Keresés

Részletes keresés

Lmr Creative Commons License 2004.09.15 0 0 1889
Na most erre azt mondom, hogy Rubik Ernő ha meggazdagodott volna nem 2x milliós G mercit vesz!!! Asszem ő valamelyest intelligensebb ennél... Zwack bácsinál meg tudom kérdezni milyen autója van, de mivel az céges, itt sem tartom valószínűnek a G mercit. Az S az valószínű, és neki már nem kell hivalkodnia a pénzével (németben nem a 18 éves srácok furikáznak a 20 millás autókkal hanem az 50es üzletemberek...). Persze hihetetlen hogy valaki megveszi a világ legjobb autójának tartott gépet és egy rakás szart kap cserébe, és még meg sem javítják. A pénzedet megköszönik, aztán meg leszarnak. Ez van.
Előzmény: MZ/Y (1877)
halford Creative Commons License 2004.09.15 0 0 1888
Előzmény: k2laci (1886)
halford Creative Commons License 2004.09.15 0 0 1887
Váú!
Ó ne is mond, Vodafosos vagyok magam is...
Előzmény: k2laci (1886)
k2laci Creative Commons License 2004.09.15 0 0 1886
Igen nagy gondok vannak a fogyasztóvédelem minden területén. Ezt pl. most olvastam végig, nem semmi: Vodafone-sztory
Előzmény: halford (1884)
halford Creative Commons License 2004.09.15 0 0 1885
Igaz.
Előzmény: Bys (1881)
halford Creative Commons License 2004.09.15 0 0 1884
És még ha csak ott a Kárpát utcánál lenne ilyen probléma, de ott vannak a bankok, üzletek és a többi szolgáltatók maga "Kárpát utcái" is...de ez messzire vezetne itt.
:(
Előzmény: Lmr (1876)
halford Creative Commons License 2004.09.15 0 0 1883
:-))
De nyár lesz (elvileg) jövőre is:).
Előzmény: valakiasokközül (1873)
Dr. Klíma Creative Commons License 2004.09.15 0 0 1882

Nem szereljük a Samsungokat (rendszeresen) és én úgy emlékszem, hogy azok nyomás alatt vannak. Nem úgy mint a Fisher, Midea, Coolstar...

Előzmény: windy12 (1880)
Bys Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1881

Ez a noname-márkás probléma amióta ennyire felgyorsult a világ nagyon megosztja az emereket.

 

És nem csak klímák terén.

Előzmény: windy12 (1880)
windy12 Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1880
Rendszeresen találkozunk olyan beltéri egységgel, amiből nem szisszen a nitrogén, sőt a hollandikat akár kézzel is le lehet tekerni. Természetesen ilyenkor legjobb lenne azonnal nyomáspróbázni az egységet, csakhát szezonban egyszerűen a sietség miatt ez sokszor elmarad. Természetesen embereim hibáztak ebben, mentségükre, pont egy Samsungtól nem várná az ember, hogy ilyen hiba előforduljon. Hiszen a gyárban kellene nyomáspróbázni, és csak az ellenőrzött terméket forgalomba hozni. Pontosan azért mert nem 60 ezerbe kerül, hanem 200 ezerbe. Az egyik formálisan noname készülékből idén majd száz lészüléket telepítettünk csont nélkül, semmilyen hiba nem fordult elő.
Előzmény: Dr. Klíma (1875)
Bys Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1879

"Ja, úgyis vége a klímás szezonnak :)) "

 

Aha. Idén nálam nem sokat ment. Gondolkodtam is, hogy eladom... :)

Előzmény: valakiasokközül (1873)
MZ/Y Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1877
Ismeretlenül még azt se mondanám, hogy nem sajnálom. Lehetne pl. Rubik Ernő is a gazdája, aki tisztességesen gazdagodott meg - már ha egyáltalán meggazdagodott... Vagy Zwack Péter, akitől a jó kis Unicum jön. :o)
Előzmény: Lmr (1876)
Lmr Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1876
Nem az mondtam hogy megérdemli, hanem azt hogy nem sajnálom. Természetesen nem érdemli meg hog yszart kapjon és még meg se csinálják, ez minősíti a kárpát utcát... németben ez azért elképzelhetetlen...
Előzmény: MZ/Y (1871)
Dr. Klíma Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1875

Hát igen, ez egy kicsit kínos....

De azért ha a szerelők amikor kibontják a dobozból a klímát és a beltéri egységről leveszik a hollandereket, akkor azért fel kellett volna tünni, hogy hoppá, nincs nyomás ?!?.....Nálunk is volt már rá példa. Tennivaló: Munkalapra felírni, hogy nyomásmentes állapotban volt a beltéri egység.  A vevőt tájékoztatni, hogy ha valamilyen rendellenességet észlel, akkor azonnal állítsa le a készüléket és hívja a szervízet.  Nem szabad előle titkolni semmit, meg kell mondani az igazat, hogy nem volt benne nyomás, ami miatt egy kicsit oda kell figyelni az első 3 hónapban. Nem kell parázni, mert lehet hogy csak a nyomáspróba után rosszul dugózták le...

Előzmény: windy12 (1874)
windy12 Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1874

A márkáról és a minőségről.

 

Kb. három hete telepítettünk egy Samsung splitklímát (200.000 forint brutto)az Árpád Center egyik irodájába, egy szerverhelyiségbe. Csont nélküli viszonylag könnyű munka volt. Aztán egy hét múlva hívnak, hogy nem hűt a gép. Kimegyünk, a készülékben nulla gáz. Embereimet ütöm verem, mi az, hogy elment a gáz, az R410-nek kilója 10 ezer, mindjárt le is vontam a bérekből. Apró bibi, hogy nem találtuk a nyomát, hogy hol ment el a gáz, dehát ilyen előferdül, minden kötést újraperemeztünk, lockoltunk, jól megtéptük a hollandikat, vákumolás, tartja faszául, gép indul, minden jó. Két nap múlva telefon, zörög a gép. Kiszállás, beltérin két centi vastag jég, nyomja a kasznit, zörög a ventillátor. Mérés, gázhiány. Újra kötések átnéz, újraköt, precízebb vákummérővel ellenőriz, kb. 3-4 óra alatt 1 vonást esik a vákum.  (1/100 bar). 16 óra nyomáspróba nitrogénnel, iszonyú minimálisat esik a nyomás. Kötéseknél gázszivárgásvizsgálat, eredmény semmi. Műszer, töltőcsövek tesztelése:mind tartja a gázt. Most ki a hülye? Beltéri leszerel, csövezés ledugaszol, nyomáspróba szívóoldalon:tökéletes. Nyomóoldalon:tökéletes. Mégse mi vagyunk a hülyék. Beltéri egység nyomáspróba, eredmény: minimális nyomásesés. Itt a baj. Beltéri szétszerel, forrasztások megvizsgál, és meg is van a lyuk, az egyik forrasztás nem zár. Nagyon pici lyuk, de lyuk. Megforrasztani szinte kizárt, teljesen hozzáférhetetlen helyen van. Természetesen a Samsungéknál húzódoznak, a cseréhez nem nagyon fűlik a foguk.

 

Ha mindez egy 50.000 forintos noname gépnél fordul elő, akkor azt mondom, hogy ez van, olcsó húsnak híg a leve. Csakhogy ebben az idényben kizárólag neves, márkás készülékeknél derült fény gyári hibára. Daikin, LG, Toyo, Samsung, Hisense. Ezekkel volt idén problémánk.

 

Már csak egy apró adalék, de sajnos a mi cégünk is lejáratódott ezzel valamilyen szinten, hiszen mi ajánlottuk, és mi szállítottuk a Samsungot, és mivel szerverhelyiséget hűtene, ha jó lenne, örülhetünk, hogy nem kaszálnak le egy kis kártérítésre.

valakiasokközül Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1873
Ja, úgyis vége a klímás szezonnak :))
Előzmény: halford (1872)
halford Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1872
Ez nem semmi kép:)
Csak Murphy ismert törvénye jut erre eszembe.

Gyűjtést indítsunk?:))
Előzmény: scratch (1867)
MZ/Y Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1871
Komolyan gondolod, hogy akinek fussa Mercire, az megérdemli, hogy sz@r legyen és meg se csinálják?
Előzmény: Lmr (1870)
Lmr Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1870
a képre annyit, hogy ha volt 23 forintja az autóra, akkor nem sajnálom... egyébként S400 CDI mercit vittek a múltkor a fogyasztóvédelemre több oldalas hibalistával... ha merci olyan kurva jó lenne, nem kéne szervízhálózat hozzá...
Előzmény: scratch (1867)
Dr. Klíma Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1869

Nem egy rugón jár az agyunk. A reklámnak nem kimondottan az a célja, hogy bizonyítsa a termék minőségét....A reklám célja, hogy ismerd meg a nevét...

Az a jó reklám, amire felfigyelsz, még akkor is  ha az egy nagy marhaság....bee bee bee bee bee :)))

Előzmény: scratch (1866)
scratch Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1867

Ez itt OFF, de a "drága márka a jó" témához jól kapcsolódik, nézd meg ezt:

 

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/6/1/2/6/BIG_0000106126.jpg

Előzmény: halford (1860)
scratch Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1866
Szerintem meg annak régen rossz aki egy tv reklám alapján vesz kílmát. Csak azért legyen LG, mert a papagáj azt mondta a tv -be? :) Ennyi erővel a papagájra nem is hallgatnék, mert az meg a meleget szereti, tehát a reklám is megtévesztő. :)
Előzmény: Dr. Klíma (1858)
scratch Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1865
Igen, ebbe igazad van!
Előzmény: Dr. Klíma (1854)
Lmr Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1864
ez pusztán költői kérdés volt, meg valahol igen kemény üzleti titok. bár egy jó marketingszakember biztos tudna erre válszolni, de szerintem maradjunk  a klímánál... )
Előzmény: Dr. Klíma (1863)
Dr. Klíma Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1863

Ezt így kívülről nagyon nehéz megítélni, hogy melyik osztálynak mennyi a marketing kiadása. De nem tudom elképzelni, hogy a klímareklám költsége csak a klíma árában jelentkezne.

 

Előzmény: Lmr (1862)
Lmr Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1862
természetesen tisztában vagyok a marketing márkahűség kiépítő funkciójával is, bár nem hinném hogy összevont marketing költségvetése van a kenyérpirító és a klímarészlegnek. De az biztos hogy azt a reklámköltséget azt bizony a vásárlóval fizettetik meg, ebben szerintem egyetértünk. nézzétek meg a super size me, mekis filmet, abban gyönyörűen elmondják hogy mossák a gyerekek agyát odaát...
Előzmény: Dr. Klíma (1858)
halford Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1861
De ami minőség azt el kell ismerni.
Még ha 1 kilóval többe is kerül.
Előzmény: halford (1860)
halford Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1860
Értelek, de éppen ez írtam Dr.Klímának, hogy ha van egy jól bevált középkategóriás kütyü, akkor én azzal meg vagyok elégedve. (Autókra is ez érvényes nálam). Persze itt is mindent lehet fokozni, és tuti sokan csak azért veszik meg mostanság ezt a darabot, hogy elmondhassák neki ilyen van mert ilyenre is tellik.
Előzmény: Lmr (1857)
Degeczi Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1859
(nomeg az, h esetleg más gyártó nincs is az adott kategóriában: pl 7 kg ruhával is elbánó nagy mosógép)
Előzmény: Dr. Klíma (1858)
Dr. Klíma Creative Commons License 2004.09.14 0 0 1858

Szia

Azért óvatosan a reklámköltségek kategóriázálásával. Azért mert a LG reklámozza az art cool  termékeit, az nem azt jelenti, hogy csak ezekben  a termékekben jelenik meg a reklámköltség. Ez egy kicsit összetettebb, ha a tudatalattidban benne lesz a LG LG LG LG LG.... akkor esetleg egy mosógép, porszívó, kenyérpirító, toll, stb vásárlásakor is nagy szerepet fog kapni a termék márkanevének ismertsége... 

Előzmény: Lmr (1857)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!