagodni. És ért a peugeot lelkéhez. 2004-es peugeot 307, 1.6 benzines.